Gå til innhold

Litt paff her..han jeg holder på med vil ikke kline fordi...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg spurte et enkelt spørsmål, ville du ha svart din datter det samme. Dette var min reaksjon på svaret ditt... Ikke mer avansert enn det...

Anonymkode: 0961b...448

Det var ikke meg du stille det spørsmålet, men jeg svarte på generelt grunnlag. Jeg respekterer at hi valgte å avslutte forholdet, jeg syns bare det var litt snodig å bli så snurt over noe så ubetydelig. Og det kunne jeg godt sagt til min datter også, ja, selv om jeg hadde støttet henne i at det er helt OK å bryte så snart noe ikke føles riktig. 

Mitt poeng er at mannen ikke har gjort noe galt og ikke fortjener hi sin vrede. 

Anonymkode: 661f4...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kliner bare med de jeg er/har vært sammen med. Det er reservert for kjærester. 

Knullekompiser er bare for sex. 

Anonymkode: 09472...bd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde du svart datteren din det samme hvis hun kom og fortalte at han hun hadde vært intim med de 8 siste mnd ikke ville kysse med henne fordi de ikke var personlig nok? 

Anonymkode: 0961b...448

Ja. Også ville jeg forklart henne at man sjeldent kan dele det mest intime to mennesker kan dele, uten at man blir følelsesmessig involvert. Og at hvis forholdet er ment til kun å involvere kjønnsorganer, så bør det avsluttes, hvis en vil mer enn det. For da er ikke relasjonen gjensidig lengere. 

Anonymkode: 2a606...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, han er singel..jeg er (var) jo hemme hos ham ofte. Det er helt greit at jeg dukker opp uanmeldt. Ja, herregud. Nå fikk jeg en åpenbaring her. Jeg vil ikke bli sammen med ham altså, det er bare skikkelig kjipt å tenke på at det blir for personlig å kline med meg som han har hatt et slags forhold til i åtte mnd. Jeg er helt satt ut egentlig

Anonymkode: 089f8...3a8

Dere har nok ulike forventninger til forholdet.

Jeg har også en elsker jeg ikke kysser med. Kan gi ham en avsugning, men jeg er egentlig glad i en annen (som jeg ikke får) og dermed føles det unaturlig med den kyssingen. 

Anonymkode: 029d7...6c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja. Også ville jeg forklart henne at man sjeldent kan dele det mest intime to mennesker kan dele, uten at man blir følelsesmessig involvert. Og at hvis forholdet er ment til kun å involvere kjønnsorganer, så bør det avsluttes, hvis en vil mer enn det. For da er ikke relasjonen gjensidig lengere. 

Anonymkode: 2a606...36b

Det kan da fint være gjensidig selv om kun kjønnsorganer er involvert. 🙄🙄🙄

Det er gjensidig så lenge begge er enige om at dette er det de bidrar med. Så snart den ene begynner å ønske seg noe annet, da kan vi snakke om at det ikke er gjensidig. Men så lenge begge er med på sanne premisser er det ikke noe skeivt her.

Anonymkode: 029d7...6c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kyssing er utrolig sensitivt og stikker svært dypt, noe som selvsagt må respekteres!

Se for eksempel på at feminister har oversvømmet nettet med moral for at Tornerose vekkes med et kyss hun ikke har samtykket til. På den andre side består den feministiske hevnen av at en kvinne vekker en sovende forhekset mann med et kyss (uten samtykke) i Descendants 3.

I Sverige er det tilfeller hvor menn har nektet å utføre førstehjelp på kvinner fordi de er redd for å bli anklaget for overgrep. Slik har det vært i USA lenge, hvor mange også har blitt saksøkt med anklage om at de har forsøkt å misbruke situasjonen. Gruppen som åpent deler denne redselen er økende.

Mitt tips er å ikke mase om et kyss. Om partneren vil vente til dere er gift på 10.-året pluss at dere har skriftlig avtale med videoovervåkning og fem vitner, så er det det som gjelder!

Anonymkode: 63d3a...131

Du har en egen evne til å blande ditt eget kvinnehat inn i enhver tråd. Selv der det er helt irrelevant.

Anonymkode: 029d7...6c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Garantert ikke, han aner nok ikke engang at noe har blitt feil for deg her.. 

Jeg tror man lurer seg selv hvis man tror det går an å ha et «kun sex»-forhold. Sex er intimt og det er umulig å ikke bli følelsesmessig knyttet på noen plan. Bare se på deg selv; du er snurt fordi han ikke vil kline med deg. Du vil ikke ha han, men du utstår ikke tanken på at han ikke hæler å kline med deg. Du vil ha han mer enn han vil ha deg. Eller; du ønsker at han skal digge deg. Men det gjør han ikke. Tydeligvis. 

Anonymkode: 2a606...36b

Intimt for DEG betyr ikke intimt for alle andre. 
Og: intimt NOEN GANGER betyr ikke intimt alltid. Det ene samleiet kan være sterkt og intimt, det neste ikke. 

Anonymkode: 029d7...6c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det kan da fint være gjensidig selv om kun kjønnsorganer er involvert. 🙄🙄🙄

Det er gjensidig så lenge begge er enige om at dette er det de bidrar med. Så snart den ene begynner å ønske seg noe annet, da kan vi snakke om at det ikke er gjensidig. Men så lenge begge er med på sanne premisser er det ikke noe skeivt her.

Anonymkode: 029d7...6c9

Jo, men her vil HI kline, det vil ikke han med kuken. Hi blir snurt. De har ikke like forventninger, og dermed er det ikke gjensidig lengere.. 

Anonymkode: 2a606...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jo, men her vil HI kline, det vil ikke han med kuken. Hi blir snurt. De har ikke like forventninger, og dermed er det ikke gjensidig lengere.. 

Anonymkode: 2a606...36b

Men derfor er det jo at hun kutter ham, men folk står i kø for å fortelle at det er en merkelig reaksjon og at hun ikke har grunn til å bebreide ham... altså, når noe blir skeivt, så har man da all grunn til å trekke seg.

Anonymkode: 029d7...6c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det kan da fint være gjensidig selv om kun kjønnsorganer er involvert. 🙄🙄🙄

Det er gjensidig så lenge begge er enige om at dette er det de bidrar med. Så snart den ene begynner å ønske seg noe annet, da kan vi snakke om at det ikke er gjensidig. Men så lenge begge er med på sanne premisser er det ikke noe skeivt her.

Anonymkode: 029d7...6c9

Men det er jo det det er snakk om her; HI er dødsfornærmet fordi mannen ikke vil kline. Ergo er ikke premissene deres gjensidige lenger. Hun dumpet han fordi han ikke vil kline. 

Anonymkode: 2a606...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Men det er jo det det er snakk om her; HI er dødsfornærmet fordi mannen ikke vil kline. Ergo er ikke premissene deres gjensidige lenger. Hun dumpet han fordi han ikke vil kline. 

Anonymkode: 2a606...36b

Hun vil ikke heller kline. Så det er ikke riktig. Men hun dumper ham fordi hans inngang til selve relasjonen er en annen en hans, og som jeg nevner: folk står i kø for å fortelle henne at det er feil å reagere på den skeivheten. Noe det selvsagt ikke er.

Anonymkode: 029d7...6c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hi dumper ham da ikke fordi han ikke vil kline, da hadde hun droppet ham for lenge siden.

Hi dumper ham fordi han, selv etter åtte måneder med jevnlig sex, mener de har et for lite personlig/nært forhold til at han vil kysse henne. Det å si det er en veldig distansering av henne som person. Selv om hun har vært innforstått med at det kun er sex de har, så regner man med at man føler en eller annen nærhet til en person man har hatt sex med så lenge. Det er i hvert fall naturlig å forvente det, uten at det betyr at man forventer et dypere forhold eller et kjæresteforhold.

Om elskeren hadde hatt en bakteriefobi eller lignende, da hadde årsaken ligget hos ham. Når han sier han forbeholder kyss til en han vil være privat/nær med i et forhold så gir han Hi trolig følelsen av å være et objekt og ikke noe annet enn en sexdukke. Og det er ikke noe man tenner på. Selv om man bare har sex med hverandre så ønsker man å bli sett som person, føle en nærhet i nettopp det at de har sex.

Mange som selger sex nekter kyssing av samme grunn, og det at han nekter å kysse med henne får henne nok til å føle seg... mange ting som i hvert fall ikke er positive eller skaper tiltrekning/tenning lenger hos ham.

Han burde vært ærlig med henne fra første stund, det var han ikke. Han har også noen forskrudde meninger om at Hi skal ha andre menns kjønnsorganer i munnen, men selv kan han ikke kysse henne. Det forsterker enda mer inntrykket han gir av at han ser på HI som et sexobjekt og ikke en person. Selv om man bare har sex med en annen så ønsker man ofte å føle seg verdsatt som person, og det er det denne mannen nå feiler på.

Jeg svarte deg i natt også, HI - flott at du setter grenser for deg selv. Finn deg en annen mann som ser deg, enten det nå er for å ha ham som elsker eller kjæreste :)

 

Anonymkode: b5e46...bce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ikke på deg som kjæresteemne da, kun selskap når han ikke har noen andre. Var selv borti dette for noen år tilbake, vi holdt på i snart 2år klinte aldri. Hadde ikke følelser for han jeg heller, men var svært beskjeden på den tiden. han var faktisk veldig grei, fikk meg ut "skallet". det jeg satte stor pris på var at han faktisk vær ærlig om hvorfor han ikke klinte

Anonymkode: 4624d...1f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, sug lut skrev:

Så du ville ikke respektert ham for en annen grunn, en annen grunn ville du ledd av (!), som du sier gjentatte ganger. Det er ikke akkurat en sunn holdning til en du har et forhold til: Du vil helst at hans beveggrunner skal være latterlige så du kommer ut som sterkest. Om du skal ha et annet forhold en gang bør du kanskje gå i deg selv og se om dette er noe du gjør til stadighet.

Du er retroaktivt krenket. #fantastisk2020.

Sug lut a sug lt. Jeg vet at du er smartere enn dette og at du er relativt stødig på å lese. Din lille kverulant 😘

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes faktisk folk som har tungefobi og lignende som ikke liker å kline. Kysse går greit men ikke tungekyss. Så ikke alle er like.

Anonymkode: e9524...ed1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Men derfor er det jo at hun kutter ham, men folk står i kø for å fortelle at det er en merkelig reaksjon og at hun ikke har grunn til å bebreide ham... altså, når noe blir skeivt, så har man da all grunn til å trekke seg.

Anonymkode: 029d7...6c9

Det var ikke skeivt før hun fikk forklaringa på hvorfor han ikke vil kysse. Hun har gitt faen i det fram til hun fikk vite hvorfor. Hun hadde fortsatt å gi faen i det viss forklaringa hadde vært at han syns han er dårlig til å kysse. Da er det ikke handlinga som plager dama. 

Anonymkode: 3cce4...42d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var ikke skeivt før hun fikk forklaringa på hvorfor han ikke vil kysse. Hun har gitt faen i det fram til hun fikk vite hvorfor. Hun hadde fortsatt å gi faen i det viss forklaringa hadde vært at han syns han er dårlig til å kysse. Da er det ikke handlinga som plager dama. 

Anonymkode: 3cce4...42d

Men dere har rett begge to, jeg bare tror ikke du nederst her forstår det helt. Ja, jeg driter i kyssinga...Det har ikke vært så viktig for meg å kysse, absolutt ikke. Men når jeg nå får vite at grunnen er fordi han synes det er for personlig å kysse meg... etter åtte mnd, så reagerer jeg på en helt annen måte om det var fordi han ikke likte spytt feks. Da er det er ikke personlig. At han synes det er for persolig å kysse meg..blir igjen for personlig for meg. Jeg hadde reagert på samme måte om han ikke ville holdt meg i hånda, eller ikke ville kalle meg ved navnet mitt.

Vi har vært personlige lenge nå, vi snakker sammen om alt og vi kjenner hverandre godt. Jeg vil ikke være kjæreste, selv om de fleste her tror det. Jeg har ingen andre følelser for ham enn at jeg liker ham men jeg har likevel en følelsesmessig tilknytning til ham, slik som en snill dame så fint beskrev litt lenger opp her.  Etter åtte mnd er det vanskelig å ikke ha det. Det er ikke ensbetydende med at jeg har noen følelser utover det.

Jeg føler meg ikke bra når jeg når jeg nå vet at han ikke føler noen som helst tilknytning til meg  , etter alt vi har delt. Både sex og gode samtaler. Jeg jeg har aldri hatt noe håp om at han skal ha kjærestefølelser for meg, jeg ikke har noen kjærestefølelser for ham. Når jeg nå forstår at ingenting har gitt ham noe bortsett fra sexen så blir det helt feil for meg.  Hadde jeg fått vite det etter en måned så hadde jeg ikke brydd meg, for da hadde jeg forstått det med at det  blir for personlig. Men etter åtte mnd så forstår jeg det faktisk ikke. Nå vil ikke jeg ha ham lenger.

Ja, jeg hadde helt klart gitt faen om grunnen var en annen. Det er ikke kyssingen som er problemet mitt. 

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men dere har rett begge to, jeg bare tror ikke du nederst her forstår det helt. Ja, jeg driter i kyssinga...Det har ikke vært så viktig for meg å kysse, absolutt ikke. Men når jeg nå får vite at grunnen er fordi han synes det er for personlig å kysse meg... etter åtte mnd, så reagerer jeg på en helt annen måte om det var fordi han ikke likte spytt feks. Da er det er ikke personlig. At han synes det er for persolig å kysse meg..blir igjen for personlig for meg. Jeg hadde reagert på samme måte om han ikke ville holdt meg i hånda, eller ikke ville kalle meg ved navnet mitt.

Vi har vært personlige lenge nå, vi snakker sammen om alt og vi kjenner hverandre godt. Jeg vil ikke være kjæreste, selv om de fleste her tror det. Jeg har ingen andre følelser for ham enn at jeg liker ham men jeg har likevel en følelsesmessig tilknytning til ham, slik som en snill dame så fint beskrev litt lenger opp her.  Etter åtte mnd er det vanskelig å ikke ha det. Det er ikke ensbetydende med at jeg har noen følelser utover det.

Jeg føler meg ikke bra når jeg når jeg nå vet at han ikke føler noen som helst tilknytning til meg  , etter alt vi har delt. Både sex og gode samtaler. Jeg jeg har aldri hatt noe håp om at han skal ha kjærestefølelser for meg, jeg ikke har noen kjærestefølelser for ham. Når jeg nå forstår at ingenting har gitt ham noe bortsett fra sexen så blir det helt feil for meg.  Hadde jeg fått vite det etter en måned så hadde jeg ikke brydd meg, for da hadde jeg forstått det med at det  blir for personlig. Men etter åtte mnd så forstår jeg det faktisk ikke. Nå vil ikke jeg ha ham lenger.

Ja, jeg hadde helt klart gitt faen om grunnen var en annen. Det er ikke kyssingen som er problemet mitt. 

Anonymkode: 089f8...3a8

Slik jeg forstår det, så er han av de som syns klining er så personlig at det er forbeholdt kjæreste. Det betyr ikke at han ikke føler «noe som helst tilknytning» til deg, som du skriver. Han har bare ikke den kjæreste-tilknytninga til deg. Jeg tror du må prøve å se det litt fra en annen vinkel enn du gjør, for kanskje finner du ut at du overreagerer her.... 

Anonymkode: 56e92...80c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Tenker ikke på deg som kjæresteemne da, kun selskap når han ikke har noen andre. Var selv borti dette for noen år tilbake, vi holdt på i snart 2år klinte aldri. Hadde ikke følelser for han jeg heller, men var svært beskjeden på den tiden. han var faktisk veldig grei, fikk meg ut "skallet". det jeg satte stor pris på var at han faktisk vær ærlig om hvorfor han ikke klinte

Anonymkode: 4624d...1f7

Vet du, du burde faktisk lese hva jeg har skrevet før du uttaler deg. Jeg tenker da spesifikt på den første setningen din. Vi har begge brukt hverandre for sex, noe som har gjort at vi ikke har hatt noe særlig behov for mer sex enn det vi har. Vi har tilfredsstilt hverandres behov. Det spiller uansett ingen rolle om han har hatt flere enn meg. Vi har hatt sex ca to ganger i uka i åtte mnd.

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Slik jeg forstår det, så er han av de som syns klining er så personlig at det er forbeholdt kjæreste. Det betyr ikke at han ikke føler «noe som helst tilknytning» til deg, som du skriver. Han har bare ikke den kjæreste-tilknytninga til deg. Jeg tror du må prøve å se det litt fra en annen vinkel enn du gjør, for kanskje finner du ut at du overreagerer her.... 

Anonymkode: 56e92...80c

Om de så er forbeholdt en kjæreste så blir det feil for meg. Jeg velger å gjøre det slutt fordi jeg ikke ikke kan akseptere det på mine vegne. Det er sånn jeg føler det. Jeg aksepterer at det er sånn det er for ham, men det blir feil for meg. Det tenker jeg egentlig at han også aksepterer etterhvert.

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kyssing er utrolig sensitivt og stikker svært dypt, noe som selvsagt må respekteres!

Se for eksempel på at feminister har oversvømmet nettet med moral for at Tornerose vekkes med et kyss hun ikke har samtykket til. På den andre side består den feministiske hevnen av at en kvinne vekker en sovende forhekset mann med et kyss (uten samtykke) i Descendants 3.

I Sverige er det tilfeller hvor menn har nektet å utføre førstehjelp på kvinner fordi de er redd for å bli anklaget for overgrep. Slik har det vært i USA lenge, hvor mange også har blitt saksøkt med anklage om at de har forsøkt å misbruke situasjonen. Gruppen som åpent deler denne redselen er økende.

Mitt tips er å ikke mase om et kyss. Om partneren vil vente til dere er gift på 10.-året pluss at dere har skriftlig avtale med videoovervåkning og fem vitner, så er det det som gjelder!

Anonymkode: 63d3a...131

Meg har ikke mast om et eneste kyss, jeg har ikke hatt noe behov for å kysse ham

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hi dumper ham da ikke fordi han ikke vil kline, da hadde hun droppet ham for lenge siden.

Hi dumper ham fordi han, selv etter åtte måneder med jevnlig sex, mener de har et for lite personlig/nært forhold til at han vil kysse henne. Det å si det er en veldig distansering av henne som person. Selv om hun har vært innforstått med at det kun er sex de har, så regner man med at man føler en eller annen nærhet til en person man har hatt sex med så lenge. Det er i hvert fall naturlig å forvente det, uten at det betyr at man forventer et dypere forhold eller et kjæresteforhold.

Om elskeren hadde hatt en bakteriefobi eller lignende, da hadde årsaken ligget hos ham. Når han sier han forbeholder kyss til en han vil være privat/nær med i et forhold så gir han Hi trolig følelsen av å være et objekt og ikke noe annet enn en sexdukke. Og det er ikke noe man tenner på. Selv om man bare har sex med hverandre så ønsker man å bli sett som person, føle en nærhet i nettopp det at de har sex.

Mange som selger sex nekter kyssing av samme grunn, og det at han nekter å kysse med henne får henne nok til å føle seg... mange ting som i hvert fall ikke er positive eller skaper tiltrekning/tenning lenger hos ham.

Han burde vært ærlig med henne fra første stund, det var han ikke. Han har også noen forskrudde meninger om at Hi skal ha andre menns kjønnsorganer i munnen, men selv kan han ikke kysse henne. Det forsterker enda mer inntrykket han gir av at han ser på HI som et sexobjekt og ikke en person. Selv om man bare har sex med en annen så ønsker man ofte å føle seg verdsatt som person, og det er det denne mannen nå feiler på.

Jeg svarte deg i natt også, HI - flott at du setter grenser for deg selv. Finn deg en annen mann som ser deg, enten det nå er for å ha ham som elsker eller kjæreste :)

 

Anonymkode: b5e46...bce

Du beskriver akkurat det jeg føler, men du er mye flinkere enn meg til å sette ord på det. Tusen takk ❤️ 

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo slutt fordi du er snurt! Og du er snurt fordi du vil at han skal like alt ved deg. Inklusive klinings.. 

Anonymkode: 2a606...36b

Det er ikke snakk om at jeg vil at han skal like alt ved meg. Jeg synes det er veldig rart at han synes det er for personlig å kysse meg nå, etter så lang tid. Jeg hadde aldri forestilt meg at han har et så lite personlig forhold til meg som det han tydeligvis. Jeg er definitivt skuffet over det og ja, jeg har tydeligvis sterkere følelser for ham enn det han har for meg, ikke kjæreste følelser, Når han ikke har andre følelser for meg enn å synes det er deilig å ha sex med meg så blir det jo opplagt feil for meg. Jeg vil ikke ha sex med noen som ikke kjenne noe som helst for meg etter åtte mnd, At han ikke har utviklet noen følelser for meg på denne tiden får meg ikke akkurat til å føle meg. Personligheten min betyr ingenting for ham. Det kan ikke jeg leve med

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...