Gå til innhold

«På første fly til Mallorca»


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Jeg tror nok at man de aller fleste steder får ligge uten maske på stranden altså☀️

Du er særdeles lite opplyst.

Anonymkode: 14aa0...494

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Du er særdeles lite opplyst.

Anonymkode: 14aa0...494

Hvor må man ligge med maske på stranden? I hvert fall ikke i Hellas. Jeg vet at man må bruke maske i offentligheten i Spania og Italia feks men det har vel ikke blitt opplyst om at man må bruke maske når man ligger på stranda? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nettopp. Du bryr deg ikke. 

Anonymkode: 14aa0...494

Jeg bryr meg om å overholde gitte regler 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Hvor må man ligge med maske på stranden? I hvert fall ikke i Hellas. Jeg vet at man må bruke maske i offentligheten i Spania og Italia feks men det har vel ikke blitt opplyst om at man må bruke maske når man ligger på stranda? 

Joda, kanskje du burde prøve å følge med litt på hva som skjer rundt omkring? Du kan jo lære noe. 

Anonymkode: 14aa0...494

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Joda, kanskje du burde prøve å følge med litt på hva som skjer rundt omkring? Du kan jo lære noe. 

Anonymkode: 14aa0...494

Du kunne kanskje prøve å svare konkret på det som jeg spør om. Hvor konkret må man ligge på stranda med munnbind? Eneste jeg kan finne er at så lenge man ikke bader eller soler seg så skal munnbind på. Dette var i Spania. Jeg skal personlig holde meg langt unna strender i sommer så for meg spiller det liten rolle men greit å kringkaste riktig informasjon 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Det er alltid rom for mer skam vet du 

Spør du meg virker det som om litt mer skam av og til hadde vært på sin plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Du kunne kanskje prøve å svare konkret på det som jeg spør om. Hvor konkret må man ligge på stranda med munnbind? Eneste jeg kan finne er at så lenge man ikke bader eller soler seg så skal munnbind på. Dette var i Spania. Jeg skal personlig holde meg langt unna strender i sommer så for meg spiller det liten rolle men greit å kringkaste riktig informasjon 

Ta til deg det rådet der du. Greit å kringkaste riktig informasjon. 

Anonymkode: 14aa0...494

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ta til deg det rådet der du. Greit å kringkaste riktig informasjon. 

Anonymkode: 14aa0...494

Du svarer jo ikke på det jeg spør om 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Du svarer jo ikke på det jeg spør om 

Men kjære vene, denne informasjonen flommer jo over alle nyheter nå? Hva skjedde med Google er din venn? Det er i veldig mange områder nå påbudt med munnbind i offentlige rom, særlig i Spania og Italia der de opplever ny oppblomstring. Men du mener at de selvsagt kan ta av munnbindet når de soler seg fordi de ikke må få skille eller? 

Anonymkode: 14aa0...494

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men kjære vene, denne informasjonen flommer jo over alle nyheter nå? Hva skjedde med Google er din venn? Det er i veldig mange områder nå påbudt med munnbind i offentlige rom, særlig i Spania og Italia der de opplever ny oppblomstring. Men du mener at de selvsagt kan ta av munnbindet når de soler seg fordi de ikke må få skille eller? 

Anonymkode: 14aa0...494

Jeg har ikke sagt noe som helst om hva jeg måtte mene. Har dessuten googlet og ikke ett sted har det stått at man må sole seg med munnbind. Det står derimot at på strendene i Spania er munnbind påbudt når man ikke bader eller soler seg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Joda, kanskje du burde prøve å følge med litt på hva som skjer rundt omkring? Du kan jo lære noe. 

Anonymkode: 14aa0...494

Slutt med de elendige hersketeknikkene, og heller svar på det hun spør om. 

Anonymkode: acaaa...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norgesferie er ikke for alle. Selv koser jeg meg på ferie i moderlandet, men det gjør jeg hvert år. Ulempen i år er at alt må forhåndsbestilles og at mange som aldri har vært på campingferie før er på det i år, og tror det er som å bo på hotell. Aldri hørt så mye sutring og klaging på alt mulig piss. Hold dere hjemme i husene deres om dere tror campingferie er det samme som hotell i Spania. Eller enda bedre: dra til Spania

Anonymkode: 89f76...c59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Norgesferie er ikke for alle. Selv koser jeg meg på ferie i moderlandet, men det gjør jeg hvert år. Ulempen i år er at alt må forhåndsbestilles og at mange som aldri har vært på campingferie før er på det i år, og tror det er som å bo på hotell. Aldri hørt så mye sutring og klaging på alt mulig piss. Hold dere hjemme i husene deres om dere tror campingferie er det samme som hotell i Spania. Eller enda bedre: dra til Spania

Anonymkode: 89f76...c59

Jeg tror at årets sommer kommer til å by på nye opplevelser for mange enten de camper første gang eller må forholde seg til nye og strenge regler i utlandet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Jeg tror at årets sommer kommer til å by på nye opplevelser for mange enten de camper første gang eller må forholde seg til nye og strenge regler i utlandet. 

Helt klart. Men nye opplevelser trenger ikke bety «hvis du ikke har et problem- lag et!» det er typisk norsk å klage

Anonymkode: 89f76...c59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Det er et godt tegn at de som står på Gardermoen, skammer seg litt. Noen ganger må vi legge egen lyst til side. Det er det moral handler om, noe jeg tror vi kanskje har glemt litt, forteller Melsom.»

https://www.aftenposten.no/norge/i/dO6gbq/charterskam-paa-gardermoen-litt-skambelagt-er-det

Sosialt stigma, det er akkurat det det er. Det som reiser vil bli husket. 

Anonymkode: 49b3e...f6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Helt klart. Men nye opplevelser trenger ikke bety «hvis du ikke har et problem- lag et!» det er typisk norsk å klage

Anonymkode: 89f76...c59

Klaging og oppkonstruering av problem er en uting og kan ta fra andre glede. Helt enig med deg. Det er like mye folks ansvar å sette seg inn i lokale reiser og forventinger som i utlandet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Hvor må man ligge med maske på stranden? I hvert fall ikke i Hellas. Jeg vet at man må bruke maske i offentligheten i Spania og Italia feks men det har vel ikke blitt opplyst om at man må bruke maske når man ligger på stranda? 

I Spania må man det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Pashla skrev:

I Spania må man det. 

Hm... Leste det motsatte. At man må ha maske når på stranda unntatt når man bader eller soler seg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Annanym skrev:

En må ikke i hele Spania. Visse områder har innført munnbind, bla Andalucía.

https://www.google.no/amp/s/www.dinside.no/reise/spaniaferie-her-er-bruk-av-munnbind-pakrevd/72666290/amp

Ser det er forskjeller ja.. Men heller ikke her må man visst ha det når man soler seg og bader. Jeg tror i grunn man bare må holde seg oppdatert om de stedene man skal besøke. Angående munnbind og andre regler. Innland og utlands 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Hm... Leste det motsatte. At man må ha maske når på stranda unntatt når man bader eller soler seg 

Ja, jeg så NRK-artikkelen som handlet om Marbella. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pashla skrev:

Ja, jeg så NRK-artikkelen som handlet om Marbella. 

Uansett.. Folk må bare være flinke til å overholde regler. Uansett hvor de måtte befinne seg. Tror de aller fleste vil klare det fint og at alle vil få en fin sommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Ser det er forskjeller ja.. Men heller ikke her må man visst ha det når man soler seg og bader. Jeg tror i grunn man bare må holde seg oppdatert om de stedene man skal besøke. Angående munnbind og andre regler. Innland og utlands 

Det endrer seg fra time til time, og det er vel en av grunnene til at mange har skjønt at det beste er å holde seg hjemme i år.. 

Anonymkode: 29d76...c50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det endrer seg fra time til time, og det er vel en av grunnene til at mange har skjønt at det beste er å holde seg hjemme i år.. 

Anonymkode: 29d76...c50

Man må være klar over at ting kan endre seg ja. Det må man jo selvfølgelig ta med i beregningen når man velger ferie. Derfor vil jo feks flere velge å leie hus med basseng feks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...