Gå til innhold

Dessert etter middag, hvor ofte?

Anbefalte innlegg

Skrevet
19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi har det hver dag! 😊

Frukt eller bær med tilbehør: som regel vaniljesaus, yoghurt eller kesam. Innimellom blir det is eller smoothie.

Anonymkode: 30327...d85

Vi også.

Dessert kan være så mye. Yoghurt, kesam, fryste blåbær (ungene elsker de),  bringebær eller jordbær fra hagen, rosiner, tørkede banan chips er også populært. 

Anonymkode: a6e75...65c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

https://forskning.no/vitaminer-spor-en-forsker-diabetes/spor-en-forsker-er-frukt-egentlig-sa-sunt/392379

Til de som enda lurer på om frukt er bedre enn sukkertøy. 

Anonymkode: a5ce2...5ea

Men er det noen i denne tråden som har antydet at snop er bedre for kroppen enn frukt? Min kommentar var kun ut fra rent kaloriinnhold. Hvorfor kan du ikke holde deg til saken? Er det så viktig for deg å ha rett? 

Anonymkode: 96f5a...6ef

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men er det noen i denne tråden som har antydet at snop er bedre for kroppen enn frukt? Min kommentar var kun ut fra rent kaloriinnhold. Hvorfor kan du ikke holde deg til saken? Er det så viktig for deg å ha rett? 

Anonymkode: 96f5a...6ef

Jeg kan bare beklage at jeg har tråkket i en salat, og så får du ha meg unnskyldt at jeg ikke ønsker å svare deg mer. 

Skrevet
On 5/15/2020 at 11:17 PM, Musemor med tre søte små said:

Hvor ofte har dere dessert etter middag?

Vår eldste klager over at vi nesten aldri har det siden kameraten hans nesten har det hver dag.
Lurer derfor hva som er normalt

VELDIG sjelden, kun bursdager, eller ferier

Anonymkode: ae9a0...ff5

Skrevet
På 16.5.2020 den 14.42, Anonym bruker skrev:

Hahaha, dette begynner jo bli ganske fornøyelig 😊

Jeg er også slank, det samme er storfamilien, ingen overvektige som jeg vet om. Godt utdannet også, selv om vi alltid har hatt saus til middag. 

Anonymkode: c066d...87d

Saus med eller uten utdanning  - that's the question! 

*Trommevirvler* Mens jeg holder en hodeskalle på et slott i Danmark i middelalderen. 

Skrevet
1 minutt siden, prebs skrev:

Saus med eller uten utdanning  - that's the question! 

*Trommevirvler* Mens jeg holder en hodeskalle på et slott i Danmark i middelalderen. 

Ja, det kunne vært interessant å vite hva du har spist i løpet av livet, prebs! 

Dessert eller ikke dessert, det er...egentlig ikke spørsmålet, men kanskje heller HVA SLAGS dessert. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...