Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #1 Skrevet 19. mars 2021 Jeg er en nå godt voksen dame på nærmere 50. Har alltid likt å få komplimenter, og oppmerksomhet fra menn. Og jeg elsker å flørte! Det ligger nok bare i meg, for jeg har bare en slik væremåte. Jeg har aldri gått lengre enn å sitte på fanget, danset og slikt. Aldri over noen grense. Og jeg har egentlig aldri tenkt at mine venninner og andre damer har reagert negativt på det. Noen av dem flørter selv, andre gjør ikke. Men jeg har aldri forstått det slik at jeg har tråkket på noen tær. Jeg tuller og tøyser også mye. Her en dag var vi fire venninner som skulle ut og gå tur. Da snakket vi litt om gamle dager, og hun ene pratet litt om mannen sin. Jeg sa for gøy at vi hadde et godt forhold jeg og mannen hennes (vi hadde ikke det tidligere), ja kanskje bedre forhold enn det jeg og venninnen min har. Så lo jeg litt, for det var ment som en spøk. Plutselig svarte hun kort at det var nok bare noe jeg innbilte meg, for det var nok ikke hennes mann enig i. Hun sa det ikke i samme spøkefulle tone tilbake, men hun blunket etterpå som om det var helt fakta. Det ble veldig stille og jeg ble ubekvem. Er det ikke lov å tøyse og tulle og flørte litt med andre, selv om de har partnere? Som sagt, jeg går aldri over streken. Anonymkode: 6aa9e...4a0
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #2 Skrevet 19. mars 2021 Jeg synes ikke det var særlig hyggelig sagt av deg da... Hun kan jo vel så gjerne ha blitt lei seg for at du bagatelliserte ditt og hennes vennskap på den måten. Anonymkode: 92e5d...14b
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #3 Skrevet 19. mars 2021 Det er patetisk. Får skikkelig personlighetsforstyrrelse-vibber av de som driver sånn. Anonymkode: 01e10...279
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #4 Skrevet 19. mars 2021 Du virker ikke helt oppegående Anonymkode: 2bb31...6d5
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #5 Skrevet 19. mars 2021 Jeg synes spøken din var litt ufin, og du fikk svar som fortjent. Jeg tenker at du kanskje er mye mer flørtende og pågående enn det du tror, at det kan oppleves sånn for andre, spesielt for en venninne. Anonymkode: 436a3...42f
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #6 Skrevet 19. mars 2021 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Jeg er en nå godt voksen dame på nærmere 50. Har alltid likt å få komplimenter, og oppmerksomhet fra menn. Og jeg elsker å flørte! Det ligger nok bare i meg, for jeg har bare en slik væremåte. Jeg har aldri gått lengre enn å sitte på fanget, danset og slikt. Aldri over noen grense. Og jeg har egentlig aldri tenkt at mine venninner og andre damer har reagert negativt på det. Noen av dem flørter selv, andre gjør ikke. Men jeg har aldri forstått det slik at jeg har tråkket på noen tær. Jeg tuller og tøyser også mye. Her en dag var vi fire venninner som skulle ut og gå tur. Da snakket vi litt om gamle dager, og hun ene pratet litt om mannen sin. Jeg sa for gøy at vi hadde et godt forhold jeg og mannen hennes (vi hadde ikke det tidligere), ja kanskje bedre forhold enn det jeg og venninnen min har. Så lo jeg litt, for det var ment som en spøk. Plutselig svarte hun kort at det var nok bare noe jeg innbilte meg, for det var nok ikke hennes mann enig i. Hun sa det ikke i samme spøkefulle tone tilbake, men hun blunket etterpå som om det var helt fakta. Det ble veldig stille og jeg ble ubekvem. Er det ikke lov å tøyse og tulle og flørte litt med andre, selv om de har partnere? Som sagt, jeg går aldri over streken. Anonymkode: 6aa9e...4a0 Idiotisk av deg å si noe sånt. Klart at det blir lagt merke til slik du holder på. Har du ikke en mann selv, sier det mye om deg... Anonymkode: 5d678...60e
Sommerkroppen 2029 Skrevet 19. mars 2021 #7 Skrevet 19. mars 2021 Jeg har også en venninne som er som deg. For hennes del så kommer ikke komplimentene naturlig. Hun har alltid vært en sånn som har fisket etter dem. Et eksempel husker jeg godt. Jeg og min mann var på ferie med henne og hennes mann. Hun sitter og ser ned på puppene sine, og klager over hvor stygge og små de er. Maser om det igjen og igjen, helt til vi andre sier nei du har kjempefine pupper. Blir så fornøyd når spesielt min mann svarer dette. Jeg har alltid ansett henne for å være usikker på seg selv. Hun har alltid klaget over utseendet og kroppen sin, noe som har resultert i et usunt behov for bekreftelse. Det komiske er at bekreftelsen alltid kommer etter at hun har mast om det selv. Aldri naturlig. Jeg er veldig glad i henne og har alltid tenkt at hun har hatt mindreverdighetskomplekser og unnskyldt henne av den grunn. Men jeg har også vært irritert for hun mistolker ting og prøver å heve seg over andre på denne måten. Men jeg får meg ikke til å si det som det er heller. Hun får bare holde på.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #8 Skrevet 19. mars 2021 Altså, hva var intensjonen din med å si det?? At få frem at mannen hennes liker deg? Hvilken relevans skulle dette ha for noe som helst? Å hinte at du ikke egentlig liker venninna di? Altså.. Flørting er neppe hovedproblemet ditt. Du lager unødig drama Anonymkode: 49652...ea5
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #9 Skrevet 19. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Altså, hva var intensjonen din med å si det?? At få frem at mannen hennes liker deg? Hvilken relevans skulle dette ha for noe som helst? Å hinte at du ikke egentlig liker venninna di? Altså.. Flørting er neppe hovedproblemet ditt. Du lager unødig drama Anonymkode: 49652...ea5 Nei, det var bare en spøk. Venninnen min bruker å være sporty og ta en spøk, men ikke denne gangen...... Anonymkode: 6aa9e...4a0
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #10 Skrevet 19. mars 2021 Sommerkroppen 2029 skrev (2 minutter siden): Jeg har også en venninne som er som deg. For hennes del så kommer ikke komplimentene naturlig. Hun har alltid vært en sånn som har fisket etter dem. Et eksempel husker jeg godt. Jeg og min mann var på ferie med henne og hennes mann. Hun sitter og ser ned på puppene sine, og klager over hvor stygge og små de er. Maser om det igjen og igjen, helt til vi andre sier nei du har kjempefine pupper. Blir så fornøyd når spesielt min mann svarer dette. Jeg har alltid ansett henne for å være usikker på seg selv. Hun har alltid klaget over utseendet og kroppen sin, noe som har resultert i et usunt behov for bekreftelse. Det komiske er at bekreftelsen alltid kommer etter at hun har mast om det selv. Aldri naturlig. Jeg er veldig glad i henne og har alltid tenkt at hun har hatt mindreverdighetskomplekser og unnskyldt henne av den grunn. Men jeg har også vært irritert for hun mistolker ting og prøver å heve seg over andre på denne måten. Men jeg får meg ikke til å si det som det er heller. Hun får bare holde på. Spot on! Anonymkode: 5d678...60e
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #11 Skrevet 19. mars 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Nei, det var bare en spøk. Venninnen min bruker å være sporty og ta en spøk, men ikke denne gangen...... Anonymkode: 6aa9e...4a0 Du må gå i deg selv! Bli voksen! Anonymkode: 5d678...60e
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #12 Skrevet 19. mars 2021 Just now, Anonym bruker said: Nei, det var bare en spøk. Venninnen min bruker å være sporty og ta en spøk, men ikke denne gangen...... Anonymkode: 6aa9e...4a0 Men hva var det som liksom skulle være morsom? At mannen hennes liker deg så godt eller at du ikke liker henne så godt? Å tulle om slikt er virkelig ikke moro Anonymkode: 49652...ea5
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #13 Skrevet 19. mars 2021 Herregud, det var en teit kommentar av deg. Svaret du fikk fremstår som adekvat ut fra situasjonen. Anonymkode: 3f95e...a96
Sommerkroppen 2029 Skrevet 19. mars 2021 #14 Skrevet 19. mars 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Nei, det var bare en spøk. Venninnen min bruker å være sporty og ta en spøk, men ikke denne gangen...... Anonymkode: 6aa9e...4a0 Kan det være slik at du innerst inne er litt misunnelig på venninnen din? Har hun noe du ikke har?
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #15 Skrevet 19. mars 2021 Sommerkroppen 2029 skrev (1 minutt siden): Kan det være slik at du innerst inne er litt misunnelig på venninnen din? Har hun noe du ikke har? Hun har jo en mann, virker ikke som hi har det. Har du en mann, hi? Anonymkode: 5d678...60e
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #16 Skrevet 19. mars 2021 Sommerkroppen 2029 skrev (10 minutter siden): Jeg har også en venninne som er som deg. For hennes del så kommer ikke komplimentene naturlig. Hun har alltid vært en sånn som har fisket etter dem. Et eksempel husker jeg godt. Jeg og min mann var på ferie med henne og hennes mann. Hun sitter og ser ned på puppene sine, og klager over hvor stygge og små de er. Maser om det igjen og igjen, helt til vi andre sier nei du har kjempefine pupper. Blir så fornøyd når spesielt min mann svarer dette. Jeg har alltid ansett henne for å være usikker på seg selv. Hun har alltid klaget over utseendet og kroppen sin, noe som har resultert i et usunt behov for bekreftelse. Det komiske er at bekreftelsen alltid kommer etter at hun har mast om det selv. Aldri naturlig. Jeg er veldig glad i henne og har alltid tenkt at hun har hatt mindreverdighetskomplekser og unnskyldt henne av den grunn. Men jeg har også vært irritert for hun mistolker ting og prøver å heve seg over andre på denne måten. Men jeg får meg ikke til å si det som det er heller. Hun får bare holde på. Men hvorfor er du ikke ærlig og sier det du tenker om henne da? Er du noe bedre som sitter og tenker at hun har mindreverdighetskomplekser? Kanskje hun bare tuller og ikke mener noe som helst med det? Anonymkode: 6aa9e...4a0
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #17 Skrevet 19. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hun har jo en mann, virker ikke som hi har det. Har du en mann, hi? Anonymkode: 5d678...60e Jeg har en mann ja, så jeg skjønner ikke at andre skal føle seg truet på noen som helst måte. Anonymkode: 6aa9e...4a0
Sommerkroppen 2029 Skrevet 19. mars 2021 #18 Skrevet 19. mars 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Men hvorfor er du ikke ærlig og sier det du tenker om henne da? Er du noe bedre som sitter og tenker at hun har mindreverdighetskomplekser? Kanskje hun bare tuller og ikke mener noe som helst med det? Anonymkode: 6aa9e...4a0 Jeg tenker at hun får bare holde på. Hun har helt siden barndommen vært usikker på seg selv. Jeg har alltid fått flere komplimenter enn henne opp i gjennom, så det er nok en slags måte hun har for å veie litt opp for seg selv hvis du skjønner. Jeg vil ikke såre henne eller lage noe drama rundt dette. Vi er også godt voksne mennesker, og hun får selv stå for sin egen oppførsel på lik linje med oss andre.
Listedamen Skrevet 19. mars 2021 #19 Skrevet 19. mars 2021 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Nei, det var bare en spøk. Venninnen min bruker å være sporty og ta en spøk, men ikke denne gangen...... Anonymkode: 6aa9e...4a0 «Bruker å være sporty og ta en spøk, men ikke denne gangen.» Mulig det er fordi det var en elendig spøk? Klarer du ikke selv å se at det ikke er morsomt at du som venninne indikerer at vedkommende liker mannen bedre enn venninnen din? Når du samtidig sier det på en måte som kan så usikkerhet i din venninne angående hennes egen mann så er det rett og slett ingenting som er morsomt i din såkalte spøk. Det er enormt stor forskjell på å like oppmerksomhet og på å prøve å gjøre venninner (!) sjalu.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #20 Skrevet 19. mars 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Jeg har en mann ja, så jeg skjønner ikke at andre skal føle seg truet på noen som helst måte. Anonymkode: 6aa9e...4a0 Du har vel ett rykte på deg da. Hold deg til din egen mann! Anonymkode: 5d678...60e
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 19. mars 2021 #21 Skrevet 19. mars 2021 Jeg klarer ikke se humoren i din *spøk* eller i det å flørte med gifte menn
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #22 Skrevet 19. mars 2021 Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Nei, det var bare en spøk. Venninnen min bruker å være sporty og ta en spøk, men ikke denne gangen...... Anonymkode: 6aa9e...4a0 Hvor ofte drar du lignenede "spøker" da? Mulig hun er lei av det. Anonymkode: 436a3...42f
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #23 Skrevet 19. mars 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Hvor ofte drar du lignenede "spøker" da? Mulig hun er lei av det. Anonymkode: 436a3...42f Eller bare sjalu? Jeg vet ikke, men jeg ble litt overrasket faktisk. Jeg har ikke gått over streken, så det er ingen grunn til å blir furten for noe. Anonymkode: 6aa9e...4a0
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #24 Skrevet 19. mars 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Eller bare sjalu? Jeg vet ikke, men jeg ble litt overrasket faktisk. Jeg har ikke gått over streken, så det er ingen grunn til å blir furten for noe. Anonymkode: 6aa9e...4a0 Jo, du gikk over streken med den kommentaren din. At du ikke skjønner det, sier mer om deg enn om venninnen din. Du virker litt sosialt tilbakestående. Anonymkode: 0c0b0...295
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2021 #25 Skrevet 19. mars 2021 Du sier hele tiden at du ikke gikk "over streken", men "streken" er jo ulikt for ulike folk. Hvis din venninne reagerte og tidligere har "tatt en spøk" gikk du kanskje over hennes strek denne gangen. Enten fordi det traff noe hos henne, eller fordi det blir for mange av disse spøkene. Vi kan jo ikke vite. Er det en god venninne tror jeg faktisk at jeg hadde ringt for å snakke med henne. Anonymkode: dbe1c...7de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå