Gå til innhold

Dirty snakk


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 minute ago, Anonym bruker said:

Han vet jeg ikke liker det, men vil jeg skal gjøre det uansett. Og for hans skyld så vil jeg gjøre det fordi jeg liker han så godt. Jeg har vært gift og alt det der men aldri følt det sånn her. Derfor vil jeg gjøre det, men jeg aner ikke åssen og jeg blir så sjenert 

Anonymkode: 34a07...621

Hører du ikke hvor skrudd det er? "jeg vil egentlig ikke gjøre det. Men jeg føler jeg må for at han skal like meg". Med andre ord skal du gjøre noe du hverken ønsker eller er komfortabel med, fordi han da skal like deg? Da liker han deg jo ikke, han liker heller at han kan manipulere deg til å gjøre ting du ikke ønsker. Kom deg vekk ... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

 

Ja 😔 Jeg savner noen som aksepterer meg for meg... Han var så fin og jeg elsker å være med han, men dette er ukomfortabelt 

Samtidig vil jeg gjøre det for å glede han

Anonymkode: 34a07...621

Men det er ikke meg.. Jeg er ikke sånn. Jeg er dirty nok når man har sex med meg, men å snakke om det er over min grense. 

Så hvorfor vil jeg egentlig gjøre det for å glede han? 

Anonymkode: 34a07...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, Anonym bruker said:

Men det er ikke meg.. Jeg er ikke sånn. Jeg er dirty nok når man har sex med meg, men å snakke om det er over min grense. 

Så hvorfor vil jeg egentlig gjøre det for å glede han? 

Anonymkode: 34a07...621

Usikker på deg selv? En mann som behandler deg slik, og det lenge før dere er sammen, er ikke en bra mann. Samme hvor mye du føler at klaffer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, beef sister skrev:

Hører du ikke hvor skrudd det er? "jeg vil egentlig ikke gjøre det. Men jeg føler jeg må for at han skal like meg". Med andre ord skal du gjøre noe du hverken ønsker eller er komfortabel med, fordi han da skal like deg? Da liker han deg jo ikke, han liker heller at han kan manipulere deg til å gjøre ting du ikke ønsker. Kom deg vekk ... 

Jeg savner at noen liker meg. Og jeg savner at noen vil være med meg. Men kanskje jeg må innse at han ikke er det. 

Han presser mye, men når jeg begynte å presse han om at han får hversågod snakke dirty til meg på hans språk så ble tonen en annen. 

Jeg vil bare ha en mann som liker meg for meg. For jeg er faen meg bra nok. 

Anonymkode: 34a07...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, beef sister skrev:

Usikker på deg selv? En mann som behandler deg slik, og det lenge før dere er sammen, er ikke en bra mann. Samme hvor mye du føler at klaffer. 

Jeg har aldri likt meg selv. Jeg faker ofte så folk skal tro bedre om meg når de møter meg. 

Men jeg skulle ønske de aksepterte meg som jeg er. 

Anonymkode: 34a07...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter pris på alle svarene jeg har fått ❤️ Jeg vet jo egentlig det dere sier. Så hva skjer med meg? Jeg har aldri akseptert å bli behandla sånn, aldri! 

Hva er det som gjør at jeg så gjerne vil glede han, uansett hvor ekkelt jeg synes det er? 

Hi

Anonymkode: 34a07...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutes ago, Anonym bruker said:

Jeg savner at noen liker meg. Og jeg savner at noen vil være med meg. Men kanskje jeg må innse at han ikke er det. 

Han presser mye, men når jeg begynte å presse han om at han får hversågod snakke dirty til meg på hans språk så ble tonen en annen. 

Jeg vil bare ha en mann som liker meg for meg. For jeg er faen meg bra nok. 

Anonymkode: 34a07...621

Ja, men da må du jo finne en annen mann? Han liker deg jo åpenlyst ikke for den du er når han presser deg til å gjøre ting du ikke er komfortabel med. Slik behandler jeg ikke engang mennesker jeg misliker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutes ago, Anonym bruker said:

Men jeg skulle ønske de aksepterte meg som jeg er. 

Anonymkode: 34a07...621

Ja, men det oppnår du ikke hvis du lar deg presse til ting du selv ikke ønsker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, beef sister skrev:

Ja, men det oppnår du ikke hvis du lar deg presse til ting du selv ikke ønsker. 

