Gå til innhold

Hva gleder du deg til i det nye året?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Hvilket språk? 😊

Gleder meg til mer vektnedgang, forhåpentligvis noen reiser, normale dager på jobb og lysere tider. 

Anonymkode: 6c604...823

Italiensk 😊. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gleder meg til lysere tider, uansett Covid19 eller ikke. Om ikke noe helt ekstremt kommer til å skje, så kan vi i alle fall være mer sosiale ute når det blir lysere og etter hvert litt varmere kan vi møte både venner og familie ute, enten det er i hagen eller ved å ta med mat og kaffe og gå på tur på ettermiddagen.  "Isolasjon er verre i mørket enn i lyset, synes jeg. Bare det å kunne sitte på verandaen og "se på naboene" høres himmelsk ut. 

Så gleder jeg meg til ting som jeg håper at skal være gjennomførbart etter hvert dette året. Litt enklere kontakt med andre, litt mindre fare for å bli smittet på jobb og til ferien jeg håper vi får til. 

Anonymkode: 555f1...05e

Skrevet

Gleder meg til fødsel er overstått i juni! Gleder meg veldig til vår og sommer grilling og ferie tid med barna! Håper veldig på at corona vil snu dette året!

Anonymkode: b7978...c72

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Jeg gleder meg til lysere tider, uansett Covid19 eller ikke. Om ikke noe helt ekstremt kommer til å skje, så kan vi i alle fall være mer sosiale ute når det blir lysere og etter hvert litt varmere kan vi møte både venner og familie ute, enten det er i hagen eller ved å ta med mat og kaffe og gå på tur på ettermiddagen.  "Isolasjon er verre i mørket enn i lyset, synes jeg. Bare det å kunne sitte på verandaen og "se på naboene" høres himmelsk ut. 

Så gleder jeg meg til ting som jeg håper at skal være gjennomførbart etter hvert dette året. Litt enklere kontakt med andre, litt mindre fare for å bli smittet på jobb og til ferien jeg håper vi får til. 

Anonymkode: 555f1...05e

Lysere tider generelt ja 😊. Helt klart 

Skrevet

Gleder meg til vaksinen, gleder meg til samvær, gleder meg til å se sønnen spille kamper, gleder meg til han står til konfirmasjon, gleder meg til turer, gleder meg til våren, sommeren.. 

Mest av alt, gleder meg til gjenåpning av samfunnet👏🏻❤️

Skrevet

Mest av alt gleder jeg meg til vi kan slutte å snakke om korona og hvor mye vi savner å reise til utlandet som om det er det eneste som gjelder. 

Deretter ser jeg frem til at barna kan spille fotball som normalt, slippe digital undervisning og få vanlig hverdag tilbake. For oss voksne har ikke dette året vært så forskjellig fra før så merker ikke det store der. 

Anonymkode: 87b04...3d0

Skrevet
Twintipp skrev (2 timer siden):

Gleder meg til vaksinen, gleder meg til samvær, gleder meg til å se sønnen spille kamper, gleder meg til han står til konfirmasjon, gleder meg til turer, gleder meg til våren, sommeren.. 

Mest av alt, gleder meg til gjenåpning av samfunnet👏🏻❤️

Jeg gleder meg også til å se ungene spille kamper ♥️ og selvfølgelig gjenåpning av samfunnet. At folk får leve de liv de ønsker og med det innhold de har lyst til. 

Skrevet

Jeg gleder meg til å kunne o.gås venner og familie normalt igjen. Det tror jeg blir mulig til sommeren.

Ellers gleder jeg meg til helt vanlige ting som å løpe i skogen, høre barna spille og se teite serier på tv om kvelden sammen med mannen.

Når smittefaren bøir liten nok skal vi ha en kjempefest. Det gleder jeg meg til.

Anonymkode: 9bd8a...b15

Skrevet

Om 2021 bare blir hakket bedre enn det forferdelige året jeg har hatt, så skal jeg ikke be om mere. Jeg gleder meg til det forhåpentligvis skjer.

Anonymkode: b43e1...393

Skrevet
22 hours ago, mamma til adhd gutt<3 said:

Jeg gleder meg til å kunne besøke bestemor. Til å plante i hagen og kjøpe nye hagemøbler. Jeg gleder meg til å kunne dra på kontoret og gleder meg til å se venner oftere. Vi skal gå på språkkurs som blir veldig spennende. Jeg gleder meg til å prøve meg på nye matretter og til spennende seminarer på jobb. Gleder meg til påske på fjellet og sommer i Hellas. Hvilke ting ser dere frem til? 

Gleder meg til og gjøre akkurat det jeg vil igjen og ha masse sex.. Treffe venner og familie jeg ikke har sett på lenge og dra dit jeg vil

Anonymkode: 285ea...dd2

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Gleder meg til og gjøre akkurat det jeg vil igjen og ha masse sex.. Treffe venner og familie jeg ikke har sett på lenge og dra dit jeg vil

Det er mye fint å glede seg til ja😊

Skrevet
Just now, mamma til adhd gutt<3 said:

Det er mye fint å glede seg til ja😊

aboslutt.

Skrevet

Mannen min sin bursdag, kjøpe karnevalkostyme til gutten min ( er spent på hva han velger i år) , påske, vår, 17 mai, besøke familien, sommer, bading, bursdagen til gutten min, juleforberedelser og jul ❤️. 

Anonymkode: 9841d...e57

Skrevet

- selge huset

- bygge nytt hus

- få meg jobb

- bestemme oss om vi vil satse på baby nr 3.

- være mer sosiale

Anonymkode: 68ca5...57c

Skrevet

Jeg gleder meg til hverdagen blir mer normal.

Gleder meg til mai/juni når jeg blir samboer med min kjære❤

Gleder meg til sommerferien der vi kanskje får mulighet til å dra utenlands.

Gleder meg til å pynte til jul i våres felles leilighet og jeg gleder meg til første jul med kjæresten min sin familie. 

Anonymkode: b98e7...78d

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Jeg gleder meg til hverdagen blir mer normal.

Gleder meg til mai/juni når jeg blir samboer med min kjære❤

Gleder meg til sommerferien der vi kanskje får mulighet til å dra utenlands.

Gleder meg til å pynte til jul i våres felles leilighet og jeg gleder meg til første jul med kjæresten min sin familie. 

Høres ut som om du virkelig har mye å glede deg til ♥️

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden):

Høres ut som om du virkelig har mye å glede deg til ♥️

Ja er lenge siden jeg har hatt det så bra i livet som nå

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Mannen min sin bursdag, kjøpe karnevalkostyme til gutten min ( er spent på hva han velger i år) , påske, vår, 17 mai, besøke familien, sommer, bading, bursdagen til gutten min, juleforberedelser og jul ❤️. 

Anonymkode: 9841d...e57

Frykter at 17.mai blir som i fjor,det er hvertfall ikke noe å glede seg til om det blir sånn i år også :(

Skrevet

For en koselig tråd 🥰 Jeg gleder meg til lysere tider, sol, varme, tørr asfalt, til å anlegge nytt bedd i hagen, plante kjøkkenhage, til å gifte meg, planlegge dåp for minstemann og til å forhåpentligvis kutte ut nattammming og få mer søvn 🥴

Anonymkode: 05031...d96

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

For en koselig tråd 🥰 Jeg gleder meg til lysere tider, sol, varme, tørr asfalt, til å anlegge nytt bedd i hagen, plante kjøkkenhage, til å gifte meg, planlegge dåp for minstemann og til å forhåpentligvis kutte ut nattammming og få mer søvn 🥴

Anonymkode: 05031...d96

Jeg vet! Ååå den tiden før bryllupet! Den er magisk ♥️

Skrevet

Når jeg leste dette innlegget nå, så tenkte jeg å skrive at jeg ikke ser frem til noe ting i 2021 grunnet mye depressive nyheter og alfor mye av corona på jobben og blandt kjente som ligger på intensiven. MEN så tenkte jeg igjennom da jeg leste svarene her og må si at jeg GLEDER meg til ;
- 17.mai & bunad
- Vaksine
- Reisevirksomhet i Norden og sydover
- Lære meg mer gresk enn det jeg kan frem til nå

Ja, klarer ikke å komme på noe mer i skrivende stund og håper at dette året blir bedre enn 2020 ❤️

Skrevet
KellyTaylor skrev (Akkurat nå):

Når jeg leste dette innlegget nå, så tenkte jeg å skrive at jeg ikke ser frem til noe ting i 2021 grunnet mye depressive nyheter og alfor mye av corona på jobben og blandt kjente som ligger på intensiven. MEN så tenkte jeg igjennom da jeg leste svarene her og må si at jeg GLEDER meg til ;
- 17.mai & bunad
- Vaksine

Ja, klarer ikke å komme på noe mer i skrivende stund og håper at dette året blir bedre enn 2020 ❤️

Så godt å lese! Akkurat det jeg håpet med tråden. At vi sammen kommer på smått og stort vi gleder oss til selv om mye fortsatt er svart og mørkt. Lære gresk (mer) holder jeg på med😊. Går titt og ofte i gresk musikk hvor jeg får minner og reiselyst. Og ikke minst lærer mer og mer♥️

Skrevet
KellyTaylor skrev (6 minutter siden):

- 17.mai & bunad
- Vaksine

Men 17.mai er det samme uten 17.mai tog

Skrevet
Bergen_by skrev (16 minutter siden):

Men 17.mai er det samme uten 17.mai tog

Var heller en trist affære 17.mai i 2020 og håper vi får en orntlig dag med korps og hurrarop i år ❤️ Se glade barnefjes i tog, spise sukkerspinn og alt som hører med.

Skrevet
KellyTaylor skrev (1 minutt siden):

Var heller en trist affære 17.mai i 2020 og håper vi får en orntlig dag med korps og hurrarop i år ❤️ Se glade barnefjes i tog, spise sukkerspinn og alt som hører med.

Ja syns jeg også. Tror dessverre det blir reprise i år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...