Gå til innhold

Dumpet flere ganger fordi jeg har hatt for mange sexpartnere


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Men spør virkelig menn om dette? Jeg har vært singel i flere år, og datet en del. Og jeg har aldri fått det spørsmålet.

Men jeg hadde ikke fortalt sannheten hadde jeg vært deg, hadde sagt at det har ikke de noe med. 

Anonymkode: b855d...d6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ville nok ha svart at det hadde han ikke noe med. Og finnes det virkelig folk som spør om slike ting i dag? Hvor mange har de ligget med da? Hadde du vært mann hadde du fått high five😫

Anonymkode: a2aa9...889

Tror ikke det er så mange kvinner på jakt etter kjæreste som hadde gitt en potensiell partner high five om de fikk vite at han hadde hatt mange hundre partnere før henne altså ;)

Men er enig i at du bare må lage deg et standardsvar, ingen har noe med det. Siden du ikke er helt sikker kan du bare svare det...

"Hvem teller sånt? Jeg er ikke jomfru og jeg er ikke prostituert, alt mellom der er greit og antallet er ikke noe vi skal henge oss opp i"

Ferdig snakka.

Anonymkode: 341b6...4b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at du får dette spørsmålet fordi de vet at du har vært rundt litt. Når du har hatt sex med flere hundre menn, er jo sjansen relativt stor for at mange av dine beilere har hatt kompiser som har vært med deg før. Det er kanskje ikke noe de ønsker?

Jeg hadde også styrt unna en fyr som hadde hatt hundrevis at damer før meg. 

Beklager, dette ble et veldig ærlig svar fra meg. Og jeg får sikkert hets for det, men sånn tenker altså jeg. 

Anonymkode: b27d1...21e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du vil da ikke ha en sånn mann uansett. Skaff deg et annet marked.

Anonymkode: 88e54...425

Hehhh.... dårlig råd. 

Hva med å bare si at man angrer og har forabdra seg. 

Anonymkode: 272f0...32c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn vil pule og gjør det hvis de kan. Gjerne jenter der de ikke trenger bruke mye energi til å få til sengs. Og de sier det er helt greit at jenter er frie og kan ha sex med hvem de vil. Og så kommer sannheten frem når det gjelder valg av livsledsager. De ønsker IKKE jenter som har ligget med mange (jomfruer er vanskelig å oppdrive og litt erfaring er jo greit for egen nytelse). Ingen mann sier slik høyt men veldig mange tenker det. Dobbeltmoral, absolutt.

Norge er en liten plass faktisk. Når du har ligget med flere hundre er det stor sjanse at en potensiell kjæreste kjenner en fyr du har ligget med. Og menn sladdrer!

Hadde jeg vært deg ville jeg nok ikke svart på spørsmål eller lyvet hvis han var veldig på. Ingen moralske kvaler heller.

Anonymkode: 0c967...e99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig spesielt. Jeg har aldri blitt spurt om antall sexpartnere, voksne menn bryr seg ikke om sånt. Jeg bryr meg da heller ikke om hvor mange en mann har ligget med. Så lenge man praktiserer trygg sex trenger man virkelig ikke å bekymre seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner jo egentlig at det kan være litt turnoff. Jeg avviste en mann jeg først likte, men visste at han hadde hatt sex med den løseste jenta i byen og var redd for å bli smittet og alt det der... 

Anonymkode: 5c1a4...86c

«Løseste»? Hva er du, nitti år? Eller henger du bare fast i et hore/madonna-kompleks fra fortiden? 

Anonymkode: 3ec52...698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være en indikator på hvordan de ser på deg som en potensiell livsledsager. Hadde en mann sagt det til meg hadde jeg skygget banen. Fortid er fortid, men det representerer jo hvem du er. 
Jeg hadde tenkt at dette er en mann som har lav selvtillit og trenger bekreftelser gjennom sex, som har liten selvkontroll og som garantert kommer til å være utro. Flere hundre sexpartnere er ikke det som representerer en solid mann i mine øyne. 
Det finnes selvsagt unntak, men det er en grunn til at noen stiller slike spørsmål, det har jo en verdi! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må enten stå for antallet, eller lyve.

Jeg hadde nok selv blitt veldig skeptisk til en mann som hadde mer enn 100 partnere. Da bør han ha vært singel i mange år (og det i seg selv kan jo være et tegn på en eller annen form for emosjonell skavank)

Anonymkode: 34beb...d66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

«Løseste»? Hva er du, nitti år? Eller henger du bare fast i et hore/madonna-kompleks fra fortiden? 

Anonymkode: 3ec52...698

Hun har jo et godt poeng da. Mennesker som er totalt ukritiske til hvem de ligger med, er muligens også ukritiske når det kommer til prevensjon. Jeg ville også tenkt mitt der. 

Anonymkode: b27d1...21e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beklager å være snerpete, men jeg hadde ikke satset på å bli sammen med en mann som har hatt over 100 damer. Det er turn off, uten at jeg kan si akkurat hvorfor. Men det er vel noe med at jeg anser sex som noe veldig intimt og personlig, noe mer enn å få tilfredsstilt et behov. Jeg har hatt to ons og det var ikke vellykket for å si det sånn. Jeg knytter følelser og sex sammen. Og da ville jeg tenkt at en som tok så lett på det kanskje ikke var i stand til å gjøre det samme, ergo ikke en for meg. 

Anonymkode: 0c896...1d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ville nok ha svart at det hadde han ikke noe med. Og finnes det virkelig folk som spør om slike ting i dag? Hvor mange har de ligget med da? Hadde du vært mann hadde du fått high five😫

Anonymkode: a2aa9...889

Ja, det gjør det, det gjelder begge kjønn

Anonymkode: 1364a...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For det første trenger du ikke å oppgi noe antall.

En annen ting er at de kanskje skygger banen av informasjonen fordi det sier noe om deg. Det å ha svært mange sexpartnere(flere 100)  er ikke noe som kjennetegner en kvalitetsbevisst person og jeg ville fort tenkt at her er det noen issues.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er et eget innlegg i Female Dating Strategy sin håndbok som heter, "Don't Reveal Your Sexual Past".

Anbefalt lesing!

Hvis en mann spør så svarer du enten med et tall mellom 3-7, eller så overdriver du, "haha, 200 bare siden torsdags, da vi var ute sist".

Men bare det at en mann spør er et eneste stort rødt flagg.

Anonymkode: 79f75...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kvinner har en del overfladiske krav til menn, og menn har en del overfladiske krav til kvinner. Det kan ikke komme som en overraskelse på mange at kvinner som har sex med mange ansees som dårlig konemateriale av mange menn. Dette gjelder i hele verden, kanskje minst i Skandinavia. Men det gjelder åpenbart nå og.

Og det må jo være en ærlig sak. Kvinner er opptatt av partneres økonomi, utdanning, makt og status. Menn er mer opptatt av ærbarhet og utseende. Det trenger ikke ha noe med usikkerhet å gjøre, men preferanser.

Ja, det er provoserende med dobbeltmoral, men ingen tvinger noen til å gifte seg med disse mennene. Det er bare å godta at man ikke når opp.

Anonymkode: 7d482...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.2.2020 den 11.44, Anonym bruker skrev:

Hun har jo et godt poeng da. Mennesker som er totalt ukritiske til hvem de ligger med, er muligens også ukritiske når det kommer til prevensjon. Jeg ville også tenkt mitt der. 

Anonymkode: b27d1...21e

Da er du fordomsfull. Det er ikke hvor mange sexpartnere du har som avgjør om du er smittet med en sykdom, men at du er så uheldig og har sex med èn person som er smittebærer. En som er seksuelt aktiv og trives med singellivet og masse menn/kvinner er heller ikke interessert i et svangerskap og prevensjon er nok ikke et problem å tenke på heller.
 

Vet man at det er en jente som har formål å bli gravid/et ønske om barn er det de man kan være litt kritisk til, da de kan ha sex med hvem som helst så lenge de blir gravide. 

Anonymkode: 83d81...ea6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da er du fordomsfull. Det er ikke hvor mange sexpartnere du har som avgjør om du er smittet med en sykdom, men at du er så uheldig og har sex med èn person som er smittebærer. En som er seksuelt aktiv og trives med singellivet og masse menn/kvinner er heller ikke interessert i et svangerskap og prevensjon er nok ikke et problem å tenke på heller.
 

Vet man at det er en jente som har formål å bli gravid/et ønske om barn er det de man kan være litt kritisk til, da de kan ha sex med hvem som helst så lenge de blir gravide. 

Anonymkode: 83d81...ea6

Mulig jeg er fordomsfull for å tenke at en person som har sex med flere hundre menn, er ukritiske. Det lever jeg greit med. 

Anonymkode: b27d1...21e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

. Kvinner er opptatt av partneres økonomi, utdanning, makt og status. Menn er mer opptatt av ærbarhet og utseende. Det trenger ikke ha noe med usikkerhet å gjøre, men preferanser.

Ikke gammeldagse fordommer fra deg i det hele tatt... 🙄

Merkelig at så mange har samme «preferanser» da, du? Er det helt ut av deres egne personlige preferanser, verdier og ideer de har denne hore/madonna-dikotomien?

Anonymkode: 38b7b...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke gammeldagse fordommer fra deg i det hele tatt... 🙄

Merkelig at så mange har samme «preferanser» da, du? Er det helt ut av deres egne personlige preferanser, verdier og ideer de har denne hore/madonna-dikotomien?

Anonymkode: 38b7b...691

Det handler vel ikke nødvendigvis om hore-Madonna-dikotomien. 
 

En persons valg og opptreden gjennom livet forteller mye om personlighet, karakter osv. Det kan være like lite tiltrekkende at en person har hatt mange hundre sexpartnere som at personen ikke klarer å holde på en jobb, hatt rusproblemer, ikke fullført utdannelse, flyttet mange ganger osv.  Det vil være kjennetegn på rotløshet, lite stabilitet, mangel på evne til forpliktelse, liten evne til å fullføre osv. 
 

Dette er egenskaper man ikke nødvendigvis ser som positive når mannlege etter en potensiell livsledsager. 

Anonymkode: ad6b0...d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke gammeldagse fordommer fra deg i det hele tatt... 🙄

Merkelig at så mange har samme «preferanser» da, du? Er det helt ut av deres egne personlige preferanser, verdier og ideer de har denne hore/madonna-dikotomien?

Anonymkode: 38b7b...691

Fordommer fra meg? Er det en fordom å mene at mange kvinner er opptatt av penger, makt og status, mens mange menn setter kvinnens ærbarhet høyt? Hvilken stein har du levd under om du ikke har fått med deg at der ofte er slik?

Hvorfor blir du så irritert forresten? Jeg har ikke nevnt noe om mine egne meninger rundt saken.

Anonymkode: 7d482...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det handler vel ikke nødvendigvis om hore-Madonna-dikotomien. 
 

En persons valg og opptreden gjennom livet forteller mye om personlighet, karakter osv. Det kan være like lite tiltrekkende at en person har hatt mange hundre sexpartnere som at personen ikke klarer å holde på en jobb, hatt rusproblemer, ikke fullført utdannelse, flyttet mange ganger osv.  Det vil være kjennetegn på rotløshet, lite stabilitet, mangel på evne til forpliktelse, liten evne til å fullføre osv. 
 

Anonymkode: ad6b0...d17

Å bedømme puling som noe «galt» personen gjør, er vel kun aktuelt for dem som er fast i et pietistisk verdisyn der seksuallivet anses som skittent.

Dersom du påstår deg å ikke sitte inne med gammeldagse holdninger, kunne du like godt bedømt hans evner til å kaste diskos eller hans hang til å tygge tyggis, og bestemt deg for hvilken standard du ville legge deg på der. Ingen av delene påvirker deres framtidige liv sammen, verken hans fortidige sexliv eller hans ferdigheter i diskoskast. Muligens kan tyggegummi påvirke deg MER enn antall tilbakelagte partnere...

Anonymkode: 38b7b...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fordommer fra meg? Er det en fordom å mene at mange kvinner er opptatt av penger, makt og status, mens mange menn setter kvinnens ærbarhet høyt? Hvilken stein har du levd under om du ikke har fått med deg at der ofte er slik?

Hvorfor blir du så irritert forresten? Jeg har ikke nevnt noe om mine egne meninger rundt saken.

Anonymkode: 7d482...1ec

Du snakker om det som om det er en sannhet. Da flagger du at du har fordommer.

Og nei, det «er» ikke sånn at kvinner liker rikdom og menn liker ærbarhet. Kvinner og menn i Norge ser etter partnere som ligner dem selv i personlighet.

Anonymkode: 38b7b...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å bedømme puling som noe «galt» personen gjør, er vel kun aktuelt for dem som er fast i et pietistisk verdisyn der seksuallivet anses som skittent.

Dersom du påstår deg å ikke sitte inne med gammeldagse holdninger, kunne du like godt bedømt hans evner til å kaste diskos eller hans hang til å tygge tyggis, og bestemt deg for hvilken standard du ville legge deg på der. Ingen av delene påvirker deres framtidige liv sammen, verken hans fortidige sexliv eller hans ferdigheter i diskoskast. Muligens kan tyggegummi påvirke deg MER enn antall tilbakelagte partnere...

Anonymkode: 38b7b...691

At en person vurderes gjennom holdninger og aktiviteter er ikke gammeldags. 
 

Ingen har sagt at sex er galt like lite som det å skifte jobb eller bosted er galt. Men mange sexpartnere, hyppige jobbytter, hyppige bytter av bosted osv gir inntrykk av lite stabilitet. Og jo, det kan påvirke et framtidig liv sammen. 

Anonymkode: ad6b0...d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...