Gå til innhold

Syns du det er pinlig når folk legger ut sangsnutter av at de synger?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tenker feks på Facebook, my story Snapchat, Instagram e.l.

Er veldig glad i å synge og kunne tenkt meg å dele litt men veit ikke om jeg tør... Hva tenker folk? Jeg har ganske fin stemme så det er ikke det. 

Hvordan reagerer du når folk rundt deg gjør liknende? 

Anonymkode: bbaa0...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en bekjent som er flink, og det er litt hyggelig å se på. Men han er veldig flink da. Så har du de som gjør det med selvironi og tøys, det kan være gøy. Så har du noen som er midt i mellom, men gjør det på alvor, og det er skikkelig pute tv 🙈😊

Anonymkode: 5cbd4...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er skikkelig kleint. 

Har en kompis som er skikkelig god, og det hender han deler snutter fra øvelser, revyer osv, men selv han deler ikke seg selv synge hjemme altså. 

Anonymkode: be168...868

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer ikke på det. Det er vel lov til å vise frem talentet sitt om man har lyst til det? Det hadde vært mer pinlig om jeg la ut av meg selv. Jeg synger som ei kråke. Ikke stygt nok til at folk synes det er festlig, men ille nok til at folk hadde lurt på hva f dette var.

Anonymkode: 4c6ee...cb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tenker feks på Facebook, my story Snapchat, Instagram e.l.

Er veldig glad i å synge og kunne tenkt meg å dele litt men veit ikke om jeg tør... Hva tenker folk? Jeg har ganske fin stemme så det er ikke det. 

Hvordan reagerer du når folk rundt deg gjør liknende? 

Anonymkode: bbaa0...cbd

Kleint, bare kleint.. hvorfor liksom? Hvorfor skulle vi være interessert i å høre deg synge? Vil vi høre på musikk gjør vi det tenker jeg. Får følelsen av at folk som deler slikt er litt høye på seg selv og synes de er så fantastiske. 

Anonymkode: ce280...e74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Flinka" 

"Så god du er" 

"Elsker den sangen" 

"Så flink du er" 

Sånn, nå har du fått kommentarene her og slipper legge det ut 😉

Anonymkode: be168...868

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns kun det er pinlig hvis de ikke mestrer det. Dvs har valgt en litt for vanskelig sang el lign. Så vær litt kritisk; lag 3-4 versjoner før du deler, sånn at du kan velge den beste. Jeg er sanger selv, dirigerer kor og gir sangtimer; så jeg kan faget, men det er jo ikke alle innspillinger av meg som er like gode likevel. 

Anonymkode: 333c8...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kleint, bare kleint.. hvorfor liksom? Hvorfor skulle vi være interessert i å høre deg synge? Vil vi høre på musikk gjør vi det tenker jeg. Får følelsen av at folk som deler slikt er litt høye på seg selv og synes de er så fantastiske. 

Anonymkode: ce280...e74

Det er jo teit å si. Folk legger ut bilder av hagen sin og andre hobbyer uten at fet er «flaut». Men vil jeg se blomster kan jeg gå i min egen hage, vil jeg se på strikketøy kan jeg kikke i en katalog, og vil jeg se på bakverk kan jeg gå i butikken. (Det er forresten slemt å vise fram bakverk som ingen får smake!)

Anonymkode: 333c8...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo teit å si. Folk legger ut bilder av hagen sin og andre hobbyer uten at fet er «flaut». Men vil jeg se blomster kan jeg gå i min egen hage, vil jeg se på strikketøy kan jeg kikke i en katalog, og vil jeg se på bakverk kan jeg gå i butikken. (Det er forresten slemt å vise fram bakverk som ingen får smake!)

Anonymkode: 333c8...4f2

Du er jo sprø.

Anonymkode: 46f87...472

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg aldri opplevd. Min beste venninne er profesjonell klassisk sangerinne, og jeg er blitt kjent med mange sangere gjennom henne. Har aldri sett at noen har lagt ut noe slikt. 

Anonymkode: db3d4...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri sett noen som gjør det. Ville nok syntes det var litt rart, men folk deler jo både verre og mindre interessante ting enn det. Legg ut en snutt da vel. Trenger ikke gjøre det hver dag. 

Anonymkode: c9dd2...f88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tenker feks på Facebook, my story Snapchat, Instagram e.l.

Er veldig glad i å synge og kunne tenkt meg å dele litt men veit ikke om jeg tør... Hva tenker folk? Jeg har ganske fin stemme så det er ikke det. 

Hvordan reagerer du når folk rundt deg gjør liknende? 

Anonymkode: bbaa0...cbd

Hvorfor kunne du tenke deg å «dele» dette? Hva er formålet?

Anonymkode: 32ebc...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er hyggelig å se og høre litt av hva folk liker å holde på med, uansett om det er sang, baking, snekring, trening eller noe helt annet. Legg gjerne ut en sang hvis det er noe som betyr noe for deg eller du har lært noe nytt, men ikke gjør det hver uke. Da blir det lett like kjedelig som selfier med trutemunn eller bena på bordet og "noe rødt i glasset".

Anonymkode: 4b63d...717

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...