GÃ¥ til innhold

Vasker dere underlivet hver dag?😳

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør slett ikke det! Kun når jeg dusjer, og jeg dusjer ca hver 3 dag. Dvs 2 - 3 ganger i uka. Å vasker kun med vann. Har heller ikke problemer med vond lukt. Jeg lukter kjønnsorgan, noe min samboer beskriver som en helt sinnsyk deilig lukt. Etter å ha lest en del her inne virker det jo som om nærmest alle enten dusjer hver dag eller står og vasker seg med klut nedentil hver dag... Det kan da virkelig ikke stemme eller være bra for underlivet? Er det bare meg som ikke vaske meg nedentil hver dag?🤔

Anonymkode: f6e1c...ac1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vasker ikke engang med bare vann utenom dusj? 😳😳

Anonymkode: ec192...594

Skrevet

Vasker selvfølgelig hver dag. 
underlivet tåler det helt fint. Det er jo ikke slik at jeg vasker inni skjeden😳

Anonymkode: 386e8...201

Skrevet

SÃ¥ lenge du har funnet en mann som liker lukten av underlivet ditt er vel alt greit.

Jeg personlig synes ikke underliv lukter noe godt etter et par-tre dager uten vask. Tiss, utflod og bæsj/promp setter litt lukt selv om man tørker seg på do altså. Man blir ikke helt ren av tørt papir...

Jeg dusjer stort sett hver dag, og det gjør heldigvis mannen min også. Jeg synes ikke underlivet hans lukter godt når det er for lenge siden forrige dusj.

Anonymkode: 0e515...64c

Skrevet

Dusjer og vasker hver dag. Kjønnslepper og rumpesprekken svetter hos alle, og det er udelikat. 

Anonymkode: 132e6...53c

Skrevet

Dusjer variabelt antall ganger i uken. Vasker morgen og kveld om jeg ikke dusjer. Uten såpe på morgenen, oftere med såpe på kvelden.

Anonymkode: f46db...280

Skrevet

Ja, jeg dusjer kroppen hver dag. Hvis jeg ikke har tilgang til dusj, feks på hytta, bruker jeg intimservietter hver dag. 

Anonymkode: 302b9...3b2

Skrevet

Ja, selvsagt. Tipper du lukter mer enn du tror, HI.

Anonymkode: 0d5f9...834

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Du vasker ikke engang med bare vann utenom dusj? 😳😳

Anonymkode: ec192...594

Nei, det gjør jeg ikke...

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Ja, selvsagt. Tipper du lukter mer enn du tror, HI.

Anonymkode: 0d5f9...834

Da tipper du feil, samboer hadde sagt ifra, tro meg. 

Skrevet

Jeg vasker med vann hver gang jeg har vært på do. Jeg har bidetta.

Anonymkode: 882ab...549

Skrevet

Jeg vasker selvsagt hver dag. Man svetter, tisser og bæsjer. Ikke minst har man sex. Alt dette lager lukt om man ikke vasker det bort. 

Hvor kommer den vrangforestillingen om at kroppen helst skal vaskes å sjelden som mulig?

Og at samboeren din tenner på lukten - vel noen tenner på bæsj og voksne i bleier også. Det vil ikke si at ikke andre lukter at du ikke er ren. 

Anonymkode: d3c08...ca1

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Nei, det gjør jeg ikke...

At din samboer liker din lukt betyr ikke at andre ikke synes du lukter vondt pga dårlig renhold, det betyr kun at din samboer liker den lukten du har.

Anonymkode: ffa89...61b

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Samboeren din synes jo ikke du lukter vondt, han liker lukten.

Men det er slett ikke sikkert andre menn hadde vært enig...

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Samboeren din synes jo ikke du lukter vondt, han liker lukten.

Men det er slett ikke sikkert andre menn hadde vært enig...

Han hadde sagt ifra om jeg hadde luktet vondt, men det gjør jeg ikke. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Han hadde sagt ifra om jeg hadde luktet vondt, men det gjør jeg ikke. 

Han hadde sagt fra hvis han syntes du luktet vondt, det har du sikkert rett i. Det er slett ikke sikkert at alle andre har samme preferanser som ham. Altså kan det hende at andre synes du lukter vondt selv om han ikke synes det. 

Jeg dusjer hver dag, vasker meg altså daglig. 

Skrevet
Iiiiik skrev (2 minutter siden):

Han hadde sagt fra hvis han syntes du luktet vondt, det har du sikkert rett i. Det er slett ikke sikkert at alle andre har samme preferanser som ham. Altså kan det hende at andre synes du lukter vondt selv om han ikke synes det. 

Jeg dusjer hver dag, vasker meg altså daglig. 

Er sikker. Har også venner og familie også som hadde sagt ifra om jeg gikk rundt å luktet. Men jeg kommer uansett ikke til å endre mine dusjvaner. Det gjelder å føle seg vel. 

Skrevet

Dusjer hver ca hver tredje dag og ved behov. Klut og vann under armer, underliv og ansikt hver morgen. 

Anonymkode: 60ffc...249

Skrevet

Vasker underlivet hver dag ja, med klut om jeg ikke dusjer. Jeg må jo få bort tiss, bæsjrester, blod, sæd og svette liksom 😲

Anonymkode: 28913...29c

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Er sikker. Har også venner og familie også som hadde sagt ifra om jeg gikk rundt å luktet. Men jeg kommer uansett ikke til å endre mine dusjvaner. Det gjelder å føle seg vel. 

Men tenker du ikke at rester av urin, avføring og utflod bør vaskes bort? Hva med undertøy? Skifter du ikke truse hver dag heller?

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Men tenker du ikke at rester av urin, avføring og utflod bør vaskes bort? Hva med undertøy? Skifter du ikke truse hver dag heller?

Sliter ikke med mye utflod. Tørker meg ordentlig, med er som regel lite å tørke bort. Skifter truse hver dag. 

Skrevet

Dusjer annenkvar dag. Vasker meg ikkje utenom. Aldri hatt sansen for klutvask, føler faktisk DET er ekkelt. Dersom eg føler at eg ikkje er rein etter å ha vært på do (ikkje ofte det er så gale), så går eg sjølvsagt i dusjen sjølv om det er mindre enn to dager siden forrige dusj. 

Skifter alltid truse før eg legg meg i senga på kvelden.  Og tar på nyvaska bukse kvar dag. 

Anonymkode: 53f29...606

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Dusjer annenkvar dag. Vasker meg ikkje utenom. Aldri hatt sansen for klutvask, føler faktisk DET er ekkelt. Dersom eg føler at eg ikkje er rein etter å ha vært på do (ikkje ofte det er så gale), så går eg sjølvsagt i dusjen sjølv om det er mindre enn to dager siden forrige dusj. 

Skifter alltid truse før eg legg meg i senga på kvelden.  Og tar på nyvaska bukse kvar dag. 

Anonymkode: 53f29...606

Fantastisk at du vasker buksene dine oftere enn du vasker deg selv! 

Anonymkode: 81bd0...d14

Skrevet

Lurer i grunn mest på om du ikke trener eller er i bevegelse hvor du får opp hjertepumpa oftere enn hver 3 dag. Dusjer selv 2ganger daglig og underlivet vaskes med vann. Såpe i rompa 

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (2 minutter siden):

Lurer i grunn mest på om du ikke trener eller er i bevegelse hvor du får opp hjertepumpa oftere enn hver 3 dag. Dusjer selv 2ganger daglig og underlivet vaskes med vann. Såpe i rompa 

Gi meg ett godt argument for at du dusjer 2 ganger daglig? Du lurer på om jeg beveger meg, da lurer jeg på om du har ett ekstremt svetteproblem eller er manisk. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Gi meg ett godt argument for at du dusjer 2 ganger daglig? Du lurer på om jeg beveger meg, da lurer jeg på om du har ett ekstremt svetteproblem eller er manisk. 

Jeg dusjer om morgenen fordi jeg liker meg best fresh. Trener før jeg dusjer om morgenen. Dusjer etter sex som skjer jevnlig. Dusjer før jeg legger meg. Jeg dusjer alltid etter sex og trening. Noe annet er rett og slett ekkelt 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...