Gå til innhold

"Unnskyld meg unge dame"

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Anonymkode: bb382...498

Takk 👍 husker den nå, lenge siden jeg så den filmen

Anonymkode: b74a7...e55

Videoannonse
Annonse
Skrevet
On 2/9/2021 at 8:51 AM, Anonym bruker said:

Jeg jobber i butikk. Så sa en mann dette for å få kontakt med meg. Merker jeg ble litt irritert. Er det hersketeknikk å si "unge dame"? Han mente nok bare å være hyggelig, men likte det ikke. Han ca 40, jeg er 25. Overreagerer jeg? 

Anonymkode: 5743d...e7f

snakk om og være hårsår

Anonymkode: 95b17...10d

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 10.2.2021 den 8.42):

😱😱 Det er fan ikke rart det er så få kvinnelige taxisjåfører! NÅ snakker vi nedlatende her.

Anonymkode: 9765a...6ee

Ja, det er en uting. Men foretrakk faktisk det fremfor menn i dress som viste noen ganske psykotiske sider av seg selv på vei hjem. Det er utrolig nok menn i dress, respekterte og godt bemidlede menn i område, som har vært de få kundene hvor jeg satt med hånda på alarmknappen og ba om de å gå ut av bilen. 

Heldigvis fant jeg fort ut at mange damer som dro ut på byen, synes det var trygt å sitte på med meg hjem. Så jeg fikk meg et lite nettverk av damer som jeg hentet og kjørte hjem om kvelden. Vinn vinn. Trenger ikke nedlatende mannfolk 💪🏻

Anonymkode: 5ebb2...708

Skrevet

Det er ikke bare nedlatende, men også sexistisk. I tillegg er maktforholdet mellom dere skjevt, både med tanke på alder og din rolle som ansatt.

Du bør anmelde han! Ikke for at han nødvendigvis får en stor straff første gangen. Men han vil lettere bli dømt om han krenker noen andre en annen gang. #Metoo

Anonymkode: 54eb8...5bf

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er ikke bare nedlatende, men også sexistisk. I tillegg er maktforholdet mellom dere skjevt, både med tanke på alder og din rolle som ansatt.

Du bør anmelde han! Ikke for at han nødvendigvis får en stor straff første gangen. Men han vil lettere bli dømt om han krenker noen andre en annen gang. #Metoo

Anonymkode: 54eb8...5bf

Regner med at du tuller?

Anonymkode: b74a7...e55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...