Anonym bruker Skrevet 24. februar 2021 #76 Skrevet 24. februar 2021 Alva♂️♂️♂️♀️ skrev (1 time siden): Mitt inntrykk er at de fleste som lager kvalm ikke signerer med nick. Men selv om det kanskje er mer sannsynlig at de med nick svarer hverandre enn anonyme, betyr ikke det at det er snakk om en klubb av folk som kjenner hverandre og er enige i ett og alt. Det virker derimot som om noen forveksler det at mange er enige om visse verdier og holdninger med manglende selvstendighet, i stedet for å innse at man er enige fordi man stoler på gode kilder og skikkelig forskning framfor synsing og svogerforskning. Hvilke institusjoner har forsket på begreper "minoritetsrunking" og "flaggermus" anvendt på kvinner mer flere enn én sexpartner? Spør for en venn 😁🤣 Anonymkode: 114da...822
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 24. februar 2021 #77 Skrevet 24. februar 2021 Alva♂️♂️♂️♀️ skrev (3 timer siden): Mitt inntrykk er at de fleste som lager kvalm ikke signerer med nick. Men selv om det kanskje er mer sannsynlig at de med nick svarer hverandre enn anonyme, betyr ikke det at det er snakk om en klubb av folk som kjenner hverandre og er enige i ett og alt. Det virker derimot som om noen forveksler det at mange er enige om visse verdier og holdninger med manglende selvstendighet, i stedet for å innse at man er enige fordi man stoler på gode kilder og skikkelig forskning framfor synsing og svogerforskning. Dette
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2021 #78 Skrevet 24. februar 2021 Alva♂️♂️♂️♀️ skrev (3 timer siden): Mitt inntrykk er at de fleste som lager kvalm ikke signerer med nick. Men selv om det kanskje er mer sannsynlig at de med nick svarer hverandre enn anonyme, betyr ikke det at det er snakk om en klubb av folk som kjenner hverandre og er enige i ett og alt. Det virker derimot som om noen forveksler det at mange er enige om visse verdier og holdninger med manglende selvstendighet, i stedet for å innse at man er enige fordi man stoler på gode kilder og skikkelig forskning framfor synsing og svogerforskning. Det er flere måte å lage kvalm og være ekkel på. Noen er direkte. Dem er det lett å ta avstand fra. Andre gjør det på en mer subtil måte, for eksempel ved å fortelle hvor fantastisk de selv har det til folk som sliter, ved bruk av emojier som viser at de mener noe anet enn de skriver og ved å forsøke å stoppe diskusjoner som tar en litt annen retig enn de selv ønsker. Anonymkode: 40a0a...773
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 24. februar 2021 #79 Skrevet 24. februar 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det er flere måte å lage kvalm og være ekkel på. Noen er direkte. Dem er det lett å ta avstand fra. Andre gjør det på en mer subtil måte, for eksempel ved å fortelle hvor fantastisk de selv har det til folk som sliter, ved bruk av emojier som viser at de mener noe anet enn de skriver og ved å forsøke å stoppe diskusjoner som tar en litt annen retig enn de selv ønsker. Anonymkode: 40a0a...773 Jeg synes i grunn det er like så sjarmerende med de som omtaler enkeltbrukere uten å bruke nicket. På en så subtil måte at alle forstår hvem som menes men den som har skrevet det glatt kan si at man overtolker og misforstår. Altså... Er det ikke i grunn så enkelt som å konkludere med at det er fullstendig valgfrihet vedrørende bruk av nick eller ikke og så lenge man oppfører seg og følger reglene så er alt innafor?
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2021 #80 Skrevet 24. februar 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden): Jeg synes i grunn det er like så sjarmerende med de som omtaler enkeltbrukere uten å bruke nicket. På en så subtil måte at alle forstår hvem som menes men den som har skrevet det glatt kan si at man overtolker og misforstår. Altså... Er det ikke i grunn så enkelt som å konkludere med at det er fullstendig valgfrihet vedrørende bruk av nick eller ikke og så lenge man oppfører seg og følger reglene så er alt innafor? Hva sikter du til? Mener du at ...773 beskriver deg? For det skjønte jeg faktisk ikke. Men jeg er drittlei av å høre om å følge regler så er alt bra. Greit å følge regler, men det er faktisk lov å bruke huet og. Anonymkode: bf239...61d
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 24. februar 2021 #81 Skrevet 24. februar 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hva sikter du til? Mener du at ...773 beskriver deg? For det skjønte jeg faktisk ikke. Men jeg er drittlei av å høre om å følge regler så er alt bra. Greit å følge regler, men det er faktisk lov å bruke huet og. Anonymkode: bf239...61d Her inne så har vi regler å forholde oss til. Enkelt og greit
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2021 #82 Skrevet 24. februar 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (3 minutter siden): Her inne så har vi regler å forholde oss til. Enkelt og greit Du, det vet jeg. Det jeg sier er at jeg er lei av å høre om det. Anonymkode: bf239...61d
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 24. februar 2021 #83 Skrevet 24. februar 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Du, det vet jeg. Det jeg sier er at jeg er lei av å høre om det. Anonymkode: bf239...61d Ok. Da er du lei av det. Greit nok
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2021 #84 Skrevet 24. februar 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (18 minutter siden): Jeg synes i grunn det er like så sjarmerende med de som omtaler enkeltbrukere uten å bruke nicket. På en så subtil måte at alle forstår hvem som menes men den som har skrevet det glatt kan si at man overtolker og misforstår. Altså... Er det ikke i grunn så enkelt som å konkludere med at det er fullstendig valgfrihet vedrørende bruk av nick eller ikke og så lenge man oppfører seg og følger reglene så er alt innafor? At det er valgfritt om man vil bruke nick er bi enige om. Det var ikke det mitt inlegg handlet om. De som ekkele og lager kvalm å mer subtile måter kan være brukete nåde med og uten synelig nick. Anonymkode: 40a0a...773
Iiiiik Skrevet 24. februar 2021 #85 Skrevet 24. februar 2021 Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Men jeg er drittlei av å høre om å følge regler så er alt bra. Greit å følge regler, men det er faktisk lov å bruke huet og. Anonymkode: bf239...61d Det er jeg helt enig i! Det er ikke sånn at alt som ikke er forbudt er greit.
☆☆☆ Skrevet 24. februar 2021 #86 Skrevet 24. februar 2021 (endret) Iiiiik skrev (46 minutter siden): Det er jeg helt enig i! Det er ikke sånn at alt som ikke er forbudt er greit. Det vil eg også stemme i. Men samstundes vil eg så godt det lar seg gjere unngå å dvele ved at nokon sa sånn og slik og at eg synes det var ugreit. Den det gjeld vil enten ikkje bry seg eller ta det som ein bonus, så det vil til sjuande og sist gå ut over meg sjølv og ingen andre. Endret 24. februar 2021 av ☆☆☆
Iiiiik Skrevet 24. februar 2021 #87 Skrevet 24. februar 2021 ☆☆☆ skrev (3 minutter siden): Det vil eg også stemme i. Men samstundes vil eg så godt det kar seg gjere unngå å dvele ved at nokon sa sånn og slik og at eg synes det var ugreit. Den det gjeld vil enten ikkje bry seg eller ta det som ein bonus, så det vil til sjuande og sist gå ut over meg sjølv og ingen andre. Enig, det gjelder jo også forumet generelt. I de periodene det blir mye jeg ikke liker her inne, tar jeg en pause. Har lite for seg å klage i hvert fall. Hender også jeg velger å pøse på med det jeg savner, svarer i hvert fall ikke på det jeg ikke liker.
Syngensang Skrevet 24. februar 2021 #88 Skrevet 24. februar 2021 Dessuten, ekkokammer, hetsing med og utan nick, reglar og fornuft. Til sjuande og sist er det heilt frivillig å vere her inne, så sant ein føl reglane. Dvs, om du ikkje likar deg her, pga ditt og datt så er det heilt greit å ikkje vere her.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2021 #89 Skrevet 3. mars 2021 Anonym bruker skrev (På 24.2.2021 den 17.09): Det er noen brukere som både lager kvalm, trakasserer, driver med stygg navnekalling og er rett og slett grusomme mot andre, og de signerer med nick. Deres trakasserende innlegg blir da applaudert, fordi de er "kule", "snakker rett fra levra" osv. Anonymkode: 114da...822 Dette er noe av det sanneste som er skrevet i tråden. De innleggene blir og altfor ofte stående, til tross for rapportering. Anonymkode: 42778...297
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2021 #90 Skrevet 3. mars 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Dette er noe av det sanneste som er skrevet i tråden. De innleggene blir og altfor ofte stående, til tross for rapportering. Anonymkode: 42778...297 Du plukket opp tråden halvannen uke seinere for å si dette? Anonymkode: fbd9e...de9
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2021 #91 Skrevet 3. mars 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (På 24.2.2021 den 19.54): Jeg synes i grunn det er like så sjarmerende med de som omtaler enkeltbrukere uten å bruke nicket. På en så subtil måte at alle forstår hvem som menes men den som har skrevet det glatt kan si at man overtolker og misforstår. Altså... Er det ikke i grunn så enkelt som å konkludere med at det er fullstendig valgfrihet vedrørende bruk av nick eller ikke og så lenge man oppfører seg og følger reglene så er alt innafor? Tja, hvis det er opplakt hvem.man snalker om er det omtrent det samme om man bruker nick eller ikke. Det eneste er muligheten bruk av selve nicket gir til å søke. Jeg ville helst hatt bort enten nickene eller fjernet regelen om at vi skal glemme alt et nick har skrevet før. Når det gjelder å oppføre seg eller ikke er det ikke så opplakt synes jeg. Innenfor norsk lov og ikke sparke dem som ligger nede er jeg enig i, men bare å være enig og støttende uansett hvor feil eller tåpelig andre uttalelser sunes jeg ikke noe om. Anonymkode: 40a0a...773
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå