mamma til adhd gutt<3 Skrevet 3. januar 2021 Forfatter #76 Skrevet 3. januar 2021 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Hun har jo ikke sagt noe annet. At noen har en annen innstilling til ting enn deg selv et ikke noe å bli fornærma over. Anonymkode: 5038b...aac Veldig lite fornærmet altså 😊. Sier jo nettopp at det er bra vi er forskjellige. Hva gleder du deg til da forresten?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #77 Skrevet 3. januar 2021 Nå gleder jeg meg over at det fremdeles er julefint, at jeg kan starte hver dag med en kopp kaffe foran juletreet. Jeg gleder meg over snøen, at vi kan gå på ski i nydelige løyper, og at solen har kommet på en snarvisitt ☀️ Jeg gleder meg over at jeg kan veksle mellom badstu og snøbad akkurat når jeg har lyst! Jeg gleder meg over at vi har alt vi trenger og at det skal bli helt greit med hverdag igjen også. Jeg gleder meg til lysere tider, mer sosialt samvær, badesesong og grillmat 🙏🏻 Anonymkode: cd906...0f7
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #78 Skrevet 3. januar 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden): Veldig lite fornærmet altså 😊. Sier jo nettopp at det er bra vi er forskjellige. Hva gleder du deg til da forresten? Som svart tidligere: nå i første omgang gleder jeg meg til mange, mange skiturer. Anonymkode: 5038b...aac
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 3. januar 2021 Forfatter #79 Skrevet 3. januar 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Som svart tidligere: nå i første omgang gleder jeg meg til mange, mange skiturer. Anonymkode: 5038b...aac Ah😊 så ikke på Anonymkode
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #80 Skrevet 3. januar 2021 Gleder meg til sommer! Enten den blir borte eller hjemme. Men håper jo på en liten reise da... Anonymkode: 87dc4...01d
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #81 Skrevet 3. januar 2021 Bergen_by skrev (19 timer siden): Frykter at 17.mai blir som i fjor,det er hvertfall ikke noe å glede seg til om det blir sånn i år også 17 mai 2020 er en av de beste vi har hatt. Det regner og blåste, men vi satt varmt og godt inne rundt et stort bord med mye godt på sammen med våre nærmeste og koste oss glugg. Så var vi borte på veien og såg det kjørende folketoget mens vi viftet med flagg og ropte hurra. Tar gjerne en sånn feiring igjen. Ellers gleder jeg meg til å flytte for meg selv og få styring over eget liv. Jeg gleder meg til bjørka spretter og verden blir lysere. Jeg gleder meg til bursdagen min som er snart. Jeg gleder meg til å komme i bedre form. Anonymkode: 70ff5...0e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå