Anonym bruker Skrevet 26. mars 2020 #101 Skrevet 26. mars 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det er jo ganske sørgelig for deg at ingen i tråden forstår hva du vil frem til, da. Kanskje jobbe med måten å formidle budskapet ditt? Det eneste budskapet du har greid å få frem er at du er bitter, at du er misunnelig på andre og at du er en av de som velger å bare formidle negative ting her inne. I tillegg kommer selvfølgelig det problemet du tydeligvis har med Hi. Stå opp i morgen og bestem deg for å formidler noe positivt til verden istedenfor Anonymkode: 9c0e2...abe Dette her er ikke verden, det er DIB. To helt ulike steder, det er visst. Anonymkode: 54527...aaf
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2020 #102 Skrevet 26. mars 2020 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette her er ikke verden, det er DIB. To helt ulike steder, det er visst. Anonymkode: 54527...aaf Åh, beklager, her er det visst du som trenger å få det inn med pipette... Stå opp i morgen og bestem deg for å formidler noe positivt til verden og på Dib istedenfor Anonymkode: 9c0e2...abe
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2020 #103 Skrevet 26. mars 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Det føles bare litt som at de som har plenty av ressurser og trygg fin jobb cruiser rundt og koser seg på «spa», mens andre kjemper bokstavelig for livet. Det er dugnadsånden som mangler, meg og mine og mer mer mer... Anonymkode: 54527...aaf Blir dagen din noe bedre hvis arbeidsgiveren der ikke tilbyr sine ansatte muligheten da? Hilsen ei som mistet 75 % av inntekten over natten og nettopp har flyttet inn i nytt hus (går an å glede seg over gode tiltak selv om du sitter i møkka selv) Anonymkode: 0f673...758
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 26. mars 2020 Forfatter #104 Skrevet 26. mars 2020 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: Blir dagen din noe bedre hvis arbeidsgiveren der ikke tilbyr sine ansatte muligheten da? Hilsen ei som mistet 75 % av inntekten over natten og nettopp har flyttet inn i nytt hus (går an å glede seg over gode tiltak selv om du sitter i møkka selv) Anonymkode: 0f673...758 Sender deg en klem og håper det ordner seg med både jobb og hus❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå