Gå til innhold

Syns du det er pinlig når folk legger ut sangsnutter av at de synger?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jaha, det er jo bare noe du tror og dermed tilegner folk det. Nå har ikke jeg sagt noe om det, men jeg kan og godt si at jeg synes det er dritkleint, det betyr ikke at jeg er sjalu på noen som helst måte, selv om jeg overhodet ikke kan synge selv.

Anonymkode: 5ac7f...b1c

Hvis det vekker følelser - også ubehagelige følelser - så bør man finne ut hvorfor. Da er det mer enn bare "liker det ikke".

Anonymkode: 333c8...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, sug lut skrev:

Men jeg ville jo aldri velge en amatørvideo om jeg skulle høre noen synge. Og hadde du delt den på en side der det forventes at vennene dine kommenterer ville jeg jo aldri vært der, jeg driver ikke med sånt. Så da gjenstår jo spørsmålene 1. Hva du vil med det, hadde du hatt er faktisk talent hadde du tatt det andre veier, og 2. Hvorfor du ikke kan synge for unga og bikkja i stedet.

Jeg har et "faktisk talent" (i alle fall har jeg sang som fag, da) og tar det i flere retninger. Kan også ta det den veien HI beskriver, selv om jeg normalt bruker det i live-situasjoner. 

Anonymkode: 333c8...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har et "faktisk talent" (i alle fall har jeg sang som fag, da) og tar det i flere retninger. Kan også ta det den veien HI beskriver, selv om jeg normalt bruker det i live-situasjoner. 

Anonymkode: 333c8...4f2

Og det er jo flott. Utmerket. Men hi er vel egt den jeg lurer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, sug lut skrev:

Og det er jo flott. Utmerket. Men hi er vel egt den jeg lurer på. 

Alle starter et sted vel? Sosiale medier er et sted mange har blitt kjent... Har ikke mål om å bli det men når jeg faktisk synger så det er fint å lytte til kan det være hyggelig for andre å lytte. Skjønner ikke at det er verre at jeg viser talentet mitt enn at ei viser den fine utsikten fra hytta si. 

Anonymkode: bbaa0...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Alle starter et sted vel? Sosiale medier er et sted mange har blitt kjent... Har ikke mål om å bli det men når jeg faktisk synger så det er fint å lytte til kan det være hyggelig for andre å lytte. Skjønner ikke at det er verre at jeg viser talentet mitt enn at ei viser den fine utsikten fra hytta si. 

Anonymkode: bbaa0...cbd

Men så gjør nå endelig det, om det klør så skrekkelig, gudskjelov må ikke jeg få det klint opp i en mediakanal jeg ønsker å være i fred på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, sug lut skrev:

Men så gjør nå endelig det, om det klør så skrekkelig, gudskjelov må ikke jeg få det klint opp i en mediakanal jeg ønsker å være i fred på. 

Hvorfor er du på sosiale medier hvis du vil være i fred? Meninga er å dele ting... 

Anonymkode: bbaa0...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er du på sosiale medier hvis du vil være i fred? Meninga er å dele ting... 

Anonymkode: bbaa0...cbd

Hvem sier jeg er på sosiale medier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, sug lut skrev:

Hvem sier jeg er på sosiale medier?

Du sier at du ikke vil ha det klint opp i en mediakanal du vil være i fred på. Hacker meg ikke inn på din private pc liksom så da er det naturlig å anta at det er snakk om sosiale medier??

Anonymkode: bbaa0...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Du sier at du ikke vil ha det klint opp i en mediakanal du vil være i fred på. Hacker meg ikke inn på din private pc liksom så da er det naturlig å anta at det er snakk om sosiale medier??

Anonymkode: bbaa0...cbd

Nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I at musikere ikke bruker den typen kanaler for å vise hva de driver med, for det første. 
Og i neste tur at noen har vært frekk mot deg bare ved å påpeke et sted der du ikke har peiling.

Anonymkode: 333c8...4f2

Du må sjekke anonymkoder. Når du mener noen er butthurt og at noen ikke har peiling antar jeg det er meg du sikter til (svarte deg lenger oppe i tråden). Mine erfaringer er ulike dine, hva er galt med det?
Mine venner legger ut linker til arrangementer og til nyutgivelser, og det er mulig jeg misforstod hi. Jeg tenkte mer på selvredigerte synge-i-stua-videoer. Det har jeg aldri sett mine venner gjøre, men de legger ut pressebilder, bilder fra konserter og festivaler, lenker til billetter og nyutgivelser, og en sjelden gang et helt kort (under et min) klipp fra en konsert. 

 

Anonymkode: db3d4...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, sug lut skrev:

Nei. 

Neivel men da gir ikke noe av det du sier mening. Ikke at jeg forventer eller ønsker at du skal forklare hva du mente uansett, er i tvil om du aner sjøl. 

Anonymkode: bbaa0...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Neivel men da gir ikke noe av det du sier mening. Ikke at jeg forventer eller ønsker at du skal forklare hva du mente uansett, er i tvil om du aner sjøl. 

Anonymkode: bbaa0...cbd

Kortversjon: selvpubliserte stueamatører er pinlige. Var det enkelt nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, sug lut skrev:

Kortversjon: selvpubliserte stueamatører er pinlige. Var det enkelt nok?

Hvem har sagt jeg skal spille noe inn i stua? Jeg driver med musikk og ville ikke lagt inn av meg selv syngende i duett på Smule. 

Anonymkode: bbaa0...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det hadde vært helt fint å få opp i feeden. Ikke noe jeg noensinne ville gjort, og selvsagt kan det bli litt småkleint hvis stemmen ikke helt lever opp til sangerens egen oppfatning, men utover det - helt fint. Synes ikke det er verre enn alle som legger ut en drøss med skrytebilder fra maraton og trening i alle fall.

Anonymkode: c4954...93a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, sug lut skrev:

Hvem sier jeg er på sosiale medier?

Dette forumet er et sosialt medium, da.

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du må sjekke anonymkoder. Når du mener noen er butthurt og at noen ikke har peiling antar jeg det er meg du sikter til (svarte deg lenger oppe i tråden). Mine erfaringer er ulike dine, hva er galt med det?
Mine venner legger ut linker til arrangementer og til nyutgivelser, og det er mulig jeg misforstod hi. Jeg tenkte mer på selvredigerte synge-i-stua-videoer. Det har jeg aldri sett mine venner gjøre, men de legger ut pressebilder, bilder fra konserter og festivaler, lenker til billetter og nyutgivelser, og en sjelden gang et helt kort (under et min) klipp fra en konsert. 

 

Anonymkode: db3d4...adf

Takk, ja, du har rett, jeg blandet kodene. 
Jo, koronaperioden var bonanza for stue-videoer og stuekonserter. Men de fantes også før dette.

Anonymkode: 333c8...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Da syns jeg du skal slutte å sitere innleggene mine, jeg kunne jo begynne å tro at du prøvde å svare meg på noe.

Anonymkode: 333c8...4f2

Er det ikke sak vi diskuterer her, ikke person?

Anonymkode: ce280...e74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det ikke sak vi diskuterer her, ikke person?

Anonymkode: ce280...e74

Ville du noe?

Anonymkode: 333c8...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

I at musikere ikke bruker den typen kanaler for å vise hva de driver med, for det første. 
Og i neste tur at noen har vært frekk mot deg bare ved å påpeke et sted der du ikke har peiling.

Anonymkode: 333c8...4f2

Nå tror jeg at det går litt i ball for deg?

Jeg har ikke nevnt noe av dette? 

Anonymkode: ec119...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sug lut skrev:

Men så gjør nå endelig det, om det klør så skrekkelig, gudskjelov må ikke jeg få det klint opp i en mediakanal jeg ønsker å være i fred på. 

Deg igjen..... Stadig behov for å rakke ned på mennesker som har ønsker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sug lut skrev:

Men så gjør nå endelig det, om det klør så skrekkelig, gudskjelov må ikke jeg få det klint opp i en mediakanal jeg ønsker å være i fred på. 

Altså, hvorfor er du så slem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sug lut skrev:

Kortversjon: selvpubliserte stueamatører er pinlige. Var det enkelt nok?

Jeg skjønner ikke hvorfor du i det hele tatt bryr deg, du er jo i følge deg selv ikke på noen sosiale medier i det hele tatt. Så i denne tråden så er du som er pinlig

Anonymkode: 5ac7f...b1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nå tror jeg at det går litt i ball for deg?

Jeg har ikke nevnt noe av dette? 

Anonymkode: ec119...de8

Nei, du har rett, jeg har sydd sammen to anonymkoder uten å legge merke til det. Beklager.

Anonymkode: 333c8...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...