Gå til innhold

Hvem skal du stemme?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

SV vil slippe inn en masse som gjør at hele økonomien vår vil ruineres. Samtidig vil de skatte folk så mye at nesten ingen vil ha råd til noe mer. Er du ikke glad i Norge?

Anonymkode: c288e...6a0

Klassisk Frp-retorikk med stråmann og det hele... 

Anonymkode: 493f2...15b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Venstre, uten tvil. Spesielt nå når de bytter leder. De står for de samme verdiene jeg selv har, på alle de viktige punktene. De ønsker et stort fokus på de unge. Videre er det viktigere enn noen gang at vi får næringslivet opp og gå igjen, i forhold til fokus på gründere. I tillegg har de en god miljøpolitikk. Jeg er lærer.

Anonymkode: 5159a...7b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig usikker. Frp, Høyre og Kft er helt utelukket. Ap er nå på klassisk valgflesktokt i nord og tror vi skal glemme bare de strør glitter på dritten. Ingen troverdighet. Senterpartiet er i utgangspunktet et godt alternativ, bortsett fra at de ikke helt velger bort Høyre.

Lander nok på Rødt eller SV, tror jeg. Må tenke litt 

Anonymkode: 1e5e9...2af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ved neste stortingsvalg skal jeg stemme Arbeiderpartiet, men hvem som kommer til å stå øverst på lista, er pr d.d. ikke avgjort. 

Jeg ønsker inderlig et regjeringsskifte, før Erna rekker å selge ut hele landet i småbiter. Og før de rikeste får enda flere skattelettelser, før de som strever får enda mindre å klare seg på, før hele landet blir et iskaldt samfunn med ensidig fokus på individet og egoismen. Jeg ønsker en politikk med mye større vekt på fellesskap, samhold, utjevning og solidaritet. 

Anonymkode: 41efb...b86

Ap går i bresjen for å selge landet sammen med Høyre. De vil la EU overta kontroll med med kraft, infrastruktur, innvandring. De er godt igang med å gi vekk ufattelige områder norsk natur til vindkraftbaroner, ødeleggelse bygdene gjennom politireformen, sykehusreformen, fylkesreform osv.  

Anonymkode: 0ea6c...405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvem skal dere stemme på neste stortingsvalg? Og har deres tanker eventuelt stemme endret seg siden sist? 
 

Jeg kan begynne jeg skal stemme Senterpartiet som jeg har gjort de siste tre gangene

Anonymkode: 066a7...f8d

Hvem parti? Hvilket heter det. Høyre "såklart" 

Anonymkode: e1f00...32f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvem parti? Hvilket heter det. Høyre "såklart" 

Anonymkode: e1f00...32f

🤣🤣🤣🤣🤣visste at den skulle komme sendte dette innlegget etter enda en søvnløs natt med baby så da ble det nå en gang slik. Jeg satt bare og ventet i hele dag på kommentaren etter at jeg i dag tidlig oppdaget hva jeg hadde skrevet

Anonymkode: 066a7...f8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Venstre, uten tvil. Spesielt nå når de bytter leder. De står for de samme verdiene jeg selv har, på alle de viktige punktene. De ønsker et stort fokus på de unge. Videre er det viktigere enn noen gang at vi får næringslivet opp og gå igjen, i forhold til fokus på gründere. I tillegg har de en god miljøpolitikk. Jeg er lærer.

Anonymkode: 5159a...7b4

Forlater nå Venstre jeg. Stemmer på de lokalt fortsatt, men de har mistet min stemme v/Stortingsvalg. Ledervalget, og landsmøtevedtaket og si ja til EU.  Men tendensen har vi sett lenge, Terje Breivik og distrikspartiet seiler akterut til fordel for et "by&miljø"-Venstre.  Snart ser ikke folk forskjell på V, SV og MDG.

Blir trolig SP som får min stemme, trenger mer enn noen gang et sterk sentrum i norsk politikk. SP med støtte fra V og Krf.

Anonymkode: 94f39...e60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvem parti? Hvilket heter det. Høyre "såklart" 

Anonymkode: e1f00...32f

Hun skriver ikke hvem parti, så nå er du bare vanskelig

Anonymkode: cb11f...5a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

SV vil slippe inn en masse som gjør at hele økonomien vår vil ruineres. Samtidig vil de skatte folk så mye at nesten ingen vil ha råd til noe mer. Er du ikke glad i Norge?

Anonymkode: c288e...6a0

SV vil skattlegge dem som slipper altfor billig unna pr i dag:

https://forskning.no/okonomi/ssb-forskere-det-er-de-aller-rikeste-som-betaler-minst-skatt-i-norge/1747382?fbclid=IwAR1P_6Cu5HPPWrVkMRMMMU2yWf4jW-gVp4rruZpFnwlHyAMofQxHMDE-ATc

 

Anonymkode: 08849...f68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer Ap for første gang på mange år. Jeg ønsket er regjeringsskifte, men jeg sliter med Støre kjenner jeg. Han vinner ikke min tillit. Det kan godt være jeg satser på SV. Jeg går hvert fall mot rødt/grønt. 

Anonymkode: f20b0...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi stemt frem høyresiden uten hell og venstresiden uten hell. Er på tide å forsøke seg på partiene i midten nå

Anonymkode: 887a1...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvem parti? Hvilket heter det. Høyre "såklart" 

Anonymkode: e1f00...32f

Du mener at hun skulle skrevet "hvilket skal du stemme på?" Vanligvis er jeg helt enig med alle dem som påpeker feilaktig bruk av "hvem", men med denne setningsoppbygningen er det jo faktisk helt riktig.

Anonymkode: a64da...a25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dere som sier Rødt, ta en titt på denne videoen og forklar etterpå hvorfor Rødt er så lurt.

 

Anonymkode: c288e...6a0

Jepp. Elsker kommunismen. Vi må se til Nord-Korea.

Eller?

Jeg leser heller partiprogrammene og følger med i den politiske debatten. Og jeg skal stemme Rødt.

Anonymkode: 28a62...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jepp. Elsker kommunismen. Vi må se til Nord-Korea.

Eller?

Jeg leser heller partiprogrammene og følger med i den politiske debatten. Og jeg skal stemme Rødt.

Anonymkode: 28a62...0cf

Rødt er i følge partiprogrammet deres et kommunistisk parti. De ønsker at vi blir som Nord-Korea. Gjør du?

Anonymkode: c288e...6a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stemt Ap i alle år, men det blir ikke aktuelt neste år. Helt utrolig at de ikke klarer å fjerne Støre! Absolutt ikke sansen for den mannen. 

Anonymkode: 233b2...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har stemt Ap i alle år, men det blir ikke aktuelt neste år. Helt utrolig at de ikke klarer å fjerne Støre! Absolutt ikke sansen for den mannen. 

Anonymkode: 233b2...fe3

Er så enig med deg. Dessverre så er nok hans drøm å bli statsminister så han vil nok klore seg fast så lenge som mulig. 

Anonymkode: 74dfa...cc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...