Gå til innhold

Jeg ler HØYT, av idiotene som er coronafast i Polen.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Får vel tyn nå men jeg digger at folk sliter. Sitter fast i et fremmed land på egen regning. 
Best er idiotene som må ta ti dagers karantene og sier de må søke nav om dagpenger. 😂😂😂

Anonymkode: 43db7...1ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Får vel tyn nå men jeg digger at folk sliter. Sitter fast i et fremmed land på egen regning. 
Best er idiotene som må ta ti dagers karantene og sier de må søke nav om dagpenger. 😂😂😂

Anonymkode: 43db7...1ae

Jeg vet ikke hvem denne saken sier mest om jeg. De som er i Polen eller deg som følte for å kringkaste din glede over dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er usmakelig å sutre i avisa for en situasjon man har skapt selv, men utover det kaster jeg ikke bort mer tanker på det.

Anonymkode: 35107...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg faktisk helt enig i at det ikke er noe synd på dem. Det har vært frarådet å reise selv til grønne land og man vet at situasjonen fort kan snu. Da kan man ikke forvente at den norske stat skal komme å redde deg. De tok en risiko og må nå selv ta følgende. Selvfølgelig kjedelig, men de har selv satt seg i denne situasjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skadefryd er den eneste sanne fryd?

Jeg syns vel forsåvidt mer synd på deg enn de som sitter coronafast. 

Anonymkode: 52dfc...6b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tipp topp skrev:

Her er jeg faktisk helt enig i at det ikke er noe synd på dem. Det har vært frarådet å reise selv til grønne land og man vet at situasjonen fort kan snu. Da kan man ikke forvente at den norske stat skal komme å redde deg. De tok en risiko og må nå selv ta følgende. Selvfølgelig kjedelig, men de har selv satt seg i denne situasjonen. 

Synd på dem er det overhode ikke. Det er dog ikke særlig smaklig måten hi gleder seg over saken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Tipp topp skrev:

Her er jeg faktisk helt enig i at det ikke er noe synd på dem. Det har vært frarådet å reise selv til grønne land og man vet at situasjonen fort kan snu. Da kan man ikke forvente at den norske stat skal komme å redde deg. De tok en risiko og må nå selv ta følgende. Selvfølgelig kjedelig, men de har selv satt seg i denne situasjonen. 

Og når man først reiser så må man jo og være forberedt på måtte gå i karantene om nødvendig, noe de tydeligvis ikke har vært siden han skulle vært på jobb nå.

Anonymkode: 4f74c...366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Tipp topp skrev:

Her er jeg faktisk helt enig i at det ikke er noe synd på dem. Det har vært frarådet å reise selv til grønne land og man vet at situasjonen fort kan snu. Da kan man ikke forvente at den norske stat skal komme å redde deg. De tok en risiko og må nå selv ta følgende. Selvfølgelig kjedelig, men de har selv satt seg i denne situasjonen. 

Enig.

Anonymkode: 6519a...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er så dum at man tar sjansen, ikke setter seg inn i hva forsikring dekker når staten har gitt klart uttrykk for at de ikke vil hjelpe nordmenn hjem så kan de bare sitte i Polen som gjeldsoffer. 
Og å sutre i avisa, har ikke ord for hvor dust det er. 
Håper på enda flere slike historier. 

Anonymkode: 43db7...1ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Jeg vet ikke hvem denne saken sier mest om jeg. De som er i Polen eller deg som følte for å kringkaste din glede over dette. 

Tar rimelig rennafart i hva DU måtte mene altså. Har aldri noensinne opplevd at du og jeg er enig her inne. Lever fint med det. 👍

Anonymkode: 43db7...1ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Tar rimelig rennafart i hva DU måtte mene altså. Har aldri noensinne opplevd at du og jeg er enig her inne. Lever fint med det. 👍

Anonymkode: 43db7...1ae

Du trenger ikke være enig med meg i noe som helst. Noensinne. Heldigvis også viser du her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Jeg vet ikke hvem denne saken sier mest om jeg. De som er i Polen eller deg som følte for å kringkaste din glede over dette. 

Tror faktisk de klagde mer om mangel på informasjon enn om selve situasjonen de har havnet i. 

Det er jo i alles interesse at folk får klare beskjeder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og når man først reiser så må man jo og være forberedt på måtte gå i karantene om nødvendig, noe de tydeligvis ikke har vært siden han skulle vært på jobb nå.

Anonymkode: 4f74c...366

Siden Polen nå mest sannsynlig blir rødt så må han først sitte i karantene der nede men så får han jo igjen 10 dagers karantene når han kommer hjem. Det er 20 dagers ekstra betalt ferie....vet ikke om det er noe å juble for for andre enn han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Elina skrev:

Tror faktisk de klagde mer om mangel på informasjon enn om selve situasjonen de har havnet i. 

Det er jo i alles interesse at folk får klare beskjeder. 

Selvsagt. Alle regler endres hele tiden nå. Poenget er at siden alt kan endres fra dag til dag så står vi selv ansvarlig dersom noe skulle endre seg når vi er på reise. Det er den risikoen vi tar og ofte er det ikke noe info å gi før man står midt oppe i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se...de valgte å ignorere råd om å unngå unødvendige reiser fordi de ville på kjærestetur i uuuutlandet.

Nå skjønner de ikke hvorfor de ikke får reise hjem og etterlyser hjelp og informasjon fra norske myndigheter. Mannen påpeker at han skulle begynt på jobb denne uka men at han nå må forsøke å komme i kontakt med NAV for å søke om dagpenger. Noe som er vanskelig når han må være i Polen. 

At de tør....

Trosse anbefalinger først. Gjøre så lite research før de drar, samt sutre i nasjonale medier over at de får lite hjelp og informasjon, samt si høyt at de vil søke DAGPENGER. 

Pinlig. Ekstremt pinlig. 

Anonymkode: 6519a...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også. Dette er en risiko de selv har valgt å ta. Toppen av mangel på iq er å gå ut i media å klage over det. De får som fortjent. Sutrer over at de må betale selv og at de ikke får dagpenger. Blir flau på deres vegne!!

Anonymkode: 9bff8...ef3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Får vel tyn nå men jeg digger at folk sliter. Sitter fast i et fremmed land på egen regning. 
Best er idiotene som må ta ti dagers karantene og sier de må søke nav om dagpenger. 😂😂😂

Anonymkode: 43db7...1ae

Sier vell mer om deg enn dem! 

Anonymkode: 01b33...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååårh kan ikke dere gi fred snart!! Snakk om å vêr frekk og spydige og trur at du er så sinnsyke perfekte selv! Alle gjør feil i løpet av dagen uannsett! Ingen i hele landet klarer å gå en hel dag uten å gjør minst en feil i forhold til smitte risiko. Og si at alle gjør 1 feil i Norge så er vi litt over 4 mill! Det er mange feil i løpet av 1 dag. Så slutt å pek fingeren på alle andre og heller pass på deg selv! Media er så groteske og setter mennesker opp mot hverandre og utnytter situasjonen til de gradene! Skjerp dere! Trudde dere var voksne mennesker. Da peker man ikke på folk og driver med denne heksen jakten deres! 

Anonymkode: 01b33...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sier vell mer om deg enn dem! 

Anonymkode: 01b33...d0e

Vell vell 😂😂😂

Anonymkode: 43db7...1ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ååårh kan ikke dere gi fred snart!! Snakk om å vêr frekk og spydige og trur at du er så sinnsyke perfekte selv! Alle gjør feil i løpet av dagen uannsett! Ingen i hele landet klarer å gå en hel dag uten å gjør minst en feil i forhold til smitte risiko. Og si at alle gjør 1 feil i Norge så er vi litt over 4 mill! Det er mange feil i løpet av 1 dag. Så slutt å pek fingeren på alle andre og heller pass på deg selv! Media er så groteske og setter mennesker opp mot hverandre og utnytter situasjonen til de gradene! Skjerp dere! Trudde dere var voksne mennesker. Da peker man ikke på folk og driver med denne heksen jakten deres! 

Anonymkode: 01b33...d0e

Alle gjør kanskje feil, men noen gjør definitivt større og flere feil enn andre. Jeg ler ikke, men tenker at dette er klassisk karma. 

Anonymkode: e989a...27a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...