Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #1 Skrevet 16. april 2020 Nakkesmertene mine kommer fordi jeg har feil BH. Slitt med nakken i to år, masse behandling og smertestillende. Nå har jeg gått fire uker uten bh og den er helt bra. Jeg har til og med kjøpt dyre tilpassede bh’er som bare har gjort meg verre. Håret mitt er mye finere nå som jeg bare vasker hver tredje dag. Har jo hørt folk si det da men aldri prøvd. Huden min er nå helt uten urenheter. Ikke brukt sminke på 4 uker. Anonymkode: c5d98...c38
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #2 Skrevet 16. april 2020 At over halvparten av mine «oppegående» venner driter i regler for seg og spesielt barna. Anonymkode: d615a...9e4
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #3 Skrevet 16. april 2020 At jeg bor i en kommune som gir glatte blaffen i barn og unge. Anonymkode: 6dfd1...a5b
Gjest KenCreek Skrevet 16. april 2020 #4 Skrevet 16. april 2020 At jeg er svært introvert, mye mer enn jeg trodde. Synes det har vært utrolig deilig å ikke være sosial.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #5 Skrevet 16. april 2020 At jeg hater å være hjemme med alle hele tiden. Jeg blir helt gal av å ikke ha to minutter fritid i løpet av døgnet. Alle ungene er hjemme hele tiden og både jeg og mannen har hjemmekontor. Anonymkode: 7b5ef...16e
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #6 Skrevet 16. april 2020 At jeg ikke betyr noe for noen Anonymkode: d6c42...13e
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #7 Skrevet 16. april 2020 - At det er lettere å kombinere hjemmekontor + 2 med hjemmeskole + et barnehagebarn enn jeg hadde trodd i mine villeste drømmer - At jeg som alltid har sett på meg selv som en einstøing, og ikke er særlig sosial, har tatt grundig feil - At det går an å savne rushtrafikken ut av Oslo - At det går an å gå i skapet og spise alt for store mengder snop i løpet av dagen uten å legge på seg dersom man er ute og løper 2 timer på kvelden - Huden i fjeset blir bedre etter en lang periode uten sminke - At det faktisk går an å savne han "irriterende soppen" på jobb Anonymkode: bfe84...b39
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #8 Skrevet 16. april 2020 Hvor totalt ødeleggende hverdagsstresset er for meg. Nå er det utrolig mye mindre av det og jeg er et helt annet menneske🥺 Gruer meg til normalt liv igjen. Anonymkode: 59ddc...7cd
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #9 Skrevet 16. april 2020 Jeg trodde jeg ikke likte å klemme folk, men det gjør jeg tydeligvis. Jeg SAVNER å klemme folk. Anonymkode: c7bfc...e23
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #10 Skrevet 16. april 2020 Zalo sitron lukter for mye, proteinhvetemel er litt bittert på skal (takk til alle som hamstret, jeg har fått utvidet horisont). Ellers har jeg lært at å være med barna og mann, kontinuerlig faktisk har sin grense. Føler at jeg aldri får tid til verken den nyfødte, og iallefall ikke meg selv. Husker ikke engang tid jeg hadde 1 minutt for meg selv. Mannen derimot... Anonymkode: 1175d...ff2
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #11 Skrevet 16. april 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Zalo sitron lukter for mye, proteinhvetemel er litt bittert på skal (takk til alle som hamstret, jeg har fått utvidet horisont). Ellers har jeg lært at å være med barna og mann, kontinuerlig faktisk har sin grense. Føler at jeg aldri får tid til verken den nyfødte, og iallefall ikke meg selv. Husker ikke engang tid jeg hadde 1 minutt for meg selv. Mannen derimot... Anonymkode: 1175d...ff2 Da må du jo bare sette foten ned! Hva er det med alle kvinner der ute som bare finner seg i at mannen ikke gjøre en dritt?! Anonymkode: 99f3f...aa3
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #12 Skrevet 16. april 2020 At 2 voksne med travelt hjemmekontor og to barn med hjemmeskole en mindre stress enn skolebarn med lekser At jeg ikke har hatt migrene en eneste gang etter oppstart med hjemmekontor. Vanligvis har jeg det flere ganger i uka og må må ta sprøyter med immigran. Har ikke tatt noe medisin etter oppstart hjemmekontor. Anonymkode: 6c45f...1fa
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #13 Skrevet 16. april 2020 Jeg har lært at folk flest er idioter... Anonymkode: be339...d87
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #14 Skrevet 16. april 2020 Kanskje ikke så mye oppdaget som fått bekreftet. Jeg liker å være (litt) sosial og er veldig utadvendt, men jeg er visst også veldig introvert. Dette har jeg ant lenge, men nå er jeg sikker. Disse ukene har gitt meg energi og jeg koser meg med å ikke måtte være sosial hele tiden. Har en del møter via nett, og det er faktisk nok. Anonymkode: 6f343...240
*Miss Marple* Skrevet 16. april 2020 #15 Skrevet 16. april 2020 At folk generelt er dummere enn jeg trodde.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #16 Skrevet 16. april 2020 At jeg er med sosial og mindre introvert enn jeg trodde. Jeg trives med litt fred og ro, da jeg har en veldig aktiv hverdag. Men nå går jeg nesten på veggen av å gå hjemme. Savner treningsvennene mine, hater å jogge alene. Savner å dra på idrettsarrangementer med barna. Anonymkode: 99f3f...aa3
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #17 Skrevet 16. april 2020 2 hours ago, Anonym bruker said: Nakkesmertene mine kommer fordi jeg har feil BH. Slitt med nakken i to år, masse behandling og smertestillende. Nå har jeg gått fire uker uten bh og den er helt bra. Jeg har til og med kjøpt dyre tilpassede bh’er som bare har gjort meg verre. Håret mitt er mye finere nå som jeg bare vasker hver tredje dag. Har jo hørt folk si det da men aldri prøvd. Huden min er nå helt uten urenheter. Ikke brukt sminke på 4 uker. Anonymkode: c5d98...c38 at skulderenskaden har leget seg selv med ro Anonymkode: 0399d...ab9
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #18 Skrevet 16. april 2020 At en "venn" under littegrann pandemipress viste seg å være verre enn en uvenn. Og at jeg takker min skaper for at jeg aldri har opplevd tilsvarende før for det er veldig, veldig vondt. En til man ikke går i krigen med. Eller for. Anonymkode: cbe80...3bc
Himmel og hav Skrevet 16. april 2020 #19 Skrevet 16. april 2020 Jeg har oppdaga hvor mange det finnes som har voldsomt høye tanker om seg selv, basert på svært tynt grunnlag. Alle disse som roper ut både her inne, i some og i avisene om at myndighetenes råd og restriksjoner er feil, uten at de hverken er epidemiologer eller noe annet som skulle tilsi at de er verd å lytte til. Deretter har jeg oppdaget hvor glad jeg er i mennesker. Jeg har alltid likt å være sosial, men med måte. Jeg trenger tid for meg selv. Grøsser ved tanken på sommerferie med hypersosiale venner, og helgebesøk at sånne som følger etter deg for å prate gjennom baderomsdøra mens du tisser. Jeg er nok mer sosial enn jeg har trodd. Savner kolleger, savner å prate fjas og høre hvordan noens helg var, feire noens bursdag og le sammen. Aller mest har jeg oppdaga hvor glad jeg egentlig er i det vanlige livet mitt: Dra på jobb, spise lunsj i kantina, stikke innom garnbutikken, gå på korøvelse, dra på trening, kjøpe en is og sitte på en benk i sola, prate med sidemannen, gå på konsert... Jeg har også skjønt hvor uendelig privilegert jeg er og har vært hele mitt liv. Dette er den første gangen jeg har opplevd sånne begrensninger i livet mitt, satt av andre. Selv om det oppleves som en omsorg fra myndighetene, så er det også fremmed og rart. Jeg vil gjerne ha hverdagen tilbake igjen, gjerne sånn som den var, men med den nye innsikten og forståelsen for at alt det jeg har tatt som en selvfølge ikke er det.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #20 Skrevet 16. april 2020 Har oppdaget hvor mye vi bruker byen vi bor i. Spiser middag hele familien ute ca to ganger i uken og vi voksne spiser lunch ute sikkert 3-4 ganger i uken. Benytter oss av teater, svømmehall, kino, bowling og trampolinepark minst en gang i uken. Kunstutstilling og annet er vi ofte på. Vi sparer så utrolig mye penger. Flaut hvor høyt forbruk vi har hatt. Anonymkode: c8e5e...19c
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #21 Skrevet 16. april 2020 At familien min ikke er så verst. Anonymkode: 40132...c58
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #22 Skrevet 16. april 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har oppdaget hvor mye vi bruker byen vi bor i. Spiser middag hele familien ute ca to ganger i uken og vi voksne spiser lunch ute sikkert 3-4 ganger i uken. Benytter oss av teater, svømmehall, kino, bowling og trampolinepark minst en gang i uken. Kunstutstilling og annet er vi ofte på. Vi sparer så utrolig mye penger. Flaut hvor høyt forbruk vi har hatt. Anonymkode: c8e5e...19c Samme her. Vi spiser ikke ute like ofte som dere, men har likevel spart flaut mye penger denne måneden. Som du sier badeland/kino/bowling/cafe shopping, osv. Bare i påskeuken sparte vi flere tusen vi vanligvis ville brukt..🙈 Anonymkode: 99f3f...aa3
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #23 Skrevet 16. april 2020 At jeg, som aldri baker, hadde tre poser tørrgjær, med god holdbarhet, stående bakerst i skapet. Jeg har heldigvis en trygg jobb, men det er jo kjekt å vite at jeg har noen ekstra verdier i bakhånd, om det skulle knipe. Anonymkode: 4d616...547
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #24 Skrevet 16. april 2020 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: At familien min ikke er så verst. Anonymkode: 40132...c58 😃 Anonymkode: 4d616...547
Anonym bruker Skrevet 16. april 2020 #25 Skrevet 16. april 2020 Hvor utrolig sosiale mennesker er, og skal vere og hvor trist det er å se gater med ett og ett menneske på to meters avstand. Også har jeg desverre oppdaget at jeg har mistet eller iallfall for tiden er kommet bort fra nære vennskap fordi hverdagen vanligvis er så full at man ikke trenger å snakke med andre en de man treffer på trening, møter i bhg familiemiddager osb. Anonymkode: c2cfd...b83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå