GÃ¥ til innhold

Vasker dere underlivet hver dag?😳

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er helt enig i det, mitt spørsmål er om du kan vurdere muligheten for at «for sjelden» er individuelt... 

Anonymkode: 6fa17...940

2 ganger i uken er for sjelden for alle. 

Det anbefales fra helsemyndighetene at man vasker underlivet daglig. Hvor vanskelig kan det være? En eviglang diskusjon som kunne vært avgjort med et par innleggg. 

Anonymkode: d3c08...ca1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Jeg er helt enig i det, mitt spørsmål er om du kan vurdere muligheten for at «for sjelden» er individuelt... 

Ikke meg du svarer her, men jeg tror det du sier her stemmer.

Unntaket, mener jeg, er det med å ikke dusje etter sex, for opphisselse gjør at man får ferromoner i svetten, og det gir en helt egen lukt, som igjen gjør at man raskere lukter emment.

Anonymkode: f46db...280

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Ikke meg du svarer her, men jeg tror det du sier her stemmer.

Unntaket, mener jeg, er det med å ikke dusje etter sex, for opphisselse gjør at man får ferromoner i svetten, og det gir en helt egen lukt, som igjen gjør at man raskere lukter emment.

Tenkte på dusjing her, vaske av underlivet, det bør man gjøre daglig.

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Der har ikke noen sinne slått deg at at det som gir deg komfort ikke nødvendigvis er nødvendig for at andre skal føle komfort?

Jeg kan gå en uke på fjellet uten tilgang til dusj mens jeg sover i telt og bruker stort sett de samme klørne hver dag. Du dør sikkert litt innvendig av tanken, men for meg er det få ting som gir større komfort enn å være møkketet, svett og fri i fjellet 😊

Anonymkode: 65019...49f

I fjellet, ja.

Men ville du gått sånn på jobb?

Anonymkode: 1ffbc...a48

Skrevet

Det jeg er nysgjerrig på, er hvordan dere kan vite hvor ofte de som lukter gammelt dusjer? Er det ikke mulig ar noen som dere ikke reagerer på, dusjer sjeldnere enn dere tenker er nødvendig for å lukte friskt? 

De som lukter, vasker seg for sjelden, det høres det ut som de fleste er enige i, hvis ikke det er en hormonforstyrrelse eller noe involvert. Da kan man faktisk lukte vondt selv om man er nydusjet. 

Men om det er 2,3,4 eller 5 dager siden siste kattevask, kan vel være vanskelig å bestemme med luktesansen... 

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Det jeg er nysgjerrig på, er hvordan dere kan vite hvor ofte de som lukter gammelt dusjer? Er det ikke mulig ar noen som dere ikke reagerer på, dusjer sjeldnere enn dere tenker er nødvendig for å lukte friskt? 

De som lukter, vasker seg for sjelden, det høres det ut som de fleste er enige i, hvis ikke det er en hormonforstyrrelse eller noe involvert. Da kan man faktisk lukte vondt selv om man er nydusjet. 

Men om det er 2,3,4 eller 5 dager siden siste kattevask, kan vel være vanskelig å bestemme med luktesansen... 

Det vil være vanskelig å bedømme når siste vask var ja😊. Nå anbefales det å vaske underlivet daglig men jeg tror ikke det finnes konkrete anbefalinger angående dusjing. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...