Anonym bruker Skrevet 2. januar 2021 #51 Skrevet 2. januar 2021 Jeg gleder meg til å fortsatt ha mye mer tid enn vanlig med barna mine❤️ Tror vi bare har sett begynnelsen, og at 2021 blir verre. Så fokuserer på det positive i hverdagen. Mange vil bli skuffa hvis de tror det blir en normal sommer. Anonymkode: 7bce7...e32
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. januar 2021 Forfatter #52 Skrevet 2. januar 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg gleder meg til å fortsatt ha mye mer tid enn vanlig med barna mine❤️ Tror vi bare har sett begynnelsen, og at 2021 blir verre. Så fokuserer på det positive i hverdagen. Mange vil bli skuffa hvis de tror det blir en normal sommer. Anonymkode: 7bce7...e32 Skuffet eller positivt overrasket. Vi får se. Jeg personlig lever best i håpet
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2021 #53 Skrevet 2. januar 2021 Jeg gleder meg til fred og ro. Håper på et rolig halvår, og at vi også i år får muligheten til åta tilbake mai og juni. Det vil si at vi slipper alle avslutninger og styr rundt 17.mai. Jeg gleder meg til norgesferie og til å nyte sommeren hjemme. Krysser fingrene for ny lock down og hjemmeskole. Anonymkode: 54380...5e6
Himmel og hav Skrevet 2. januar 2021 #54 Skrevet 2. januar 2021 Valkyriemamma skrev (22 timer siden): Men eg saknar dei små tinga, ein spontan tur på kino, kafe, shopping o.l. No må alt planleggast og vurderast om det er nødvendig eller ei. Det er positivt for den personlege økonomien, men kjedeleg og kjipt. Først og fremst dette 👆. Det å bare bestemme seg for å stikke på kino eller gå ut og spise. Gå i butikken uten å vurdere til og fra først. Ellers gleder jeg meg til masse. Til å se dagene bli lysere, til magnoliaen springer ut, til krokusen blomstrer, til å sitte i solveggen med en kopp te, til å gå barbeint i gresset, til å klemme de jeg er glad i, til norske jordbær, til å gå på stranda og bade...jeg kunne holdt på en evighet. Jeg har noen håp også: At jeg skal kunne gå på konserter og i operaen igjen, at jeg skal kunne omgås kolleger uten å tenke så mye, at jeg skal kunne dekke et normalt bord og ha gjester, at min venninne i USA skal kunne komme, og at verden begynner å ligne på noe jeg kjenner igjen igjen.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2021 #55 Skrevet 2. januar 2021 Bergen_by skrev (49 minutter siden): Frykter at 17.mai blir som i fjor,det er hvertfall ikke noe å glede seg til om det blir sånn i år også Vi hadde en kjempefin 17 mai i fjor 🙂, stort korps som spilte så flott og gikk rett forbi huset vår, masse is, kaker, grilling og bading i hagen med venner og glade barn, 🙂. Anonymkode: 9841d...e57
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2021 #56 Skrevet 2. januar 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (17 minutter siden): Skuffet eller positivt overrasket. Vi får se. Jeg personlig lever best i håpet Jeg lever best med å innse realitetene og leve i nuet. Har lært meg å sette mer pris på hverdagslige ting og tid med familien. Greit å realitetsorientere barn også, så slipper de å bli kjempeskuffa for at dette ikke er over på langt nær. Anonymkode: 7bce7...e32
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. januar 2021 Forfatter #57 Skrevet 2. januar 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg lever best med å innse realitetene og leve i nuet. Har lært meg å sette mer pris på hverdagslige ting og tid med familien. Greit å realitetsorientere barn også, så slipper de å bli kjempeskuffa for at dette ikke er over på langt nær. Anonymkode: 7bce7...e32 Er ikke det bra da? At forskjellige saker gjør oss lykkelige.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2021 #58 Skrevet 2. januar 2021 Hvis jeg klarer de målene jeg har satt meg, kan jeg glede meg til ett år hvor kroppen fungerer igjen fordi jeg har prioritert trening, å veie 10 kg mindre og å finne kos i annet enn godteri og vin på en fredagskveld. Tiden vil vise. Anonymkode: 76e8c...c2d
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2021 #59 Skrevet 2. januar 2021 Personlig har 2020 vært et godt år og vi har levd som normalt, bortsett fra de få ukene der skolen var stengt og de få dagene vi hadde Covid-19 i hus. Satser på at 2021 blir like bra😊 Anonymkode: 6b636...bca
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2021 #60 Skrevet 2. januar 2021 Det jeg gledet meg til er avlyst pga corona. Håper det er over i 2022, så da gleder jeg meg til neste år istedet. Så får tiden vise om det blir noe av da. Anonymkode: edf88...baa
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #61 Skrevet 3. januar 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Personlig har 2020 vært et godt år og vi har levd som normalt, bortsett fra de få ukene der skolen var stengt og de få dagene vi hadde Covid-19 i hus. Satser på at 2021 blir like bra😊 Anonymkode: 6b636...bca Har dere veldig lite sosialliv siden dere har levd omtrent som normalt? Her har alle fritidsaktivitene vært stengt lenge;både leos lekeland og Vilvite har vært stengt;kino har vært stengt,turgruppen har vært stengt osv. Ser veldig frem til en mer normal hverdag! Anonymkode: b98e7...78d
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #62 Skrevet 3. januar 2021 Gleder meg til å slippe å føle på klumpen i magen fordi å være døv i disse tider med munnbind overalt er veldig utfordrende. Ikke bestandig jeg har mulighet til å ha med meg en som hører når det er ærend som skal gjøres. Anonymkode: 1859e...e5c
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #63 Skrevet 3. januar 2021 Anonym bruker skrev (46 minutter siden): Har dere veldig lite sosialliv siden dere har levd omtrent som normalt? Her har alle fritidsaktivitene vært stengt lenge;både leos lekeland og Vilvite har vært stengt;kino har vært stengt,turgruppen har vært stengt osv. Ser veldig frem til en mer normal hverdag! Anonymkode: b98e7...78d Her merker vi lite til korona. Organisert idrett har gått som normalt, bortsett fra cuper (hurra). Eldstemann er 17 år og har kun erfart Leos en gang. Vi drar på kino en gang i skuddåret (men vi har kino hjemme). Vi farter rundt i skauen og vi klatrer med sele ute. Vi har kano, kajakk og båt. Og vi drar på lange skiturer. Vi har ikke hytte, men sover i snøhule og telt. Vi har badet i sjøen og løpt inn i varmen. Eksperimenter har vi gjort i massevis hjemme, trenger ikke vil vite mer enn en gang i året. Vi voksne har to vennepar som vi fremdeles treffer regelmessig. Spiser god mat og drikker vin. Anonymkode: 8790f...4e1
TøffiTrynet☠ Skrevet 3. januar 2021 #64 Skrevet 3. januar 2021 Gleder meg til vår, og lysere tider. Gleder meg til at det kanskje går an å ta toget igjen uten munnbind. Sånn at jeg kan dra og besøke vennene mine på en annen kant av landet. (Takler ikke flere timer på tog med munnbind pga redusert lungekapasitet.) Gleder meg til at noen venner endelig slipper plata si! ❤️ Og forhåpentligvis en konsert eller flere med dem. Gleder meg til vaksine. Gleder meg til å se hvor eldstemann ender opp som lærling. Håper han får plass på den båten han vil. Gleder meg til at jenta mi, som er 11, skal få lov å spille på J14 i fotball. Hun er skikkelig god, og det blir spennende å følge utviklinga hennes. Til slutt gleder jeg meg til å forhåpentligvis bli ferdig utredet. Finne ut hva som feiler kroppen min, hvordan/om jeg kan bli bedre, og om det er mulig for meg å jobbe igjen/evt med hva.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #65 Skrevet 3. januar 2021 Det er ingenting å glede seg til i 2021. Bare å innse først som sist. Anonymkode: d27f1...232
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #66 Skrevet 3. januar 2021 Gleder meg til å forhåpentligvis ta vaksinen i løpet av året og kunne leve mer normalt Anonymkode: f870d...521
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 3. januar 2021 Forfatter #67 Skrevet 3. januar 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det er ingenting å glede seg til i 2021. Bare å innse først som sist. Anonymkode: d27f1...232 Ingenting? Smått eller stort?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #68 Skrevet 3. januar 2021 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Har dere veldig lite sosialliv siden dere har levd omtrent som normalt? Her har alle fritidsaktivitene vært stengt lenge;både leos lekeland og Vilvite har vært stengt;kino har vært stengt,turgruppen har vært stengt osv. Ser veldig frem til en mer normal hverdag! Anonymkode: b98e7...78d Her åpnet det meste igjen i mai. Jobb, fritidsaktiviteter osv. har gått som normalt. Vi er med venner, går turer, var på ferie og har vært på kino, ute og spist mm. Lever som vanlig😊 Anonymkode: 6b636...bca
HeiteH Skrevet 3. januar 2021 #69 Skrevet 3. januar 2021 Vaksine og reising først og fremst. Håper den planlagte utenlandsferien i juli kan gjennomføres. Ellers så prøver jeg å glede meg til skiferien i februar, men innerst inne vil jeg bare ha soool.
Lykke_2021 Skrevet 3. januar 2021 #70 Skrevet 3. januar 2021 Jeg gleder meg til å gå ned 25 kg. eller mer, og at bloggen min blir en motivator for meg og andre på samme vei!
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 3. januar 2021 Forfatter #71 Skrevet 3. januar 2021 HeiteH skrev (17 minutter siden): Vaksine og reising først og fremst. Håper den planlagte utenlandsferien i juli kan gjennomføres. Ellers så prøver jeg å glede meg til skiferien i februar, men innerst inne vil jeg bare ha soool. Får håpe på sol i februar da☀️. Krysser også alt for at du og alle andre som vil reise får mulighet til det. Hvor skal du i sommer da? Har du funnet deg en perle?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #72 Skrevet 3. januar 2021 Gleder meg til forhåpentligvis mange fine hverdager. Gleder meg til å nyte sommeren som student (når jeg har jobba, har det vært et styr å få fri noen uker i juli). Lang ferie sammen med barna 💕 Gleder meg også til å kunne ta vinterferie, påskeferie, høstferie og juleferie sammen med barna. Gleder meg til campingturer i sommer. Gleder meg til det lokale bassenget åpner for publikum igjen, så vi får fortsatt på svømmetrening med unga (2020 var ikke året for det, med stengte basseng. Svømte en del i sommer, men som alt annet er det mengdetrening som må til for å bli skikkelig god). Gleder meg til å bare kunne dra bort, innom butikken osv uten at det må tenkes igjennom, vurderes og huskes på munnbind og sprit. Gleder meg til festligheter med vennegjengen, jentekvelder, jentetur, bytur med mannen og andre sosiale sammenkomster. Har billetter til en utsatt konsert som jeg håper blir satt opp igjen (spørs om det blir i år, men håper det blir noe av om det så ikke blir før 2022). Gleder meg til å kunne samles flere. Nå er det fint vær og masse snø her, og jeg vil egentlig invitere vennegjengen med barn for aking og bålkos. Men det kan vi jo ikke. (Kan jo være noen, men ikke alle. Maks 10 stk her jeg bor). Gleder meg til å komme igang igjen med masse turer ute i naturen. Gleder meg til å fullføre første året i utdanningsløpet mitt. Og så gleder jeg meg til å være med barna på alle dager som er ekstra spesielle, slik som 17.mai, påske, pinse, sommerferie og juleferie. Sikkert masse mer å glede seg til også, hvis man fokuserer på de små tingene 😊 Anonymkode: 00902...a75
HeiteH Skrevet 3. januar 2021 #73 Skrevet 3. januar 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden): Får håpe på sol i februar da☀️. Krysser også alt for at du og alle andre som vil reise får mulighet til det. Hvor skal du i sommer da? Har du funnet deg en perle? Vintersol er ikke det samme 😝 Vi skal toge oss gjennom Frankrike om alt går som planlagt.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 3. januar 2021 Forfatter #74 Skrevet 3. januar 2021 HeiteH skrev (10 minutter siden): Vintersol er ikke det samme 😝 Vi skal toge oss gjennom Frankrike om alt går som planlagt. Så spennende!!! Høres helt knall ut☀️☀️
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #75 Skrevet 3. januar 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (16 timer siden): Er ikke det bra da? At forskjellige saker gjør oss lykkelige. Hun har jo ikke sagt noe annet. At noen har en annen innstilling til ting enn deg selv et ikke noe å bli fornærma over. Anonymkode: 5038b...aac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå