Gå til innhold

Dumpet flere ganger fordi jeg har hatt for mange sexpartnere


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er her du skal juge ... iskaldt.

Det er en kjensgjerning at kvinner deler antallet på tre og trekker fra litt, mens mennene gjør det motsatte. Dessuten: hva regner du som sex? Det er vel bare penetrering?

Det er dessuten ekstremt mye enklere for kvinner å få sex.

Anonymkode: 9699b...9b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, og slik kan jo menn sine preferanser forsvares/forklares og. Ettersom menn investerer mye i å ivareta eget avkom, så er det viktig for dem at avkommet faktisk er deres. Da er det strategisk dumt å velge seg en kvinne som har sex med mange menn. 
 

Det aller meste har en årsak.

Anonymkode: 7d482...1ec

Hvis det var slik så ville ingen mann, noensinne, be en kvinne ta abort når han var sikker på at det var han som hadde gjort henne gravid.

Så da er spørsmålet, har noen mann, noensinne, bedt en kvinne han visste han hadde gjort gravid, ta abort?

Anonymkode: 79f75...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da spør du neste gang: «Hvorfor vil du vite det»? «Betyr det mye for deg?»  Eller:   «Du må svare først!». Og så svare du et lavere tall 😁😁

Anonymkode: c6055...813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis det var slik så ville ingen mann, noensinne, be en kvinne ta abort når han var sikker på at det var han som hadde gjort henne gravid.

Så da er spørsmålet, har noen mann, noensinne, bedt en kvinne han visste han hadde gjort gravid, ta abort?

Anonymkode: 79f75...3fd

Så kvinners preferanser kan forklares med biologiske forskjeller, men ikke menns?

Ingen som har påstått at menn vil ivareta ethvert barn de er opphav til. Men menn flest har liten interesse av å ivareta og forsørge barn som ikke er deres.

Anonymkode: 7d482...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så kvinners preferanser kan forklares med biologiske forskjeller, men ikke menns?

Ingen som har påstått at menn vil ivareta ethvert barn de er opphav til. Men menn flest har liten interesse av å ivareta og forsørge barn som ikke er deres.

Anonymkode: 7d482...1ec

Hvorfor kreve abort da, da. Hvis deres motivasjon kun er å spre gener.

Anonymkode: 38b7b...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor kreve abort da, da. Hvis deres motivasjon kun er å spre gener.

Anonymkode: 38b7b...691

Barnebidrag 

Anonymkode: 7d482...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

På 13.2.2020 den 21.57, Anonym bruker skrev:

Bodde i Oslo i 32 år, bor nå i Stavanger på det tiende året. Er over gjennomsnittet kåt, og er veldig glad i sex. Men fant ut for noen år siden at jeg ville slå meg til ro, finne en far til barnet mitt, få familie. Jeg vil være ærlig med mannen jeg møter, men ser at det kan bli et problem... 

Anonymkode: 84c35...b5d

Jeg er mann og er og svært glad i sex og kvinner. Ja, jeg ville likt å være sammen med ei dame som hadde like store drifter. Problemet er selvsagt at du ville oppsøke andre menn og, og at mange ville kjendt deg att om det er en mindre plass.

Anonymkode: 72f99...8d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er mann og er og svært glad i sex og kvinner. Ja, jeg ville likt å være sammen med ei dame som hadde like store drifter. Problemet er selvsagt at du ville oppsøke andre menn og, og at mange ville kjendt deg att om det er en mindre plass.

Anonymkode: 72f99...8d2

Det er ikke noe som helt selvsagt i at en kvinne som har hatt flere/mange sexpartnere mens hun var singel ikke vil være trofast når hun er i et forhold.

Menn som tror det drives gjerne av frykt, frykt for å bli sviktet, ikke strekke til seksuelt, ikke være mann nok.

Hva man gjør som singel sier lite om hvordan man er i et forhold. Mange som har mye erfaring som singel har rast fra seg, har ikke noe ønske om å ha flere sexpartnere, men ser verdien i et fast forhold hvor sexlivet kan få utvikle seg til noe helt annet, dypere og mer personlig og kjærlig enn hva man opplever ved ons.

Det merkelige er jo at menn som har hatt mange sexpartnere som single ikke ser på seg selv som dårlige partnere, ikke tar for gitt at de vil være utro hvis de finner en de elsker, ikke ser på det som en skam at de har ligget med mange. Tvert om blir disse mennene gjerne sett på som Mann blant sine egne, og de sier ofte til kvinner om en slik kompis at "han har rast fra seg, så han har ikke behov for å gjøre det, nå ønsker han seg bare deg, et fast og trygt forhold med den han er glad i".

Hvorfor så ulike holdninger mellom menn og kvinners seksuelle erfaringer som single?

Anonymkode: 60cfe...83f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor så ulike holdninger mellom menn og kvinners seksuelle erfaringer som single?

Anonymkode: 60cfe...83f

Fordi menn naturligvis ikke er så naiv at de tror på dette med å ha rast ferdig. 

Helt utrolig at du sluker dette rått. 

Anonymkode: 3fc89...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fordi menn naturligvis ikke er så naiv at de tror på dette med å ha rast ferdig. 

Helt utrolig at du sluker dette rått. 

Anonymkode: 3fc89...b33

Jeg kjenner flere, både kvinner og menn, som har hatt over gjennomsnittet antall sexpartnere i perioder de har vært single. Men når de har funnet den de ønsker å dele livet med så har de holdt seg trofaste. Selvfølgelig finnes de som ikke gjør det også, men de har da vært i forhold de ikke burde vært i.

 

Anonymkode: 60cfe...83f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er mann og er og svært glad i sex og kvinner. Ja, jeg ville likt å være sammen med ei dame som hadde like store drifter. Problemet er selvsagt at du ville oppsøke andre menn og, og at mange ville kjendt deg att om det er en mindre plass.

Anonymkode: 72f99...8d2

Hvis vi holder mistanken om utroskap utenom: på hvilken måte er det et problem at mange ville kjenne henne igjen på en mindre plass? Syns du hun bør skamme seg overfor de tidligere partnerne som evt gjenkjenner henne? 

Anonymkode: 38b7b...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fordi menn naturligvis ikke er så naiv at de tror på dette med å ha rast ferdig. 

Helt utrolig at du sluker dette rått. 

Anonymkode: 3fc89...b33

 ? 

Anonymkode: c382b...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker min eks-kjæreste spurte meg om antall partnere. Etter at han fortalte meg at han hadde hatt over 100, følte jeg meg relativt trygg på at mine 30 ikke skulle virke så avskrekkende. Den gang ei... Han gikk og surmulte over det i ukesvis, og så for seg 30 menn i en stor gruppe, som han sa... Det gikk over på et vis, men herregud som jeg angret på at jeg var ærlig. Skulle sagt 5, så hadde han nok vært fornøyd. 

Skulle egentlig endt forholdet da, for den reaksjonen burde gitt meg en vekker, men vi fikk barn sammen. Hele forholdet bar preg av et gammeldags syn på damer, og han var god til å gi meg noen stikk når han følte for det. Da jeg gjorde det slutt fikk jeg høre at han alltid hadde sett på meg som løs på tråden... 

Han er den eneste av mine kjærester som har spurt om antallet, og jeg har ikke bringt det på bane til de jeg har datet etterpå... 

 

 

Anonymkode: 9a478...c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Husker min eks-kjæreste spurte meg om antall partnere. Etter at han fortalte meg at han hadde hatt over 100, følte jeg meg relativt trygg på at mine 30 ikke skulle virke så avskrekkende. Den gang ei... Han gikk og surmulte over det i ukesvis, og så for seg 30 menn i en stor gruppe, som han sa... Det gikk over på et vis, men herregud som jeg angret på at jeg var ærlig. Skulle sagt 5, så hadde han nok vært fornøyd. 

Skulle egentlig endt forholdet da, for den reaksjonen burde gitt meg en vekker, men vi fikk barn sammen. Hele forholdet bar preg av et gammeldags syn på damer, og han var god til å gi meg noen stikk når han følte for det. Da jeg gjorde det slutt fikk jeg høre at han alltid hadde sett på meg som løs på tråden... 

Han er den eneste av mine kjærester som har spurt om antallet, og jeg har ikke bringt det på bane til de jeg har datet etterpå... 

 

 

Anonymkode: 9a478...c05

For en dust...

Anonymkode: 38b7b...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kjenner flere, både kvinner og menn, som har hatt over gjennomsnittet antall sexpartnere i perioder de har vært single. Men når de har funnet den de ønsker å dele livet med så har de holdt seg trofaste. Selvfølgelig finnes de som ikke gjør det også, men de har da vært i forhold de ikke burde vært i.

 

Anonymkode: 60cfe...83f

Tull. De fleste ville gått ut av forholdet i stedet for å være utro.

Her røper du jo bare at jeg har rett. 

Men men, folk får nå være så bløthjertet og naiv de bare vil for min del. 

Anonymkode: 3fc89...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tull. De fleste ville gått ut av forholdet i stedet for å være utro.

Her røper du jo bare at jeg har rett. 

Men men, folk får nå være så bløthjertet og naiv de bare vil for min del. 

Anonymkode: 3fc89...b33

Så du tror du kjenner mine mangeårige venner og bekjente bedre enn jeg selv gjør... Det sier vel alt om deg og at det du sier ikke stemmer. Eller kanskje du er den allvitende Gud?

 

Anonymkode: 60cfe...83f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så du tror du kjenner mine mangeårige venner og bekjente bedre enn jeg selv gjør... Det sier vel alt om deg og at det du sier ikke stemmer. Eller kanskje du er den allvitende Gud?

 

Anonymkode: 60cfe...83f

Nei? Men det var jo du selv som fortalte at enkelte faktisk var utro. 

Anonymkode: 3fc89...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei? Men det var jo du selv som fortalte at enkelte faktisk var utro. 

Anonymkode: 3fc89...b33

Og utroskap har alltid en grunn.

Anonymkode: 38b7b...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei? Men det var jo du selv som fortalte at enkelte faktisk var utro. 

Anonymkode: 3fc89...b33

De som var i forhold som var veldig feil for dem, ja. Disse forholdene tok også slutt.

Ellers har de som tidligere hadde hatt ganske mange sexpartnere mens de var single vært trofaste i forholdene sine.

Det er ingen automatikk i at man ønsker flere sexpartnere etter at man har fått et fast forhold - selv om man har hatt flere/mange sexpartnere mens man var singel.

Anonymkode: 60cfe...83f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tror jeg kommer veldig an på hvilken holdning man har selv. For meg betyr sex noe personlig og jeg gir det ikke til hvem som helst, det må være noen jeg har følelser for. Ønsker ikke å dele det med då mange. Har hatt 3 partnere. Jeg har null problem med at andre ønsker å ha sex med 100 eller 200, er ikke prippen i den forstand. Men når det gjelder valg av partner så vil jeg gjerne ha noen som er litt lik meg der. For meg blir det turnoff hvis en jeg dater har hatt 100 sexpartnere. 
for meg går det litt på måtehold og viljestyrke. Blir litt det samme som at enkelte bare må stappe i seg kake og godteri bare fordi det er digg. Greit å spise kake innimellom, men velg en av god kvalitet da, ikke bare stapp innpå med alle kaker du kommer over 😉

Anonymkode: 9d634...255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Dette tror jeg kommer veldig an på hvilken holdning man har selv. For meg betyr sex noe personlig og jeg gir det ikke til hvem som helst, det må være noen jeg har følelser for. Ønsker ikke å dele det med då mange. Har hatt 3 partnere. Jeg har null problem med at andre ønsker å ha sex med 100 eller 200, er ikke prippen i den forstand. Men når det gjelder valg av partner så vil jeg gjerne ha noen som er litt lik meg der. For meg blir det turnoff hvis en jeg dater har hatt 100 sexpartnere. 
for meg går det litt på måtehold og viljestyrke. Blir litt det samme som at enkelte bare må stappe i seg kake og godteri bare fordi det er digg. Greit å spise kake innimellom, men velg en av god kvalitet da, ikke bare stapp innpå med alle kaker du kommer over 😉

Anonymkode: 9d634...255

Ja, det skal kirken ha: den har jammen greid å fange selv basalbehovene våre i skam-fella... 

Anonymkode: 38b7b...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

De som var i forhold som var veldig feil for dem, ja. Disse forholdene tok også slutt.

Ellers har de som tidligere hadde hatt ganske mange sexpartnere mens de var single vært trofaste i forholdene sine.

Det er ingen automatikk i at man ønsker flere sexpartnere etter at man har fått et fast forhold - selv om man har hatt flere/mange sexpartnere mens man var singel.

Anonymkode: 60cfe...83f

Ikke noen automatikk, nei, men langt større sannsynlighet. Som jo da er det jeg skrev om, og som du langt på vei bekrefter når du sier at noen av de du kjenner, av typen, allerede har endt opp med å være utro, og at resten vet du tross alt ikke hvordan det går med videre. 

Igjen, folk må selv velge hvor naiv de vil være. Men vi andre må få lov å ikke være så fordømt blåøyd. 

Anonymkode: 3fc89...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker over hvem som hadde sex med mange av dem jeg har kjent fra de var unge og til nå tror jeg faktisk alle har vært utro eller hatt relativt korte ekteskap eller samboerskap.

Anonymkode: c43ff...020

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når jeg tenker over hvem som hadde sex med mange av dem jeg har kjent fra de var unge og til nå tror jeg faktisk alle har vært utro eller hatt relativt korte ekteskap eller samboerskap.

Anonymkode: c43ff...020

Ja, det er min erfaring også.

En forelskelse er en relativt kortvarig personlighetsendring. Man må se på fortiden til folk for å se hva man tror fremtiden bringer.

Hadde det vært snakk om sinne, vold, eller løgnaktighet, så hadde jo alle vært enig i dette. Ingen sier at en historikk som voldsutøver, er noe å se bort fra. Det er ingen grunn til å tro at noe annet gjelder for sex. 

Liker man tilfeldig sex, så liker man tilfeldig sex. Sier seg selv at da da er sjansen høyere for utroskap enn om man aldri har likt tilfeldig sex og alltid har vært ekstremt kresen. 

(Er man pirkete og kresen så er nok sjansen heller høyere for et sexløst ekteskap...)

Anonymkode: 3fc89...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det er min erfaring også.

En forelskelse er en relativt kortvarig personlighetsendring. Man må se på fortiden til folk for å se hva man tror fremtiden bringer.

Hadde det vært snakk om sinne, vold, eller løgnaktighet, så hadde jo alle vært enig i dette. Ingen sier at en historikk som voldsutøver, er noe å se bort fra. Det er ingen grunn til å tro at noe annet gjelder for sex. 

Liker man tilfeldig sex, så liker man tilfeldig sex. Sier seg selv at da da er sjansen høyere for utroskap enn om man aldri har likt tilfeldig sex og alltid har vært ekstremt kresen. 

(Er man pirkete og kresen så er nok sjansen heller høyere for et sexløst ekteskap...)

Anonymkode: 3fc89...b33

Å være pirkete med ekteskapskandidater er fint mulig selv om man ikke trenger å pirke og nekte seg selv nytelse når man er ung og singel og har tid til å drive på med hvem man vil. 

Anonymkode: 38b7b...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...