Gå til innhold

Slått i hode av mannen i natt. Han husker ikke. Jeg vurderer legevakt.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Du ler så du griner av grov vold?

Anonymkode: 98be2...e78

Nei, jeg «lo» fordi jeg utifra hovedinnlegget faktisk ikke kunne tro at historien var sann. Voksne mennesker som drikker seg drita fulle med barn til stede, driter og spyr ned badet, hi reagerer med å lugge mannen og mannen reagerer tilbake med å bokse henne. Altså, what?! Jeg leste ikke gjennom tråden da jeg svarte og ser nå hun skriver at han har vært voldelig før.

Hvis dette virkelig er sant så synes jeg faktisk at @Admin som har tilgang til identiteten hennes bør ta saken videre, slik de gjør i enkelte tilfeller på KG, for dette er jo helt vilt! 

Anonymkode: f503b...ad4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, jeg «lo» fordi jeg utifra hovedinnlegget faktisk ikke kunne tro at historien var sann. Voksne mennesker som drikker seg drita fulle med barn til stede, driter og spyr ned badet, hi reagerer med å lugge mannen og mannen reagerer tilbake med å bokse henne. Altså, what?! Jeg leste ikke gjennom tråden da jeg svarte og ser nå hun skriver at han har vært voldelig før.

Hvis dette virkelig er sant så synes jeg faktisk at @Admin som har tilgang til identiteten hennes bør ta saken videre, slik de gjør i enkelte tilfeller på KG, for dette er jo helt vilt! 

Anonymkode: f503b...ad4

Hva tenker du at moderator skal gjøre...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, jeg «lo» fordi jeg utifra hovedinnlegget faktisk ikke kunne tro at historien var sann. Voksne mennesker som drikker seg drita fulle med barn til stede, driter og spyr ned badet, hi reagerer med å lugge mannen og mannen reagerer tilbake med å bokse henne. Altså, what?! Jeg leste ikke gjennom tråden da jeg svarte og ser nå hun skriver at han har vært voldelig før.

Hvis dette virkelig er sant så synes jeg faktisk at @Admin som har tilgang til identiteten hennes bør ta saken videre, slik de gjør i enkelte tilfeller på KG, for dette er jo helt vilt! 

Anonymkode: f503b...ad4

Da bør du kanskje lese litt mer av tråder som omhandler vold før du neste gang ler av det...

Det var ikke noe å le av i hovedinnlegget til Hi, hvis du leste det ordentlig.

Anonymkode: 98be2...e78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pashla skrev:

Hva tenker du at moderator skal gjøre...?

Redde liv, f.eks.? På KG så hender det at de kontakter videre instanser når det publiseres urovekkende tråder. 

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Da bør du kanskje lese litt mer av tråder som omhandler vold før du neste gang ler av det...

Det var ikke noe å le av i hovedinnlegget til Hi, hvis du leste det ordentlig.

Anonymkode: 98be2...e78

Det var ikke sånn ment, overhode. Legger meg flat og ønsker og håper at HI får hjelp i situasjonen hun er i.

Anonymkode: f503b...ad4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Redde liv, f.eks.? På KG så hender det at de kontakter videre instanser når det publiseres urovekkende tråder. 

Det var ikke sånn ment, overhode. Legger meg flat og ønsker og håper at HI får hjelp i situasjonen hun er i.

Anonymkode: f503b...ad4

Om du hadde lest så ville du fått med deg at hun oppsøkte legevakt i går og at hun ble undersøkt der og at hun ventet på resultat av undersøkelser.

Det er bare å håpe at Hi ikke ble alvorlig skadet og at hun også kommer seg ut av det voldelige forholdet!

Anonymkode: 98be2...e78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver dyttet han bort. Hvorfor måtte du dytte han bort? Var han for pågående?  Altså mens dere kranglet i senga, var han for nære og du følte du måtte dytte han bort. 

Ønsker bare å vite hva som gjorde at du følte for å dytte og evt lugge etterpå. 

Tenker at det må jo ha vært en ubehagelig situasjon som fikk deg til å gjøre det? Eller var det bare fordi du ble sint på han?

Han har gikk alvorlig over grenser. Han hadde ingen rett til å gjøre det. Ikke misforstå. Bare vil analysere om du egentlig hadde skyld i handlingene du gjorde også. Om du forstår?

Anonymkode: 823b5...793

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du skriver dyttet han bort. Hvorfor måtte du dytte han bort? Var han for pågående?  Altså mens dere kranglet i senga, var han for nære og du følte du måtte dytte han bort. 

Ønsker bare å vite hva som gjorde at du følte for å dytte og evt lugge etterpå. 

Tenker at det må jo ha vært en ubehagelig situasjon som fikk deg til å gjøre det? Eller var det bare fordi du ble sint på han?

Han har gikk alvorlig over grenser. Han hadde ingen rett til å gjøre det. Ikke misforstå. Bare vil analysere om du egentlig hadde skyld i handlingene du gjorde også. Om du forstår?

Anonymkode: 823b5...793

Det spiller absolutt ingen rolle! Hi har INGEN skyld i mannens vold!

Ingenting HI gjorde forsvarer at mannen dyttet henne ned i puten så hun ikke fikk puste, satte seg over henne og dro til henne flere ganger med knyttneven i bakhodet!

Hi - overse slike idiotiske innlegg som dette!

 

Anonymkode: 98be2...e78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du skriver dyttet han bort. Hvorfor måtte du dytte han bort? Var han for pågående?  Altså mens dere kranglet i senga, var han for nære og du følte du måtte dytte han bort. 

Ønsker bare å vite hva som gjorde at du følte for å dytte og evt lugge etterpå. 

Tenker at det må jo ha vært en ubehagelig situasjon som fikk deg til å gjøre det? Eller var det bare fordi du ble sint på han?

Han har gikk alvorlig over grenser. Han hadde ingen rett til å gjøre det. Ikke misforstå. Bare vil analysere om du egentlig hadde skyld i handlingene du gjorde også. Om du forstår?

Anonymkode: 823b5...793

Her er det vel ingenting å analysere? Han presset henne ned og slo henne med knyttneven i hodet. Og dette var etter at hun hadde vasket dritt og spy etter søsteren hans. Kan bare tenke meg hvor skremmende dette må ha vært. Å bli så sint at man denger løs på noen slik.. han skal være glad om hun «bare» fikk en hjernerystelse. Grov vold og fullstendig uakseptabelt. Håper virkelig at HI har tatt mot til seg og gått fra dette kreket. For hva kan skje neste gang han blir rasende og slipper vettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Redde liv, f.eks.? På KG så hender det at de kontakter videre instanser når det publiseres urovekkende tråder. 

 

Anonymkode: f503b...ad4

Ingen her er i akutt fare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, jeg «lo» fordi jeg utifra hovedinnlegget faktisk ikke kunne tro at historien var sann. Voksne mennesker som drikker seg drita fulle med barn til stede, driter og spyr ned badet, hi reagerer med å lugge mannen og mannen reagerer tilbake med å bokse henne. Altså, what?! Jeg leste ikke gjennom tråden da jeg svarte og ser nå hun skriver at han har vært voldelig før.

Hvis dette virkelig er sant så synes jeg faktisk at @Admin som har tilgang til identiteten hennes bør ta saken videre, slik de gjør i enkelte tilfeller på KG, for dette er jo helt vilt! 

Anonymkode: f503b...ad4

Admin har da ikke tilgang til identiteten vår? Man er kun registrert med en e-postadresse, ikke fullt navn og nummer. 

Anonymkode: 12ff2...728

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Pashla skrev:

Ingen her er i akutt fare.

Nei. Men ungene bor ikke optimalt. 

Anonymkode: 9c357...a48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det spiller absolutt ingen rolle! Hi har INGEN skyld i mannens vold!

Ingenting HI gjorde forsvarer at mannen dyttet henne ned i puten så hun ikke fikk puste, satte seg over henne og dro til henne flere ganger med knyttneven i bakhodet!

Hi - overse slike idiotiske innlegg som dette!

 

Anonymkode: 98be2...e78

Jeg leste innlegget helt motsatt av det du gjorde: at ..793 prøver å spørre om HI dyttet/lugget han for å forsvare seg selv fordi hun var redd for han. Om hun følte seg truet og ville ha han bort fra seg, for å unngå å bli angrepet. 

Anonymkode: c322d...115

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper inderlig at barnevernet kommer inn her! Hjemmet deres inneholder både rus og vold. Begge foreldre er voldelige. Badet spys og drites ned. Jeg hadde en liknende barndom, kom i fosterhjem da jeg var ti. Beste som har hendt meg. Barn skal ikke vokse opp med slike motbydelige voksne. 

Anonymkode: a4cb2...3d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Men ungene bor ikke optimalt. 

Anonymkode: 9c357...a48

Det er ikke grunnlag for å hacke kontoen til noen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.8.2020 den 4.54, Pashla skrev:

Ingen her er i akutt fare.

Ungene er i akutt fare for livsvarige skader når de bor i et slik hjem som hi beskriver. Her må barnevernet inn noe brennkvikt! At HI er redd for barnevernet fremfor å være bekymret for barna, sier alt om henne. Hadde hun vært en god mor, ville hun ønsket dem og den veiledningen de kunne gitt velkommen med åpne armer. 

Anonymkode: a4cb2...3d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ungene er i akutt fare for livsvarige skader når de bor i et slik hjem som hi beskriver. Her må barnevernet inn noe brennkvikt! At HI er redd for barnevernet fremfor å være bekymret for barna, sier alt om henne. Hadde hun vært en god mor, ville hun ønsket dem og den veiledningen de kunne gitt velkommen med åpne armer. 

Anonymkode: a4cb2...3d5

Du skjønner visst ikke helt hva jeg svarer på her. Dette er ikke innenfor hva Egmont Publishing kan ta seg av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Pashla skrev:

Du skjønner visst ikke helt hva jeg svarer på her. Dette er ikke innenfor hva Egmont Publishing kan ta seg av.

Jeg driter i hva du svarte på. JEG svarte på din påstand om at ingen er i akutt fare. Og det er feil. HI beskriver en ekstremt skadelig hjemmesituasjon for barna. 

Anonymkode: a4cb2...3d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi er mannen er hos svigers. Jeg er med barna. Låsen er byttet. 
jeg har hjernerystelse så skal unngå skjermer. Så får ikke oppdatert jevnlig.

Anonymkode: 6e2ad...355

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hi er mannen er hos svigers. Jeg er med barna. Låsen er byttet. 
jeg har hjernerystelse så skal unngå skjermer. Så får ikke oppdatert jevnlig.

Anonymkode: 6e2ad...355

Sender deg en god klem ❤

Anonymkode: b650d...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hi er mannen er hos svigers. Jeg er med barna. Låsen er byttet. 
jeg har hjernerystelse så skal unngå skjermer. Så får ikke oppdatert jevnlig.

Anonymkode: 6e2ad...355

Sender en stor klem! Du er tøff! Nå må du bare klare å komme deg unna han permanent! 

Anonymkode: 6f327...ca1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hi er mannen er hos svigers. Jeg er med barna. Låsen er byttet. 
jeg har hjernerystelse så skal unngå skjermer. Så får ikke oppdatert jevnlig.

Anonymkode: 6e2ad...355

Håper det ordner seg for deg og dine barn. 🤗

Anonymkode: 32e70...81c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.8.2020 den 0.02, Anonym bruker skrev:

Jeg håper inderlig at barnevernet kommer inn her! Hjemmet deres inneholder både rus og vold. Begge foreldre er voldelige. Badet spys og drites ned. Jeg hadde en liknende barndom, kom i fosterhjem da jeg var ti. Beste som har hendt meg. Barn skal ikke vokse opp med slike motbydelige voksne. 

Anonymkode: a4cb2...3d5

HI var edru og ingenting tilsier at hun er en dårlig forelder. Men mannen hennes bør få hjelp. 

Anonymkode: 0e733...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg driter i hva du svarte på. JEG svarte på din påstand om at ingen er i akutt fare. Og det er feil. HI beskriver en ekstremt skadelig hjemmesituasjon for barna. 

Anonymkode: a4cb2...3d5

Ikke en pågående skadelig situasjon.

Anonymkode: 0e733...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke en pågående skadelig situasjon.

Anonymkode: 0e733...b0e

TS skriver at mannen hennes har vært voldelig før. Han har bl.a. dyttet henne ned trappa, så jo, dette er pågående spør du meg.

Anonymkode: f503b...ad4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...