Gå til innhold

Helt ærlig, ser du av og til på hva andre handler og tenker mindre pene tanker?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

23 hours ago, Anonym bruker said:

Jeg anser meg selv som et hyggelig og høflig menneske som er relativ fri fordommer, men på butikken hender det altså at jeg tar meg i å se litt ned på folk. I dag så jeg en småbarnsmor (med barna på slep) kjøpe øl, sigaretter, kattemat, farseprodukter, nugatti, loff, potetgull og sjokolade. Pluss pepsi max da selvsagt. 

Flere som legger merke til sånt?

Anonymkode: c39c6...688

er nok mest opptatt av meg selv da :)

Anonymkode: aaa89...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har møtt en som er verre enn deg. Hun begynte faktisk å kjefte og plukke ting ut av handlevogna mi. Jeg er overvektig og var i butikken for å handle inn til konfirmasjon: brus, alkoholfritt øl, sjokolade, seigmenn, annet godteri, konfekt, potetgull, fløte og bær, kaffe og litt andre normale varer. Til 40 mennesker så holder det liksom ikke med en pose twist og ei plate sjokolade, så kurven var full med topp på, og alt godteriet lå på toppen. Jeg slapp kurven for å gå og hente noe, og da jeg kom tilbake så sto ei fremmed dame og lempa ting ut av handlevogna, mens hun sa "Jeg gjør det for ditt eget beste. Du har ikke godt av alt dette." Jeg ba henne stoppe, og plukket ting opp i kurven igjen, men hun ville ikke gi seg. Først da personalet kom og ba henne stoppe, så gikk hun vekk. Så du har noen hakk igjen, HI. Vet ikke om jeg anbefaler å dra den så langt, men med tanke følger handling, så plutselig så finner du deg selv stående på Rema med en boks kattemat og en boks nugatti i hendene og en fremmed dame som stirrer på deg som om du er gal. 

Anonymkode: 0ff84...5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis personen er sykelig overvektig tar jeg en titt. Spesielt hvis barna også er overvektige. Er barna tynne og foreldrene overvektige tenker jeg at de heldigvis ikke fôrer barna med den dritten de spiser mye av. 

Anonymkode: 5c8ac...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Anonym bruker said:

Hvis personen er sykelig overvektig tar jeg en titt. Spesielt hvis barna også er overvektige. Er barna tynne og foreldrene overvektige tenker jeg at de heldigvis ikke fôrer barna med den dritten de spiser mye av. 

Anonymkode: 5c8ac...294

snakk om være fordomsfull

Anonymkode: aaa89...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis personen er sykelig overvektig tar jeg en titt. Spesielt hvis barna også er overvektige. Er barna tynne og foreldrene overvektige tenker jeg at de heldigvis ikke fôrer barna med den dritten de spiser mye av. 

Anonymkode: 5c8ac...294

Å være overvektig setter ikke helsa i fare. Tynnhetsprivilegium er årsaken til hvorfor overvektige mennesker blir sett ned på i samfunnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tenker kun på at de som kjøper dopapir sikkert skal hjem og bæsje 😂💩

Anonymkode: aa1b0...ba0

Hahahahahaha 🙂 Jeg er barnslig for jeg synes den var kjempemorsom.....

Anonymkode: f68cd...5d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Rose-Marí Flagstad skrev:

Å være overvektig setter ikke helsa i fare. Tynnhetsprivilegium er årsaken til hvorfor overvektige mennesker blir sett ned på i samfunnet.

Hvilken stein befinner du deg under?

Anonymkode: c39c6...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også barnslig 😜, jeg hater å kjøpe bind/tamponger, pleier å se an hvem som sitter i kassen før jeg kjøper, er det ikke riktig person så drar jeg i nabobutikken. 

Anonymkode: 40687...7d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Rose-Marí Flagstad skrev:

Å være overvektig setter ikke helsa i fare. Tynnhetsprivilegium er årsaken til hvorfor overvektige mennesker blir sett ned på i samfunnet.

Å være overvektig medfører en del helseplager (ikke for alle, men for langt fler overvektige enn normalvektige). Når det er sagt, overvektige skal ikke sees ned på og HI og hennes like er jo ikke hyggelige.

Anonymkode: 1c367...a38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å være overvektig medfører en del helseplager (ikke for alle, men for langt fler overvektige enn normalvektige). Når det er sagt, overvektige skal ikke sees ned på og HI og hennes like er jo ikke hyggelige.

Anonymkode: 1c367...a38

Jeg har forresten ikke skrevet at hun på butikken var overvektig.

Hi

Anonymkode: c39c6...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.7.2020 den 17.37, Rose-Marí Flagstad skrev:

Å være overvektig setter ikke helsa i fare. Tynnhetsprivilegium er årsaken til hvorfor overvektige mennesker blir sett ned på i samfunnet.

Du tuller nå, eller? Overvekt er et kjempeproblem for folkehelsa. 

Anonymkode: 576dd...1e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...