Gå til innhold

Hva faen feiler det Oslofolk da?!?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her er det nesten ikke unge memnesker å se, men det sitter kryr av ensjonister på senteret. De sitter og spiser, står i kø utenfor polet og inne på nille så det ut som pm det var sikkert 30 stykker!

Anonymkode: 4a2fe...b3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og igjen sitter myndighetene og venter på at folk skal forstå alvoret...

Dette er årsaken til at portforbud bør iverksettes. Når folk så tydelig viser at de ikke vil følge tiltakene myndighetene har satt i verk mtp. koronapandemien, da må folket tvinges til å være inne og hjemme.

Dette kan føre til at Oslo og områdene rundt blir helt stengt i påsken.

Det viser i hvert fall at åpning av samfunnet ikke kan skje, for selv med de tiltakene som er nå gir folk f...

Om 2-4 uker vil vi få se en stor økning i antall smittede i hovedstanden og områdene rundt, og stort antall sykehusinnleggelser.

Dette er idioti i praksis!

Anonymkode: b8ec7...d0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så den jeg og, er det mulig. Men skjønner selvsagt at det er langt flere der enn her vi bor på bygda litt utenfor Oslo. Men man burde bruke hodet..

Anonymkode: ba796...16b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel sosialistene som er ute da, tenker jeg. Personlig ansvar - hva er vel det for noe? 

Anonymkode: 90aba...28a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De burde stenge alle butikker og spisesteder og frata disse hjerneskadde menneskene muligheten til å henge i Oslo sentrum..

Anonymkode: 16ede...83d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Oslo, og er ikke i noen folkemengder. Barna leker kun med to andre barn, med 1-2 meter avstand. Vi er ikke på besøk eller har besøk. Møtt svigermor to ganger, utenfor hos svigermor med 4 meter unna da hun er over 60 år. Så ikke alle Oslofolk oppholder seg i sentrum ;) 

Anonymkode: c735f...0c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt utrolig . Var på løkka i dag klokka 9 og da var det helt folketomt . Jeg sa til og med til mannen at det var så flott at folk holdt seg hjemme. Det var null stress å finne parkeringsplass også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at folk vil komme seg ut, men dette er virkelig ikke måten å gjøre det på. Helt utrolig. Redd vi som bor sentralt på Østlandet snart lå få portforbud for at dette skal gå. Skikkelig kjipt for oss som overholder alle regler med selvfølge. 

Anonymkode: 78f79...a32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner at folk vil komme seg ut, men dette er virkelig ikke måten å gjøre det på. Helt utrolig. Redd vi som bor sentralt på Østlandet snart lå få portforbud for at dette skal gå. Skikkelig kjipt for oss som overholder alle regler med selvfølge. 

Anonymkode: 78f79...a32

Ja, vi burde hatt søringkarantene i Oslo også. 

Anonymkode: 90aba...28a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo dessverre derfor det går hardt utover Oslo og viken også , fordi folk driter i det

Anonymkode: 1618e...5eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, vi burde hatt søringkarantene i Oslo også. 

Anonymkode: 90aba...28a

Haha! Ja, det ville vært supert for oss trøndere i hovedstaden😁

Anonymkode: 78f79...a32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Haha! Ja, det ville vært supert for oss trøndere i hovedstaden😁

Anonymkode: 78f79...a32

Har ingen ting å si hvor du kommer fra så lenge du har oppholdt deg i Oslo de siste 24 timene er det rett i karantene.

Søringkarantene er kun en betegnelse, også nordlendinger som har vært sørpå er søringer når de skal hjem. 

Anonymkode: 90aba...28a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger rådene til punkt og prikke bare så det er sagt.

Det jeg tror vi ser nå er: Forholdsvis liten smitte med få dødsfall. Artikler der eksperter uttaler seg at tilstander vi ser i Spania og Italia uansett ikke vil kunne bli en realitet i dette landet grunnet folketettheten. 

Mange har nok mistet litt «piffen» når det nå blir antydet at tiltakene vil vare ut året og muligens inn i 2021..

Mange opplever fortvilelse over å ha mistet jobb osv..

Sånn som det er lagt opp nå vil dette ga veldig sakte.. 2 dødsfall i dag.. 12-18 mnd før vaksine er klar..

Hadde vi hatt en tilstand som de har i Sverige i forhold til smitte og dødsfall, tror jeg personlig at folk hadde vært litt mer ansvarlig..

 

Anonymkode: 32839...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, KellyTaylor skrev:

Altså, nå skjønner jeg hvorfor enkelte voksne har borrelås på skoa!!

Jeg synes det der er en skikkelig ufin kommentar som man skal la være å bruke-. Jeg skjønner hva du mener, men det er ganske nedsettende mot en gruppe mennesker, og da snakker jeg ikke om de som er med i videoen.

Anonymkode: ab074...bdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg følger rådene til punkt og prikke bare så det er sagt.

Det jeg tror vi ser nå er: Forholdsvis liten smitte med få dødsfall. Artikler der eksperter uttaler seg at tilstander vi ser i Spania og Italia uansett ikke vil kunne bli en realitet i dette landet grunnet folketettheten. 

Mange har nok mistet litt «piffen» når det nå blir antydet at tiltakene vil vare ut året og muligens inn i 2021..

Mange opplever fortvilelse over å ha mistet jobb osv..

Sånn som det er lagt opp nå vil dette ga veldig sakte.. 2 dødsfall i dag.. 12-18 mnd før vaksine er klar..

Hadde vi hatt en tilstand som de har i Sverige i forhold til smitte og dødsfall, tror jeg personlig at folk hadde vært litt mer ansvarlig..

 

Anonymkode: 32839...654

Forklar hvorfor det er tomt på Majorstuen da, og ikke på Grünerløkka?

Anonymkode: 90aba...28a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å skjære alle som bor i Oslo over en kam! Jeg bor i en annen bydel i Oslo og her er alle veldig flinke til å holde avstand til andre og det er få folk ute. 

Anonymkode: 16c05...c01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Snakk om å skjære alle som bor i Oslo over en kam! Jeg bor i en annen bydel i Oslo og her er alle veldig flinke til å holde avstand til andre og det er få folk ute. 

Anonymkode: 16c05...c01

Ja, nettopp!

Jeg også. 

Anonymkode: 90aba...28a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...