Gå til innhold

Hvilke populære matvarer som "alle" liker klarer ikke du?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ser mange kanskje mistolker HI litt? Altfor mange nevner matvarer det er ganske vanlig å mislike syns jeg.
 

Les: ‘matvarer som ‘alle liker’

Blåmuggost, lutefisk, rå fisk, makrell i tomat, sopp, rosiner, pesto, avokado, Chorizo/spekeskinke, oliven, krabbe/skalldyr, kaffe, øl, vin osv osv er virkelig ikke noe ‘ALLE liker 😄

Ost, pannekaker, grøt, kaker, sjokolade, iskrem og ‘junkfood’ derimot! Her snakker vi skikkelig freaks🤣

Anonymkode: 63f8c...5bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ser mange kanskje mistolker HI litt? Altfor mange nevner matvarer det er ganske vanlig å mislike syns jeg.
 

Les: ‘matvarer som ‘alle liker’

Blåmuggost, lutefisk, rå fisk, makrell i tomat, sopp, rosiner, pesto, avokado, Chorizo/spekeskinke, oliven, krabbe/skalldyr, kaffe, øl, vin osv osv er virkelig ikke noe ‘ALLE liker 😄

Ost, pannekaker, grøt, kaker, sjokolade, iskrem og ‘junkfood’ derimot! Her snakker vi skikkelig freaks🤣

Anonymkode: 63f8c...5bb

Da er det ingen som kan svare da. For INGEN vet hva ALLE liker.... 

 

Anonymkode: 7d6e9...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.5.2020 den 17.29, Anonym bruker skrev:

Farris og alt annet kullsyrevann er grusomt. Sjeldent jeg møter noen andre som mener det

Anonymkode: c98e7...624

Jeg støtter deg her. Fatter ikke at folk frivillig ødelegger vannet sånn. Venninna mi har en sånn kullsyremaskin, den bruker hun hver dag 😝

Anonymkode: ab561...ccf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eplekake. Det er det ene jeg ikke klarer å tvinge i meg om jeg får det servert, og det er i ganske flaut.

Jeg har flere ganger gått hjem fra folk (som jeg ikke kjenner godt) med eplebiter i serviett i lommene, for jeg vil bare ikke være hun sære som "ikke liker". Jeg spiser kaka, og smugler ut eplebitene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ser mange kanskje mistolker HI litt? Altfor mange nevner matvarer det er ganske vanlig å mislike syns jeg.
 

Les: ‘matvarer som ‘alle liker’

Blåmuggost, lutefisk, rå fisk, makrell i tomat, sopp, rosiner, pesto, avokado, Chorizo/spekeskinke, oliven, krabbe/skalldyr, kaffe, øl, vin osv osv er virkelig ikke noe ‘ALLE liker 😄

Ost, pannekaker, grøt, kaker, sjokolade, iskrem og ‘junkfood’ derimot! Her snakker vi skikkelig freaks🤣

Anonymkode: 63f8c...5bb

Det høres ut som du er 10 år...

De matvarene du mener er vanlig å mislike er jo typisk de matvarene som voksne mennesker er hekta på, i motsetning til grøt, pannekaker og iskrem, som er mat for unger.

Både sushi, oliven, kaffe, spekeskinke, øl, vin, avocado, og alle de andre tingene, er veldig vanlig at voksne liker. 

Anonymkode: a2061...19e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 24.5.2020 den 13.32, Anonym bruker skrev:

Grillpølser. Lukt, konsistent og ikke minst tanken på hva den faktisk er laget av. 🤢🤮

Anonymkode: bebc1...677

Wienerpølser er vel samme dritt...

Anonymkode: 954e9...636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste former for smørepålegg: leverpostei, kaviar, skinkeost, prim. Spiste det som liten men en gang på veien ble det stopp.

Sushi, sopp, fiskeboller i hvit saus, kaffe

Anonymkode: f28c4...7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...