Gå til innhold

Litt paff her..han jeg holder på med vil ikke kline fordi...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

3 minutes ago, Anonym bruker said:

Du og jeg vel, jeg prøvde å være morsom..

Anonymkode: 089f8...3a8

Vi får definere relasjonen vi i utgangspunktet hadde først! 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, beef sister skrev:

Vi får definere relasjonen vi i utgangspunktet hadde først! 😜

Hahah, ikke kafebesøk med kaffe? Ingen krav om å dele hemmeligheter? Om du har en venn du liker bedre enn meg så må jeg godta det?

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutes ago, Anonym bruker said:

Det kan jo også hende, forstår jeg nå, at jeg har sterkere følelser enn det jeg trodde. Men det forandrer ikke på det at jeg ikke vil ha ham lenger, jeg tror det forsterker det at jeg vil vekk fra ham fordi jeg vet hvor dust han er. Kanskje han senser det og bruker det for alt det er verdt nå. Jeg vil uasett ikke være kjæreste

 

Anonymkode: 089f8...3a8

Sikkert ikke usannsynlig. Jeg tenker uansett at respekt er et minimum å forvente fra en man har en relasjon med. Når det attpåtil er sex involvert, er hensyn også et minimumskrav. Når han ikke evner å vise dette, er det neppe dumt å si farvel ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, Anonym bruker said:

Hahah, ikke kafebesøk med kaffe? Ingen krav om å dele hemmeligheter? Om du har en venn du liker bedre enn meg så må jeg godta det?

Anonymkode: 089f8...3a8

Hvordan vil du føle det hvis jeg forteller deg at klemmer ofte er litt for personlig for meg? 😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, beef sister skrev:

Sikkert ikke usannsynlig. Jeg tenker uansett at respekt er et minimum å forvente fra en man har en relasjon med. Når det attpåtil er sex involvert, er hensyn også et minimumskrav. Når han ikke evner å vise dette, er det neppe dumt å si farvel ...

Nei, det viser jo bare akkurat hvor lite han føler for meg...

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, beef sister skrev:

Hvordan vil du føle det hvis jeg forteller deg at klemmer ofte er litt for personlig for meg? 😉 

Jeg skulle akkurat til å si det selv, klemmer blir for personlig for meg, godt å vite at du føler det samme🙄

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg skulle akkurat til å si det selv, klemmer blir for personlig for meg, godt å vite at du føler det samme🙄

Anonymkode: 089f8...3a8

Ingen skjevheter foreløpig, dette lover bra..men mulig jeg går litt for fort frem...Jeg vet jeg har det som vane

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, Anonym bruker said:

Ingen skjevheter foreløpig, dette lover bra..men mulig jeg går litt for fort frem...Jeg vet jeg har det som vane

Anonymkode: 089f8...3a8

Det går bra, så lenge det ikke er klemmene du går for fort frem med! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, beef sister skrev:

Det går bra, så lenge det ikke er klemmene du går for fort frem med! 

Nå blir jeg faktisk litt paff her!

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom han innom, uanmeldt og når jeg åpnet døren så kyssa han meg og sa "sånn" også dro han igjen(det tar ca fem min å gå fra ham, må ikke kjøre langt liksom). Ikke sånn, faen her får du det jævla kysset men et skikkelig kyss. Nå er jeg ennå mer paff. Men jeg vet at det kun er skuespill, han får ikke plutselig følelser for meg i løpet av en dag liksom. Det er kun for å manipulere meg og det bare viser hvor langt han går for å få viljen sin.

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå kom han innom, uanmeldt og når jeg åpnet døren så kyssa han meg og sa "sånn" også dro han igjen(det tar ca fem min å gå fra ham, må ikke kjøre langt liksom). Ikke sånn, faen her får du det jævla kysset men et skikkelig kyss. Nå er jeg ennå mer paff. Men jeg vet at det kun er skuespill, han får ikke plutselig følelser for meg i løpet av en dag liksom. Det er kun for å manipulere meg og det bare viser hvor langt han går for å få viljen sin.

Anonymkode: 089f8...3a8

Oi..sånn ordentlig kliningskyss? Han virker en smule spesiell...

Anonymkode: 7c1e6...784

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå kom han innom, uanmeldt og når jeg åpnet døren så kyssa han meg og sa "sånn" også dro han igjen(det tar ca fem min å gå fra ham, må ikke kjøre langt liksom). Ikke sånn, faen her får du det jævla kysset men et skikkelig kyss. Nå er jeg ennå mer paff. Men jeg vet at det kun er skuespill, han får ikke plutselig følelser for meg i løpet av en dag liksom. Det er kun for å manipulere meg og det bare viser hvor langt han går for å få viljen sin.

Anonymkode: 089f8...3a8

Han virker som en ordentlig umoden dritt. Det han gjorde i dag, hva skulle det være godt for, liksom? Lite respektfullt, synes jeg. Og når han gikk med det samme så virker det bare som om han vil ha siste ord (eller kyss) og så være den som går fra deg. Du skal tydeligvis ikke dumpe ham.

Han viser på mange måter at han ikke respekterer deg, etter min mening.

 

Anonymkode: b5e46...bce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oi..sånn ordentlig kliningskyss? Han virker en smule spesiell...

Anonymkode: 7c1e6...784

Ikke helt klining, jeg tror ikke han hadde fått det til for jeg ble så overrasket at det var umulig å kline med meg. Mer et sånt myk-ish kyss med hendene på ansiktet mitt. Ikke bare litt spesiell. Og jeg vet at det kun er for å manipulere meg, følelsene har ikke blomstret opp i løpet av en dag 

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han virker som en ordentlig umoden dritt. Det han gjorde i dag, hva skulle det være godt for, liksom? Lite respektfullt, synes jeg. Og når han gikk med det samme så virker det bare som om han vil ha siste ord (eller kyss) og så være den som går fra deg. Du skal tydeligvis ikke dumpe ham.

Han viser på mange måter at han ikke respekterer deg, etter min mening.

 

Anonymkode: b5e46...bce

Aner ikke jeg, han vil vel fortsette å ha sex tenker jeg. Jeg tror han prøver å gjøre det som skal til for at vi fortsetter, han bryr seg ikke om hvordan, bare han får det som han vil. Blir helt matt jeg...

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor plager dette deg? Er det mulig at du ønsker at han skal være litt mer interessert enn det han er i deg?

Anonymkode: a3c45...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor plager dette deg? Er det mulig at du ønsker at han skal være litt mer interessert enn det han er i deg?

Anonymkode: a3c45...9d2

At han kysset meg? Det plager meg fordi jeg vet at han kun gjør det for å manipulere meg til å fortsette å ha sex med ham

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Aner ikke jeg, han vil vel fortsette å ha sex tenker jeg. Jeg tror han prøver å gjøre det som skal til for at vi fortsetter, han bryr seg ikke om hvordan, bare han får det som han vil. Blir helt matt jeg...

Anonymkode: 089f8...3a8

Jeg hadde uansett droppet ham, for han har på flere måter vist at han ikke respekterer deg, og da er det ikke noe å bygge noe som helst på, hverken et vanlig forhold eller et fast elskerforhold.

Anonymkode: b5e46...bce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde uansett droppet ham, for han har på flere måter vist at han ikke respekterer deg, og da er det ikke noe å bygge noe som helst på, hverken et vanlig forhold eller et fast elskerforhold.

Anonymkode: b5e46...bce

Ja, jeg må det. Er enig med deg. 

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han noen ganger slikket deg? 

Eller kysset deg andre steder på kroppen? 

Er/var han opptatt av din orgasme? 

Anonymkode: 91a23...010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

At han kysset meg? Det plager meg fordi jeg vet at han kun gjør det for å manipulere meg til å fortsette å ha sex med ham

Anonymkode: 089f8...3a8

Hvorfor plager det deg at han ikke vil kline og ikke fortelle hvorfor?

Anonymkode: a3c45...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har han noen ganger slikket deg? 

Eller kysset deg andre steder på kroppen? 

Er/var han opptatt av din orgasme? 

Anonymkode: 91a23...010

Egentlig ikke så ofte, ikke kysset meg på kroppen i hvert fall, det tror jeg han aldri har gjort. Ja, han er opptatt av at det skal gå for meg. Jeg tror det har noe med at han vil føle seg som en mann

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor plager det deg at han ikke vil kline og ikke fortelle hvorfor?

Anonymkode: a3c45...9d2

Det er mulig jeg fortsatt er i sjokktilstand, men jeg skjønner ikke hva du mener..

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er mulig jeg fortsatt er i sjokktilstand, men jeg skjønner ikke hva du mener..

Anonymkode: 089f8...3a8

Jeg svarte på det første innlegget. Orket ikke tråle meg gjennom 6 sider 

Anonymkode: a3c45...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg svarte på det første innlegget. Orket ikke tråle meg gjennom 6 sider 

Anonymkode: a3c45...9d2

Det plager meg fordi jeg synes at han etter åtte mnd synes det er for personlig å kysse meg. Men nå er egentlig historien snudd litt rundt her

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Anonym bruker said:

Nå kom han innom, uanmeldt og når jeg åpnet døren så kyssa han meg og sa "sånn" også dro han igjen(det tar ca fem min å gå fra ham, må ikke kjøre langt liksom). Ikke sånn, faen her får du det jævla kysset men et skikkelig kyss. Nå er jeg ennå mer paff. Men jeg vet at det kun er skuespill, han får ikke plutselig følelser for meg i løpet av en dag liksom. Det er kun for å manipulere meg og det bare viser hvor langt han går for å få viljen sin.

Anonymkode: 089f8...3a8

Hjelp. Kom deg vekk og blokker ham - det blir jo bare verre og verre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...