Gå til innhold

Dirty snakk


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har møtt en ny mann. Han vil jeg skal snakke dirty. 

Problemet er at jeg aldri har gjort det og blir så sjenert. 

Hva gjør jeg? Han sender meldinger om det flere ganger om dagen og jeg synes det er ukomfortabelt. 

Anonymkode: 34a07...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fortalte pro lemet mitt til min bestevenninne og hun sa hun skulle lære meg det. Men da jeg sa det til han ble han forskrekket over at jeg hadde sagt det til noen.. 

Anonymkode: 34a07...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sagt at jeg var rimelig ukomfortabel med det og at det derfor var uaktuelt.

Anonymkode: 0e78b...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde sagt at jeg var rimelig ukomfortabel med det og at det derfor var uaktuelt.

Anonymkode: 0e78b...a8d

Jeg hater det og aner ikke åssen jeg gjør det. Var derfor jeg snakka med bestevenninnen min om det. Men da ble han sur og sa det var mellom oss. 

Anonymkode: 34a07...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hater det og aner ikke åssen jeg gjør det. Var derfor jeg snakka med bestevenninnen min om det. Men da ble han sur og sa det var mellom oss. 

Anonymkode: 34a07...621

Jeg kan forstå at han føler det som et overtramp at du har delt noe så privat med venninnen din. Er enig i at sexlivet bør være mellom dere.

Anonymkode: 0e78b...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kan forstå at han føler det som et overtramp at du har delt noe så privat med venninnen din. Er enig i at sexlivet bør være mellom dere.

Anonymkode: 0e78b...a8d

Jeg skjønner jo det, men uansett hvor mange ganger jeg har sagt jeg er ukomfortabel eller skal google det så vil han bare at jeg skal gjøre det. Jeg snakka da med min bestevenninne om hva jeg skulle gjøre og hun foreslo at hun kunne gi meg tips. 

Nå vil jeg ikke gjøre det i det hele tatt. 

Jeg har møtt han én gang og det var denne helga. Da kom han og var her fra fredag til søndag. Han ble sur for at venninnene mine kom uanmeldt. 

Anonymkode: 34a07...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner jo det, men uansett hvor mange ganger jeg har sagt jeg er ukomfortabel eller skal google det så vil han bare at jeg skal gjøre det. Jeg snakka da med min bestevenninne om hva jeg skulle gjøre og hun foreslo at hun kunne gi meg tips. 

Nå vil jeg ikke gjøre det i det hele tatt. 

Jeg har møtt han én gang og det var denne helga. Da kom han og var her fra fredag til søndag. Han ble sur for at venninnene mine kom uanmeldt. 

Anonymkode: 34a07...621

Hvis han ikke aksepterer at du sier nei bør du komme deg vekk så kjapt bena klarer å bære deg. Han er ikke en grei fyr om han ikke respekterer grensene dine.

Anonymkode: 0e78b...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg vet det er tidlig 

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvis han ikke aksepterer at du sier nei bør du komme deg vekk så kjapt bena klarer å bære deg. Han er ikke en grei fyr om han ikke respekterer grensene dine.

Anonymkode: 0e78b...a8d

Jeg burde kanskje det, men han er den eneste jeg noen gang har følt meg komfortabel med. Vi kan snakke om alt. Men dette ble tydeligvis for mye for han. 

Men det som er, nå har jeg fått utallige meldinger på hvor feil han syntes det var at jeg snakka med min bestevenninne. Jeg ba om unnskyldning og nå sier han at jeg MÅ snakke dirty. Pga alt.. 

Anonymkode: 34a07...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Og jeg vet det er tidlig 

Jeg burde kanskje det, men han er den eneste jeg noen gang har følt meg komfortabel med. Vi kan snakke om alt. Men dette ble tydeligvis for mye for han. 

Men det som er, nå har jeg fått utallige meldinger på hvor feil han syntes det var at jeg snakka med min bestevenninne. Jeg ba om unnskyldning og nå sier han at jeg MÅ snakke dirty. Pga alt.. 

Anonymkode: 34a07...621

Hvor gammel er han?

Anonymkode: 4e69f...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvor gammel er han?

Anonymkode: 4e69f...81d

Han er 31. Jeg sendte melding og ba om unnskyldning så nå sier han at jeg må snakke dirty. 

Anonymkode: 34a07...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det virker som jeg må det for å be om unnskyldning 

Hi

Anonymkode: 34a07...621

Det er jo han som skal be om unnskyldning som prøver å presse deg til noe du er ukomfortabel med. Du må sette ned foten helt og si at du kommer ikke til å gjøre det.

Anonymkode: 4e69f...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det virker som jeg må det for å be om unnskyldning 

Hi

Anonymkode: 34a07...621

Er dette en mann du vil ha i livet ditt? Som setter slike betingelser så tidlig i forholdet?

Jeg hadde virkelig tuppa han på hue og i ræva ut. Kanskje det hadde blitt dirty nok for han. 

Anonymkode: 11879...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg som var så dum at jeg trodde noen endelig likte meg for meg. 

Anonymkode: 34a07...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og jeg som var så dum at jeg trodde noen endelig likte meg for meg. 

Anonymkode: 34a07...621

Mannen har store problemer. Det er ikke deg det er noe galt med. 

Anonymkode: 11879...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som dette er noe du burde avslutte før det er skikkelig i gang. 
Når du har sagt til han at du ikke vet hvordan du gjør detet og føler deg ukomfortabel med dette, burde han tatt en skikkelig samtale med deg der han forklarte hva han liker med dette og hva du evt kan si og gjøre. Det å snakke duirty kan være så mangt, og hva som passer for dere to til sammen må der da finne ut sammen. Altså han må bruke tid på dette med deg. 
 

Ja, jeg kan skjønne han syns det var å gå over en strek når du har snakket med din veninne om det, men når han ikke tar seg tid til dette selv så blir det slik. At han blir sur over at du får besøk uanmeldt er ikke greit syns jeg, hos meg er dette helt normalt og skulle en evt kjæreste bli sur for dette så tror jeg faktisk ikke vi passer sammen. For om en slik liten filleting og hvrerdagsting hadde gjort han sur, så hadde han ofte blitt sur. 

Anonymkode: d1733...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og jeg vet det er tidlig 

Jeg burde kanskje det, men han er den eneste jeg noen gang har følt meg komfortabel med. Vi kan snakke om alt. Men dette ble tydeligvis for mye for han. 

Men det som er, nå har jeg fått utallige meldinger på hvor feil han syntes det var at jeg snakka med min bestevenninne. Jeg ba om unnskyldning og nå sier han at jeg MÅ snakke dirty. Pga alt.. 

Anonymkode: 34a07...621

Han er IKKE en bra fyr, han er en respektløs, manipulativ dritt. Løøøøp!

Anonymkode: 0e78b...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og jeg som var så dum at jeg trodde noen endelig likte meg for meg. 

Anonymkode: 34a07...621

Vær glad du fant ut nå hvordan han egentlig er

Anonymkode: 4e69f...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vær glad du fant ut nå hvordan han egentlig er

Anonymkode: 4e69f...81d

Så hvorfor synes jeg så mye om han! Ja jeg føler at en mann vil aldri like meg fordi  jeg har strekkmerker og har litt mage. Jeg trodde han likte meg. Jeg vil bare bli likt. Og han var så perfekt på alle måter. Bortsett fra hans obsession med at jeg må snakke dirty. 

Men greia er at jeg vil gjerne gjøre det for hans skyld, men at han ikke likte at jeg sa det til bestevenninna mi

Anonymkode: 34a07...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så hvorfor synes jeg så mye om han! Ja jeg føler at en mann vil aldri like meg fordi  jeg har strekkmerker og har litt mage. Jeg trodde han likte meg. Jeg vil bare bli likt. Og han var så perfekt på alle måter. Bortsett fra hans obsession med at jeg må snakke dirty. 

Men greia er at jeg vil gjerne gjøre det for hans skyld, men at han ikke likte at jeg sa det til bestevenninna mi

Anonymkode: 34a07...621

Men du skriver jo at nå vil du ikke gjøre det i det hele tatt

Anonymkode: 4e69f...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men du skriver jo at nå vil du ikke gjøre det i det hele tatt

Anonymkode: 4e69f...81d

Jeg vil egentlig ikke gjøre det. Men føler jeg må for at han skal like meg 🙈

Anonymkode: 34a07...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutes ago, Anonym bruker said:

Jeg vil egentlig ikke gjøre det. Men føler jeg må for at han skal like meg 🙈

Anonymkode: 34a07...621

Du vil altså at han skal like en falsk versjon av deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vil egentlig ikke gjøre det. Men føler jeg må for at han skal like meg 🙈

Anonymkode: 34a07...621

Men du vil jo at han skal like deg for den du er

Anonymkode: 4e69f...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, beef sister skrev:

Du vil altså at han skal like en falsk versjon av deg? 

Han vet jeg ikke liker det, men vil jeg skal gjøre det uansett. Og for hans skyld så vil jeg gjøre det fordi jeg liker han så godt. Jeg har vært gift og alt det der men aldri følt det sånn her. Derfor vil jeg gjøre det, men jeg aner ikke åssen og jeg blir så sjenert 

Anonymkode: 34a07...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, beef sister skrev:

Du vil altså at han skal like en falsk versjon av deg? 

 

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Men du vil jo at han skal like deg for den du er

Anonymkode: 4e69f...

Ja 😔 Jeg savner noen som aksepterer meg for meg... Han var så fin og jeg elsker å være med han, men dette er ukomfortabelt 

Samtidig vil jeg gjøre det for å glede han

Anonymkode: 34a07...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...