Jeg vet det egentlig, jeg har aldri latt noen behandle meg sånn som detta. 

Allikevel liker jeg denne mannen, han var her i helga og vi hadde det så gøy. Og jeg er 31år og sex med han er det beste jeg har vært borti. Og samtalene våre var så bra. 

Så jeg skjønner ikke hvorfor dirty talk fra meg skal være så nøye.. 

Anonymkode: 34a07...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vil egentlig ikke gjøre det. Men føler jeg må for at han skal like meg 🙈

Anonymkode: 34a07...621

Den dagen man møter en mann og føler dette, skal man ta beina på nakken og løpe fort. 

Hadde jeg opplevd dette, ville jeg sagt noe som "hvis du tror du kan bestemme hva jeg skal gjøre og ikke gjøre, har du møtt feil dame". Deretter kuttet all kontakt. Blokkert både tlfnr, fb + andre relevante some. 

Jeg fortjener bedre enn en sånn mann og det gjør du også! Elsk deg selv mer enn å finne deg i sånt. Vanligvis dukker slik atferd opp senere i forholdet, når "fisken sitter godt på kroken". Vær glad han viste seg selv så tidlig. Det finnes faktisk menn som liker deg for den du er. Jeg fant min i en alder av 36 år og etter 7 år som singel. 

Anonymkode: 1bec2...090

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg vet det egentlig, jeg har aldri latt noen behandle meg sånn som detta. 

Allikevel liker jeg denne mannen, han var her i helga og vi hadde det så gøy. Og jeg er 31år og sex med han er det beste jeg har vært borti. Og samtalene våre var så bra. 

Så jeg skjønner ikke hvorfor dirty talk fra meg skal være så nøye.. 

Anonymkode: 34a07...621

Han presser deg allerede nå etter dere bare har treftes en gang, lurer på hva han vil prøve å presse deg til om 6 mnd, 12 mnd. Du må si i fra klart og tydelig at det er ikke akuelt med noe dirty talk, at det gjør deg ukomfortabel og at det må han akseptere.

Anonymkode: 4e69f...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, Anonym bruker said:

Jeg vet det egentlig, jeg har aldri latt noen behandle meg sånn som detta. 

Allikevel liker jeg denne mannen, han var her i helga og vi hadde det så gøy. Og jeg er 31år og sex med han er det beste jeg har vært borti. Og samtalene våre var så bra. 

Så jeg skjønner ikke hvorfor dirty talk fra meg skal være så nøye.. 

Anonymkode: 34a07...621

Spiller det noen rolle, da? Hvis jeg ønsker at min partner skal gjøre noe han ikke ønsker eller er komfortabel med, må jeg jo respektere det, samme hvor lyst jeg skulle ha eller hvor viktig jeg skulle føle at det er. At vi har gode samtaler og bra sex ellers ville da ikke rettferdiggjort at jeg behandlet ham slik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet det egentlig, jeg har aldri latt noen behandle meg sånn som detta. 

Allikevel liker jeg denne mannen, han var her i helga og vi hadde det så gøy. Og jeg er 31år og sex med han er det beste jeg har vært borti. Og samtalene våre var så bra. 

Så jeg skjønner ikke hvorfor dirty talk fra meg skal være så nøye.. 

Anonymkode: 34a07...621

Det handler jo egentlig ikke om dirty talk i det hele tatt, det handler om at han ikke respekterer dine grenser

Anonymkode: 4e69f...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har aldri likt meg selv. Jeg faker ofte så folk skal tro bedre om meg når de møter meg. 

Men jeg skulle ønske de aksepterte meg som jeg er. 

Anonymkode: 34a07...621

Her er problemet ditt, HI. Det du ønsker mest av alt - og det eneste som er fornuftig og godt - er at andre skal like deg for den du er. Det ønsket ditt er riktig, fornuftig og det eneste man egentlig kan leve godt med over tid.

Men skal andre like deg for den du er, da må du også VÆRE deg selv. Når du tør være deg selv, da vil de som liker DEG også få muligheten til å oppdage deg. Når du faker, da vil du tiltrekke deg de som ikke egentlig vil ha deg, men de som vil ha den du later som å være.

Riktig mann, en som liker DEG, han vil heller ikke bry seg om bagateller som strekkmerker eller andre bagateller.

Gi deg selv den største gaven - tør å være deg selv fullt og helt! Da vil du også møte andre mennesker som liker DEG. Og du slipper å stadig måtte gå på akkord med deg selv, være redd for å "bli avslørt", eller ikke være god nok. For du ER god nok slik du er, bare du er deg selv!

Å snakke dirty er det ikke noe galt med. Men da må begge to like det og tenne på det. For meg har dirty talk alltid vært turn-off. Som i helt og fullstendig turn-off. Og jada, jeg har forsøkt, men det var bare ikke noe for meg. To menn har sagt at det har vært veldig viktig for dem, fordi de har tent veldig på det. Da fant vi ut at vi ikke passet sammen. De ønsket ikke å presse meg, jeg orket ikke å presse meg, og det hadde uansett ingen hensikt for noen av oss siden jeg da mistet all lyst. En mann jeg var sammen med trodde det var viktig for ham, men fant ut at jeg var viktigere og at han fikk andre ting i forholdet som tente ham vel så mye, så han var fornøyd uten dirty talk. Min siste eks ble veldig lettet da jeg tidlig sa at jeg ikke likte dirty talk, for det hadde han heller aldri likt, men han hadde forsøkt flere ganger med andre. Som sagt, ikke noe galt i å snakke dirty, men da må begge like det.

Du liker det ikke, du hater det, det får deg til å føle deg ukomfortabel. Ikke noe galt med deg av den grunn. Det sier bare én ting om deg - at dirty talk er noe du ikke tenner på eller er komfortabel med. Det sier ikke noe som helst annet om deg.

Den mannen du beskriver, han har allerede vist flere "røde flagg", så han bør du bare dumpe. Han forventer ikke at du skal dumpe ham, så vær forberedt på at han vil forsøke å manipulere deg tilbake. Da ber du ham holde seg unna deg. Jeg mistenker at han kanskje ikke vil respektere det, da må du bli tydelig med ham i så fall.

Røde flagg du har fortalt om er at han ikke bryr seg om dine grenser, han forsøker å presse deg til å gjøre seksuelle ting som han vet du ikke er komfortabel med. Selv om han vet du ikke liker det presser han deg. Når du likevel forsøkte å gjøre det, da psyker han deg ned, for da var det ikke bra nok. Og så krever han at siden det ikke var bra nok og at du søkte om råd hos en venninne, da MÅ du gjøre som han vil. Videre blir han sur for det meste. Når han ble sur fordi dine venninner kom innom, da kan det også være et faresignal, fordi en del menn ønsker å isolere partneren fra sine nære, for det er slik de best kan manipulere en kvinne.

Du sier selv at du ikke har funnet deg i slikt tidligere. Det er flott. Og da skal du i hvert fall ikke starte med å la deg behandle som en dritt nå! For det er det denne mannen gjør, han har ingen respekt for deg eller dine grenser eller dine venner, han forsøker å gi deg dårlig samvittighet fordi du ikke vil gjøre ting du ikke er komfortabel med, og da behandler han deg rett og slett som en dritt. Hvordan du er og ikke er, tror jeg faktisk ikke spiller noen rolle for denne mannen. Han er ute etter en fantasidame han kan kontrollere og manipulere. Du er ikke den dama, Hi - du er smartere og sterkere enn det.

Og når du fremover velger å være deg selv og du treffer en god mann, da er det mange måter man kan bygge spenning og tenning hos hverandre, uten å snakke dirty. Jeg kan bruke hentydninger, sensuelle hentydninger når jeg skriver sms eller snakker med en mann jeg er i et forhold til, og tilbakemeldingene jeg har fått er at det har tent dem vel så mye som dirty talk. Men det fant jeg ikke ut før jeg tørte å bare være meg selv når det gjaldt dette. Så finn din egen måte med en god mann, HI. Denne mannen kom din vei et øyeblikk bare for å minne deg på at du alltid må sette grenser for deg selv, ikke la deg manipulere eller overkjøre, og for at du skal ta et nytt valg - nemlig å være deg selv fullt og helt fremover :)

Så avslutt forholdet med det samme! Og vær tydelig med ham slik at han forstår at du mener alvor, at du ikke vil ha mer med ham å gjøre.

 

Anonymkode: 3a26b...335

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hater det og aner ikke åssen jeg gjør det. Var derfor jeg snakka med bestevenninnen min om det. Men da ble han sur og sa det var mellom oss. 

Anonymkode: 34a07...621

Det er det jo også...

Anonymkode: c2721...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi her! 

Ææhh, han holder fortsatt på. Men jeg kjenner at jeg mykner veldig opp. Det blir visst nå endel *sexting*. 

Altså jeg er 32år og har aldri følt det sånn her for noen mann. Jeg vil bare gjøre alt han sier. 

Ja jeg vil ikke noen ganger, men det faktum at han fortsetter å prøve setter jeg pris på. Vi skulle egentlig tilbringe helga sammen, men jeg må ha barna pga pappaen skal opereres. 

Nå har det gått halvannen uke siden vi så hverandre og jeg har abstinenser. Og nå får jeg ikke sett han! 

Hva er det her for noe? Er det det folk kaller forelskelse? Jeg har aldri vært forelska så aner ikke 🙈

 

Anonymkode: 34a07...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi her! 

Ææhh, han holder fortsatt på. Men jeg kjenner at jeg mykner veldig opp. Det blir visst nå endel *sexting*. 

Altså jeg er 32år og har aldri følt det sånn her for noen mann. Jeg vil bare gjøre alt han sier. 

Ja jeg vil ikke noen ganger, men det faktum at han fortsetter å prøve setter jeg pris på. Vi skulle egentlig tilbringe helga sammen, men jeg må ha barna pga pappaen skal opereres. 

Nå har det gått halvannen uke siden vi så hverandre og jeg har abstinenser. Og nå får jeg ikke sett han! 

Hva er det her for noe? Er det det folk kaller forelskelse? Jeg har aldri vært forelska så aner ikke 🙈

 

Anonymkode: 34a07...621

Høres ut som om han lykkes med å manipulere deg.

Anonymkode: 3a26b...335

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hi her! 

Ææhh, han holder fortsatt på. Men jeg kjenner at jeg mykner veldig opp. Det blir visst nå endel *sexting*. 

Altså jeg er 32år og har aldri følt det sånn her for noen mann. Jeg vil bare gjøre alt han sier. 

Ja jeg vil ikke noen ganger, men det faktum at han fortsetter å prøve setter jeg pris på. Vi skulle egentlig tilbringe helga sammen, men jeg må ha barna pga pappaen skal opereres. 

Nå har det gått halvannen uke siden vi så hverandre og jeg har abstinenser. Og nå får jeg ikke sett han! 

Hva er det her for noe? Er det det folk kaller forelskelse? Jeg har aldri vært forelska så aner ikke 🙈

 

Anonymkode: 34a07...621

Manipulering på HØYT nivå! Ser for meg hvordan dette blir om 1-2 år, hvor han får deg til å ta på deg all skyld for alt i alle uenigheter.

Det er ikke forelskelse, det er besettelse.

Han vil jo ikke ditt beste i det heletatt. Du har sagt tydelig ifra, han presser og presser, helt til du tenker «Okey, kanskje ikke så ille likevel». Får håpe han ikke har en anal-fetisj, eller en annen fetisj du ikke egentlig liker.

Anonymkode: 072a0...c67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2020 den 18.47, Anonym bruker skrev:

Og jeg vet det er tidlig 

Jeg burde kanskje det, men han er den eneste jeg noen gang har følt meg komfortabel med. Vi kan snakke om alt. Men dette ble tydeligvis for mye for han. 

Men det som er, nå har jeg fått utallige meldinger på hvor feil han syntes det var at jeg snakka med min bestevenninne. Jeg ba om unnskyldning og nå sier han at jeg MÅ snakke dirty. Pga alt.. 

Anonymkode: 34a07...621

Trur du berre skal kutte ut denne fyren like godt først som sist. Når han blir sur når du får venninner på besøk og skal tvinge deg til noko du ikkje vil etter å ha vore ilag med deg ei helg kan ein berre tenke seg kor kontrollerande han blir etterkvart. Folk brukar å vise seg frå si beste side i starten, og om dette er den gode sida tørr eg ikkje tenke på kva den dårlege er.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2020 den 18.47, Anonym bruker skrev:

Og jeg vet det er tidlig 

Jeg burde kanskje det, men han er den eneste jeg noen gang har følt meg komfortabel med. Vi kan snakke om alt. Men dette ble tydeligvis for mye for han. 

Men det som er, nå har jeg fått utallige meldinger på hvor feil han syntes det var at jeg snakka med min bestevenninne. Jeg ba om unnskyldning og nå sier han at jeg MÅ snakke dirty. Pga alt.. 

Anonymkode: 34a07...621

Atte hæ?? Ai ai ai.. Er han 20 år eller? Dårlig tegn at han blir for så lite. Dårlig tegn at han tvinger deg til dirty talk. Jeg skjønner egentlig ikke hva han mener med det heller. Snakke dirty mens man har sex går jo an men. 

Anonymkode: c37f4...547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2020 den 18.27, Anonym bruker skrev:

Jeg fortalte pro lemet mitt til min bestevenninne og hun sa hun skulle lære meg det. Men da jeg sa det til han ble han forskrekket over at jeg hadde sagt det til noen.. 

Anonymkode: 34a07...621

Men.. Hvorfor fortalte du HAN at du hadde snakket med ei venninne om dette? Det trengte du ikke da 😂💛men han trenger ikke være sur for så lite altså. 

Anonymkode: c37f4...547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2020 den 18.40, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner jo det, men uansett hvor mange ganger jeg har sagt jeg er ukomfortabel eller skal google det så vil han bare at jeg skal gjøre det. Jeg snakka da med min bestevenninne om hva jeg skulle gjøre og hun foreslo at hun kunne gi meg tips. 

Nå vil jeg ikke gjøre det i det hele tatt. 

Jeg har møtt han én gang og det var denne helga. Da kom han og var her fra fredag til søndag. Han ble sur for at venninnene mine kom uanmeldt. 

Anonymkode: 34a07...621

Neida, sexlivet kan man snakke med venninner om. 

Anonymkode: c37f4...547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2020 den 19.19, Anonym bruker skrev:

Så hvorfor synes jeg så mye om han! Ja jeg føler at en mann vil aldri like meg fordi  jeg har strekkmerker og har litt mage. Jeg trodde han likte meg. Jeg vil bare bli likt. Og han var så perfekt på alle måter. Bortsett fra hans obsession med at jeg må snakke dirty. 

Men greia er at jeg vil gjerne gjøre det for hans skyld, men at han ikke likte at jeg sa det til bestevenninna mi

Anonymkode: 34a07...621

Det er gjerne disse gutta som ikke er bra. 💛 Husker selv for mange år siden. Var sammen med en lik som din. Han var på knærne etter meg. Veldig forelska og elsket meg over alt på jord. Ekstremt dilla på meg. Koselig det, men han sleit med seg selv. Livredd for å miste meg osv. Han var veldig manipulerende. Og det du skriver, minner meg om han. Han vil bestemme rett os lett, og du er på god vei til å la han gjøre det. Fordi han liker deg. Og det liker du. 

Men det fins faktisk mange andre mannfolk der ute. Snille og gode, og som respekterer deg. ❤️ Dere har møttes én gang? Eller leste jeg feil? Syns det er for mange varsellamper altså. ❤️

Nå tror jeg alle svarene du har fått sier det samme. ❤️

Anonymkode: c37f4...547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hi her! 

Ææhh, han holder fortsatt på. Men jeg kjenner at jeg mykner veldig opp. Det blir visst nå endel *sexting*. 

Altså jeg er 32år og har aldri følt det sånn her for noen mann. Jeg vil bare gjøre alt han sier. 

Ja jeg vil ikke noen ganger, men det faktum at han fortsetter å prøve setter jeg pris på. Vi skulle egentlig tilbringe helga sammen, men jeg må ha barna pga pappaen skal opereres. 

Nå har det gått halvannen uke siden vi så hverandre og jeg har abstinenser. Og nå får jeg ikke sett han! 

Hva er det her for noe? Er det det folk kaller forelskelse? Jeg har aldri vært forelska så aner ikke 🙈

 

Anonymkode: 34a07...621

Hva er det som får deg til å mykne opp? Det må jeg si jeg lurer veldig på. Du setter pris på at han presser deg til å prøve når du ikke vil, hører du ikke selv hvor galt det høres ut?

 

Anonymkode: 4e69f...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Syngensang skrev:

Trur du berre skal kutte ut denne fyren like godt først som sist. Når han blir sur når du får venninner på besøk og skal tvinge deg til noko du ikkje vil etter å ha vore ilag med deg ei helg kan ein berre tenke seg kor kontrollerande han blir etterkvart. Folk brukar å vise seg frå si beste side i starten, og om dette er den gode sida tørr eg ikkje tenke på kva den dårlege er.... 

Nettopp! 👏👏

Anonymkode: c37f4...547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...