Anonym bruker Skrevet 10. desember 2020 #26 Skrevet 10. desember 2020 Anonym bruker skrev (1 time siden): Er sikker. Har også venner og familie også som hadde sagt ifra om jeg gikk rundt å luktet. Men jeg kommer uansett ikke til å endre mine dusjvaner. Det gjelder å føle seg vel. Anonymkode: f6e1c...ac1 Jeg tipper at de aller færreste sliter med å si fra om at underlivet til folk lukter vondt altså Anonymkode: 1ffbc...a48
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2020 #27 Skrevet 10. desember 2020 Noen folk er så ekle! Ingen unnskyldning er god nok for å lukte gris i 2020. Og jo, du luker uvasket. Anonymkode: d3c08...ca1
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2020 #28 Skrevet 10. desember 2020 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Noen folk er så ekle! Ingen unnskyldning er god nok for å lukte gris i 2020. Og jo, du luker uvasket. Anonymkode: d3c08...ca1 Nei Anonymkode: f6e1c...ac1
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2020 #29 Skrevet 10. desember 2020 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Nei Anonymkode: f6e1c...ac1 Men hva er poenget? Hvorfor risikerer du at andre skal synes du er ekkel? Hvorfor slurver du med din personlige hygiene? Anonymkode: d3c08...ca1
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2020 #30 Skrevet 10. desember 2020 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Men hva er poenget? Hvorfor risikerer du at andre skal synes du er ekkel? Hvorfor slurver du med din personlige hygiene? Anonymkode: d3c08...ca1 Andre synes ikke jeg er ekkel. Og jeg slurver ikke med min hygiene. Anonymkode: f6e1c...ac1
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2020 #31 Skrevet 10. desember 2020 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Andre synes ikke jeg er ekkel. Og jeg slurver ikke med min hygiene. Anonymkode: f6e1c...ac1 Gjør du aldri noe som gjør at du blir svett og varm? Anonymkode: beb75...266
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2020 #32 Skrevet 11. desember 2020 mamma til adhd gutt<3 skrev (2 timer siden): Jeg dusjer om morgenen fordi jeg liker meg best fresh. Trener før jeg dusjer om morgenen. Dusjer etter sex som skjer jevnlig. Dusjer før jeg legger meg. Jeg dusjer alltid etter sex og trening. Noe annet er rett og slett ekkelt Du dusjer alltid etter sex? Så om dere har sex flere ganger per dag, så går du rett i dusjen etterpå hver gang? Anonymkode: 33ea4...296
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. desember 2020 #33 Skrevet 11. desember 2020 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Du dusjer alltid etter sex? SÃ¥ om dere har sex flere ganger per dag, sÃ¥ gÃ¥r du rett i dusjen etterpÃ¥ hver gang? Anonymkode: 33ea4...296 Alltid etter sex ja men hopper selvfølgelig ikke i dusjen pÃ¥ det sekund man er ferdig.Â
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2020 #34 Skrevet 11. desember 2020 Dusjer hver morgen, vasker over med klut hver kveld😌 Anonymkode: 19a51...47e
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2020 #35 Skrevet 11. desember 2020 Skal tro om de som er overbevist om at folk som dusjer annenhver dag stinker snakker av erfaring, eller om de har erfart folk som er uhygiensk og tror at der ikkje finnes folk som dusjer enda sjeldnere. 🤔 Anonymkode: 53f29...606
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2020 #36 Skrevet 11. desember 2020 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Skal tro om de som er overbevist om at folk som dusjer annenhver dag stinker snakker av erfaring, eller om de har erfart folk som er uhygiensk og tror at der ikkje finnes folk som dusjer enda sjeldnere. 🤔 Anonymkode: 53f29...606 Det er faktisk bare sunn fornuft. Anbefalinger går på å vaske underliv og skifte truse hver dag. Underlivet er grobunn for bakterier og om man ikke vasker bort div rester vil det selvsagt lukte. Vi er faktisk ikke selvrensende. Som sagt så skjønner jeg ikke vitsen med å slurve med hygienen med vilje. Det er ekkelt, uansett hvilke argument som brukes. Anonymkode: d3c08...ca1
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2020 #37 Skrevet 11. desember 2020 mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden): Alltid etter sex ja men hopper selvfølgelig ikke i dusjen på det sekund man er ferdig. Hvorfor? Så enkelte dager dusjer du 3-4 ganger da? Er du i så dårlig form at du blir helt svettet ut hver gang? Anonymkode: 33ea4...296
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2020 #38 Skrevet 11. desember 2020 Jeg dusjer og vasker meg akkurat som deg hi, ca hver 3 dag. Vasker meg ikke utenom. Jeg trener ikke, og har ikke ofte sex. Lukter ikke mye. Synes veldig mange er helt hysteriske... 😱 Anonymkode: 0e5fa...9f7
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. desember 2020 #39 Skrevet 11. desember 2020 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor? SÃ¥ enkelte dager dusjer du 3-4 ganger da? Er du i sÃ¥ dÃ¥rlig form at du blir helt svettet ut hver gang? Anonymkode: 33ea4...296 NÃ¥ er det ikke sÃ¥ ofte det blir gjentatte ganger daglig altsÃ¥. Skulle det skje sÃ¥ blir det nok en rask tur innom dusjen for en rask vask ja. Jeg kan helt klart ende opp med Ã¥ dusje 3 ganger om dagen. Etter trening pÃ¥ morgenen. Hvis vi har sex pÃ¥ dagtid og alltid pÃ¥ kvelden før jeg legger meg. Jeg mÃ¥ alltid avslutte dagen med en varm dusj da jeg sliter med vonde muskler og etter en varm dusj sÃ¥ sover jeg bedre. Jeg er i ok form.Â
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2020 #40 Skrevet 11. desember 2020 Å ikke vaske underlivet sitt hver dag er jo bare nasty. Æsj. Anonymkode: 6e685...441
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2020 #41 Skrevet 11. desember 2020 Ny trend å ikke vaske underlivet med såpe.. vi kommer til å få en ny generasjon illeluktende , veganspisere antivaxere. Noe å se fram til..😣 Anonymkode: ac150...c45
gale damen Skrevet 11. desember 2020 #42 Skrevet 11. desember 2020 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Ny trend å ikke vaske underlivet med såpe.. vi kommer til å få en ny generasjon illeluktende , veganspisere antivaxere. Noe å se fram til..😣 Anonymkode: ac150...c45 Det er tøvete å vaske underlivet med såpe. Når det er sagt så fatter jeg ikke hvorfor folk er så opptatt av hvor ofte andre folk vasker seg - det som funker for èn, funker ikke nødvendigvis for en annen.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2020 #43 Skrevet 11. desember 2020 gale damen skrev (40 minutter siden): Det er tøvete å vaske underlivet med såpe. Når det er sagt så fatter jeg ikke hvorfor folk er så opptatt av hvor ofte andre folk vasker seg - det som funker for èn, funker ikke nødvendigvis for en annen. Hvorfor er det tøvete? Det har jeg gjort i mer enn 40 år, null problem med Laura. Som du sier selv, det som funker foe en, funker ikke nødvendigvis for andre. Men for sjelden vask er dårlig hygiene for alle! Anonymkode: d3c08...ca1
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2020 #44 Skrevet 11. desember 2020 mamma til adhd gutt<3 skrev (3 timer siden): Nå er det ikke så ofte det blir gjentatte ganger daglig altså. Skulle det skje så blir det nok en rask tur innom dusjen for en rask vask ja. Jeg kan helt klart ende opp med å dusje 3 ganger om dagen. Etter trening på morgenen. Hvis vi har sex på dagtid og alltid på kvelden før jeg legger meg. Jeg må alltid avslutte dagen med en varm dusj da jeg sliter med vonde muskler og etter en varm dusj så sover jeg bedre. Jeg er i ok form. Men, da er ikke kveldsdusjen av hygieniske årsaker. Da er det av helsemessige årsaker. Anonymkode: cedbe...1ce
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2020 #45 Skrevet 11. desember 2020 Vet om folk som dusjer 3-4 ganger i uken og ikke vasker seg utenom. Utrolig lite delikat når det lukter surt underliv av personen ved siden av deg! Anonymkode: 6f681...efe
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2020 #46 Skrevet 11. desember 2020 19 hours ago, Anonym bruker said: Jeg gjør slett ikke det! Kun når jeg dusjer, og jeg dusjer ca hver 3 dag. Dvs 2 - 3 ganger i uka. Å vasker kun med vann. Har heller ikke problemer med vond lukt. Jeg lukter kjønnsorgan, noe min samboer beskriver som en helt sinnsyk deilig lukt. Etter å ha lest en del her inne virker det jo som om nærmest alle enten dusjer hver dag eller står og vasker seg med klut nedentil hver dag... Det kan da virkelig ikke stemme eller være bra for underlivet? Er det bare meg som ikke vaske meg nedentil hver dag?🤔 Anonymkode: f6e1c...ac1 skyller med vann, skal helst ikke ha såpe inni der Anonymkode: 5bec8...832
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2020 #47 Skrevet 11. desember 2020 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Andre synes ikke jeg er ekkel. Og jeg slurver ikke med min hygiene. Anonymkode: f6e1c...ac1 Selvfølgelig slurver du med din hygiene når du kun vasker deg hver 3 dag. Anonymkode: ffa89...61b
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2020 #48 Skrevet 11. desember 2020 mamma til adhd gutt<3 skrev (6 timer siden): Nå er det ikke så ofte det blir gjentatte ganger daglig altså. Skulle det skje så blir det nok en rask tur innom dusjen for en rask vask ja. Jeg kan helt klart ende opp med å dusje 3 ganger om dagen. Etter trening på morgenen. Hvis vi har sex på dagtid og alltid på kvelden før jeg legger meg. Jeg må alltid avslutte dagen med en varm dusj da jeg sliter med vonde muskler og etter en varm dusj så sover jeg bedre. Jeg er i ok form. Hjelp, hva du må tåle her. Jeg dusjer også selvfølgelig om morgenen før jobb, alle jeg kjenner gjør det. Jeg trener også hver dag, og blir svett. Da dusjer jeg gang nr to. Og hvis jeg har sex, hopper jeg rett i dusjen etterpå for rask vask. Altså er jeg visst like manisk som deg. Og jammen lever jeg ikke et godt liv likevel. Bedre enn de fleste som ikke trener og ikke dusjer, vil jeg faktisk gjette. Anonymkode: cfb92...53f
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. desember 2020 #49 Skrevet 11. desember 2020 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Hjelp, hva du mÃ¥ tÃ¥le her. Jeg dusjer ogsÃ¥ selvfølgelig om morgenen før jobb, alle jeg kjenner gjør det. Jeg trener ogsÃ¥ hver dag, og blir svett. Da dusjer jeg gang nr to. Og hvis jeg har sex, hopper jeg rett i dusjen etterpÃ¥ for rask vask. AltsÃ¥ er jeg visst like manisk som deg. Og jammen lever jeg ikke et godt liv likevel. Bedre enn de fleste som ikke trener og ikke dusjer, vil jeg faktisk gjette. Anonymkode: cfb92...53f Hehe ja! Da jeg var liten "dusjet" vi alle sammen daglig pÃ¥ hytta i form av ei bøtte med varmt vann med hull i til de voksne og et vaskevannsfat og mugge til de smÃ¥. For min del hadde det vært utenkelig Ã¥ ikke dusje før jeg stelte og sminket meg før jobb eller etter trening.Â
Sommerkroppen 2029 Skrevet 11. desember 2020 #50 Skrevet 11. desember 2020 (endret) Anonym bruker skrev (17 timer siden): Er sikker. Har også venner og familie også som hadde sagt ifra om jeg gikk rundt å luktet. Men jeg kommer uansett ikke til å endre mine dusjvaner. Det gjelder å føle seg vel. Anonymkode: f6e1c...ac1 Men hvorfor spør du da egentlig? Og nei, det er langt ifra sikkert venner og øvrig familie hadde sagt ifra om de kjente at du luktet kjønn. Det er et veldig følsomt emne å ta opp med voksne mennesker. Men altså, det er jo ikke sikkert at du lukter heller da. Skal noe til for å lukte sånn at alle rundt kjenner det. Da er det drøyt. Endret 11. desember 2020 av Sommerkroppen 2029
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå