Anonym bruker Skrevet 23. februar 2021 #1 Skrevet 23. februar 2021 Jeg føler det. Det er en gjeng som støtter hverandre nesten uansett hva som blir diskutert. Er det en anonym og en med nick som skriver det samme, er det kun den med nick som får liker. Sier man, mot formodning, noe imot denne gjengen, er man uintelligent, mindre begavet, eller man bør lese seg opp. Flere som har merket dette? Anonymkode: 88fdc...348
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2021 #2 Skrevet 23. februar 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg føler det. Det er en gjeng som støtter hverandre nesten uansett hva som blir diskutert. Er det en anonym og en med nick som skriver det samme, er det kun den med nick som får liker. Sier man, mot formodning, noe imot denne gjengen, er man uintelligent, mindre begavet, eller man bør lese seg opp. Flere som har merket dette? Anonymkode: 88fdc...348 Sånn har det vært sålenge jeg har vært her.... Anonymkode: d09fb...08c
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 23. februar 2021 #3 Skrevet 23. februar 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg føler det. Det er en gjeng som støtter hverandre nesten uansett hva som blir diskutert. Er det en anonym og en med nick som skriver det samme, er det kun den med nick som får liker. Sier man, mot formodning, noe imot denne gjengen, er man uintelligent, mindre begavet, eller man bør lese seg opp. Flere som har merket dette? Anonymkode: 88fdc...348 Jeg føler i grunn at det er god takhøyde for diskusjon så lenge det diskuteres på et saklig plan. Jeg ser at jeg ofte trykker liker på de samme damene med nick fordi de ofte har meninger jeg er enig i. Når det er sagt så hender det også at jeg trykker liker på en mening hos en bruker jeg på generelt grunnlag er hamrende uenig i. Jeg prøver å holde fokuset på at jeg skal vurdere den enkelte mening isolert og ikke basert på nick
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2021 #4 Skrevet 23. februar 2021 Og innlegg kan bli fjernet dersom en sier imot noen av disse "gjengangerne".... Anonymkode: dcc6f...f87
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 23. februar 2021 #5 Skrevet 23. februar 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Og innlegg kan bli fjernet dersom en sier imot noen av disse "gjengangerne".... Anonymkode: dcc6f...f87 Alles innlegg kan bli fjernet dersom brukere ikke følger forumets regler. Påstår du at forumet favoriserer brukere?
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2021 #6 Skrevet 23. februar 2021 DETTE er ekko, ja, denne tråden med de feilslåtte, misforståtte og krenketes ekko fra de siste 20 årene. Mangler bare at de trekker inn begrepet "klan". Anonymkode: fbd9e...de9
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2021 #7 Skrevet 23. februar 2021 Vært her siden 2013 og det har alltid vært slik. Anonymkode: eda51...bd4
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2021 #8 Skrevet 23. februar 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden): Alles innlegg kan bli fjernet dersom brukere ikke følger forumets regler. Påstår du at forumet favoriserer brukere? Det er jo helt tydelig det ja. Anonymkode: d09fb...08c
amandine Skrevet 23. februar 2021 #9 Skrevet 23. februar 2021 Jeg tror at det er lettere å anerkjenne kommentarer som skrives med nick, fordi du da knytter dem til ett sted. Alle de anonyme havner i en stor smørje og man gidder ikke. Skriv med nick du også, da vel!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2021 #10 Skrevet 23. februar 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden): Alles innlegg kan bli fjernet dersom brukere ikke følger forumets regler. Påstår du at forumet favoriserer brukere? Og det fikk jeg bevis på for noen dager siden. At alles innlegg kan bli fjernet. Den brukeren som ofte får en del liker på innleggene sine, som skriver en del ting som ikke er greit, fikk innlegget sitt i tråden om Sølje Bergman slettet. Anonymkode: bf239...61d
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2021 #11 Skrevet 23. februar 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden): Alles innlegg kan bli fjernet dersom brukere ikke følger forumets regler. Påstår du at forumet favoriserer brukere? Ikke meg du spør, men det er det ingen tvil om at forumet gjør. Anonymkode: 42778...297
amandine Skrevet 23. februar 2021 #12 Skrevet 23. februar 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Ikke meg du spør, men det er det ingen tvil om at forumet gjør. Anonymkode: 42778...297 Hvordan vet du det?
