Anonym bruker Skrevet 19. mai 2021 #1 Skrevet 19. mai 2021 Hver eneste dag, omtrent på denne tiden, skjer det at en eller flere går inn i tråder de ikke har engasjert seg i, bare for å slenge ut av seg surhet, muggenhet, samt kverulere etter beste evne. Det kan umulig bare være jeg som er lei av det? Er dette én og samme person, eller er det flere? Anonymkode: 95b47...ce2
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2021 #2 Skrevet 19. mai 2021 Har lagt merke til det samme. Jeg regner med at det er en eller få personer som har det dårlig med seg selv og eget liv, og som istedenfor å ta tak i eget liv og forhold tar ut sinne og aggressjon mot andre. Er jo fremdeles noen som mener at det de skriver anonymt på nett ikke er virkelig. Rimelig stusselig oppførsel uansett. Anonymkode: 5902c...3ed
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2021 #3 Skrevet 19. mai 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Har lagt merke til det samme. Jeg regner med at det er en eller få personer som har det dårlig med seg selv og eget liv, og som istedenfor å ta tak i eget liv og forhold tar ut sinne og aggressjon mot andre. Er jo fremdeles noen som mener at det de skriver anonymt på nett ikke er virkelig. Rimelig stusselig oppførsel uansett. Anonymkode: 5902c...3ed Ja, det er helt utrolig. Er man her inne kun på ettermiddagen, så kan man lett tro at det er sånn det er hele veien. Men er man her litt på dagtid, så er det helt utrolig hvor fint, fritt og fredelig det er her inne...helt til vedkommende slutter på jobb og kommer inn hit. Utrolig kjipt at ett (eller to) menneske skal forsure et helt forum. Får litt lyst til å samle folket og svare konsekvent, helt til vedkommende innser at det er ikke greit. Anonymkode: 95b47...ce2
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2021 #4 Skrevet 19. mai 2021 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Jeg regner med at det er en eller få personer som har det dårlig med seg selv og eget liv, og som istedenfor å ta tak i eget liv og forhold tar ut sinne og aggressjon mot andre. Dette er bare ønsketenking, egentlig bare vrøvl. De koser seg, og har dette som en slags hobby. Men tror det er flere enn en bruker. De er på hele dagen, så det er garantert flere. Anonymkode: bf242...1ae
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2021 #5 Skrevet 19. mai 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Dette er bare ønsketenking, egentlig bare vrøvl. De koser seg, og har dette som en slags hobby. Men tror det er flere enn en bruker. De er på hele dagen, så det er garantert flere. Anonymkode: bf242...1ae Dette er som å høre på disse. De er absolutt ikke her hele dagen, de er nesten til å stille klokken etter. Men ja, det er nok minst et par stykker. Anonymkode: 95b47...ce2
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2021 #6 Skrevet 19. mai 2021 Har du link til tråder hvor dette skjer? Jeg kan ikke huske å ha lagt merke til dette, egentlig. Anonymkode: e6789...4a0
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2021 #7 Skrevet 20. mai 2021 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Har du link til tråder hvor dette skjer? Jeg kan ikke huske å ha lagt merke til dette, egentlig. Anonymkode: e6789...4a0 Da måtte jeg ha lenket til omtremt alle tråder som noen har skrevet i, mellom 15:30 og 16:30 på en random arbeidsdag. Det er en generell grettenhet og kranglevorenhet som brer seg i alle tråder veldig på likt. Om du er her andre tider på døgnet, er det nok ikke så tydelig Anonymkode: 95b47...ce2
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2021 #8 Skrevet 20. mai 2021 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Da måtte jeg ha lenket til omtremt alle tråder som noen har skrevet i, mellom 15:30 og 16:30 på en random arbeidsdag. Det er en generell grettenhet og kranglevorenhet som brer seg i alle tråder veldig på likt. Om du er her andre tider på døgnet, er det nok ikke så tydelig Anonymkode: 95b47...ce2 Man leser som regel hele tråden uansett når på døgnet man er her vel? Eller blir de sure og gretne svarene gjemt for de som logger seg på klokken 18? Anonymkode: 4e2cb...c9c
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2021 #9 Skrevet 20. mai 2021 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Man leser som regel hele tråden uansett når på døgnet man er her vel? Eller blir de sure og gretne svarene gjemt for de som logger seg på klokken 18? Anonymkode: 4e2cb...c9c Både og. Man ser jo de sure svarene, men de fremstår ikke så massive hvis man leser disse i én og én tråd, slik de gjør hvis man leser på forum akkurat når fenomenet opptrer. Anonymkode: 95b47...ce2
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2021 #10 Skrevet 20. mai 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Både og. Man ser jo de sure svarene, men de fremstår ikke så massive hvis man leser disse i én og én tråd, slik de gjør hvis man leser på forum akkurat når fenomenet opptrer. Anonymkode: 95b47...ce2 Du er nokså sykt opptatt av dette. Du forfølger det på andre dagen. Og likevel kan du ikke gi et eneste eksempel? Skjer dette bare inne i hodet ditt, kanskje? Anonymkode: 1c37b...c6e
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2021 #11 Skrevet 20. mai 2021 Anonym bruker skrev (56 minutter siden): Da måtte jeg ha lenket til omtremt alle tråder som noen har skrevet i, mellom 15:30 og 16:30 på en random arbeidsdag. Det er en generell grettenhet og kranglevorenhet som brer seg i alle tråder veldig på likt. Om du er her andre tider på døgnet, er det nok ikke så tydelig Anonymkode: 95b47...ce2 Jeg også begynte å lure litt. Har svart i noen tråder uten å ha lest alt på forhånd av og til. Men det er akkurat da vi har ettermiddagsrush her hjemme, så mellom 15:30 og 16:30 er jeg så godt som aldri pålogget 😄 Anonymkode: 75500...a70
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2021 #12 Skrevet 20. mai 2021 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Jeg også begynte å lure litt. Har svart i noen tråder uten å ha lest alt på forhånd av og til. Men det er akkurat da vi har ettermiddagsrush her hjemme, så mellom 15:30 og 16:30 er jeg så godt som aldri pålogget 😄 Anonymkode: 75500...a70 Det kan du bare være glad for Tror nok en del av oss typisk sitter på bussen hjem fra jobb o.l., på den tiden. Da går det mye i denne tonen her: Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Du er nokså sykt opptatt av dette. Du forfølger det på andre dagen. Og likevel kan du ikke gi et eneste eksempel? Skjer dette bare inne i hodet ditt, kanskje? Anonymkode: 1c37b...c6e For all del, slike innlegg finner man alltids ellers på døgnet også, dette er et godt eksempel, men det er helt klart mest av den slags på ettermiddagen. Anonymkode: 95b47...ce2
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2021 #13 Skrevet 20. mai 2021 Anonym bruker skrev (49 minutter siden): Både og. Man ser jo de sure svarene, men de fremstår ikke så massive hvis man leser disse i én og én tråd, slik de gjør hvis man leser på forum akkurat når fenomenet opptrer. Anonymkode: 95b47...ce2 Jeg er her altfor ofte, og skjønner ikke bæret av hva du snakker om. Ser stygge svar til alle døgnets tider. Kan du ikke linke til noen av svarene da? Anonymkode: d97fd...313
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2021 #14 Skrevet 20. mai 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Jeg er her altfor ofte, og skjønner ikke bæret av hva du snakker om. Ser stygge svar til alle døgnets tider. Kan du ikke linke til noen av svarene da? Anonymkode: d97fd...313 Nei, vet du hva. Nå har jeg svart så godt jeg kan på det samme spørsmålet flere ganger, så nå begynner tråden å bli et eksempel på seg selv. Dere som ikke ser det samme, får slå dere til ro med at dere enten ikke er her på denne tiden, ikke er så observante, eller er en av de personene som denne tråden handler om. Anonymkode: 95b47...ce2
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2021 #15 Skrevet 20. mai 2021 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Nei, vet du hva. Nå har jeg svart så godt jeg kan på det samme spørsmålet flere ganger, så nå begynner tråden å bli et eksempel på seg selv. Dere som ikke ser det samme, får slå dere til ro med at dere enten ikke er her på denne tiden, ikke er så observante, eller er en av de personene som denne tråden handler om. Anonymkode: 95b47...ce2 Vi som ikke ser det slår oss til ro med at vi ikke er gale og heller ikke henger her hele døgnet for å kjøre statistiske analyser på noe stemmen i hodet vårt snakker om. Anonymkode: 1c37b...c6e
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2021 #16 Skrevet 20. mai 2021 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Vi som ikke ser det slår oss til ro med at vi ikke er gale og heller ikke henger her hele døgnet for å kjøre statistiske analyser på noe stemmen i hodet vårt snakker om. Anonymkode: 1c37b...c6e Hadde du slått deg til ro, så hadde du ikke svart en gang. Det er helt tydelig at du føler deg truffet, men i stedet for å ta til deg kritikk, går du i angrep. Hva med å prøve noe nytt? Tenke at hun har faktisk rett, at det å svare muggent og surt og kalle folk for syke og gale, osv, det er ikke særlig hyggelig, og det er synlig for alle rundt at det er den mugne som har problemer, så la meg forsøke å svare hyggelig heretter. Det å svare surt hjelper tross alt ikke på de underliggende problemene. Anonymkode: 95b47...ce2
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2021 #17 Skrevet 20. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Nei, vet du hva. Nå har jeg svart så godt jeg kan på det samme spørsmålet flere ganger, så nå begynner tråden å bli et eksempel på seg selv. Dere som ikke ser det samme, får slå dere til ro med at dere enten ikke er her på denne tiden, ikke er så observante, eller er en av de personene som denne tråden handler om. Anonymkode: 95b47...ce2 Det er jo ganske påfallende at du kommer med påstander du ikke vil dokumentere, blir oppgitt over at folk ikke tar det for god fisk det du påstår og blir sur ("nei, vet du hva") for at du blir spurt om linker. Det gidder du ikke, folk får lete det opp selv. Du legger jo virkelig opp til at det skal bli en sur tone i denne tråden og. Anonymkode: 4e2cb...c9c
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2021 #18 Skrevet 20. mai 2021 Det har ikke slått deg, HI, at folk gjerne har en jobb å gå til? Og at man er på jobb til sånn rundt tre/halv fire? Og dermed ikke har mulighet til å henge her inne og godsnakke hele formiddagen? OG at man som yrkesaktiv også ser verden litt annerledes enn en hjemmeværende mamma med altfor god tid? Jada, jeg er tilfeldigvis hjemme i dag. Anonymkode: c8a68...69f
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2021 #19 Skrevet 20. mai 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Det er jo ganske påfallende at du kommer med påstander du ikke vil dokumentere, blir oppgitt over at folk ikke tar det for god fisk det du påstår og blir sur ("nei, vet du hva") for at du blir spurt om linker. Det gidder du ikke, folk får lete det opp selv. Du legger jo virkelig opp til at det skal bli en sur tone i denne tråden og. Anonymkode: 4e2cb...c9c Ja, jeg har tatt høyde for at den trekker til seg de som føler seg truffet. Men det å forsøke å vri problemet over på den som påpekte det først, slik du gjør nå, er det jeg mener med kverulering. Det er det ikke jeg som gjør, det er det blant annet du som gjør. Hadde f.eks. du laget en tråd, så hadde aldri jeg holdt på sånn, i din tråd. Anonymkode: 95b47...ce2
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2021 #20 Skrevet 20. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det har ikke slått deg, HI, at folk gjerne har en jobb å gå til? Og at man er på jobb til sånn rundt tre/halv fire? Og dermed ikke har mulighet til å henge her inne og godsnakke hele formiddagen? OG at man som yrkesaktiv også ser verden litt annerledes enn en hjemmeværende mamma med altfor god tid? Jada, jeg er tilfeldigvis hjemme i dag. Anonymkode: c8a68...69f Jeg er yrkesaktiv jeg også, ikke hjemmeværende. Likevel klarer jeg å fremme mine egne meninger og argumentere for de tingene jeg ønsker å argumentere for, ikke bare henge meg på andre mennesker og stille tusen (spydige) spørsmål. Så kanskje det er forskjell på oss yrkesaktive. Kanskje ikke alle er like luta lei sitt eget liv, har personlighetsforstyrrelser å blåse ut, med en gang de er ferdige på jobb, eller hva enn som er årsaken til kverulanteriet Anonymkode: 95b47...ce2
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2021 #21 Skrevet 20. mai 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Ja, jeg har tatt høyde for at den trekker til seg de som føler seg truffet. Men det å forsøke å vri problemet over på den som påpekte det først, slik du gjør nå, er det jeg mener med kverulering. Det er det ikke jeg som gjør, det er det blant annet du som gjør. Hadde f.eks. du laget en tråd, så hadde aldri jeg holdt på sånn, i din tråd. Anonymkode: 95b47...ce2 Vel, hadde jeg kommet med påstandene du kommer med, ville jeg linket til noen av trådene det var snakk om. For å unngå denne diskusjonen. Eller mener du at folk skal lete etter innleggene du snakker om? Anonymkode: 4e2cb...c9c
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2021 #22 Skrevet 20. mai 2021 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Ja, jeg har tatt høyde for at den trekker til seg de som føler seg truffet. Men det å forsøke å vri problemet over på den som påpekte det først, slik du gjør nå, er det jeg mener med kverulering. Det er det ikke jeg som gjør, det er det blant annet du som gjør. Hadde f.eks. du laget en tråd, så hadde aldri jeg holdt på sånn, i din tråd. Anonymkode: 95b47...ce2 Så siden dette er din tråd ønsker du kun bifall, ingen kritiske innvendinger, spørsmål om eksemplifisering eller reell diskusjon? Anonymkode: c4b0c...08a
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2021 #23 Skrevet 20. mai 2021 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Vel, hadde jeg kommet med påstandene du kommer med, ville jeg linket til noen av trådene det var snakk om. For å unngå denne diskusjonen. Eller mener du at folk skal lete etter innleggene du snakker om? Anonymkode: 4e2cb...c9c Det står tydelig i HI. Jeg henvender meg til de som ser det samme som meg. Som du ser i starten her, er vi flere som ser det samme Anonymkode: 95b47...ce2
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2021 #24 Skrevet 20. mai 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Så siden dette er din tråd ønsker du kun bifall, ingen kritiske innvendinger, spørsmål om eksemplifisering eller reell diskusjon? Anonymkode: c4b0c...08a Viser til HI, om hva som er hensikten med tråden Anonymkode: 95b47...ce2
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2021 #25 Skrevet 20. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Viser til HI, om hva som er hensikten med tråden Anonymkode: 95b47...ce2 Det skjønte jeg ikke helt. Anonymkode: c4b0c...08a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå