Anonym bruker Skrevet 19. april 2020 #76 Skrevet 19. april 2020 At det ikke er håp for at jeg skal være lykkelig i ekteskapet Og at jeg virkelig elsker en annen mann som jeg nok ikke kan få. Anonymkode: f6268...b2d
Anonym bruker Skrevet 19. april 2020 #77 Skrevet 19. april 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Du har altså sett deg i speilet? Anonymkode: cbe80...3bc Hva slags kommentar er det? Hva ønsker du å oppnå her? Anonymkode: 6dfd1...a5b
Anonym bruker Skrevet 19. april 2020 #78 Skrevet 19. april 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du synes ikke du skled noen mil over grensen til dårlig stil her må, altså? Nei, men da er det notert: én standard for deg, en annen for andre. Anonymkode: cbe80...3bc Nei. Det er ikke det hun skriver i det hele tatt! Du må virkelig jobbe med leseforståelsen din om du skal lykkes i diskusjoner her inne. Anonymkode: 3977f...43f
Anonym bruker Skrevet 19. april 2020 #79 Skrevet 19. april 2020 Har oppdaget denne tiden hvor vondt jeg kan lukte, spesielt i musa og i armhulene. Har vært skikkelig sløv på å dusje og vaske meg den siste tiden. Gått i de samme klæra i to uker. Har vært litt deilig og på mange måter. Den første dusjen, det å vaske håret igjen var magisk. Vet, jeg er dødsekkel, dette er selvfølgelig ikke noe jeg pleier å gjøre, men pga karantene, har jeg gitt f... Anonymkode: 10091...fec
Anonym bruker Skrevet 19. april 2020 #80 Skrevet 19. april 2020 Jeg har funnet ut at jeg er enda mer asossial enn jeg trodde. Jeg nyter å være alene og har fortsatt lyst på noen måneder alene på en hytte i skogen eller på fjellet. Jeg elsker å slippe klemmer og håndhilsing utenom kjernefamilien. Nå har denne tiden på noen måter gjort at jeg ser mer folk enn vanlig siden familien er jemme hele tiden, i gen har bært på ferie ol, men jeg lengter etter å være mer i fred. Mann og barn er topp, men jeg savner å ha huset litt for meg selv. Ellers liker jeg egentlog alt av h ordan det har virnet på meg personlig, utenom at 17.mai blir rar. Anonymkode: 1da27...caf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå