Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2020 #76 Skrevet 16. oktober 2020 Akkurat nå, Milfy Way skrev: Så så lenge man ikke dreper noen eller ikke får noen til å ta selvmord, er det ikke alvorlig? Tydeligvis ikke. Samme jeg stusset over. Anonymkode: 1ae02...3cf
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2020 #77 Skrevet 16. oktober 2020 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei. Det er samme bilde. Uten, "de er like alle sammen", ville ikke den åpne rasismen oppstått. Skaprasisme tar liv, den også. Ved selvmord, ved å støte ut, ved å nekte folk legehjelp. https://www.aftenposten.no/norge/i/q2nKm/legeforeningen-krever-at-justisdepartementet-korrigerer-brosjyre Anonymkode: 1ae02...3cf Nei, det er det ikke. Det ene utgjør fare for helse og liv, basert på fremmedfrykt. Det andre handler om foretrukken krydder. Overhodet ikke i samme gate Anonymkode: 1e9c2...f31
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2020 #78 Skrevet 16. oktober 2020 En altså. Hvem lager denne maten som henger igjen? Spesifikt? Har venninne fra Libanon og Syria. Jeg kjenner ALDRI matlukt i deres hjem om jeg er der utenom måltid. Ja det er rasistisk tankegang. Men du er i din fulle rett selvsagt. Anonymkode: e3905...8da
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2020 #79 Skrevet 16. oktober 2020 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, det er det ikke. Det ene utgjør fare for helse og liv, basert på fremmedfrykt. Det andre handler om foretrukken krydder. Overhodet ikke i samme gate Anonymkode: 1e9c2...f31 Jo, å fortelle noen, "nei, du er ikke velkommen til å leie her, fordi du ikke er hvit", er å skade noens helse. Anonymkode: 1ae02...3cf
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2020 #80 Skrevet 16. oktober 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jo, å fortelle noen, "nei, du er ikke velkommen til å leie her, fordi du ikke er hvit", er å skade noens helse. Anonymkode: 1ae02...3cf Men det er jo ikke det som blir sagt. Men da er vel helsedirektoratet rasistisk også da? De skriver jo også at kulturer er forskjellige i matveien, og herunder bruker forskjellige typer krydder https://www.helsedirektoratet.no/faglige-rad/ernaering-kosthold-og-maltider-i-helse-og-omsorgstjenesten/religiose-og-kulturelle-kostholdshensyn#hvordan-tilpasse-maten-til-matkultur-i-ulike-land Det norske leksikon er også rasistisk: https://snl.no/indisk_mat Anonymkode: 1e9c2...f31
Mr. Freeze Skrevet 16. oktober 2020 #81 Skrevet 16. oktober 2020 39 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men det er jo ikke det som blir sagt. Men da er vel helsedirektoratet rasistisk også da? De skriver jo også at kulturer er forskjellige i matveien, og herunder bruker forskjellige typer krydder https://www.helsedirektoratet.no/faglige-rad/ernaering-kosthold-og-maltider-i-helse-og-omsorgstjenesten/religiose-og-kulturelle-kostholdshensyn#hvordan-tilpasse-maten-til-matkultur-i-ulike-land Det norske leksikon er også rasistisk: https://snl.no/indisk_mat Anonymkode: 1e9c2...f31 Du skjønner ikke helt hva rasisme er?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2020 #82 Skrevet 16. oktober 2020 2 timer siden, Mr. Freeze skrev: Du skjønner ikke helt hva rasisme er? Jo. Det er jo nettopp det jeg sier. Å påpeke krydderbruk i maten, og at det er typisk for enkelte kulturer, er på ingen måte rasistisk. Anonymkode: 1e9c2...f31
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2020 #83 Skrevet 16. oktober 2020 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jo. Det er jo nettopp det jeg sier. Å påpeke krydderbruk i maten, og at det er typisk for enkelte kulturer, er på ingen måte rasistisk. Anonymkode: 1e9c2...f31 Men å anta at du vet noe som helst om krydderbruk på individnivå, er rasistisk. Anonymkode: 41dc1...aa3
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2020 #84 Skrevet 16. oktober 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Men å anta at du vet noe som helst om krydderbruk på individnivå, er rasistisk. Anonymkode: 41dc1...aa3 Nei, det er det ikke. Igjen: Skaff litt perspektiv. Anonymkode: 1e9c2...f31
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2020 #85 Skrevet 16. oktober 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Men å anta at du vet noe som helst om krydderbruk på individnivå, er rasistisk. Anonymkode: 41dc1...aa3 Herregud. Anonymkode: d38e4...a20
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2020 #86 Skrevet 16. oktober 2020 Har det noe å si om det er rasistisk da? Anonymkode: e8e6e...860
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2020 #87 Skrevet 30. oktober 2020 På 15.10.2020 den 17.36, Anonym bruker skrev: Jeg hadde faktisk aldri engang vurdert leietakere fra Afrika eller Midtøsten. Jeg vil ha så vanlige folk som mulig i sokkelen, skaper stort sett minst trøbbel. Rasistisk eller ei bryr jeg meg katta om, det er mitt hus og innvandrere/flyktninger ønsker jeg ikke i hus. Anonymkode: ea934...acc Så er du fra Afrika, så er du ikke et vanlig menneske? Greit nok at du ikke bryr deg om du er rasistisk, for du er helt klart rasistisk! Anonymkode: c8a5c...5c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå