mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. januar 2021 #1 Skrevet 1. januar 2021 Jeg gleder meg til å kunne besøke bestemor. Til å plante i hagen og kjøpe nye hagemøbler. Jeg gleder meg til å kunne dra på kontoret og gleder meg til å se venner oftere. Vi skal gå på språkkurs som blir veldig spennende. Jeg gleder meg til å prøve meg på nye matretter og til spennende seminarer på jobb. Gleder meg til påske på fjellet og sommer i Hellas. Hvilke ting ser dere frem til?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2021 #2 Skrevet 1. januar 2021 Flere av de tingene du gleder deg til skjer vel ikke i det nye året, men i framtida. Har du glemt korona? Anonymkode: e2458...fcc
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2021 #3 Skrevet 1. januar 2021 Jeg gleder meg til lysere og mer koronafrie tider, til yngstes vgs-start, til tid med hele familien, til en lang reise, til forhåpentligvis å kunne ferdes friere og gå på konserter, utstillinger, til å bli ferdig med genseren jeg hekler og til å gå løs på bokhaugen jeg fikk til jul. Så gleder jeg meg til jobbstart på mandag fordi jeg skal gjøre noe nytt og spennende, og til en stor feiring på forsommeren. Til å kjøpe primula (takk til deg @mamma til adhd gutt<3) og karsefrø. Til å planlegge sommergarderoben og evt netthandle den. Til en fantastisk veske jeg har bestilt meg ankommer. Til hele året, rett og slett. Anonymkode: 39b31...906
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2021 #4 Skrevet 1. januar 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (17 minutter siden): Jeg gleder meg til å kunne besøke bestemor. Til å plante i hagen og kjøpe nye hagemøbler. Jeg gleder meg til å kunne dra på kontoret og gleder meg til å se venner oftere. Vi skal gå på språkkurs som blir veldig spennende. Jeg gleder meg til å prøve meg på nye matretter og til spennende seminarer på jobb. Gleder meg til påske på fjellet og sommer i Hellas. Hvilke ting ser dere frem til? Så det skjer i år altså? Da vet du noe ikke jeg vet. Ser ikke fram til en dritt, før korona er helt over, når det skjer, er uvisst. Ikke gled deg for tidlig, adhd-mamma😊 Anonymkode: d27f1...232
sug lut Skrevet 1. januar 2021 #5 Skrevet 1. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Så det skjer i år altså? Da vet du noe ikke jeg vet. Ser ikke fram til en dritt, før korona er helt over, når det skjer, er uvisst. Ikke gled deg for tidlig, adhd-mamma😊 Anonymkode: d27f1...232 Nå har det aldri skadet å glede seg.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. januar 2021 Forfatter #6 Skrevet 1. januar 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg gleder meg til lysere og mer koronafrie tider, til yngstes vgs-start, til tid med hele familien, til en lang reise, til forhåpentligvis å kunne ferdes friere og gå på konserter, utstillinger, til å bli ferdig med genseren jeg hekler og til å gå løs på bokhaugen jeg fikk til jul. Så gleder jeg meg til jobbstart på mandag fordi jeg skal gjøre noe nytt og spennende, og til en stor feiring på forsommeren. Til å kjøpe primula (takk til deg @mamma til adhd gutt<3) og karsefrø. Til å planlegge sommergarderoben og evt netthandle den. Til en fantastisk veske jeg har bestilt meg ankommer. Til hele året, rett og slett. Anonymkode: 39b31...906 Ååå du skriver så jeg får sånn håp. Det er så godt å lese at andre også gleder seg og ser frem til alt som skal skje i det nye året. Sommergarderoben! Ja!! Det gleder jeg meg også til. Gleder meg til nye lange sommerkjoler og nye sandaler. Jeg håper også på flere festivaler 🌸
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 1. januar 2021 #7 Skrevet 1. januar 2021 Gleder meg til våren og lysere tider. Til å reise bort til varme strøk slik vi har brukt å gjort hvert år. Til å fritt kunne besøke folk å ha de på besøk. Til å slippe alle koronarestriksjoner på jobb...
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. januar 2021 Forfatter #8 Skrevet 1. januar 2021 ("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge skrev (Akkurat nå): Gleder meg til våren og lysere tider. Til å reise bort til varme strøk slik vi har brukt å gjort hvert år. Til å fritt kunne besøke folk å ha de på besøk. Til å slippe alle koronarestriksjoner på jobb... Gleder meg til de første vårblomstene! De første blåveisene er alltid så flotte
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2021 #9 Skrevet 1. januar 2021 Til at det blir vår og sommer igjen! Jeg er et sommermenneske, vinteren er så tung synes jeg. Og så har vi gitt hjemmelaget gavekort på en kinotur og ut å spise til min mormor når ting stabiliserer seg litt igjen, det håper jeg vi får gjort til sommeren. Ellers gleder jeg meg veldig til å kunne være litt mer sosial igjen, jeg er såpass optimistisk at jeg har troen på at det vil løsne i løpet av våren/sommeren. Aller mest gleder jeg meg til den dagen jeg kan sette meg ut i utesofaen på terrassen med et kjølig glass hvitvin og nyte solen og varmen! Anonymkode: bb0c2...143
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 1. januar 2021 #10 Skrevet 1. januar 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (11 minutter siden): Gleder meg til de første vårblomstene! De første blåveisene er alltid så flotte Ja😍 Å hestehovene i fjæra, påskeliljene å kaninkreket som spiser vårkrokus😂😂
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2021 #11 Skrevet 1. januar 2021 Skiturer! Mange, lange skiturer med og uten barn, med grilling av pølser og kakao. Skøyter. Påske på fjellet med enda flere skiturer. Elsker vinteren ❤️ Så gleder jeg meg til sommer. Har ikke lagt en eneste plan enda, men tviler ikke et sekund på at vi finner på noe fint, med eller uten koronasmitte i landet. Teltturer, fisketurer, fjellturer. Gleder meg til ny jobb på mandag. Og aller aller mest gleder jeg meg til å kunne se venner og familie oftere uten å måtte tenke på korona (krysser fingrene). Utepils, konserter, fester. Har man det bra er det mye å glede seg til hver eneste uke. Har man det ikke bra er det lite å glede seg til uansett hvit mange muligheter man har. Anonymkode: 5038b...aac
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2021 #12 Skrevet 1. januar 2021 Jeg gleder meg til lysere dager, lage en liten kjøkkenhage, forhåpentligvis treffe venner og familie fra andre deler av landet, venninnekveld og til snøen forsvinner så jeg kan gå fjellturer. Så håper jeg at et nært familiemedlem blir frisk. Det er det viktigste i 2021. Anonymkode: 595e2...fb9
frk Nilsen Skrevet 1. januar 2021 #13 Skrevet 1. januar 2021 Masse! Håper å få tatt vaksinen ila våren, men siden jeg ikke er i risikogruppen eller er gammel ( i følge barna er jeg nok i gamlisgruppen) så må jeg nok pent vente en stund til.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2021 #14 Skrevet 1. januar 2021 Jeg håper dette med å være sammen med andre fortsetter en stund til. Da slipper jeg å tvinge meg selv til å være sosial Anonymkode: 012aa...62f
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2021 #15 Skrevet 1. januar 2021 sug lut skrev (48 minutter siden): Nå har det aldri skadet å glede seg. Nei, det er fint å glede seg, Lutis, men hun må nok vente litt lenger. Skader ikke å være forberedt på et år til med denne dritten. Anonymkode: d27f1...232
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. januar 2021 Forfatter #16 Skrevet 1. januar 2021 frk Nilsen skrev (10 minutter siden): Masse! Håper å få tatt vaksinen ila våren, men siden jeg ikke er i risikogruppen eller er gammel ( i følge barna er jeg nok i gamlisgruppen) så må jeg nok pent vente en stund til. Vaksinen er selvsagt også noe vi ser frem til å få tatt😊
prekæs Skrevet 1. januar 2021 #17 Skrevet 1. januar 2021 Akkurat nå gleder jeg meg til mer lys. Noen dager med skyfri himmel nå, hadde vært gull. De siste månedene har vært en en understreking av året ellers og selv den største optimist kan bli nedfor av dette været. Så håper jeg vaksinen er på plass for de fleste innen sommeren.
uhhuhher Skrevet 1. januar 2021 #18 Skrevet 1. januar 2021 Jeg er ikke så god på å glede meg, men nå tenkte jeg meg litt om og kom på masse. 😊Vaksinen, kioskdugnad med håndballaget, få være med yngste inn på baskettrening for første gang, møte den gamle vennegjengen som bor spredt over hele landet, tbanen i avslappet tilstand, kontoret! Håper alt kan skje i 2021.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. januar 2021 Forfatter #19 Skrevet 1. januar 2021 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Nei, det er fint å glede seg, Lutis, men hun må nok vente litt lenger. Skader ikke å være forberedt på et år til med denne dritten. Anonymkode: d27f1...232 Jeg tenker nok at de fleste voksne klarer å både glede seg til noe og samtidig ha evnen til å omstille seg hvis det blir nødvendig
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2021 #20 Skrevet 1. januar 2021 Gleder meg til sommer og sol. Strand, bade, båtturer, masse besøk og grilling i hagen. Vi bygger ny hytte som er klar til påske. Gleder meg til hele prosessen og til å gå i fjellet. Så skal vi avslutte året med hele familien samlet til jul på den nye hytta med masse snø🥰 Anonymkode: aa80a...d77
Valkyriemamma Skrevet 1. januar 2021 #21 Skrevet 1. januar 2021 Eg gler meg mest til vaksine, men eg er nok den siste som får! Vi lever som før, då vi til vanleg er ganske usosiale, og på jobb er det berre nokre tiltak som kjennes på kroppen. Dei andre har fint blitt ein del av den daglege rutinen. Og det blir Norgesferie i år, som alle andre år. Men eg saknar dei små tinga, ein spontan tur på kino, kafe, shopping o.l. No må alt planleggast og vurderast om det er nødvendig eller ei. Det er positivt for den personlege økonomien, men kjedeleg og kjipt. Ellers gler eg meg til sol og varme. Då skal vi bli ferdig med uteplassen og få opp bålpanne! ☀️
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. januar 2021 Forfatter #22 Skrevet 1. januar 2021 Valkyriemamma skrev (23 minutter siden): Eg gler meg mest til vaksine, men eg er nok den siste som får! Vi lever som før, då vi til vanleg er ganske usosiale, og på jobb er det berre nokre tiltak som kjennes på kroppen. Dei andre har fint blitt ein del av den daglege rutinen. Og det blir Norgesferie i år, som alle andre år. Men eg saknar dei små tinga, ein spontan tur på kino, kafe, shopping o.l. No må alt planleggast og vurderast om det er nødvendig eller ei. Det er positivt for den personlege økonomien, men kjedeleg og kjipt. Ellers gler eg meg til sol og varme. Då skal vi bli ferdig med uteplassen og få opp bålpanne! ☀️ Ja! Kunne gjøre hyggelige ting uten å måtte tenke det ihjel i forkant 😊
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2021 #23 Skrevet 1. januar 2021 Gleder meg til lysere tider, gå på stranden og kjenne sollys i ansiktet, gjør ikke noe om det er kaldt i luften, men følelsen av solstrålene savnes ☀️ Anonymkode: d0e2e...e76
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2021 #24 Skrevet 1. januar 2021 Jeg gleder meg til lyset kommer tilbake. Å høre fuglene synge ❤ Tørr asfalt og skitat snø 😂 Gleder meg veldig til å fiske! Først på isen, så på havet og etterhvert slite meg opp til mine hemmelige pytter i fjellet. Så deilig å slenge ut snøret i et bittelite vann og få fin ørret som vi steiker over bålet. Om vi ikke får fisk har vi med pannekakerøre ❤ Men jeg overnatter IKKE i telt 😂😂😅 Gleder meg til å høre at sneen tiner og vite at det blir noen måneder til den kommer tilbake. Gleder meg til å ordne på balkongen min. Har en drøm om en grønn oase her i nord. Jeg har en stor plan om å få ryddet i klesskapet mitt i år og få ryddet i boden. Gleder meg til å eie mindre! Gleder meg til å kunne si mer ja! Anonymkode: 456e7...cd0
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2021 #25 Skrevet 1. januar 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (3 timer siden): Jeg gleder meg til å kunne besøke bestemor. Til å plante i hagen og kjøpe nye hagemøbler. Jeg gleder meg til å kunne dra på kontoret og gleder meg til å se venner oftere. Vi skal gå på språkkurs som blir veldig spennende. Jeg gleder meg til å prøve meg på nye matretter og til spennende seminarer på jobb. Gleder meg til påske på fjellet og sommer i Hellas. Hvilke ting ser dere frem til? Hvilket språk? 😊 Gleder meg til mer vektnedgang, forhåpentligvis noen reiser, normale dager på jobb og lysere tider. Anonymkode: 6c604...823
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå