Gå til innhold

Dumpet flere ganger fordi jeg har hatt for mange sexpartnere


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det flere som har opplevd det? Har blitt dumpet og avvist flere ganger fordi de mener jeg har hatt for mange sexpartnere. Det er ingen menn som vil ha meg pga min fortid. 

Anonymkode: 84c35...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ikke fortell om den da.

Anonymkode: 8f27f...124

Kult å være sammen med noen som hadde dumpet deg dersom de kjente sannheten om deg.

Anonymkode: 617c6...434

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke fortell om den da.

Anonymkode: 8f27f...124

Lett for deg å si, men de spør jo... Jeg er en person som ikke klarer å ljuge, så forteller dem sannheten. Men uansett hvor fint jeg pakker det inn, blir jeg dumpet. 

Anonymkode: 84c35...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lett for deg å si, men de spør jo... Jeg er en person som ikke klarer å ljuge, så forteller dem sannheten. Men uansett hvor fint jeg pakker det inn, blir jeg dumpet. 

Anonymkode: 84c35...b5d

Hvor fint du pakker det inn? Hvordan kan man pakke inn an man er en rundpuler?

Anonymkode: 617c6...434

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mange har du hatt, da?

Uansett tenker jeg at disse mennen er menn du skal være glad for at du slapp unna.

Men antall sexpartnere er noe som hører fortiden til. Det som er viktig er hva man gjør i et forhold og i fremtiden.

Anonymkode: 60cfe...83f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, prekæs skrev:

Dine hemmeligheter er dine, ingen andres. "Nei ,vet du hva? Det har du ikke noe med" er et greit bein i nesa svar

Resultatet blir nok akkurat det samme.

Anonymkode: 617c6...434

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jo ingen som har noe med. Hva du har gjort i fortiden har jo ingen noe med, det er jo hvordan du er nå som teller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor mange har du hatt, da?

Uansett tenker jeg at disse mennen er menn du skal være glad for at du slapp unna.

Men antall sexpartnere er noe som hører fortiden til. Det som er viktig er hva man gjør i et forhold og i fremtiden.

Anonymkode: 60cfe...83f

Det er det jeg òg mener. Vet ikke hvor mange sexpartnere jeg har hatt, men sikkert noen hundre... 

Anonymkode: 84c35...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Resultatet blir nok akkurat det samme.

Anonymkode: 617c6...434

Virker som utrygge menn med redsel for å bli sammenlignet. Sånne menn vil du ikke ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det er det jeg òg mener. Vet ikke hvor mange sexpartnere jeg har hatt, men sikkert noen hundre... 

Anonymkode: 84c35...b5d

Det er jo litt spesielt å ha hatt mange hundre sexpartnere da, det forteller jo om en livsstil som noen menn ikke vil ha. 

Om du hadde hatt 13 eller 24 partnere hadde det nok ikke hatt så mye å si, men mange hundre... Hvor du bor har nok litt å si da, for hadde du hatt så mange partnere her jeg bor (liten by) hadde du nok hatt et rykte og mest sannsynlig ligget med kamerater av mannen du dater. Det er litt ukult. 

Sikkert litt annerledes om du bor i Oslo, men miljøene er ikke sååå store der heller. 

Men de mennene som dumper deg er nok uansett menn du ikke passer sammen med, de blir usikre eller ser deg som en "sklie", ingen av dem vil du ha. Jeg regner med at en mann som har levd som deg ikke vil bry seg på samme måte, og da har du kanskje møtt mannen for deg. 

Anonymkode: 341b6...4b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du hatt noen hundre sexpartnere? Det hadde jeg muligens stusset litt på jeg også. Og jeg ville ikke stusset om det hadde vært 30-40, det er ikke fordi jeg mener det er noe problem å være erfaren og vite hva man vil ha. Men hvordan får man tid til flere hundre, liksom? Hva har vært motivasjonen din, var det en indre drivkraft eller et eller annet sprøtt? 

Anonymkode: be668...e85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du hatt noen hundre sexpartnere? Det hadde jeg muligens stusset litt på jeg også. Og jeg ville ikke stusset om det hadde vært 30-40, det er ikke fordi jeg mener det er noe problem å være erfaren og vite hva man vil ha. Men hvordan får man tid til flere hundre, liksom? Hva har vært motivasjonen din, var det en indre drivkraft eller et eller annet sprøtt? 

Anonymkode: be668...e85

Bodde i Oslo i 32 år, bor nå i Stavanger på det tiende året. Er over gjennomsnittet kåt, og er veldig glad i sex. Men fant ut for noen år siden at jeg ville slå meg til ro, finne en far til barnet mitt, få familie. Jeg vil være ærlig med mannen jeg møter, men ser at det kan bli et problem... 

Anonymkode: 84c35...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bodde i Oslo i 32 år, bor nå i Stavanger på det tiende året. Er over gjennomsnittet kåt, og er veldig glad i sex. Men fant ut for noen år siden at jeg ville slå meg til ro, finne en far til barnet mitt, få familie. Jeg vil være ærlig med mannen jeg møter, men ser at det kan bli et problem... 

Anonymkode: 84c35...b5d

De tror antakelig ikke at du kommer til å være trofast særlig lenge.

Anonymkode: 617c6...434

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er det jeg òg mener. Vet ikke hvor mange sexpartnere jeg har hatt, men sikkert noen hundre... 

Anonymkode: 84c35...b5d

Ok, da har du hatt såpass mange at veldig mange vil reagere på det. Jeg tenker at du har hatt en grunn til det, enten det var riktig for deg eller ikke.

Jeg tenker at du må tørre å sette grenser for deg selv. Hvor mange du har hatt sex med tilhører ditt sexliv, det er privat og ikke noe andre, heller ikke en fremtidig partner har noe med å gjøre, for det som er viktig når dere møtes er hva du og han ønsker dere i forholdet og for fremtiden. DET er viktig, ikke hva man har gjort i fortiden. Og derfor må du sette grenser for deg selv. Jeg har noen og 20 sexpartnere (lange, korte forhold og ons), ingen har spurt om hvor mange. Min siste eks spurte om jeg visste hvor mange jeg hadde hatt sex med, og det sa jeg at jeg visste noenlunde (men sa ikke antall) og så spurte jeg han om han visste, noe han sa at han bare visste sånn cirka. (Jeg tror han har hatt sex med flere enn meg, men ikke sikkert, for han har vært færre år singel.) Så spurte vi begge samtidig - spiller det noen rolle hvor mange? Så lo vi begge to og var veldig enige i at nei, det spiller absolutt ingen rolle. Men han var også en mann som var trygg på seg selv, og det tror jeg de andre jeg har hatt forhold eller sex med også har vært. Og de som er trygge på seg selv, de trenger ikke vite.

Vi brukte heller tid på å diskutere hva vi forventet i forholdet (bl.a. troskap, respekt m.m.), om vi hadde noen absolutte nei når det kommer til sex, hva vi liker spesielt godt når det kommer til sex, hvor ofte vi foretrakk å ha sex i et forhold etter at første forelskelsen er over osv.

Har lest at menn ofte ikke bryr seg om antallet sexpartnere dama har hatt - bare det er færre enn ham selv ;) Og det bunner jo i usikkerhet hos ham selv, fordommer og foreldede holdninger. Det er ikke ditt problem. Men siden du mest trolig kan forvente å ha flere sexpartnere i din fortid enn mange av de mennene du møter, så er det bare smart å ikke diskutere antall.

Tenk ut måter å svare på. Ikke vis at det er et tema du føler det er vanskelig å snakke om, men si rett ut at antall ekser i fortiden ikke spiller noen rolle for dere her og nå og fremover. Ofte hjelper det å avlede med et fornuftig og konstruktivt spørsmål som gjelder forholdet til han du da har foran deg, f.eks. hva er viktig for for deg når det kommer til sex med den du er sammen med? Det snur ofte samtalen.

Ta en kikk på disse linkene:

https://www.kk.no/samliv/alt-fra-1-til-200-sexpartnere-regnes-som-normalt/67746987

https://www.kk.no/livstil/bor-du-avslore-antall-sexpartnere/67833562

 

Stå for dine valg. Om du er fornøyd med antall sexpartnere, så si at du har hatt en del, men at du synes akkurat antallet er privat og uvesentlig for dere, at det som er viktig er at du har lært deg selv å kjenne, hva du liker og ikke liker, og at du ikke har behov for å utforske noe, at du nå ønsker deg et fast og monogamt forhold (hvis det er det du ønsker deg). Hvis det er ting du har opplevd i fortiden som har ført til at du har vært mer utsvevende enn du kanskje burde vært (for egen del), så mener jeg det er ok å si det også, at du ikke vil si antallet, men at det er noen flere enn hva du skulle ønske (om du skulle ønske det var annerledes), men at det har sin årsak i ting du har opplevd som ikke var bra og som fikk deg til å utagere, men at du nå er klar for å slå deg til ro og ønsker deg kun en partner (hvis det er det du ønsker deg).

Du kan godt ha hatt så mange sexpartnere bare fordi du har ønsket det. Men hvis det er årsaker til det som bunner i traumer eller lignende, da tenker jeg at det kan være lurt av deg å bearbeide dem om du ikke allerede har gjort det. Det tror jeg også vil kunne hjelpe deg til å sette grenser for deg selv, hvis det har vært et problem for deg.

Husk at det å sette grenser for ditt eget privatliv ikke er å lyve! :)

Anonymkode: 60cfe...83f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri opplevd at noen mann har spurt hvor mange sexpartnere jeg har hatt. Er det vanlig?

Anonymkode: fe4ac...d2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner jo egentlig at det kan være litt turnoff. Jeg avviste en mann jeg først likte, men visste at han hadde hatt sex med den løseste jenta i byen og var redd for å bli smittet og alt det der... 

Anonymkode: 5c1a4...86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Lett for deg å si, men de spør jo... Jeg er en person som ikke klarer å ljuge, så forteller dem sannheten. Men uansett hvor fint jeg pakker det inn, blir jeg dumpet. 

Anonymkode: 84c35...b5d

Trenger ikke juge.. Jeg svarte mannen min at jeg var forelska i to av dem, de andre 11 trenger ikke han å vite om. Hvorfor skulle han det? Intereserer ikke mannen min hvem jeg pulte i min ungdom. Sært at noen vil vite antallet. Har 0 å si. Finn deg et ordentlig mannfolk. 

Anonymkode: 7c709...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Er det flere som har opplevd det? Har blitt dumpet og avvist flere ganger fordi de mener jeg har hatt for mange sexpartnere. Det er ingen menn som vil ha meg pga min fortid. 

Anonymkode: 84c35...b5d

Hvorfor må du redegjøre så innmari for din fortid da? Det er ingen som har krav på detaljene. (Det er du dessuten i din fulle rett til å si hvis vedkommende er så dust at han spør.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er usikre menn. Like greit å la de gå. Da jeg møtte min forlovede snakka jeg overhodet ikke om sex med han i startfasen fordi jeg skjemtes over sexlivet mitt sånn og han virket så ordentlig av seg. Han sa at det gikk greit og vi unngikk å snakke om det helt til 1 år senere. Da var vi såpass trygge på hverandre at vi kunne snakke om det og da fikk han vite hvor mange jeg har hatt sex med. Han brydde seg ikke en dritt om det og han føler aldri at han trenger å måle seg opp med noen eller være bedre. Sinnsykt opphissende med en mann som driter i for tiden og er sikker på seg selv og bare bryr seg om vårt sexliv ❤️ du finner en mann som er trygg på seg selv etterhvert! Se på denne dumpingen som en «luke ut de som ikke er verdt det»-fasen av livet ditt. Slapp av og nyt tiden med å forelske deg masse. Livet er for kort! Gjør alt du ønsker å gjøre før du slår deg ned med noen som ikke er verdt det engang. :)

Anonymkode: 83d81...ea6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok ha svart at det hadde han ikke noe med. Og finnes det virkelig folk som spør om slike ting i dag? Hvor mange har de ligget med da? Hadde du vært mann hadde du fått high five😫

Anonymkode: a2aa9...889

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De trenger da ikke å vite det? Jeg har vært gift i 13 år. Min mann vet fortsatt ikke hvor mange jeg har ligget med. Det hører fortida til og ingenting han har noe med.

Anonymkode: 8fd09...d16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...