Gå til innhold

Dirty snakk


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Neida, sexlivet kan man snakke med venninner om. 

Anonymkode: c37f4...547

Men det er unødvendig å fortelle se partneren som er involvert at ein har snakka om det. 

Anonymkode: ee082...d15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klart du må fortelle venninnene dersom kjæresten tar opp noe seksuelt med deg, f.eks. at han har en fetish. Merkelig at han vil at det skal holdes mellom dere.

Om du svarer han med en dirty/seksuell kommentar har du faktisk blitt utsatt for et seksuelt overgrep. Han har nemlig fått deg til å utføre en seksuell handling som du egentlig ikke hadde lyst til.

Det kan du anmelde!

Anonymkode: a4bea...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Anonym bruker said:

Neida, sexlivet kan man snakke med venninner om. 

Anonymkode: c37f4...547

Ja, dersom målet er å være en respektløs partner, er det jo bare å utlevere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutes ago, Anonym bruker said:

Klart du må fortelle venninnene dersom kjæresten tar opp noe seksuelt med deg, f.eks. at han har en fetish. Merkelig at han vil at det skal holdes mellom dere. 

Anonymkode: a4bea...c1a

Jeg håper dette er ironi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, beef sister skrev:

Jeg håper dette er ironi. 

Det er husincelen som skriver. Han liker å stikke fingeren i øyet for å plage seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2020 den 19.47, Anonym bruker skrev:

Jeg vil egentlig ikke gjøre det. Men føler jeg må for at han skal like meg 🙈

Anonymkode: 34a07...621

Hvis han ikke liker deg for den du er, enten du snakker dirty eller ikke, så er det bare å komme seg vekk. Når man plutselig har sånne problemer i starten av et forhold, så burde varselklokkene  ringt for lengst.

Anonymkode: 40515...f20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hi her. 

Jeg vet jeg blir smått pressa til ting jeg ikke vil. Problemet er at jeg liker han så mye at nå føler jeg bare at jeg vil gjøre hva som helst for å beholde han. 

Det var aldri min intensjon og snakke med venninna mi om det for å få han til å føle seg dårlig, jeg ville bare ha råd ettersom jeg aldri har gjort dette før. Og jeg og han kødda om at jeg måtte Google det og da sa jeg bare at jeg hadde spurt venninna mi om råd. Det likte han svært dårlig. 

Men jeg har aldri følt så sterkt for noen og det skremmer meg. Jeg vet liksom ikke hvordan man oppfører seg. Jeg vil så gjerne at han skal like meg så nå har jeg sagt han får gjøre hva han vil med meg, selv om jeg er livredd 😔 

Åhhhh, jeg vil bare bli elsket 

Anonymkode: 34a07...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi her. 

Jeg vet jeg blir smått pressa til ting jeg ikke vil. Problemet er at jeg liker han så mye at nå føler jeg bare at jeg vil gjøre hva som helst for å beholde han. 

Det var aldri min intensjon og snakke med venninna mi om det for å få han til å føle seg dårlig, jeg ville bare ha råd ettersom jeg aldri har gjort dette før. Og jeg og han kødda om at jeg måtte Google det og da sa jeg bare at jeg hadde spurt venninna mi om råd. Det likte han svært dårlig. 

Men jeg har aldri følt så sterkt for noen og det skremmer meg. Jeg vet liksom ikke hvordan man oppfører seg. Jeg vil så gjerne at han skal like meg så nå har jeg sagt han får gjøre hva han vil med meg, selv om jeg er livredd 😔 

Åhhhh, jeg vil bare bli elsket 

Anonymkode: 34a07...621

Du vet at dette bare er starten på ting han kommer til å presse og manipulere deg til. Det kommer garantert til å komme mye verre ting etterhvert, og du kommer til å strekke grensene dine så langt at du ikke kommer til å kjenne deg deg selv igjen og ikke vet hvordan du skal komme deg ut av det, og livet ditt kan fort bli et helvete.

Anonymkode: 4e69f...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi her. 

Jeg vet jeg blir smått pressa til ting jeg ikke vil. Problemet er at jeg liker han så mye at nå føler jeg bare at jeg vil gjøre hva som helst for å beholde han. 

Det var aldri min intensjon og snakke med venninna mi om det for å få han til å føle seg dårlig, jeg ville bare ha råd ettersom jeg aldri har gjort dette før. Og jeg og han kødda om at jeg måtte Google det og da sa jeg bare at jeg hadde spurt venninna mi om råd. Det likte han svært dårlig. 

Men jeg har aldri følt så sterkt for noen og det skremmer meg. Jeg vet liksom ikke hvordan man oppfører seg. Jeg vil så gjerne at han skal like meg så nå har jeg sagt han får gjøre hva han vil med meg, selv om jeg er livredd 😔 

Åhhhh, jeg vil bare bli elsket 

Anonymkode: 34a07...621

Han elsker deg ikke

Anonymkode: 4e69f...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi her. 

Jeg vet jeg blir smått pressa til ting jeg ikke vil. Problemet er at jeg liker han så mye at nå føler jeg bare at jeg vil gjøre hva som helst for å beholde han. 

Det var aldri min intensjon og snakke med venninna mi om det for å få han til å føle seg dårlig, jeg ville bare ha råd ettersom jeg aldri har gjort dette før. Og jeg og han kødda om at jeg måtte Google det og da sa jeg bare at jeg hadde spurt venninna mi om råd. Det likte han svært dårlig. 

Men jeg har aldri følt så sterkt for noen og det skremmer meg. Jeg vet liksom ikke hvordan man oppfører seg. Jeg vil så gjerne at han skal like meg så nå har jeg sagt han får gjøre hva han vil med meg, selv om jeg er livredd 😔 

Åhhhh, jeg vil bare bli elsket 

Anonymkode: 34a07...621

Du blir ikke elsket av denne mannen, det er i hvert fall sikkert!

Hvis han elsket deg hadde han respektert grensene dine.

Denne mannen går bevisst inn for å endre deg, for å psyke deg ned ved å kontrollere og manipulere deg og få deg hekta.

Du er det perfekte offer for slike som han, usikker på deg selv og villig til å utslette deg selv og dine egne grenser for å tilfredsstille ham.

Dette er ikke en god mann. Det er en umoden, bevisst kontrollerende mann som du burde være redd.

Når du har sagt han kan gjøre hva han vil med deg har du egentlig sagt at han kan ødelegge deg med din tillatelse.

Denne mannen vil ødelegge deg! Og han er allerede godt i gang, for du ser ingen av de alvorlig røde flaggene, du tar ikke til deg noen gode råd, og du har allerede gitt slipp på den du er.

Jeg håper du ikke har barn oppi dette, for de kommer til å lide fordi du blir ødelagt. Det er ikke spørsmål om hvis, det er spørsmål om hvor raskt, for han er tydeligvis en altfor god manipulator som allerede har fått deg til å gi slipp på all egenkjærlighet og egenrespekt.

Blir du glad i deg selv så unner du deg selv en mann som aksepterer og elsker deg for den du er. Men skal du få en god mann må du gi slipp på de farlige og onde mennene som er ute etter å ødelegge deg.

 

Anonymkode: 3a26b...335

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2020 den 18.40, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner jo det, men uansett hvor mange ganger jeg har sagt jeg er ukomfortabel eller skal google det så vil han bare at jeg skal gjøre det. Jeg snakka da med min bestevenninne om hva jeg skulle gjøre og hun foreslo at hun kunne gi meg tips. 

Nå vil jeg ikke gjøre det i det hele tatt. 

Jeg har møtt han én gang og det var denne helga. Da kom han og var her fra fredag til søndag. Han ble sur for at venninnene mine kom uanmeldt. 

Anonymkode: 34a07...621

Får opptil flere varsellamper. 

1. Han prøver å presse deg til noe du klart har gitt uttrykk for at gjør deg ukomfortabel. 

2. Han blir sur når venninner kommer på besøk. 

3. Han blir sur for at du snakker med venninne om dirty talk, noe jeg ser på som helt normalt emne for venninne snakk. 

Ville revurdert hele fyren mens dere enda er i startgropen. 

Anonymkode: 7a7b8...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, beef sister skrev:

Ja, dersom målet er å være en respektløs partner, er det jo bare å utlevere. 

Jeg mente aldri å være respektløs. Greia var at alt dette er nytt for meg og jeg visste ikke hvordan man gjorde det. Så istedenfor å Google så spurte jeg venninna mi. Vi er veldig nære og snakker om alt. Så jeg tenkte meg defor ikke omog det tar jeg selvkritikk for. 

Det jeg ikke så for meg var at han da mente jeg måtte gjøre det jeg ikke ville for å gjøre opp for at jeg snakka med bestevenninnen min. 

Hi

Anonymkode: 34a07...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår faktisk alt dere sier, og jeg skjønner det nok egentlig selv. 

Men i mine 32år har jeg aldri følt noe sånt for en annen. Jeg føler nesten han er den eneste, men jeg vil jo ikke være en dørmatte resten av livet heller. 

Jeg er nok dømt til et liv alene 😐

Hi

 

Anonymkode: 34a07...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg forstår faktisk alt dere sier, og jeg skjønner det nok egentlig selv. 

Men i mine 32år har jeg aldri følt noe sånt for en annen. Jeg føler nesten han er den eneste, men jeg vil jo ikke være en dørmatte resten av livet heller. 

Jeg er nok dømt til et liv alene 😐

Hi

 

Anonymkode: 34a07...621

Du blir aldri mer ensom enn det du kommer til å være i det "forholdet" du nå har rotet deg inn i.

For i det forholdet er det ikke deg han liker - han liker den han tror du er og den han nå er helt sikker på at han kan endre deg til, og det er en kvinne som han kan kontrollere, manipulere og isolere fra sitt nettverk. Og du har gitt ham tillatelse til det. Så du er i et "forhold" til en som ikke egentlig er sammen med deg, men han er i et "forhold" med sitt fantasiprodukt, og det er den han har tenkt å ødelegge deg til å bli. Det er ikke deg.

Og du, du er ikke i et forhold til drømmemannen som elsker deg. Du er i et "forhold" til en mann som allerede før dere knapt har blitt kjent har vist deg at han er alt annet enn en drømmemann, men heller en vond drøm og oppskriften på en som vil bryte deg ned fullstendig.

Så du er helt ensom i dette "forholdet". Han er ikke sammen med deg, bare fantasien om den han vil du skal ødelegge deg selv for å bli. Du er ikke sammen med han, du er sammen med fantasien om den drømmemannen du håpet at han var, men absolutt ikke er.

Kom deg unna før det er for sent. Da vil du i hvert fall ha muligheten til å finne en god mann. Det får du ikke så lenge du lar denne mannen ødelegge deg.

Vær smartere, ikke la ham ødelegge deg. Kom deg unna nå, før det er for sent.

Og om ikke for din egen skyld, kom deg unna for dine ev. barns skyld, om du har barn.

Anonymkode: 3a26b...335

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2020 den 18.40, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner jo det, men uansett hvor mange ganger jeg har sagt jeg er ukomfortabel eller skal google det så vil han bare at jeg skal gjøre det. Jeg snakka da med min bestevenninne om hva jeg skulle gjøre og hun foreslo at hun kunne gi meg tips. 

Nå vil jeg ikke gjøre det i det hele tatt. 

Jeg har møtt han én gang og det var denne helga. Da kom han og var her fra fredag til søndag. Han ble sur for at venninnene mine kom uanmeldt. 

Anonymkode: 34a07...621

 

På 15.7.2020 den 18.47, Anonym bruker skrev:

Og jeg vet det er tidlig 

Jeg burde kanskje det, men han er den eneste jeg noen gang har følt meg komfortabel med. Vi kan snakke om alt. Men dette ble tydeligvis for mye for han. 

Men det som er, nå har jeg fått utallige meldinger på hvor feil han syntes det var at jeg snakka med min bestevenninne. Jeg ba om unnskyldning og nå sier han at jeg MÅ snakke dirty. Pga alt.. 

Anonymkode: 34a07...621

Nå vet ikke jeg hvor gammel du er. Er du ung er du mulig for naiv og ikke vet bedre. Er du en eldre moden kvinne er du muligens desperat. Uansett, så blinker ALLE varsellampene mine på alt du skriver.

Du - MÅ - ikke snakke dirty om du ikke vil eller er komfortabel!! Man MÅ aldri gjøre noe man ikke vil. En mann som sier slikt og krever på den måten er en respektløs mann som kan bli verre når er forhold først har gått forbi «hvetebrødsdagene» og han blir mer trygg på å vise sine dårlige side og jeg må ærlig si at han allerede nå viser masse som er dårlig. Bombaderer deg med meldinger om hvor dårlig det var av deg å snakke med ei venninne??? Hva med å ta det opp med deg som et normalt, oppegående og voksent menneske. Det er mye enklere å ta ting til seg når man blir snakka ordentlig og respektfullt til, enn å bli kjefta på og snakka ned til.

Og en ting til- Du er ikke 100% komfortabel med han om du ikke klarer å kommunisere direkte med han og si hva du både tenker og føler, men går til ei venninne istedet. Mitt råd til deg - Dump fyren. Han høres ikke helt god ut. Tvinger deg til ting du ikke vil? Jævla idiot. Ha litt selvrespekt og gå før han ødelegger den. 

Anonymkode: 04876...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan si det sånn at jeg var helt håpløst forelsket i en fyr jeg ble kjent med da vi var 15 år helt frem til vi var 18 år. Han var en av-og-på kjæreste og hver gang vi møttes ville han ha sex og så dro han rett etterpå. Selv om vi hadde snakket om å tilbringe tid sammen. Grunnen til at min forelskelse gikk over var fordi vi hadde planlagt at han skulle komme til meg til leiligheten jeg leide av et familiemedlem da jeg var på helgetur i byen han bodde i, men så kom brått broren min med damen si også dit og han nektet meg å ha besøk da han ikke følte seg komfortabel med å ha en fremmed fyr der. Fyren jeg var forelsket i sjekket ikke meldingene sine fordi han var ute på byen og drakk, så han kom jo til meg så fort han var ferdig. Jeg måtte si til han at vi ikke kunne være der likevel og da ble han ganske sint og sa at jeg MÅTTE suge pikken hans «på grunn av alt» (for at han trodde han kunne komme til meg, fordi han ikke tok bussen hjem og det var sent osv). Jeg var ikke komfortabel med å gjøre det, men jeg gjorde det likevel fordi jeg var så «forelsket» og følte han hadde rett (det hadde han ikke!!). Det var der min forelskelse endte, fordi det såret meg så mye at han gjorde noe sånt mot meg. Året etter ble han anmeldt for voldtektsforsøk mot en annen jente og ble dømt i retten for det. 
 

Jeg sier ikke denne fyren du er med er en overgriper, men varsellampene blinker og det er tydelig at han angriper din samvittighet. Bruker dette med venninna di for å få det som han vil. Han eier ikke respekt for deg.

Anonymkode: 04876...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hi her. 

Jeg vet jeg blir smått pressa til ting jeg ikke vil. Problemet er at jeg liker han så mye at nå føler jeg bare at jeg vil gjøre hva som helst for å beholde han. 

Det var aldri min intensjon og snakke med venninna mi om det for å få han til å føle seg dårlig, jeg ville bare ha råd ettersom jeg aldri har gjort dette før. Og jeg og han kødda om at jeg måtte Google det og da sa jeg bare at jeg hadde spurt venninna mi om råd. Det likte han svært dårlig. 

Men jeg har aldri følt så sterkt for noen og det skremmer meg. Jeg vet liksom ikke hvordan man oppfører seg. Jeg vil så gjerne at han skal like meg så nå har jeg sagt han får gjøre hva han vil med meg, selv om jeg er livredd 😔 

Åhhhh, jeg vil bare bli elsket 

Anonymkode: 34a07...621

Du blir jo ikke elsket hvis du ikke føler at du har det godt i forholdet?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir manipulert og presset til å gjøre ting du ikke vil. Han blir sur når du får besøk av en venninne. Du synes det er helt supert at han står på og fortsetter å presse deg til å gjøre ting du ikke vil, selv om du har forsøkt å være tydelig på at du ikke vil. Og du vil gjøre hva som helst for å beholde ham, selv om det inkluderer at du må gjøre ting du ikke vil og ikke liker. 

Synes du det høres ut som et sunt forhold? Synes du det høres ut som en mann som elsker og respekterer deg?

Vet du hi, ingen som har svart deg i denne tråden er ute etter å "ta" deg eller være slemme mot deg. Vi forsøker å advare deg, for det vi ser (og såm du også i et par innlegg sier at du ser), er at dette er en mann som ikke er bra for deg. Han er ikke snill mot deg, han respekterer deg ikke. Han elsker deg ikke. 

Beklager hvis du synes jeg er brutal, men dette er en mann som kun er interessert i å dekke sine egne behov. Han driter i om det er vondt for deg. Han er villig til å begå overgrep for å få det som han vil. Jo, å tvinge deg til seksuelle handlinger du ikke vil gjøre, er overgrep. Han gir seg ikke, men presser og manipulerer og driver med følelsesmessig utpressing for å få det som han vil.

Tror du han kommer til å gi seg med kravene når du har gitt etter for et eller to eller femten krav? Vi som står utenfor og ser det fra utsiden, vi skjønner at dette bare vil bli verre. For deg. Du går inn i et forhold der du vil bli tvunget til å gjøre ting du ikke liker. Så lenge du er sammen med ham vil han tvinge deg, presse deg og manipulere deg til å gjøre ting du ikke liker. Han vil utsette deg for ting du synes er ubehagelige, og kanskje det som verre er. Hele den tiden du er sammen med ham. 

Og basert på det at han blir sur når du får besøk av en venninne, tenker jeg at det er en rimelig stor risiko for at han også vil klare å isolere deg sosialt. På sikt. 

Og dette velger du med åpne øyne. Eller kanskje du ikke ser det, men vi andre, vi ser det. Og vi forsøker å advare deg, men du vil ikke høre på oss. 

Vi er en gjeng med fremmede hi, men vi vil deg ikke vondt. Vi vil deg godt. Vi vil at du skal slippe å gå inn i et forhold der du vil bli utsatt for psykisk mishandling og overgrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg forstår faktisk alt dere sier, og jeg skjønner det nok egentlig selv. 

Men i mine 32år har jeg aldri følt noe sånt for en annen. Jeg føler nesten han er den eneste, men jeg vil jo ikke være en dørmatte resten av livet heller. 

Jeg er nok dømt til et liv alene 😐

Hi

 

Anonymkode: 34a07...621

Nei, du forstår ikke i det hele tatt hva noen her sier. Og jeg tror ikke noen kan overbevise deg om at det du føler ikke er sant heller, du er for langt inn i dette allerede, og du kommer til å bli lenge. Jeg håper du har gode venner som du holder på gjennom dette forholdet, for du kommer til å trenge de etterhvert.

Anonymkode: 072a0...c67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg forstår faktisk alt dere sier, og jeg skjønner det nok egentlig selv. 

Men i mine 32år har jeg aldri følt noe sånt for en annen. Jeg føler nesten han er den eneste, men jeg vil jo ikke være en dørmatte resten av livet heller. 

Jeg er nok dømt til et liv alene 😐

Hi

 

Anonymkode: 34a07...621

Hvis din venninne, søster eller datter hadde fortalt deg det som du forteller oss, hva hadde du sagt til de da?

Anonymkode: 4e69f...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Anonym bruker said:

Jeg mente aldri å være respektløs. Greia var at alt dette er nytt for meg og jeg visste ikke hvordan man gjorde det. Så istedenfor å Google så spurte jeg venninna mi. Vi er veldig nære og snakker om alt. Så jeg tenkte meg defor ikke omog det tar jeg selvkritikk for. 

Det jeg ikke så for meg var at han da mente jeg måtte gjøre det jeg ikke ville for å gjøre opp for at jeg snakka med bestevenninnen min. 

Hi

Anonymkode: 34a07...621

Ja, han forsøker å manipulere deg. "Det var ikke greit for meg at du snakket med venninnen din om det, men jeg kan glemme det hvis du bare sørger for å gi meg det jeg vil ha". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi her. 

Vi drev å snakka i går. Jeg spurte han hva han ville gjøre med meg. Da fikk jeg til svar at det måtte jeg bestemme for han ville ikke jeg skulle gjøre noe jeg ikke likte. 

Åh, jeg er så forvirra. Nå har jeg ikke hørt fra han i hele dag og tenker egentlig han bare er dritt lei av meg.. 

Jeg er så tragisk.. 

Anonymkode: 34a07...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi her. 

Vi drev å snakka i går. Jeg spurte han hva han ville gjøre med meg. Da fikk jeg til svar at det måtte jeg bestemme for han ville ikke jeg skulle gjøre noe jeg ikke likte. 

Åh, jeg er så forvirra. Nå har jeg ikke hørt fra han i hele dag og tenker egentlig han bare er dritt lei av meg.. 

Jeg er så tragisk.. 

Anonymkode: 34a07...621

Han ville ikke du skulle gjøre noe du ikke likte? Nei, så alt maset og presset og utpressingen han drev med for å få deg til å gjøre "dirty snakk", hva var det da?

Hi, seriøst: Du hadde ikke trodd at han kom til å fortelle deg at han ville tvinge, manipulere eller presse deg til å gjøre ting? Sier han det, så bryter han magien og du våkner opp fra besettelsen din. Han sier det han sier og han gjør det han gjør for å holde deg hekta. Og det inkluderer at han holder avstand en stund. Nå holder han avstand for at du skal bli helt fortvilet og desperat og dermed er du enda litt mindre motstandsdyktig når han tar kontakt med deg igjen. Og det blir enda litt lettere for ham å få deg til å gjøre ting du ikke vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi her. 

Vi drev å snakka i går. Jeg spurte han hva han ville gjøre med meg. Da fikk jeg til svar at det måtte jeg bestemme for han ville ikke jeg skulle gjøre noe jeg ikke likte. 

Åh, jeg er så forvirra. Nå har jeg ikke hørt fra han i hele dag og tenker egentlig han bare er dritt lei av meg.. 

Jeg er så tragisk.. 

Anonymkode: 34a07...621

Du vet hva hodet ditt forteller deg om hva som er fornuftig i denne situasjonen, lytt til det. Du hadde ikke opprettet denne tråden hvis du syntes at dette var en helt normal relasjon. Det er ikke så mye mer noen av oss kan si. som ikke er sagt allerede. Men jeg spør deg igjen, hvis en venninne, søster eller datter hadde fortalt deg alt det du har fortalt i tråden her, hva hadde du sagt til dem da? Tenk litt på det.

Anonymkode: 4e69f...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi her. 

Nå har jeg lest igjennom hele tråden og hvis noen hadde fortalt meg dette hadde jeg bedt dem løpe fort andre vei!

Så hva er det med meg? Hvorfor føler jeg så mye for han?? Og hvorfor er jeg nesten på gråten av at jeg ikke har hørt fra han i dag? 

I begynnelsen, før vi møttes så sendte han meg 10talls meldinger hver dag. Jeg gadd sjelden å svare for jeg likte han egentlig ikke noe særlig. Så jeg sa til venninna mi at jeg bare møter han så jeg får det overstått. Og nå er jeg jo helt obsessed 😔 Og jeg fatter null av hva som skjer med meg.. 

Anonymkode: 34a07...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...