Gå til innhold

Hvem skal du stemme?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Rødt er i følge partiprogrammet deres et kommunistisk parti. De ønsker at vi blir som Nord-Korea. Gjør du?

Anonymkode: c288e...6a0

Nå gjør du deg dum.

Anonymkode: e07ad...40f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Rødt er i følge partiprogrammet deres et kommunistisk parti. De ønsker at vi blir som Nord-Korea. Gjør du?

Anonymkode: c288e...6a0

Tror du tilstanden i Nord-Korea er gjennomførbart i Norge?

Anonymkode: 887a1...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror ikke kilden du bruker er spesielt god. Resett er ikke akkurat pålitelig.

https://roedt.no/politikken

 

Anonymkode: 887a1...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror ikke kilden du bruker er spesielt god. Resett er ikke akkurat pålitelig.

https://roedt.no/politikken

 

Anonymkode: 887a1...796

Kilden er klassekampen. Stoler du ikke på klassekampen? Det er en ekstremvenstreavis.

Anonymkode: c288e...6a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kilden er klassekampen. Stoler du ikke på klassekampen? Det er en ekstremvenstreavis.

Anonymkode: c288e...6a0

Kan du linke til kilden?

Anonymkode: cd528...7aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Står det i Rødt sitt program at de skal innføre et undertrykkende, skinn-sosialistisk diktatur der makt skal gå i arv fra far til sønn? Om det stemmer må jeg ha lest programmet veldig dårlig.

Jeg stemmer SV. De som tror at «folk flest» har det bedre med høyresiden i regjering må rett og slett våkne opp. De skremmer vettet av dere med å make et bilde av nordmenn som «oss» og innvandrere som et truende «de andre». I realiteten ser de den økonomiske eliten som «oss» og vanlige lønnsmottagere og våre rettigheter som en trussel mot elitens fortsatte økonomiske vekst.

Anonymkode: 52fce...1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kilden er klassekampen. Stoler du ikke på klassekampen? Det er en ekstremvenstreavis.

Anonymkode: c288e...6a0

Kilden er Resett. De henviser til Klassekampens ene kommentator. 

Anonymkode: 887a1...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/26/2020 at 12:11 AM, Anonym bruker said:

Hvem skal dere stemme på neste stortingsvalg? Og har deres tanker eventuelt stemme endret seg siden sist? 
 

Jeg kan begynne jeg skal stemme Senterpartiet som jeg har gjort de siste tre gangene

Anonymkode: 066a7...f8d

høyre..

Anonymkode: d6943...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er førstegangsstemmer. For meg blir det SV etter å ha sett hvor mye verre høyresiden har gjort Norge de siste årene.

Anonymkode: 59a9e...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 26.9.2020 den 8.07, Anonym bruker skrev:

Jeg kommer til å stemme AP. Stemte Venstre forrige gang. Ønsker regjeringsskifte, fordi jeg ønsker et skifte før det ikke er noe mer igjen av velferdssamfunnet vårt. Jeg synes det er skremmende hvor fort forskjellene mellom fattig og rik har økt de siste årene. 
 

Og på toppen synes jeg regjeringen har gjort en helt begredelig jobb i koronapandemien; jeg personlig synes det har vært altfor strengt. Men desto verre at det har vært vinglete, ulogisk, og splittende: måten de kommuniserer på fører til hat og shaming av de som faktisk følger hva som er lov, selv om det ikke er anbefalt. (Og det sier jeg selv om jeg ikke har hytte, ikke har festet og ikke har reist utenlands.)

Det har vært null selvkritikk på det store problemet: altfor dårlig beredskap (som høyre gikk til valg for å bedre). Og jeg synes det er helt forkastelig at de åpnet for sydenreiser og fylla før breddeidretten. 

Anonymkode: 41e10...c99

Oi, du har virkelig ikke skjønt noe... vet ikke hvor jeg skal begynne, men for eksempel åpnet de ikke for syden og fylla, men for å gi økonomien en sjanse ved turisme og arbeidskraft fra utlandet. Og alle de som har familie i andre land.
 

er det noe regjeringen har fått til, er det å finne de beste løsningene i en verdensomspennende krise.  

Anonymkode: ab3f5...21f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arbeiderpartiet består ikke lenger av så mye mer enn kvinnenettverket, som i praksis har all makt. Det går stort sett i interne konflikter og diktering av posisjoner som skal fylles av kvinner for enhver pris + noen få menn som må sitte stille og gjøre som de blir tilsagt, altså så lite som mulig. 

Skjønner godt at Lippestad og Bøhler og et stort antall andre fornuftige nå stikker!

Synes Høyre har fått til mye den siste tiden, inkludert god håndtering av Coronasituasjonen i Norge.

Anonymkode: 016e8...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.9.2020 den 1.39, Anonym bruker skrev:

Oi, du har virkelig ikke skjønt noe... vet ikke hvor jeg skal begynne, men for eksempel åpnet de ikke for syden og fylla, men for å gi økonomien en sjanse ved turisme og arbeidskraft fra utlandet. Og alle de som har familie i andre land.
 

er det noe regjeringen har fått til, er det å finne de beste løsningene i en verdensomspennende krise.  

Anonymkode: ab3f5...21f

Å ja, de har vært flinke til akkurat dette i 6 måneder? Jamen da må det jo være greit at de prøver å unngå debatt om f eks den nødvendige suverenitetsavståelsen de nå snikinnfører for å kunne privatisere jernbanene. Og at de tillater utsalg av sosiale tjenester til australske holdingselskap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Arbeiderpartiet består ikke lenger av så mye mer enn kvinnenettverket, som i praksis har all makt. Det går stort sett i interne konflikter og diktering av posisjoner som skal fylles av kvinner for enhver pris + noen få menn som må sitte stille og gjøre som de blir tilsagt, altså så lite som mulig. 

Hvilke posisjoner og hvilke kvinner da? På Stortinget sitter 24 kvinner av 49 representanter, syns du det er for mange? I sentralstyret sitter 10 menn og 12 kvinner, er det en stor ubalanse? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senterpartiet! De setter Norge først, og ikke EU og Kina som vår nåværende statsminister prioriterer.

Anonymkode: 0ea6c...405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.9.2020 den 12.06, Holly Golightly skrev:

Min mor er på sykehjem. Hun har Alzheimers, og trenger pleie og overvåkning døgnet rundt. Så godt som alle som jobber på avdelingen hennes er mørke i huden. Jeg er så imponert over jobben alle de ansatte gjør. Uten innvandring hadde ikke sykehjemmene våre gått rundt, og våre eldre hadde ikke fått den pleien de fortjener. 

Å tro at det ikke ville finnes ansatte på sykehjem uten innvandring er å vise en total mangel på forståelse på hvordan dynamikken i arbeidslivet og samfunnet fungerer. Uten innvandring ville det blitt frigjort arbeidskraft ellers i samfunnet som kunne arbeidet på sykehjem.

Anonymkode: 8081e...c1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å tro at det ikke ville finnes ansatte på sykehjem uten innvandring er å vise en total mangel på forståelse på hvordan dynamikken i arbeidslivet og samfunnet fungerer. Uten innvandring ville det blitt frigjort arbeidskraft ellers i samfunnet som kunne arbeidet på sykehjem.

Anonymkode: 8081e...c1c

«Frigjort arbeidskraft»? Fra hvor? HVEM skulle overtatt disse jobbene?

Anonymkode: e07ad...40f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

«Frigjort arbeidskraft»? Fra hvor? HVEM skulle overtatt disse jobbene?

Anonymkode: e07ad...40f

Kan jo begynne med å kreve at alle som går på NAV må gjøre seg fortjent til pengene.

Anonymkode: c288e...6a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...