Gå til innhold

Litt paff her..han jeg holder på med vil ikke kline fordi...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid visst at han ikke vil kline og det har ikke vært noe problem. Jeg har ikke tenkt så mye på det, bare trodd at det var fordi han kanskje er litt sær. At han er redd for bakterier, upussede tenner, dårlig ånde, spytt matrester osv. Det har ikke vært noe problem for meg egentlig. Men i dag så spurte jeg ham om hvorfor han ikke liker å kline, hadde ventet meg et svar jeg kunne le litt av men i stedet sier han at det er for personlig?! Vi er ikke kjærester og kommer nok ikke til å bli det, jeg er ikke forelsket i ham..men å synes det er for personlig å kline med meg etter åtte mnd synes jeg rett og slett er litt trist..Vi har møttes ca to ganger i uka..vi har sex hver gang. 

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke om det jeg, jeg er bare satt helt ut. Eller, egentlig tenker jeg at han ikke bryr seg en dritt og at han kun vil bruke meg for å pule.. At han ikke bryr seg om noe annet ved meg. Jeg bryr meg jo om ham, på en eller annen måte, etter så lang tid. Jeg har jo trodd at han liker meg også, ikke bare puligen

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var (ung) elsker til ei gift dame her i byen i mine yngre dager. Det var to ting jeg ikke fikk lov til, å sprute i henne og å tungekysse/kline. 

Hun kunne ha kuken min i kjeften, men ikke kline. Merkelig innstilling enkelte har, men noen ser klining som noe mer "intimt" og personlig enn selve sexakten.

Anonymkode: 75185...da3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at han er singel, Hi? Har hørt om menn som er utro som velger å ikke kline med elskerinnen fordi det skal være det intime de bare gjør med kona/samboeren.

Ellers tenker jeg at dette er et veldig tydelig tegn på at han kun har sex med deg og absolutt ikke er interessert i noe mer med deg.

Jeg ville tatt det til etterretning og droppet ham, så får du heller sjansen til å møte en som faktisk vil ha deg.

Anonymkode: b5e46...bce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg var (ung) elsker til ei gift dame her i byen i mine yngre dager. Det var to ting jeg ikke fikk lov til, å sprute i henne og å tungekysse/kline. 

Hun kunne ha kuken min i kjeften, men ikke kline. Merkelig innstilling enkelte har, men noen ser klining som noe mer "intimt" og personlig enn selve sexakten.

Anonymkode: 75185...da3

Men jeg skjønner det litt når hun er gift egentlig, da blir det for personlig å kline tenker jeg, litt for intimt.. Men denne her er ikke i noe forhold....Han kan ha den i alle hull han vil, jeg svelger det som kommer ut av ham og vi har deilig sex generelt. Men nå fikk jeg avsmak for hele typen. Jeg føler meg skikkelig dust rett og slett

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sikker på at han er singel, Hi? Har hørt om menn som er utro som velger å ikke kline med elskerinnen fordi det skal være det intime de bare gjør med kona/samboeren.

Ellers tenker jeg at dette er et veldig tydelig tegn på at han kun har sex med deg og absolutt ikke er interessert i noe mer med deg.

Jeg ville tatt det til etterretning og droppet ham, så får du heller sjansen til å møte en som faktisk vil ha deg.

Anonymkode: b5e46...bce

Ja, han er singel..jeg er (var) jo hemme hos ham ofte. Det er helt greit at jeg dukker opp uanmeldt. Ja, herregud. Nå fikk jeg en åpenbaring her. Jeg vil ikke bli sammen med ham altså, det er bare skikkelig kjipt å tenke på at det blir for personlig å kline med meg som han har hatt et slags forhold til i åtte mnd. Jeg er helt satt ut egentlig

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Men jeg skjønner det litt når hun er gift egentlig, da blir det for personlig å kline tenker jeg, litt for intimt.. Men denne her er ikke i noe forhold....Han kan ha den i alle hull han vil, jeg svelger det som kommer ut av ham og vi har deilig sex generelt. Men nå fikk jeg avsmak for hele typen. Jeg føler meg skikkelig dust rett og slett

Anonymkode: 089f8...3a8

Men hva er egentlig problemet hvis du ikke forelsket i han, dere ikke er sammen og kommer ikke til å bli det. Har du kanskje innerst inne håpet på at det skal bli noe mer?

Anonymkode: f2722...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Men hva er egentlig problemet hvis du ikke forelsket i han, dere ikke er sammen og kommer ikke til å bli det. Har du kanskje innerst inne håpet på at det skal bli noe mer?

Anonymkode: f2722...533

Problemet er at han synes det blir for personlig etter åtte mnd. Om jeg er forelsket eller ikke spiller ingen rolle.

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, han er singel..jeg er (var) jo hemme hos ham ofte. Det er helt greit at jeg dukker opp uanmeldt. Ja, herregud. Nå fikk jeg en åpenbaring her. Jeg vil ikke bli sammen med ham altså, det er bare skikkelig kjipt å tenke på at det blir for personlig å kline med meg som han har hatt et slags forhold til i åtte mnd. Jeg er helt satt ut egentlig

Anonymkode: 089f8...3a8

Da vil jeg tro at han ikke føler noe nærhet til deg, eller at han ikke vil føle det. Kanskje han vil "spare seg" til ei han vil ha et fast forhold til?

Uansett, ikke ta dette til deg, for det er ikke deg det er noe galt og merkelig med her, kun han. Vær glad for at du ikke trenger å kaste bort mer tid på ham.

Bra du spurte, for dette åpner nye muligheter for deg.

Anonymkode: b5e46...bce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Da vil jeg tro at han ikke føler noe nærhet til deg, eller at han ikke vil føle det. Kanskje han vil "spare seg" til ei han vil ha et fast forhold til?

Uansett, ikke ta dette til deg, for det er ikke deg det er noe galt og merkelig med her, kun han. Vær glad for at du ikke trenger å kaste bort mer tid på ham.

Bra du spurte, for dette åpner nye muligheter for deg.

Anonymkode: b5e46...bce

Ja der fant du ordet jeg lette etter, ikke å være forelsket i meg, men å føle en slags nærhet til meg. Jeg føler nærhet til ham etter så lang tid. Det har ingen ting å gjøre med at han ikke vil føle noe for meg, jeg vet at han ikke er forelsket i meg og han vet det samme om meg. Jeg er bare skikkelig skikkelig skuffet over at han synes det er for personlig å kysse meg..Nei, dette gidder jeg ikke. 

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja der fant du ordet jeg lette etter, ikke å være forelsket i meg, men å føle en slags nærhet til meg. Jeg føler nærhet til ham etter så lang tid. Det har ingen ting å gjøre med at han ikke vil føle noe for meg, jeg vet at han ikke er forelsket i meg og han vet det samme om meg. Jeg er bare skikkelig skikkelig skuffet over at han synes det er for personlig å kysse meg..Nei, dette gidder jeg ikke. 

Anonymkode: 089f8...3a8

Nei, dette er ikke noe du bør gidde lenger. Det han sier er jo bare latterlig, han er latterlig, når dere har hatt sex i åtte måneder, men det blir for intimt for ham å kysse deg...

Latterlig fyr. Godt du er oppegående nok til å spørre ham rett ut. Og godt du fikk et ærlig svar, for han er ikke verdt å kaste bort mer energi på!

La det han sa og han prelle av deg, og gå videre i livet og vær glad for at du slipper å ha mer med ham å gjøre. Lykke til videre! :)

Anonymkode: b5e46...bce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være han rett og slett bare ikke liker å dele spytt? Altså smake på spyttet ditt. Når en tenker på klining på den måte, er det kanskje ikke så rart mange ikke liker det med andre enn kjæreste. Og kanskje ikke da en gang.

Uansett, så er han jo ærlig da. Ved å på denne måten være tydelig på at dette kun handler om sex. Fordi han ikke ønsker noe personlig. Sex er jo ikke nødvendigvis intimitet på personlig plan og det mener han altså at dere ikke har.

SÅ om du innerst inne ønsker noe mer personlig, så dropper du ham.

Anonymkode: ae1c4...196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, dette er ikke noe du bør gidde lenger. Det han sier er jo bare latterlig, han er latterlig, når dere har hatt sex i åtte måneder, men det blir for intimt for ham å kysse deg...

Latterlig fyr. Godt du er oppegående nok til å spørre ham rett ut. Og godt du fikk et ærlig svar, for han er ikke verdt å kaste bort mer energi på!

La det han sa og han prelle av deg, og gå videre i livet og vær glad for at du slipper å ha mer med ham å gjøre. Lykke til videre! :)

Anonymkode: b5e46...bce

Ja, du har rett. Dette blir helt feil. Ikke noe mer sex på ham. I hvert fall. Ikke med meg. Tusen takk 🙂

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan jo være han rett og slett bare ikke liker å dele spytt? Altså smake på spyttet ditt. Når en tenker på klining på den måte, er det kanskje ikke så rart mange ikke liker det med andre enn kjæreste. Og kanskje ikke da en gang.

Uansett, så er han jo ærlig da. Ved å på denne måten være tydelig på at dette kun handler om sex. Fordi han ikke ønsker noe personlig. Sex er jo ikke nødvendigvis intimitet på personlig plan og det mener han altså at dere ikke har.

SÅ om du innerst inne ønsker noe mer personlig, så dropper du ham.

Anonymkode: ae1c4...196

Det er fordi han synes det blir for personlig, ikke pga redsel for spytt. Han vær ærlig først men prøvde å bort forklare det litt etterpå, han tenkte ikke over hva han sa før det var for sent. Det er jo det jeg sier..men jeg er likevel paff over at han synes det blir for personlig med meg etter 8 mnd- Det handler kun om sex for meg også, jeg har ingen indre ønsker om å bli sammen med ham.  Likevel synes jeg det er rimelig spesielt etter så lang tid. Det handler ikke en gang om at jeg har noe behov for kysse ham, jeg har klart meg helt suverent uten. Det er grunnen hans som gjør meg paff

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo veldig intimt med klining da; munnen, tunga, spyttet, pusten, og ansiktet øynene helt nær hverandre. Jeg syns ikke det er noe rart hvis folk ikke vill kline med pulevennen sin. At du blir skuffa over hans grenser er nå så. Ditt problem, og syns DU er kjip hvis du må kverne på at hans grense går der, og at han derfor er «rar». Jeg syns det er en fin ting at det er noe han «sparer» til en fremtidig kjæreste.

Anonymkode: 56e92...80c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, du har rett. Dette blir helt feil. Ikke noe mer sex på ham. I hvert fall. Ikke med meg. Tusen takk 🙂

Anonymkode: 089f8...3a8

Regner med dere hadde god sex i det minste siden det varte så lenge. Så var det ihvertfall ikke bortkastet😉

En viktig erfaring rikere og enda bedre trening i senga😜

Anonymkode: ae1c4...196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det er jo veldig intimt med klining da; munnen, tunga, spyttet, pusten, og ansiktet øynene helt nær hverandre. Jeg syns ikke det er noe rart hvis folk ikke vill kline med pulevennen sin. At du blir skuffa over hans grenser er nå så. Ditt problem, og syns DU er kjip hvis du må kverne på at hans grense går der, og at han derfor er «rar». Jeg syns det er en fin ting at det er noe han «sparer» til en fremtidig kjæreste.

Anonymkode: 56e92...80c

Jeg kverner ikke på noen ting. Jeg er helt ferdig med ham. Pusten, øynene og ansiktet hans er nær meg hver gang vi ligger (lå) med hverandre. Ja, han får spare seg så mye han orker

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Regner med dere hadde god sex i det minste siden det varte så lenge. Så var det ihvertfall ikke bortkastet😉

En viktig erfaring rikere og enda bedre trening i senga😜

Anonymkode: ae1c4...196

Dødsbra sex, jeg kommer til å savne den, seriøst 😂

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er fordi han synes det blir for personlig, ikke pga redsel for spytt. Han vær ærlig først men prøvde å bort forklare det litt etterpå, han tenkte ikke over hva han sa før det var for sent. Det er jo det jeg sier..men jeg er likevel paff over at han synes det blir for personlig med meg etter 8 mnd- Det handler kun om sex for meg også, jeg har ingen indre ønsker om å bli sammen med ham.  Likevel synes jeg det er rimelig spesielt etter så lang tid. Det handler ikke en gang om at jeg har noe behov for kysse ham, jeg har klart meg helt suverent uten. Det er grunnen hans som gjør meg paff

Anonymkode: 089f8...3a8

Kan jo være han rett og slett bare er en klassisk mann som er en kløne når det gjelder å ordlegge seg når det kommer til følelser også...

Sex er jo så mye enklere.

Anonymkode: ae1c4...196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Dødsbra sex, jeg kommer til å savne den, seriøst 😂

Anonymkode: 089f8...3a8

🤣

Anonymkode: ae1c4...196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er han pålogget. Han sitter garantert å lurer på hvordan han skal hente seg inn, eller så tror han at om han blir sur på meg så kommer jeg til å bli lei meg og unnskylde meg sånn at vi fortsetter som før

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan jo være han rett og slett bare er en klassisk mann som er en kløne når det gjelder å ordlegge seg når det kommer til følelser også...

Sex er jo så mye enklere.

Anonymkode: ae1c4...196

Klønete er han..ingen tvil om det. Men det spiller uansett ingen rolle for meg altså

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

🤣

Anonymkode: ae1c4...196

Faen at jeg spurte altså, hahaha

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Klønete er han..ingen tvil om det. Men det spiller uansett ingen rolle for meg altså

Anonymkode: 089f8...3a8

👍

Stå på ditt. Vær beinhard. Heier på deg!☺️

Anonymkode: ae1c4...196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

👍

Stå på ditt. Vær beinhard. Heier på deg!☺️

Anonymkode: ae1c4...196

Tusen takk:-) Jeg skal være beinhard!

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk:-) Jeg skal være beinhard!

Anonymkode: 089f8...3a8

Jeg skal fortelle om hvordan det går 😁. Han kommer til å ha noen mer eller mindre fantastiske forklaringer på dette. Han sitter sikkert og vrir hodet sitt akkurat nå og prøver å finne ut av hvordan han skal komme seg ut av dette, for sexen vil han garantert ikke gi slipp på

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...