GÃ¥ til innhold

Vasker dere underlivet hver dag?😳

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vasker du deg heller ikke under armene og i ansiktet annet enn hver tredje dag, Hi?

Anonymkode: f46db...280

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig dusjer jeg hver eneste dag! 

Skrevet

Dusjer annenhver dag og etter trening. Har jeg hatt sex på kvelden dusjer jeg på morgenen før jobb. Aldri hatt problemer med lukt nedentil. 

Anonymkode: 4d5f4...e08

Skrevet

Skyller godt når jeg dusjer. Men hva legger folk i å vaske? Såpe er jo helt krise. Lukter jo høgg ette kort tid. Varmt vann er tingen. 

Anonymkode: 8f2e5...cfe

Skrevet

Det er ekkelt og du slurver med personlig hygiene. Slike folk er ekle. 

Anonymkode: d3c08...ca1

Skrevet

Selvfølgelig vasker jeg meg hver dag! Du lukter garantert. Har en kollega som ofte lukter, tviler på at hun er klar over det selv. Det lukter svette og noen ganger har jeg til og med kjent lukten av underlivet. Sier faktisk ikke fra. 

Anonymkode: 8121c...68e

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Vasker du deg heller ikke under armene og i ansiktet annet enn hver tredje dag, Hi?

Vasker/skyller ansiktet hver dag. Ikke under armene... Det trenger jeg ikke. Å dette sier jeg bare en gang til, jeg har samboer, mange gode venner og kolleger. En av de ville sagt noe om jeg luktet fitte eller svette, det vet jeg, så det er ikke noe poeng å skrive noe mer om akkurat det. For meg så er det greit å dusje 2 - 3 ganger i uka, og vaske meg. Jeg lagde tråden for å spør hva andre gjør. Svar heller i tråden, i steden for å komme med nedsettende sitat. 

Anonymkode: f6e1c...ac1

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Vasker/skyller ansiktet hver dag. Ikke under armene... Det trenger jeg ikke. Å dette sier jeg bare en gang til, jeg har samboer, mange gode venner og kolleger. En av de ville sagt noe om jeg luktet fitte eller svette, det vet jeg, så det er ikke noe poeng å skrive noe mer om akkurat det. For meg så er det greit å dusje 2 - 3 ganger i uka, og vaske meg. Jeg lagde tråden for å spør hva andre gjør. Svar heller i tråden, i steden for å komme med nedsettende sitat. 

Så du gnir deo over gammel deo uten å vaske deg først? Lekkert 

Skrevet

Dere som har ett eller to eksempler på at noen lukter surt, tror dere virkelig at ALLE andre dusjer eller vasker seg hver dag? Det er faktisk mange som bare vasker seg annenhver dag uten å lukte surt. 

Anonymkode: 53f29...606

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Dere som har ett eller to eksempler på at noen lukter surt, tror dere virkelig at ALLE andre dusjer eller vasker seg hver dag? Det er faktisk mange som bare vasker seg annenhver dag uten å lukte surt. 

Jeg tror i grunn at de aller fleste beveger seg, trener og har sex i den grad at de trenger en dusj oftere enn 2 ganger i uken ja. Og jeg forstår i grunn ikke hvorfor noen velger å ikke i det minste vaske seg daglig. Mulig de ikke lukter men personlig hygiene innbefatter både vask og tannpuss 

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (4 minutter siden):

Jeg tror i grunn at de aller fleste beveger seg, trener og har sex i den grad at de trenger en dusj oftere enn 2 ganger i uken ja. Og jeg forstår i grunn ikke hvorfor noen velger å ikke i det minste vaske seg daglig. Mulig de ikke lukter men personlig hygiene innbefatter både vask og tannpuss 

Alle må vel få gjøre det som passe for seg, også når det gjelder hyppighet på vask? At noen lukter dritt etter én dag uten såpe og vann betyr jo ikke at alle gjør det.

Min bestemor dusjet én gang i uka og vasket seg sporadisk innimellom. Hun lukta aldri vondt. 
Mange i dag forveksler fravær av parfymelukt og fravær av lukt av kjemikalier som vond lukt. Personlig foretrekker jeg selv lukten av fersk svette over den motbydelige parfymelukten/kjemikalielukten som oser av manges hud, hår og klær.

Anonymkode: 65019...49f

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Alle må vel få gjøre det som passe for seg, også når det gjelder hyppighet på vask? At noen lukter dritt etter én dag uten såpe og vann betyr jo ikke at alle gjør det.

Min bestemor dusjet én gang i uka og vasket seg sporadisk innimellom. Hun lukta aldri vondt. 
Mange i dag forveksler fravær av parfymelukt og fravær av lukt av kjemikalier som vond lukt. Personlig foretrekker jeg selv lukten av fersk svette over den motbydelige parfymelukten/kjemikalielukten som oser av manges hud, hår og klær.

Ja... Nå har fersk svette en lei tendens til raskt å bli ufersk. 

Anonymkode: cfb92...53f

Skrevet
Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Garantert ikke😂 Ingen sier det. Ingen sier «Hey! Underlivet ditt lukter»

Anonymkode: 1ffbc...a48

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Ja... Nå har fersk svette en lei tendens til raskt å bli ufersk. 

Anonymkode: cfb92...53f

Men jeg skrev fersk svette, gjorde jeg ikke?

NÃ¥r jeg tenker over det tror jeg faktisk at jeg foretrekker en hvilken som helst svettelukt over lukten av parfyme og kjemikalier.

Skrevet

Men hva med velvære da? Å føle seg ren og fresh er en stor del av min komfort. 

Å vaske seg 2 ganger i uken hører virkelig ikke hjemme noe sted. Om man ikke lukter direkte vond, så blir det uansett en emmen og gammel lukt. Og det sitter det langt inne for andre å si. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Der har ikke noen sinne slått deg at at det som gir deg komfort ikke nødvendigvis er nødvendig for at andre skal føle komfort?

Jeg kan gå en uke på fjellet uten tilgang til dusj mens jeg sover i telt og bruker stort sett de samme klørne hver dag. Du dør sikkert litt innvendig av tanken, men for meg er det få ting som gir større komfort enn å være møkketet, svett og fri i fjellet 😊

Skrevet

No snakka eg om dusj annenkvar dag, da. Det er Ikkje det samme som 2 ganger i uka. Bare til infornasjon. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Jeg har svart tidligere i tråden på det du spurte om. Er jeg singel dusjer jeg som regel ikke hver dag (hvis jeg ikke trener og blir svett, har sex eller skal noe spesielt). Men jeg vasker meg likevel daglig, både morgen og kveld, ikke bestandig med såpe. Men jeg dusjer alltid etter sex (har jeg sex på kvelden dusjer jeg morgenen etter før jeg går på jobb).

Dusjer du ikke før du går på jobb selv etter at du og samboer har hatt sex?

I så fall garanterer jeg at andre vil kunne merke at det lukter både emment og sex av deg etter at du og samboer har hatt sex. Svetten og huden får en helt annen lukt ved seksuell opphisselse, den lukten er veldig annerledes enn lukten av hverdagssvette/svette av ikke-seksuell art. Den lukten er ikke til å ta feil av!

Dette er også noe som er pinlig for andre å måtte ta opp, så mest trolig lukter andre dette av deg, HI, men synes det er for pinlig å ta opp. At din samboer synes du lukter godt med den lukten på deg, det er jo ikke rart, for da lukter du sex, og han tiltrekkes av at du signaliserer sex med måten du lukter (han trenger ikke være bevisst hva lukten forteller ham).

Å påpeke dette er ikke nedsettende, det er bare fakta. Hva du gjør med det, det er jo helt opp til deg. Men hvis du ikke dusjer sex før du skal møte andre er det greit å i det minste være bevisst på at andre kan lukte at du har hatt sex.

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Der har ikke noen sinne slått deg at at det som gir deg komfort ikke nødvendigvis er nødvendig for at andre skal føle komfort?

Jeg kan gå en uke på fjellet uten tilgang til dusj mens jeg sover i telt og bruker stort sett de samme klørne hver dag. Du dør sikkert litt innvendig av tanken, men for meg er det få ting som gir større komfort enn å være møkketet, svett og fri i fjellet 😊

Det å ikke opprettholde normal hygiene på fjell-og hytteturer er da virkelig ikke det som diskuteres i denne tråden 🙄

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

No snakka eg om dusj annenkvar dag, da. Det er Ikkje det samme som 2 ganger i uka. Bare til infornasjon. 

Folk her inne VIL jo helst misforstå 😅

Anonymkode: 8f2e5...cfe

Skrevet

Ja.. om jeg ikke dusjer, så vasker jeg meg med en håndklut. Både morgen og kveld. 
Det lærer jeg barna til også...

Anonymkode: 95945...1f6

Skrevet

Tråden er ryddet for negativ brukerdebatt og større mengder avsporinger.

Admin

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Å vaske seg 2 ganger i uken hører virkelig ikke hjemme noe sted. Om man ikke lukter direkte vond, så blir det uansett en emmen og gammel lukt. Og det sitter det langt inne for andre å si. 

Men de som lukter emment og gammelt.. Hvordan vet du hvor ofte de dusjer eller vasker seg? 

Er det mulig at noen som vasker seg hver 3. dag ikke lukter emment? Noen lukter faktisk svette, selv om de dusjer daglig. Her høres det ut som at mange tar utgangspunkt i egen situasjon og overfører den til alle rundt seg. Så vidt jeg vet, er vi forskjellige, så kanskje kroppslukt også er individuelt? 

Anonymkode: 6fa17...940

Skrevet
Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Men de som lukter emment og gammelt.. Hvordan vet du hvor ofte de dusjer eller vasker seg? 

Er det mulig at noen som vasker seg hver 3. dag ikke lukter emment? Noen lukter faktisk svette, selv om de dusjer daglig. Her høres det ut som at mange tar utgangspunkt i egen situasjon og overfører den til alle rundt seg. Så vidt jeg vet, er vi forskjellige, så kanskje kroppslukt også er individuelt? 

Lukter man emment vasker man seg for sjelden. 

Det er faktisk ikke vanskeligere enn det. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Lukter man emment vasker man seg for sjelden. 

Det er faktisk ikke vanskeligere enn det. 

Jeg er helt enig i det, mitt spørsmål er om du kan vurdere muligheten for at «for sjelden» er individuelt... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...