Anonym bruker Skrevet 21. mai 2021 #51 Skrevet 21. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Vanskelig å ha kolleger når man er arbeidsledig da 😁 Og ganske forståelig at man er arbeidsledig hvis man snakker dritfrekt til direktøren. Anonymkode: 58d55...b7d Ja, jeg har full forståelse for at det er vanskelig å være arbeidsledig. Likevel, det rettferdiggjør ikke at man tar seg ut på fremmede mennesker. Ikke gjør det det enklere å få noen ny jobb heller, eller å beholde den man har. Anonymkode: 95b47...ce2
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2021 #52 Skrevet 21. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Ja, jeg har full forståelse for at det er vanskelig å være arbeidsledig. Likevel, det rettferdiggjør ikke at man tar seg ut på fremmede mennesker. Ikke gjør det det enklere å få noen ny jobb heller, eller å beholde den man har. Anonymkode: 95b47...ce2 Du misforstår med vilje. Lite sjarmerende. Anonymkode: 4e2cb...c9c
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2021 #53 Skrevet 21. mai 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Du misforstår med vilje. Lite sjarmerende. Anonymkode: 4e2cb...c9c Hele tråden handler jo om at vi er flere som gjennomskuer de enkle forsøkene på provokasjon. Hva med å FAKTISK ta tak i seg selv her, når så pass mange ser gjennom denne adferden? Anonymkode: 95b47...ce2
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2021 #54 Skrevet 21. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Nei, hvorvidt det er sånn, er strengt tatt underordnet. Har du en alternativ forklaring? Tror det er en hobby for enkelte, som har det utrolig gøy ved å være sånn. Anonymkode: bf242...1ae
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2021 #55 Skrevet 21. mai 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg ville definitivt snakket sånn som jeg gjør i denne tråden ja, dersom noen holdt på sånn IRL. Men det er få i min hverdag som gjør det, etter at jeg tok en opprydning i mitt sosiale liv, så jeg slipper heldigvis å si de samme tingene. Latterliggjøringen står man jo for selv, når man på død og liv skal uttale seg i en tråd man ikke forstår. «Latterliggjør du dem på samme måte som du blant annet har gjort med meg?» Hadde noen sagt slike ting til meg IRL så hadde jeg holdt meg unna de. Hadde en kollega sagt noe slikt, så hadde jeg rapportert det, og eventuelt funnet ny jobb. Det er ikke sånn man snakker til hverandre når man er frisk og voksen. Anonymkode: 95b47...ce2 «Da er man enten under fire år eller bor på en psykriatisk avdeling - « Men dette er akseptabelt å si til og om andre? Jeg tror det er du som ikke skjønner din egen tråd. Anonymkode: e6789...4a0
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2021 #56 Skrevet 22. mai 2021 Formiddagskverulanten. Til dere som ønsket å vite hva jeg siktet til, så er det bare å gå inn i nesten en hver tråd som ligger på Skravle akkurat her og nå. Det er helt tydelig ett eller to mennesker, skjønt jeg mistenker at det er ett, som holder det gående med hva enn som finnes på markedet av spydigheter og gnål. Anonymkode: 95b47...ce2
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2021 #57 Skrevet 22. mai 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Formiddagskverulanten. Til dere som ønsket å vite hva jeg siktet til, så er det bare å gå inn i nesten en hver tråd som ligger på Skravle akkurat her og nå. Det er helt tydelig ett eller to mennesker, skjønt jeg mistenker at det er ett, som holder det gående med hva enn som finnes på markedet av spydigheter og gnål. Anonymkode: 95b47...ce2 Føler du deg litt oversett? Anonymkode: d97fd...313
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2021 #58 Skrevet 22. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Føler du deg litt oversett? Anonymkode: d97fd...313 😂 tatt på kornet ☺️ Anonymkode: e6789...4a0
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2021 #59 Skrevet 22. mai 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Føler du deg litt oversett? Anonymkode: d97fd...313 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): 😂 tatt på kornet ☺️ Anonymkode: e6789...4a0 Må si jeg lurte på hvilke AB-koder som kom inn her nå 😌 Anonymkode: 95b47...ce2
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2021 #60 Skrevet 22. mai 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Må si jeg lurte på hvilke AB-koder som kom inn her nå 😌 Anonymkode: 95b47...ce2 Det gjør du nok. Anonymkode: e6789...4a0
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2021 #61 Skrevet 22. mai 2021 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Det gjør du nok. Anonymkode: e6789...4a0 Det forundrer meg ikke at noen av denne trådens mest ivrige var her inne akkurat nå, for å si det sånn At man så lett velger å røpe seg, var mer uventet... Anonymkode: 95b47...ce2
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2021 #62 Skrevet 22. mai 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Det forundrer meg ikke at noen av denne trådens mest ivrige var her inne akkurat nå, for å si det sånn At man så lett velger å røpe seg, var mer uventet... Anonymkode: 95b47...ce2 Men mer ivrig enn deg er jeg dog ikke? Anonymkode: e6789...4a0
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2021 #63 Skrevet 22. mai 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Men mer ivrig enn deg er jeg dog ikke? Anonymkode: e6789...4a0 Jeg hadde nok ikke gjort det hvis det var meg det gjaldt. Men igjen, så har jeg ikke som «hobby» å plage andre, som en av dere så fint kalte det, så hva vet vel jeg om hva jeg ville ha gjort. Anonymkode: 95b47...ce2
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2021 #64 Skrevet 22. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde nok ikke gjort det hvis det var meg det gjaldt. Men igjen, så har jeg ikke som «hobby» å plage andre, som en av dere så fint kalte det, så hva vet vel jeg om hva jeg ville ha gjort. Anonymkode: 95b47...ce2 Anklager du meg for å plage andre? Du ser faktisk ikke ironien i at du lager en tråd om folk som kverulerer, for så å nettopp kverulere på alle svar du får over tre sider? Det er fascinerende. Anonymkode: e6789...4a0
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2021 #65 Skrevet 22. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Anklager du meg for å plage andre? Du ser faktisk ikke ironien i at du lager en tråd om folk som kverulerer, for så å nettopp kverulere på alle svar du får over tre sider? Det er fascinerende. Anonymkode: e6789...4a0 Takk! Da kan du kanskje bruke litt mer tid her inne i denne tråden da Anonymkode: 95b47...ce2
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2021 #66 Skrevet 22. mai 2021 Anonym bruker skrev (På 19.5.2021 den 15.55): Hver eneste dag, omtrent på denne tiden, skjer det at en eller flere går inn i tråder de ikke har engasjert seg i, bare for å slenge ut av seg surhet, muggenhet, samt kverulere etter beste evne. Det kan umulig bare være jeg som er lei av det? Er dette én og samme person, eller er det flere? Anonymkode: 95b47...ce2 Jeg er fortsatt nysgjerrig, jeg, HI. Hvis noen er uenige med deg, la oss si vedrørende premissene for det første spørsmålet ditt - er det da akseptabelt, synes du, å si "nei, det er jeg uenig i?" Eller tenker du det går i kategorien kverulering? Anonymkode: c4b0c...08a
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2021 #67 Skrevet 22. mai 2021 Anonym bruker skrev (17 timer siden): Jeg ville definitivt snakket sånn som jeg gjør i denne tråden ja, dersom noen holdt på sånn IRL. Men det er få i min hverdag som gjør det, etter at jeg tok en opprydning i mitt sosiale liv, så jeg slipper heldigvis å si de samme tingene. Latterliggjøringen står man jo for selv, når man på død og liv skal uttale seg i en tråd man ikke forstår. «Latterliggjør du dem på samme måte som du blant annet har gjort med meg?» Hadde noen sagt slike ting til meg IRL så hadde jeg holdt meg unna de. Hadde en kollega sagt noe slikt, så hadde jeg rapportert det, og eventuelt funnet ny jobb. Det er ikke sånn man snakker til hverandre når man er frisk og voksen. Anonymkode: 95b47...ce2 Akkurat. Tidligere skrev jeg "Det skjønte jeg ikke helt?" Dette valgte du å besvare med: Anonym bruker skrev (På 20.5.2021 den 12.13): Nei, og da er det kanskje like greit å finne en tråd hvor du faktisk forstår hva tråden handler om Det sagt, det er helt i orden for meg at dere blåser ut surheten deres i denne tråden, så holder dere kanskje fred i de litt mer seriøse trådene. Men jeg kjenner at jeg ikke gidder å svare noe mer, så dere får nok rotte dere sammen og snakke om hvor gal jeg er Anonymkode: 95b47...ce2 Dette er altså sånn du ville svart meg IRL om jeg hadde spurt "Det skjønte jeg ikke helt?" Jeg er oppriktig nysgjerrig, HI. Anonymkode: c4b0c...08a
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2021 #68 Skrevet 22. mai 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Jeg er oppriktig nysgjerrig, HI. Anonymkode: c4b0c...08a Oh, I know! Hadde du fått det som du ville, så hadde jeg sikkert gitt deg min fulle oppmerksomhet og omsorg 24/7, ikke bare på ettermiddagene. Har jeg rett? Anonymkode: 95b47...ce2