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2021 #13 Skrevet 23. februar 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden): Alles innlegg kan bli fjernet dersom brukere ikke følger forumets regler. Påstår du at forumet favoriserer brukere? Ja. Ikke at jeg bryr meg nevneverdig. Anonymkode: dcc6f...f87
Himmel og hav Skrevet 23. februar 2021 #14 Skrevet 23. februar 2021 Ekkokammer? Hvilke ideer og standpunkter er det du tenker at rendyrkes her inne? Er det en ting du kan være bombesikker på i dette forumet, så er det jo at du blir motsagt.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2021 #15 Skrevet 23. februar 2021 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Og det fikk jeg bevis på for noen dager siden. At alles innlegg kan bli fjernet. Den brukeren som ofte får en del liker på innleggene sine, som skriver en del ting som ikke er greit, fikk innlegget sitt i tråden om Sølje Bergman slettet. Anonymkode: bf239...61d Og når ble denne slettet? Jo etter at noen (les jeg) skrev hva jeg mente om vedkommendes utsagn. Mitt innlegg ble også slettet. Anonymkode: dcc6f...f87
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2021 #16 Skrevet 23. februar 2021 Jeg synes takhøyden er relativt stor for egne meninger, men ikke for egne fakta. Og slik burde det vel også være? Anonymkode: 06cdf...b1f
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 23. februar 2021 #17 Skrevet 23. februar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ja. Ikke at jeg bryr meg nevneverdig. Anonymkode: dcc6f...f87 Såpass
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2021 #19 Skrevet 23. februar 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg føler det. Det er en gjeng som støtter hverandre nesten uansett hva som blir diskutert. Er det en anonym og en med nick som skriver det samme, er det kun den med nick som får liker. Sier man, mot formodning, noe imot denne gjengen, er man uintelligent, mindre begavet, eller man bør lese seg opp. Flere som har merket dette? Anonymkode: 88fdc...348 La meg omskrive for deg: mange her er oppegående, velutdannet og fra tid til annen enige, men ikke med deg, og de trykker da liker hos hverandre og ikke hos deg. Det er dette du synes bør utbedres? Anonymkode: fbd9e...de9
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2021 #20 Skrevet 23. februar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Og når ble denne slettet? Jo etter at noen (les jeg) skrev hva jeg mente om vedkommendes utsagn. Mitt innlegg ble også slettet. Anonymkode: dcc6f...f87 Admin kan jo ikke slette før innlegg blir rapportert? Eller tenker du at de skal følge med på alt, alltid? Og hi, jeg lurer litt på hva du tror et ekkokammer er? Her inne blir man jo motsagt om man sier at hvitt er hvitt. Anonymkode: bd1fd...82b
amandine Skrevet 23. februar 2021 #21 Skrevet 23. februar 2021 Himmel og hav skrev (1 time siden): Ekkokammer? Hvilke ideer og standpunkter er det du tenker at rendyrkes her inne? Er det en ting du kan være bombesikker på i dette forumet, så er det jo at du blir motsagt. Nå likte jeg dette innlegget, både fordi jeg var enig, men også fordi jeg ser at dette er en bruker jeg ofte har samme syn på saker som. Jeg la merke til det fordi jeg så profilbilde blant en haug anonyme.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2021 #22 Skrevet 23. februar 2021 Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Admin kan jo ikke slette før innlegg blir rapportert? Eller tenker du at de skal følge med på alt, alltid? Og hi, jeg lurer litt på hva du tror et ekkokammer er? Her inne blir man jo motsagt om man sier at hvitt er hvitt. Anonymkode: bd1fd...82b Nå har jeg aldri rapportert noen uansett hvor latterlige og spydige kommentarer enkelte kommer med. Poenget er at dersom vedkommende ikke hadde fått et motsvar, hadde neppe kommentaren hennes/hans blitt slettet. Jeg skrev også en kommentar i den Sølje-tråden (etter at enkelte la ut en masse påstander om denne farmen-damen) der jeg spurte "kjenner du henne?". Dette var muligens en spydig kommentar fra min side, ettersom svaret selvfølgelig hadde blitt nei. Også denne kommentaren ble slettet. Anonymkode: dcc6f...f87
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2021 #23 Skrevet 23. februar 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Og når ble denne slettet? Jo etter at noen (les jeg) skrev hva jeg mente om vedkommendes utsagn. Mitt innlegg ble også slettet. Anonymkode: dcc6f...f87 Jeg rapporterte innlegget. Jeg har rapportert innlegg før fra denne brukeren uten at noe har skjedd. Tror det kommer an på hvem det er som mottar rapporten. Feks ble en ganske kvass kommentar mot meg stående etter å ha blitt rapportert minst tre ganger. Forklaringa på at det ble stående , var at rapporten nok ble oversett. Hvordan kan tre rapporter bli oversett? Da jeg sendte forumansvarlig en pm om hvorfor det var greit at denne kommentaren ble stående, var hun jo enig i at det ikke var greit og det ble slettet. Anonymkode: bf239...61d
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2021 #24 Skrevet 23. februar 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Jeg rapporterte innlegget. Jeg har rapportert innlegg før fra denne brukeren uten at noe har skjedd. Tror det kommer an på hvem det er som mottar rapporten. Feks ble en ganske kvass kommentar mot meg stående etter å ha blitt rapportert minst tre ganger. Forklaringa på at det ble stående , var at rapporten nok ble oversett. Hvordan kan tre rapporter bli oversett? Da jeg sendte forumansvarlig en pm om hvorfor det var greit at denne kommentaren ble stående, var hun jo enig i at det ikke var greit og det ble slettet. Anonymkode: bf239...61d Fair enough! Synes bare det er litt merkelig at motsvar til enkelte blir slettet, men det er min mening. Anonymkode: dcc6f...f87
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2021 #25 Skrevet 23. februar 2021 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Jeg rapporterte innlegget. Jeg har rapportert innlegg før fra denne brukeren uten at noe har skjedd. Tror det kommer an på hvem det er som mottar rapporten. Feks ble en ganske kvass kommentar mot meg stående etter å ha blitt rapportert minst tre ganger. Forklaringa på at det ble stående , var at rapporten nok ble oversett. Hvordan kan tre rapporter bli oversett? Da jeg sendte forumansvarlig en pm om hvorfor det var greit at denne kommentaren ble stående, var hun jo enig i at det ikke var greit og det ble slettet. Anonymkode: bf239...61d Som alltid ender det opp med din vendetta mot en bruker. Ser du ikke selv at dette er sykelig? Anonymkode: fbd9e...de9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå