Anonym bruker Skrevet 17. april 2020 #51 Skrevet 17. april 2020 18 timer siden, Anonym bruker skrev: Ang spill. barna mine er utrolig dårlige vinnere og tapere Lengste vi har spilt sammenhengende er vel 2 timer,- da er det krig... Bor også på et vått sted,- i går fant jeg ut av vi nærmer oss snart et helt halvår (!!!) med dårlig vinter! Første snøen som kom liggende var en av de første dagene i november og siden den gang har snøen kommer og gått flere ganger hver måned,- men tror ikke den har vært liggende over en uke en eneste gang,- som regel bare 2 til 4 dager! Hater vinter generelt,- og denne spesielt,-men nå er det grenser for hvor mye mer jeg tåler. Men er mye ute,- jogger. Og turene er blitt lengre og lengre siden karantenetiltak tok til. Prøver "løpe fra irritasjon, frustrasjon og alt";- det funker ikke. Eneste som har skjedd er at en negl har ramlet av og en til er på vei. Ellers så har jeg lært/funnet ut; Det finnes utrolig mange dårlige filmer og serier som man likevel ikke klarer slutte se,- også tenker man etterpå hvordan man i all verden klarte sitte gjennom det/se ferdig serie Å kjøre barn til og fra aktiviteter er ikke så tidsoppslukende som jeg følte. Fikk tatt unna trening, ærend eller sosiale "småtreff" mens jeg ventet på at disse var ferdig, så fikk gjort mye den "dødtiden jeg følte det var som jeg ikke gjør nå. Jeg vurderer seriøst og flytte lenger sør,- og kjenner at selv om mitt ønske er at mann og barn blir med så gjør klimaet her jeg bor at jeg rett og slett,- helt seriøst,- vurderer å flytte uansett. Ikke bare værsyk, men sliter også fysisk i sånn klima grunnet kronisk lidelse som er kommet seneste år. God tid, gir mer rom for å tenke og planlegge og lage ulike scenarier... og i motsetning til en annen lenger oppe,- nei det hjelper ikke trene lenger og oftere når man putter innpå litt mer..... Definitivt ikke! Selv om det ikke er mye en gang (eller,- mange bekker små gjør en stor å,- så er sikkert mer enn jeg tror.....) Stengte frisører gjør det enklere å prøve gro ut håret fra kort til den boben jeg kunne tenkt meg. Ingen som tenker på "mellomstadiet" jeg er på nå,- og neste klipp vil gjøre videre sparing meget greiere enn hva det har vært frem til nå! Hater å gå "rotete" klipt,- så å gro ut hår tar laaaang tid fordi jeg klipper det så ofte for å prøve se fresh ut det meste av veien.... Anonymkode: e9648...fc9 Du bor vel ikke i Namdalen..? 🤣🤣 #værsyk.no# Anonymkode: 8e016...278
Anonym bruker Skrevet 17. april 2020 #52 Skrevet 17. april 2020 23 timer siden, Pashla skrev: At det sannsynligvis er hyggeligere å bo et tørt sted enn et vått sted, eller, jeg vet ikke, men jeg syns det ser ut som om folk på tørre plasser faktisk er utendørs en del. (Det er ingen vits i å prøve det her...) At det er hyggeligere å bo et tørt sted enn et vått - værmessig, i hvert fall - det kan jeg bekrefte. Fant ut at det var en god idé å flytte til et sted jeg ikke husket var sååå vått, og nå er jeg stuck. Jeg har funnet ut at "if you can't beat them, join them". Så jeg dro på støvler og regntøy og begynte å gå ut på trass for noen uker siden. Og nå begynner det å bli en vane og noe jeg faktisk liker - eller i hvert fall det å komme inn igjen etterpå Og så har jeg oppdaget en stor fordel. Når det er drittvær de luxe er det nesten ikke folk ute noensteder. Så jeg kan gå lange turer i sentrale strøk uten å måtte tenke korona og distanse til andre. Så ikke så ille at det ikke er godt for noe Nå er jeg så vant med å ha gatene nesten alene at jeg har tenkt med litt gru på det finværet som nå er meldt, for da vil det komme så mange flere ut for å gå Anonymkode: f11bf...8ac
Anonym bruker Skrevet 17. april 2020 #53 Skrevet 17. april 2020 At barnehageansatte er fritt vilt Anonymkode: d6c42...13e
Gjest Skrevet 18. april 2020 #54 Skrevet 18. april 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: At barnehageansatte er fritt vilt Anonymkode: d6c42...13e Nei, det er de virkelig ikke... Men noen av de mest sytete har fått litt pepper her på forum, det er helt sant. Det har imidlertid sine grunner!
Anonym bruker Skrevet 18. april 2020 #55 Skrevet 18. april 2020 På 17.4.2020 den 6.09, Anonym bruker skrev: og i motsetning til en annen lenger oppe,- nei det hjelper ikke trene lenger og oftere når man putter innpå litt mer..... Definitivt ikke! Det sa jeg aldri. Trening hjelper ikke stort på forbrenningen. Det er nok heller alt stresset ifbm krisen som gjør at jeg nesten ikke får nok mat. Spiser omtrent det dobbelte av hva jeg spiste før, og da er det lett å ty til sjokolade og potetgull og andre kaloribomber. Anonymkode: 4d616...547
Superdolly Skrevet 18. april 2020 #56 Skrevet 18. april 2020 Jeg har oppdaget hvor mye jeg faktisk elsker mannen min. Han har vært og er en klippe i denne tiden! Så har jeg oppdaget at jeg sliter mye mer med å konsentrere meg og holde fokus på hjemmekontor enn på jobb.
the amazing spidermamma Skrevet 18. april 2020 #57 Skrevet 18. april 2020 Jeg har oppdaget hvor godt vi egentlig går sammen, alle fire i familien. Ingen går på veggen, selv om alle er hjemme sammen i en liten leilighet. Og hvor godt de har festet seg, disse forholdsreglene - jeg blir til og med litt stressa når folk håndhilser på film! Hvor deilig det er å ha god tid til alt, vi er hjemme, begge to, og ingen skal noe. Hvordan ting man tok for gitt, å reise, å gi folk en klem, å være sammen med besteforeldre eller venner, plutselig er blitt noe som kan være farlig. Alt man tar på! Bankterminaler, knapper, handlekurver, håndtak, dører...
Anonym bruker Skrevet 18. april 2020 #58 Skrevet 18. april 2020 2 minutter siden, the amazing spidermamma skrev: Og hvor godt de har festet seg, disse forholdsreglene - jeg blir til og med litt stressa når folk håndhilser på film! Haha! Har tatt meg selv i det samme! Ikke akkurat håndhilsing, men tilsvarende ting. Eller jeg husket noe som skjedde for en måneds tid siden og tenker «Ånneiii!» før det går opp for meg at den gangen var det jo ikke farlig. Anonymkode: 4d616...547
Anonym bruker Skrevet 18. april 2020 #59 Skrevet 18. april 2020 På 16.4.2020 den 14.51, Anonym bruker skrev: Hvor totalt ødeleggende hverdagsstresset er for meg. Nå er det utrolig mye mindre av det og jeg er et helt annet menneske🥺 Gruer meg til normalt liv igjen. Anonymkode: 59ddc...7cd Dette ☝️ Anonymkode: 983c3...3e0
Anonym bruker Skrevet 18. april 2020 #60 Skrevet 18. april 2020 At dagens regjering gir blaffen i norsk natur og norske kommuner, og lar tyske kapitalister sprenge opp fjellheim og kyst for å bygge vindmølleindustri. Industri som ikke gagner noen andre enn disse kapitalistene. De har til og med sluppet unna karantene for sine importerte arbeidere. Korrupt! Anonymkode: 29f32...d34
Anonym bruker Skrevet 18. april 2020 #61 Skrevet 18. april 2020 Jeg med min lav-status-jobb faktisk er veldig heldig. Lav utdanning til tross, arbeidsplassen min er stengt og jeg får fremdeles lønn av arbeidsgiver. Jeg har aldri før vært så fornøyd med å jobbe i kommunen. Anonymkode: 09fd7...385
Anonym bruker Skrevet 18. april 2020 #62 Skrevet 18. april 2020 At eldstebarnet fungerer mye bedre med hjemmeundervisning enn klasseromsundervisning. At barna er mye blidere og gladere når de er mer hjemme. At jeg savner å kunne omgås kollegaene mine, sitte ved siden av, gi en klem eller få en klapp på skuldra. Anonymkode: 8f4f9...5c6
Anonym bruker Skrevet 18. april 2020 #63 Skrevet 18. april 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: At dagens regjering gir blaffen i norsk natur og norske kommuner, og lar tyske kapitalister sprenge opp fjellheim og kyst for å bygge vindmølleindustri. Industri som ikke gagner noen andre enn disse kapitalistene. De har til og med sluppet unna karantene for sine importerte arbeidere. Korrupt! Anonymkode: 29f32...d34 De skulle hatt tidligere regjeringers arbeid med å sikre oljeressursene på norske hender i mente. Men de har dessverre vist seg å være en historieløs regjering som selger ut våre felles ressurser. (men videre diskusjon om det blir vel en avsporing i tråden) Anonymkode: f11bf...8ac
Anonym bruker Skrevet 18. april 2020 #64 Skrevet 18. april 2020 12 timer siden, Superdolly skrev: Jeg har oppdaget hvor mye jeg faktisk elsker mannen min. Han har vært og er en klippe i denne tiden! Så har jeg oppdaget at jeg sliter mye mer med å konsentrere meg og holde fokus på hjemmekontor enn på jobb. Så koselig Jeg har oppdaget hvor inderlig forelsket jeg er, og hvor dårlig jeg er på å vente til koronaen gjør at vi får møttes Anonymkode: f11bf...8ac
Anonym bruker Skrevet 18. april 2020 #65 Skrevet 18. april 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Så koselig Jeg har oppdaget hvor inderlig forelsket jeg er, og hvor dårlig jeg er på å vente til koronaen gjør at vi får møttes Anonymkode: f11bf...8ac Hvorfor kan dere ikke møtes? Anonymkode: 0504d...91f
Anonym bruker Skrevet 19. april 2020 #66 Skrevet 19. april 2020 Jeg har oppdaget at migrenen min er nesten forsvunnet, at fibromyalgi er snill aldri vært så smertefri som nå. Anonymkode: 9c9b2...004
Anonym bruker Skrevet 19. april 2020 #67 Skrevet 19. april 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har oppdaget at migrenen min er nesten forsvunnet, at fibromyalgi er snill aldri vært så smertefri som nå. Anonymkode: 9c9b2...004 Heldig du, min fibromyalgi er blitt mykje verre. Men så har eg ein jobbe som er meir krevande no enn før korona, og 4born som har rett på sitt, i tillegg har mannen ein jobb som krev at han er fysisk tilstades, han har flytta på si arbeidstid så vi jobbar på skift og aldri ser kvarandre. Anonymkode: c2cfd...b83
Anonym bruker Skrevet 19. april 2020 #68 Skrevet 19. april 2020 Hvor mange sinna, bitre, frekke og bedrevitende kvinnfolk det er her inne .. Anonymkode: ac5a4...375
Anonym bruker Skrevet 19. april 2020 #69 Skrevet 19. april 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor mange sinna, bitre, frekke og bedrevitende kvinnfolk det er her inne .. Anonymkode: ac5a4...375 Du har altså sett deg i speilet? Anonymkode: cbe80...3bc
Anonym bruker Skrevet 19. april 2020 #70 Skrevet 19. april 2020 På 18.4.2020 den 2.02, Pashla skrev: Nei, det er de virkelig ikke... Men noen av de mest sytete har fått litt pepper her på forum, det er helt sant. Det har imidlertid sine grunner! Det kommer kanskje som en overraskelse på deg, men det finnes en verden utenfor dette forumet og Anonymkode: d6c42...13e
Anonym bruker Skrevet 19. april 2020 #71 Skrevet 19. april 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du har altså sett deg i speilet? Anonymkode: cbe80...3bc Det er vel nettopp sånne kommentarer som den du kommer med her, som vedkommende sikter til. Hver gang du har lyst til å skrive noe slikt, kan du ikke tenke deg om, telle til ti, og så heller gjøre noe annet? Det er, tross alt, fryktelig unødvendig og kjedelig, å skulle lese tråder fulle av slike sure oppgulp. Det tilfører ikke noe nytt, det er verken interessant eller hyggelig. Anonymkode: 4d616...547
Anonym bruker Skrevet 19. april 2020 #72 Skrevet 19. april 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er vel nettopp sånne kommentarer som den du kommer med her, som vedkommende sikter til. Hver gang du har lyst til å skrive noe slikt, kan du ikke tenke deg om, telle til ti, og så heller gjøre noe annet? Det er, tross alt, fryktelig unødvendig og kjedelig, å skulle lese tråder fulle av slike sure oppgulp. Det tilfører ikke noe nytt, det er verken interessant eller hyggelig. Anonymkode: 4d616...547 Altså, at HUN finner seg omgitt av negativitet bør hun vel ta opp med seg selv og speilbildet. Det er ikke den oppfatningen jeg og mang andre her inne sitter med. Uenige er ikke det samme som sinna og bitter, uvitende er ikke det samme som sinna og bitter, håpefull er ikke det samme som sinna og bitter, engstelig er ikke det samme som sinna og bitter, og alle som har kommet med positive karakteristikker i denne tråden alene er jo nok til å oppveie for den enslige sinte og kranglete innimellom. Alt denne brukeren vil trekke fram er derimot at her er sinna og bitre og frekke og bedrevitende "kvinnfolk" (heller ingen hedersterm). Da bør man se i speil. Anonymkode: cbe80...3bc
Anonym bruker Skrevet 19. april 2020 #73 Skrevet 19. april 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Anonymkode: cbe80...3bc Det var absolutt ikke meningen å sette i gang noe nytt drama. Mitt innlegg var kun ment som en støtte fra meg, i at vi er flere som ser det samme som den personen. Og en anmodning om å tenke seg litt om før man nebber. Nå har kanskje du lyst til å skrive enda lengre tilbake om dette og virkelig dryle løs om hvor smart du er og hvor dumme alle andre er. Men det er altså mulig å la være. Det er poenget mitt. Anonymkode: 4d616...547
Gjest Skrevet 19. april 2020 #74 Skrevet 19. april 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Det kommer kanskje som en overraskelse på deg, men det finnes en verden utenfor dette forumet og Anonymkode: d6c42...13e Og der er BARNEHAGEANSATTE fritt vilt? Hadde du ennå sagt sykepleiere, eller noe. Men det der er jo absurd.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2020 #75 Skrevet 19. april 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Det var absolutt ikke meningen å sette i gang noe nytt drama. Mitt innlegg var kun ment som en støtte fra meg, i at vi er flere som ser det samme som den personen. Og en anmodning om å tenke seg litt om før man nebber. Nå har kanskje du lyst til å skrive enda lengre tilbake om dette og virkelig dryle løs om hvor smart du er og hvor dumme alle andre er. Men det er altså mulig å la være. Det er poenget mitt. Anonymkode: 4d616...547 Du synes ikke du skled noen mil over grensen til dårlig stil her må, altså? Nei, men da er det notert: én standard for deg, en annen for andre. Anonymkode: cbe80...3bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå