Gå til innhold

Syns du det er pinlig når folk legger ut sangsnutter av at de synger?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg gjør det! 🙋🏼‍♀️ Legger ut videoer av meg selv som synger. På Facebook. Og Instagram. Har egen YouTube-kanal også. Det er klipp fra konserter jeg har deltatt på, som regel. 
Liker å vise meg fram. Og hvis folk synes det er teit, så får de bare synes det. Jeg får mange positive tilbakemeldinger, så det er da noen som tydeligvis liker det. 😅 Resten holder antagelig kjeft.. 🤔 
Til HI: Gjør det! 👍🏻 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, TøffiTrynet☠ skrev:

Jeg gjør det! 🙋🏼‍♀️ Legger ut videoer av meg selv som synger. På Facebook. Og Instagram. Har egen YouTube-kanal også. Det er klipp fra konserter jeg har deltatt på, som regel. 
Liker å vise meg fram. Og hvis folk synes det er teit, så får de bare synes det. Jeg får mange positive tilbakemeldinger, så det er da noen som tydeligvis liker det. 😅 Resten holder antagelig kjeft.. 🤔 
Til HI: Gjør det! 👍🏻 

Jeg liker det! Har en facebook-venn, egentlig en fjern bekjent, som jeg fortsatt følger hovedsakelig pga. de fine musikkinnslagene hans. (Han er dyktig, men innen en sær sjanger, så han kan ikke leve av musikken alene.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, sug lut skrev:

Men jeg ville jo aldri velge en amatørvideo om jeg skulle høre noen synge. Og hadde du delt den på en side der det forventes at vennene dine kommenterer ville jeg jo aldri vært der, jeg driver ikke med sånt. Så da gjenstår jo spørsmålene 1. Hva du vil med det, hadde du hatt er faktisk talent hadde du tatt det andre veier, og 2. Hvorfor du ikke kan synge for unga og bikkja i stedet.

Det gjelder jo for alt annet folkblegger ut også. Hva er så spessielt med sang?

Anonymkode: 4b63d...717

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke å lese alle kommentarene her, men min tanker er at å legge ut sangvideoer av seg selv på Facebook, Snap el.l. som voksen er pinlig. Har man noe å fare med, så opprett konto på SoundCloud og legg det ut der i stedet. 

Anonymkode: 9e40a...a12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer for mangfold, legg ut! Du merker jo fort om interessen er laber. 
Fikk video av venninnen min som sang i går, og jeg fikk gåsehud, hun er kjempeflink! 
 

Folk kliner ut bilder av rødvinsglass og uinteressante dyr i eninga, og jeg ville mye heller hørt noen synge☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hvorfor så mange her er så negative? Jeg tenker at folk fint kan dele "synge-snutter" om de ønsker det, på lik linje som dem som deler alt annet. Skal sies at jeg også syns det kan være kleint om noen tror de er ordentlig flinke, også er det langt fra rent og fint, men allikevel trenger ikke folk å være direkte frekke.

Anonymkode: 5082c...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...