Anonym bruker Skrevet 14. juli 2020 #51 Skrevet 14. juli 2020 Reis på ferie! Kos dere! Bare husk å holde avstand og vaske hender. Dette går så fint atte. Anonymkode: 11ebc...48a
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2020 #52 Skrevet 14. juli 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg er lei det prektige coronapolitiet. Når myndighetene i flere europeiske land åpner grensene, vil folk reise. Det vil bli storinnrykk over norske grenser også. Folk som reiser gjør ikke noe ulovlig. Som turist i Danmark vil jeg være rundt langt færre enn hva jeg gjør hjemme i pall sentrum. Det var nok av dem som var sinte på alle som handlet om på mat butikkene og ikke brukte kolonial. Det var nok av dem som var sinte på folk som besøkte butikker på kjøpesentre, selv om det var åpent og klarsignal gitt fra myndighetene. Anonymkode: 868ee...8b2 Jeg blir litt forundret over dette koronapolitiet vi har hatt siden Norge stengte litt ned. Først var det hytteeiere som fikk gjennomgå, deretter var det tabu å handle mer enn det mest nødvendige. Og for et ramaskrik da barnehagene åpnet. Da ofret vi barna våres liv og helse. Dere ser jo hvordan det gikk. Samme skjedde til en viss grad da skolene åpnet. Nå er det altså de som ønsker å reise, blant annet for å treffe familien sin igjen som får gjennomgå. Jeg håper de fleste oppegående voksne mennesker som reiser forholder seg til smittevernregler. Anonymkode: 44806...992
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2020 #53 Skrevet 14. juli 2020 Jeg er og møkk lei dere som hyler og skriker om at vi dreper bestemor og onkel og gud og hvermann. Det er gitt grønt lys på å reise, så reis med god samvittighet. Tenker dere i det hele tatt på at over 20% av all næring er i relasjon til turisme og reiseliv? Vi må begynne å leve igjen, og støtte reiselivsnæringen. Hva tror dere vil skje med alle disse menneskene dersom vi ikke kommer forsiktig i gang igjen? Reis med god samvittighet, bestill hotell og flyturer! Kos dere! Anonymkode: 11ebc...48a
Hannasbananas Skrevet 14. juli 2020 Forfatter #54 Skrevet 14. juli 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Nå må du gi deg 🤦🏻♀️ Anonymkode: 44806...992 Hun har jo helt rett! Hvorfor skal hun gi seg? 🤷🏻♀️
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 14. juli 2020 #55 Skrevet 14. juli 2020 3 minutter siden, Hannasbananas skrev: Hun har jo helt rett! Hvorfor skal hun gi seg? 🤷🏻♀️ Fordi det er lov og helt greit å være uenige
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2020 #56 Skrevet 14. juli 2020 Jeg for min del forholder meg til helsemyndighetenes råd: https://www.vg.no/i/xPKKdX Anonymkode: 45866...a0e
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2020 #57 Skrevet 14. juli 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg for min del forholder meg til helsemyndighetenes råd: https://www.vg.no/i/xPKKdX Anonymkode: 45866...a0e Så har du jo denne varianten også... https://www.tv2.no/nyheter/11541056/ Anonymkode: 85342...501
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2020 #58 Skrevet 14. juli 2020 5 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Jeg tror at de aller fleste som reiser utenlands i år velger reisemål og reisemåte etter hva som føles tryggest. Jeg tror definitivt det er verre å dra til typisk turisttråkk charter på store hoteller enn å leie hus utenfor allfarvei Åja, sålenge det _føles_ tryggest så😳🙄 Hvis hotellet er fullt av andre nordmenn fra samme fly så er ikke det så ille. Utenfor allfarvei kan det være minst like mye smitte vel. Anonymkode: 132e0...b92
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2020 #59 Skrevet 14. juli 2020 4 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Jeg vet for min egen del at hvor vi skal feriere på er trygg. Når man bor i Oslo og omegn så er det faktisk tryggere på landsbygda i Danmark. Så enkelt er det bare. I hvert fall når det nå åpnes for at turister kommer til Norge. Vår nærmeste store strand var stappfull når det var varme dager og mix inn turister også så sier det seg selv for min del Enten er du bare veldig egoistisk eller veldig ignorant... Anonymkode: 132e0...b92
kruttgutta4 Skrevet 14. juli 2020 #60 Skrevet 14. juli 2020 10 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Av ren nysgjerrighet :mange her ønskes god tur til Danmark.. Er det altså innafor med Danmark eller er alt utenfor landegrensen ett svik mot dugnaden? Jeg synes ofte at du får helt ufortjent mye pes her inne. Men når det gjelder dette feriestyret ditt synes jeg du fortjener pes så det holder... Du har vært helt desperat etter å komme deg ut av landet. Det vitner om lite vilje til å være med på denne dugnaden vi har for tiden. Én sommer her hjemme går aldeles fint. Vi reiser alltid til Sverige og Danmark. Men i år har vi reist tre uker rundt i Norge. Og for et fantastisk land vi har. Du burde se litt av det.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 14. juli 2020 #61 Skrevet 14. juli 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Åja, sålenge det _føles_ tryggest så😳🙄 Hvis hotellet er fullt av andre nordmenn fra samme fly så er ikke det så ille. Utenfor allfarvei kan det være minst like mye smitte vel. Anonymkode: 132e0...b92 Nå ville jeg holdt meg unna fly og det kan man lese av undersøkelser at 9 av 10 også gjør i år.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2020 #62 Skrevet 14. juli 2020 Akkurat nå, mamma til adhd gutt<3 skrev: Nå ville jeg holdt meg unna fly og det kan man lese av undersøkelser at 9 av 10 også gjør i år. Hvilken undersøkelser da? Anonymkode: 05a16...0b3
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2020 #63 Skrevet 14. juli 2020 1 minutt siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Nå ville jeg holdt meg unna fly og det kan man lese av undersøkelser at 9 av 10 også gjør i år. Å fly er helt trygt. Lufta ombord byttes ut og renses mange ganger i løpet av en time. Det er trygt å fly. Anonymkode: 11ebc...48a
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 14. juli 2020 #64 Skrevet 14. juli 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvilken undersøkelser da? Anonymkode: 05a16...0b3 Her må jeg beklage. Gikk inn og googlet saken og i går var det ute en sak om at 2 av 3 nordmenn velger norgesferie i år og at 9 av 10 velger bil. Jeg leste for fort og trodde at det var 9 av 10 av alle ferier
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2020 #65 Skrevet 14. juli 2020 46 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Her må jeg beklage. Gikk inn og googlet saken og i går var det ute en sak om at 2 av 3 nordmenn velger norgesferie i år og at 9 av 10 velger bil. Jeg leste for fort og trodde at det var 9 av 10 av alle ferier Du trodde ikke for alvor at 9 av 10 som reiser til utlandet reiser med bil🤦🏼♀️ Det har vært smått urolig å følge din paniske vei mot utenlandsferie i år. Snakk om å leve i sin egen boble og sette egne behov først. Jeg har knapt sett på maken. Anonymkode: 3439f...fd0
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 14. juli 2020 #66 Skrevet 14. juli 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Du trodde ikke for alvor at 9 av 10 som reiser til utlandet reiser med bil🤦🏼♀️ Det har vært smått urolig å følge din paniske vei mot utenlandsferie i år. Snakk om å leve i sin egen boble og sette egne behov først. Jeg har knapt sett på maken. Anonymkode: 3439f...fd0 Jeg leste litt fort og tenkte først Danmark og lignende. Siden dette kom ut i går før det er åpnet for charter osv så tenkte jeg litt kjapt
Hengebukksvinet Skrevet 14. juli 2020 #67 Skrevet 14. juli 2020 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg mener den du burde bli irritert på er regjeringen. Folk i Norge hører stort sett godt etter når vi bli pålagt ting, som feks hytteforbud og forbud mot å samles. Sånn er det ikke i endel andre land hvor folk ikke har samme respekt for myndighetene. Nå har dessverre myndighetene åpnet opp for fritidsreiser. Ja, Nakkestad går ut og anbefaler folk å feriere hjemme, men samtidig står Iselin Nybø og Monica Mæland på pressekonferansen og sier at vi nå kan reise igjen. Jeg mener bestemt at de burde ventet til 20. august, datoen som ble gitt ved første reiseråd. Det blir skummelt å se hva som skjer til høsten. Når det er sagt ble vår tur til Italia avbestilt grunnet korona, men vi reiser til Danmark. Jeg er en av dem som ofrer bestemoren til naboen fordi jeg savner familien så mye. Vi kjører egen bil og bor i eget hus på landet, og jeg vurderer det som trygt i samråd med norske myndigheter. Spania, Italia, Sverige og andre land ville jeg aldri reist til i år. Anonymkode: 44806...992 Du er «en av dem som ofrer bestemoren til naboen»...Jævla egoist🤬
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2020 #68 Skrevet 14. juli 2020 28 minutter siden, Hengebukksvinet skrev: Du er «en av dem som ofrer bestemoren til naboen»...Jævla egoist🤬 😂😂😂 Elsker denne typen kommentarer 😂😂😂 Anonymkode: bb4ed...901
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2020 #69 Skrevet 14. juli 2020 33 minutter siden, Hengebukksvinet skrev: Du er «en av dem som ofrer bestemoren til naboen»...Jævla egoist🤬 Du aner ingen ting om meg, og det er ingen vits å bruke sånne skjellsord. Man må være litt forsiktig selv om man kan gjemme seg bak et tastatur og rope ut sin frustrasjon. Det var HI og flere med henne som mente at vi som reiser ofrer bestemødre og andre eldre. Jeg skriver ikke all info på dib fordi man kan bli gjenkjent. Hadde du visst hva jeg går igjennom og hvorfor jeg må reise hadde du aldri sagt sånt til meg. Det er ikke alle her som får oppleve 2021. Anonymkode: 44806...992
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2020 #70 Skrevet 14. juli 2020 12 timer siden, *Miss Marple* skrev: Jeg har ikke kalt noen bestemordreper eller annet, og mitt synspunkt går i hovedsak på dem som hiver seg rundt og bestiller turer etterhvert som landene åpner opp. Jeg vet også om flere som har tatt tapet ved å avbestille turer som de ikke får refundert. Det er nok ikke med lett hjerte, men de er både samfunnsbevisste og lydhøre til helsemyndighetene. Er ikke alle som har råd til å tape 30.000, noen har kanskje spart i mange år for å få til akkurat den utenlandsturen. Og når regjeringen åpner opp for at vi kan reise til enkelte land og åpner opp Norge slik turister kan komme hit, vel da hører vi på de. Akkurat som vi gjorde da de stengte ned landet. Anonymkode: 0a0a5...06a
Hengebukksvinet Skrevet 14. juli 2020 #71 Skrevet 14. juli 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du aner ingen ting om meg, og det er ingen vits å bruke sånne skjellsord. Man må være litt forsiktig selv om man kan gjemme seg bak et tastatur og rope ut sin frustrasjon. Det var HI og flere med henne som mente at vi som reiser ofrer bestemødre og andre eldre. Jeg skriver ikke all info på dib fordi man kan bli gjenkjent. Hadde du visst hva jeg går igjennom og hvorfor jeg må reise hadde du aldri sagt sånt til meg. Det er ikke alle her som får oppleve 2021. Anonymkode: 44806...992 Jeg vet ingenting om deg, det har du helt rett i. Hadde du skrevet grunnen til reisen i stedet for det du skrev, er det godt mulig jeg hadde hatt forståelse for valget ditt. Det var ingenting i innlegget ditt som tilsa at dette ikke var en «egoistisk» tur. Dette er info som kommer i etterkant og som jeg ikke hadde mulighet til å forholde meg til da jeg skrev kommentaren. Beklager at jeg var krass!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2020 #72 Skrevet 14. juli 2020 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du aner ingen ting om meg, og det er ingen vits å bruke sånne skjellsord. Man må være litt forsiktig selv om man kan gjemme seg bak et tastatur og rope ut sin frustrasjon. Det var HI og flere med henne som mente at vi som reiser ofrer bestemødre og andre eldre. Jeg skriver ikke all info på dib fordi man kan bli gjenkjent. Hadde du visst hva jeg går igjennom og hvorfor jeg må reise hadde du aldri sagt sånt til meg. Det er ikke alle her som får oppleve 2021. Anonymkode: 44806...992 Du legger jo opp til den responsen selv da Anonymkode: 05a16...0b3
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2020 #73 Skrevet 14. juli 2020 Jeg håper vi har flest fornuftige mennesker i dette landet, slik at svært,svært få reiser til utlandet på ferie. Jeg håper også at svært,svært få utenlandske turister setter kursen til Norge, men dessverre, er jeg redd det blir svært fristende for en del, siden vi har så lite smitte her, kan bevege oss rundt uten munnbind osv osv. Gruer meg som bare fy, bor på et svært populært turiststed. Aldri vært så mye nordmenn her som i år. Andre år er her flest tyskere, nederlendere og dansker, og nå kommer vel de i år og. Tror og mener at denne åpningen, er det dummeste som hittil har skjedd i denne coronatiden. Anonymkode: 80e9c...967
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2020 #74 Skrevet 14. juli 2020 2 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Jeg leste litt fort og tenkte først Danmark og lignende. Siden dette kom ut i går før det er åpnet for charter osv så tenkte jeg litt kjapt Kanskje du burde ta det innover deg og spørre deg om det ikke er flere ting du har tenkt litt fort over...? Anonymkode: 132e0...b92
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2020 #75 Skrevet 14. juli 2020 Så mange hysteriske folk her....kan ikke dere som er livredde for korona bure dere inne, så kan de som vil reise fullt lovlig, gjøre det. Vinn-vinn! Anonymkode: 782f3...868
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå