Gå til innhold

Flytting når barna ikke vil


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å ja. Du har barn fra før og har dratt dem inn i et forhold som ikke er av interesse for dem i det heletatt. Derfor angriper du meg, fordi du følte deg personlig angrepet. Jeg er glad for at du ble truffet, desto flere IDIOTISKE foreldre som drar barna inn i ustabilitet jeg har gitt en realitetsjekk, jo bedre! 

Anonymkode: 8151f...57a

Det er meg du siterer her.  Du vet Inge om meg, det var min første kommentar i tråden. Jeg er mor til fire barn. Jeg har bodd med samme mann de siste 30 årene. Jeg er ikke den av oss to som trenger realitetssjekk.

Anonymkode: 6da94...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette høres fornuftig ut HI. Jeg må si du har fått utrolig mange ufine svar i tråden, noe som dessverre er typisk når det kommer til emnet barn og nye partnere på dette forumet.

Sønnen din er nok i en sårbar alder og er kanskje en person som ikke så lett omfavner forandringer. Dette er jo noe vi noen ganger må møte på om vi vil eller ei, sikkert lurt at han får litt hjelp til å tåle livets opp og nedturer bedre.

Vi har flyttet, innenfor samme by og egentlig bare et par km, men min tenåringssønn har faktisk også tatt det ganske tungt og savner fremdeles det gamle huset vårt og kameratene rundt det selv om han treffer dem ofte fremdeles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok den rette avgjørelsen. 

Noen ganger må man bare gjøre det som er nødvendig. Ekte kjærlighet tåler å vente. 

Anonymkode: ac3e1...946

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...