Gå til innhold

Vi er gift. Har felles økonomi.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Du er veldig sparsom med opplysningene du gir

Anonymkode: 80700...763

Hva mer må du vite?

En annen ting er at da han kjøpte seg inn i boligen så står fremdeles han sine penger på kontoen hans og han fikk eie 20% av boligen. Han ble sur da også fordi han ikke fikk eie 50%... selv om pengene ikke gikk til lånet f.eks 

Anonymkode: 0a268...a26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva mer må du vite?

En annen ting er at da han kjøpte seg inn i boligen så står fremdeles han sine penger på kontoen hans og han fikk eie 20% av boligen. Han ble sur da også fordi han ikke fikk eie 50%... selv om pengene ikke gikk til lånet f.eks 

Anonymkode: 0a268...a26

Men hva er det han betaler for? Hvor går lønna hans? Ifølge deg er det jo du som betaler for alt, selv om du er hjemmeværende. Hvor får du penger fra om du ikke har inntekt og mannen ikke betaler for noe?

Anonymkode: 98c89...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva mer må du vite?

En annen ting er at da han kjøpte seg inn i boligen så står fremdeles han sine penger på kontoen hans og han fikk eie 20% av boligen. Han ble sur da også fordi han ikke fikk eie 50%... selv om pengene ikke gikk til lånet f.eks 

Anonymkode: 0a268...a26

Kanskje du kunne svart på noen av spørsmålene du får. I det innlegget du siterte, så svarte du på 1 av 4 spørsmål

Anonymkode: 80700...763

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hva er det han betaler for? Hvor går lønna hans? Ifølge deg er det jo du som betaler for alt, selv om du er hjemmeværende. Hvor får du penger fra om du ikke har inntekt og mannen ikke betaler for noe?

Anonymkode: 98c89...f40

Jeg har aldri sagt at han ikke betaler noe. Jeg sa at han satt en viss sum inn på en konto, det gjør jeg også. En konto som alle regninger og lån blir trukket av. Men han setter over mye mer enn meg. Jeg er hjemme med baby. Men tjener mye mindre enn han. 

Anonymkode: 0a268...a26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...