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2021 #69 Skrevet 22. mai 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Oh, I know! Hadde du fått det som du ville, så hadde jeg sikkert gitt deg min fulle oppmerksomhet og omsorg 24/7, ikke bare på ettermiddagene. Har jeg rett? Anonymkode: 95b47...ce2 Hun stilte et spørsmål, og du tilter helt. Hvorfor? Anonymkode: 58d55...b7d
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2021 #70 Skrevet 22. mai 2021 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Hun stilte et spørsmål, og du tilter helt. Hvorfor? Anonymkode: 58d55...b7d Hun er i hvert fall heldigvis ingen kverulant 😂 Anonymkode: e6789...4a0
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2021 #71 Skrevet 22. mai 2021 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Hun stilte et spørsmål, og du tilter helt. Hvorfor? Anonymkode: 58d55...b7d Å, ikke bli sjalu nå, jeg er ikke mer interessert i henne enn jeg er i deg. Men jeg oppfordrer alle til å stille seg selv spørsmål som dette; Handler «hobbyen» med å kverulere, om at man er ensom og ønsker oppmerksomhet og omsorg? All oppmerksomhet er god oppmerksomhet? Jo mer jeg klarer å få andre til å svare, jo mer verdifull føler jeg meg? Hvis noen svarer andre og overser meg, da får jeg lyst til å spørre enda mer? Det finnes ingen grenser for hvor lenge jeg kan holde på? Det ligner mer på «avhengighet» enn på «hobby», når sant skal sies? Anonymkode: 95b47...ce2
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2021 #72 Skrevet 22. mai 2021 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Å, ikke bli sjalu nå, jeg er ikke mer interessert i henne enn jeg er i deg. Men jeg oppfordrer alle til å stille seg selv spørsmål som dette; Handler «hobbyen» med å kverulere, om at man er ensom og ønsker oppmerksomhet og omsorg? All oppmerksomhet er god oppmerksomhet? Jo mer jeg klarer å få andre til å svare, jo mer verdifull føler jeg meg? Hvis noen svarer andre og overser meg, da får jeg lyst til å spørre enda mer? Det finnes ingen grenser for hvor lenge jeg kan holde på? Det ligner mer på «avhengighet» enn på «hobby», når sant skal sies? Anonymkode: 95b47...ce2 Hun stilte et spørsmål, du tiltet. Hvorfor? Anonymkode: 58d55...b7d
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2021 #73 Skrevet 22. mai 2021 Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Å, ikke bli sjalu nå, jeg er ikke mer interessert i henne enn jeg er i deg. Men jeg oppfordrer alle til å stille seg selv spørsmål som dette; Handler «hobbyen» med å kverulere, om at man er ensom og ønsker oppmerksomhet og omsorg? All oppmerksomhet er god oppmerksomhet? Jo mer jeg klarer å få andre til å svare, jo mer verdifull føler jeg meg? Hvis noen svarer andre og overser meg, da får jeg lyst til å spørre enda mer? Det finnes ingen grenser for hvor lenge jeg kan holde på? Det ligner mer på «avhengighet» enn på «hobby», når sant skal sies? Anonymkode: 95b47...ce2 Du er helt ute av stand til å svare på et enkelt spørsmål, men går direkte til angrep. Jeg tror rett og slett at det er du som næres av oppmerksomheten her inne. Anonymkode: e6789...4a0
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2021 #74 Skrevet 22. mai 2021 Anonym bruker skrev (46 minutter siden): Du er helt ute av stand til å svare på et enkelt spørsmål, men går direkte til angrep. Jeg tror rett og slett at det er du som næres av oppmerksomheten her inne. Anonymkode: e6789...4a0 Det tror jeg og. Ingen av oss har fått ordentlige svar på det vi spør om. Ingen, utenom hi, kverulerer. Ingen, utenom hi, har latterliggjort noen i tråden. Ingen, utenom hi, har vridd på virkeligheten og gjort seg opp en mening om andre som overhode ikke har rot I virkeligheten. Jeg tror hi selv er den tråden handler om. Hi, nå har du fått masse oppmerksomhet ihvertfall. Kult sant? Anonymkode: 4e2cb...c9c
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2021 #75 Skrevet 22. mai 2021 Anonym bruker skrev (På 20.5.2021 den 12.13): Nei, og da er det kanskje like greit å finne en tråd hvor du faktisk forstår hva tråden handler om Det sagt, det er helt i orden for meg at dere blåser ut surheten deres i denne tråden, så holder dere kanskje fred i de litt mer seriøse trådene. Men jeg kjenner at jeg ikke gidder å svare noe mer, så dere får nok rotte dere sammen og snakke om hvor gal jeg er Anonymkode: 95b47...ce2 Det var visst på torsdag hun skulle slutte å svare? Anonymkode: 1c37b...c6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå