Gå til innhold

Hvilke populære matvarer som "alle" liker klarer ikke du?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Pesto. Kan spise det, men vet ikke om jeg noensinne har tenkt at det gjør sandwich eller pasta bedre..

Heldigvis er det ikke like populært med pesto nå som tidligere 

Anonymkode: 1ec6c...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ketchup, sennep, rosiner, blåbær, tyttebær, surkål, kaviar, makrell i tomat, sursild, sursøt saus, fiskeboller, kaffe

Anonymkode: 8769a...4b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye jeg ikke klarer. Men makrell i tomat er noe av det verste. Har to stk på jobb som sitter på hver sin side av meg som elsker det. Når de spiser ved pulten må jeg vekk. Brekker meg av lukten. Det samme med tunfisk. 
generelt ikke glad i fisk og skalldyr. Fett på skinke sliter jeg og med. 

Anonymkode: 4abaa...8c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er veldig lite kresen, men jeg klarer ikke scampi, konsistensen er utrolig ekkel. Dessuten er jeg lite fan av iskrem og krem generelt, men spiser det hvis jeg får det servert. 

Anonymkode: 5c96a...c98

Det er jo sånn sett like greit. Det er jo ikke bra miljømessig å spise scampi uansett. 

Anonymkode: b1802...542

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, *Miss Marple* skrev:

Oliven. 

Og det irriterer meg!

Oliven og jeg lever greit uten! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spekemat, og særlig fenalår. Trodde jeg skulle venne meg til det, men det har jeg ikke gjort. Føler jeg er den eneste som ikke kan glede meg over et skikkelig spekebord.

Makrell i tomat og all hermetisk fisk er grusomt, men det er det vel ikke alle som liker.

Anonymkode: 3fdd7...e4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Risgrøt og annen form for overkokt ris.

Og overkokt pasta, mange koker ihjel pastaen til pastasalat. 

Anonymkode: 9063e...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oliven, dadler surret i bacon, fløtekaker, kaker med mandelfyll. 

Anonymkode: cef11...95e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reker. Egentlig skalldyr generelt, men det er bare reker jeg absolutt ikke klarer å spise. Det går ikke.

Anonymkode: 977f8...2b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mye jeg ikke liker, men kjøttdeig klarer jeg ikke uten at det er blandet med noe. Kan spise små mengder f.eks til taco, lasagne eller på pizza, men jeg foretrekker å spise dette vegetar. Liker egentlig ikke noe kjøtt i det store og hele. Biff er kvalmende. Spiser heller ikke fisk. Spekeskinke er noe jeg føler "alle" elsker, men jeg syns ikke det smaker godt eller har noe likende konsistens. 

Hadde det ikke vært for mann og barn hadde jeg utelukkende levd på vegetarmat.

Anonymkode: f7266...262

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som den eneste i tråden, og i verden føles det av og til ut som, så liker jeg ikke sjokolade. I noen variant. Klarer det ikke, syns det smaker vondt.

Liker heller ikke cola. 

Ikke kresen ellers..

Anonymkode: e34e4...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overrasket over at mitt hatobjekt ikke er nevnt her: alle former for sopp. *blærk* I tillegg sliter jeg med mye annet som er nevnt allerede: sushi, oliven, makrell i tomat, servelat ... Rarere ting fra 70-tallet, som rakfisk, rogn, lever, sursild, lungemos, blodpudding og kabaret er vel neppe verdt å nevne en gang. Fytti, det var mye frastøtende på en gang... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sushi. Hva er greia - bare hypet. Ekkelt som f. Samme med kaffe!!

Anonymkode: 260c5...dd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cottage cheese har jeg aldri orket å prøve. Brekker meg litt av synet. 

Anonymkode: bd169...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tacokrydder, synes det lukter og smaker gammel svette.

Epler, konsistensen er 🤢

Anonymkode: 05a82...254

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss så mye dere ikke liker. Jeg har faktisk bare én ting på liker-ikke-listen. Frisk koriander. Jo, én ting til, svinekjøtt utenom i skinke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man snakker "vanlig"mat så klare jeg ikke oliven, jordbær, biff ( alt av rødt kjøtt), sopp og svinekoteletter. 

Snakker vi spesiell mat så er det lungemos, blåmuggost, lutefisk, bacalao,  det er mer men kommer ikke på i farta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...