Gå til innhold

Dirty snakk


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg sendte han til og med en melding.. 

"En hel dag og ingenting fra deg 😔

Jeg føler meg som en komplett idiot.. 

Hi

Anonymkode: 34a07...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Absolutt alt du forteller om denne mannen er store, store varselskilt, Hi. Du vet det selv også. Så hvorfor kutter du ham ikke ut?

Han følger klassisk oppskrift for en mann som ønsker å fange deg slik at han kan kontrollere deg. Han "love bombet" deg først, nå varierer han oppførsel og oppmerksomhet for å bryte deg enda mer ned, manipulere deg og kontrollere deg og få deg til å hige enda mer etter den kjærligheten han ALDRI har tenkt å gi deg, uansett hva han sier.

Les dette: https://www.kk.no/livet/pia-hadde-ingen-mistanke-om-at-hun-ble-love-bombet--hvordan-kunne-jeg-la-meg-lure-pa-den-maten/71590967

Hvis du ikke ønsker å få ødelagt livet ditt, HI, da må du kutte ALL kontak med denne mannen!

Det er eneste måten du kan få deg selv og livet ditt tilbake på.

Du må slå opp med ham og så si at du ikke ønsker mer kontakt med ham - og så må du holde det. Kutt ham ut på alle sosiale medier, blokker ham på alle sosiale medier. Hvis han ikke respekterer dette og fortsetter å kontakte deg, da må du anmelde ham.

Du er den eneste som kan hjelpe deg selv nå, HI. Du står ved et skjebnepunkt. Fortsetter du dette forholdet ødelegger du livet ditt og deg selv. Du må våkne opp og se hvor farlig denne mannen er for deg!

Slutt å tenke og gruble - bare kutt ham helt ut, slett og blokker ham på alle steder han kan nå deg. Det er eneste måten.

 

Anonymkode: 3a26b...335

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg sendte han til og med en melding.. 

"En hel dag og ingenting fra deg 😔

Jeg føler meg som en komplett idiot.. 

Hi

Anonymkode: 34a07...621

Gi deg mens leken er god, mens du enda kan

Anonymkode: 4e69f...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Absolutt alt du forteller om denne mannen er store, store varselskilt, Hi. Du vet det selv også. Så hvorfor kutter du ham ikke ut?

Han følger klassisk oppskrift for en mann som ønsker å fange deg slik at han kan kontrollere deg. Han "love bombet" deg først, nå varierer han oppførsel og oppmerksomhet for å bryte deg enda mer ned, manipulere deg og kontrollere deg og få deg til å hige enda mer etter den kjærligheten han ALDRI har tenkt å gi deg, uansett hva han sier.

Les dette: https://www.kk.no/livet/pia-hadde-ingen-mistanke-om-at-hun-ble-love-bombet--hvordan-kunne-jeg-la-meg-lure-pa-den-maten/71590967

Hvis du ikke ønsker å få ødelagt livet ditt, HI, da må du kutte ALL kontak med denne mannen!

Det er eneste måten du kan få deg selv og livet ditt tilbake på.

Du må slå opp med ham og så si at du ikke ønsker mer kontakt med ham - og så må du holde det. Kutt ham ut på alle sosiale medier, blokker ham på alle sosiale medier. Hvis han ikke respekterer dette og fortsetter å kontakte deg, da må du anmelde ham.

Du er den eneste som kan hjelpe deg selv nå, HI. Du står ved et skjebnepunkt. Fortsetter du dette forholdet ødelegger du livet ditt og deg selv. Du må våkne opp og se hvor farlig denne mannen er for deg!

Slutt å tenke og gruble - bare kutt ham helt ut, slett og blokker ham på alle steder han kan nå deg. Det er eneste måten.

 

Anonymkode: 3a26b...335

Hvorfor er det så vanskelig? Jeg fatter ikke hvorfor jeg føler så ufattelig sterkt for han... 

 

Anonymkode: 34a07...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Gi deg mens leken er god, mens du enda kan

Anonymkode: 4e69f...81d

Jeg vil så gjerne. 

Men jeg aner ikke hva som er galt med meg. Jeg vil bare se han 24/7 og gjøre han glad.. 😔

Anonymkode: 34a07...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er det så vanskelig? Jeg fatter ikke hvorfor jeg føler så ufattelig sterkt for han... 

 

Anonymkode: 34a07...621

Du leste ikke artikkelen...

Anonymkode: 3a26b...335

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du leste ikke artikkelen...

Anonymkode: 3a26b...335

Jeg har nå lest artikkelen, men synes ikke det ligner på han. Han er jo altfor snill til det. Og han er aldri stygg eller skremmende i meldingene sine. Vi har kun møttes en gang og det var den helga. Jeg kan jo også forstå at han ville det bare skulle være oss. 

Tenk hvis han faktisk er bare snill? 

Anonymkode: 34a07...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har nå lest artikkelen, men synes ikke det ligner på han. Han er jo altfor snill til det. Og han er aldri stygg eller skremmende i meldingene sine. Vi har kun møttes en gang og det var den helga. Jeg kan jo også forstå at han ville det bare skulle være oss. 

Tenk hvis han faktisk er bare snill? 

Anonymkode: 34a07...621

Vet du hva, du ønsker ikke hjelp. Du ønsker å fanges i et helvete med en psykopat som kan ødelegge livet ditt.

Eller?

Du vet at denne mannen er farlig. Likevel vil du fortsette med ham. Da må du nesten spørre deg selv hvorfor du vil deg selv så vondt?

Nei, han er ikke snill. Det er absolutt ingenting som viser at denne mannen er snill. Tvert imot er det MASSE som viser at han er en farlig manipulator som bare er ute etter å bryte deg ned og kontrollere deg.

Det er ikke mer noen av oss på forumet kan gjøre for å hjelpe deg, for du vil tydeligvis ikke hjelpe deg selv.

Du må velge om du ønsker å la deg ødelegge av en farlig mann...

Eller om du vil ta vare på deg selv og kutte ALL kontakt med en farlig mann og heller ta vare på deg selv fremover.

Det er ditt liv.

Anonymkode: 3a26b...335

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vet du hva, du ønsker ikke hjelp. Du ønsker å fanges i et helvete med en psykopat som kan ødelegge livet ditt.

Eller?

Du vet at denne mannen er farlig. Likevel vil du fortsette med ham. Da må du nesten spørre deg selv hvorfor du vil deg selv så vondt?

Nei, han er ikke snill. Det er absolutt ingenting som viser at denne mannen er snill. Tvert imot er det MASSE som viser at han er en farlig manipulator som bare er ute etter å bryte deg ned og kontrollere deg.

Det er ikke mer noen av oss på forumet kan gjøre for å hjelpe deg, for du vil tydeligvis ikke hjelpe deg selv.

Du må velge om du ønsker å la deg ødelegge av en farlig mann...

Eller om du vil ta vare på deg selv og kutte ALL kontakt med en farlig mann og heller ta vare på deg selv fremover.

Det er ditt liv.

Anonymkode: 3a26b...335

Oi, her tillegger du meg meninger jeg ikke har. 

Jeg prøver bare å skjønne hva som skjer med meg. Da jeg aldri har følt det sånn her for noen. Dere sier jo alle at jeg må komme meg unna så etter vurdering så er det dét jeg kommer til å gjøre. 

Men det forteller meg jo fortsatt ikke hvorfor jeg føler det så sterkt for en mann som tydeligvis ikke vil meg mye godt. 

Er jeg svak? Naiv? Dum? Lite verdt for noen andre? Hva er dette? 

Hi

Anonymkode: 34a07...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har null interesse av å være med en mann som kan potensielt ødelegge meg 🤦‍♀️ Men tenk om alt er feil, tenk om han er verdens snilleste? 

Åh gud, jeg driver meg selv til vanvidd. 

Jeg tror jeg må be om dette og stole på at Gud vil føre meg riktig vei.. 

Hi

Anonymkode: 34a07...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oi, her tillegger du meg meninger jeg ikke har. 

Jeg prøver bare å skjønne hva som skjer med meg. Da jeg aldri har følt det sånn her for noen. Dere sier jo alle at jeg må komme meg unna så etter vurdering så er det dét jeg kommer til å gjøre. 

Men det forteller meg jo fortsatt ikke hvorfor jeg føler det så sterkt for en mann som tydeligvis ikke vil meg mye godt. 

Er jeg svak? Naiv? Dum? Lite verdt for noen andre? Hva er dette? 

Hi

Anonymkode: 34a07...621

Du har fått svar mange ganger i denne tråden.

Mannen har lovebombet deg, han har manipulert deg, han har brutt deg ned, han har fått deg til å tvile på deg selv, han har gjort deg avhengig av hans oppmerksomhet - selv om den ødelegger deg.

Det er klassisk for hvordan slike menn jobber for å få kontroll på en dame de ønsker å bryte ned og ødelegge. Det som er så farlig er at han er så dreven i dette at han jobber så raskt og har greid å bryte deg ned så raskt. Det viser at det er langt fra første gang han gjør dette.

De siste spørsmålene dine har du også fått svar på i tråden.

Du "kommer til" å komme deg unna ham. Hva venter du på? For hver eneste lille kontakt du har med ham, jo mer sårbar blir du, jo mer kontroll får han på deg. Det er bare en halvtime siden du sendte ham melding og sa at du ønsket hans oppmerksomhet (selv om du skrev det med andre ord).

Send ham en melding og skriv at du har kommet til at dere ikke vil passe i et forhold og at du derfor kutter kontakten med ham, ønsk ham lykke til og be om at han respekterer at du ikke ønsker mer kontakt med ham. Og så blokkerer du ham overalt umiddelbart! Ikke vent på svar, for han vil benytte enhver anledning til å manipulere deg. Han kan til og med bli farlig for deg.

Anonymkode: 3a26b...335

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har null interesse av å være med en mann som kan potensielt ødelegge meg 🤦‍♀️ Men tenk om alt er feil, tenk om han er verdens snilleste? 

Åh gud, jeg driver meg selv til vanvidd. 

Jeg tror jeg må be om dette og stole på at Gud vil føre meg riktig vei.. 

Hi

Anonymkode: 34a07...621

Verdens snilleste mann presser ikke "sin kjære" til å gjøre uønskede seksuelle ting, han tvinger deg ikke til å gjøre seksuelle tjenester fordi du ikke har gjort det han ønsket, han blir ikke sur fordi du har venner, han ønsker ikke isolere deg.

En snill mann respekterer deg og ønsker deg det beste. Denne mannen respekterer deg ikke en millimeter en gang, han vil bare at du skal gjøre det som han mener er hans beste. Han er en farlig egoistisk mann.

Slutt å lure deg selv! Han har allerede manipulert deg så mye nettopp fordi han vil at du skal tvile på deg selv. For så lenge du ikke stoler på deg selv, da har han kontroll på deg, og da kan han ødelegge deg akkurat slik han ønsker å gjøre.

Anonymkode: 3a26b...335

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg har nå ikke hørt fra han på 2 dager. Han har også sletta meg som match på dating appen hvor vi møttes. Og selv om det er irriterende og bli ghosta uten grunn så var nok det meningen. Høyere makter så til at det ikke ble noe mer. 

Så tusen takk for alle svar jeg har fått, jeg setter utrolig pris på det. Og nå som vi ikke har kontakt mer er det lettere og forstå at han ikke var bra for meg. 

Så igjen, tusen takk til alle dere som har svart ❤️

Hi

Anonymkode: 34a07...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ok, jeg har nå ikke hørt fra han på 2 dager. Han har også sletta meg som match på dating appen hvor vi møttes. Og selv om det er irriterende og bli ghosta uten grunn så var nok det meningen. Høyere makter så til at det ikke ble noe mer. 

Så tusen takk for alle svar jeg har fått, jeg setter utrolig pris på det. Og nå som vi ikke har kontakt mer er det lettere og forstå at han ikke var bra for meg. 

Så igjen, tusen takk til alle dere som har svart ❤️

Hi

Anonymkode: 34a07...621

Det er forsåvidt bra at han ikke kontakter deg. Men ofte er det dessverre en taktikk slike menn bruker for å få en kvinne mer hektet på dem. De går for å gjøre deg usikker, savne... og derfor bli enda mer takknemlig for kontakt neste gang de tar kontakt og later som om de gir kjærlighet og godhet.

Vær smart - blokker ham alle steder du kan!

At han har slettet deg er ikke nok, for mest trolig vil han kontakte deg igjen på et eller annet tidspunkt. Så blokker ham på alle sosiale medier og telefon, slik at han ikke kan kontakte deg igjen. For kontakter han deg igjen så vil han manipulere deg på nytt, og så har du det gående igjen.

Blokkerer du ham overalt så setter du grensen for deg selv og slipper å forholde deg til den syke mannen igjen!

Anonymkode: 3a26b...335

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...