Gå til innhold

Litt paff her..han jeg holder på med vil ikke kline fordi...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg forstår deg veldig godt, HI. De som skriver at du er snurt ønsker bare å kverulere.  Eller har ikke lest innlegget ditt godt nok. Svarte du på meldingen du fikk av han i natt?

Anonymkode: 7c1e6...784

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hvor går denne tidsgrense, da? Som redefinerer et puleforhold? Etter 1 mnd? 4? Når burde han forstå at det forventes mer enn at han kan tømme seg to ganger i uken? 

Anonymkode: 2a606...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor går denne tidsgrense, da? Som redefinerer et puleforhold? Etter 1 mnd? 4? Når burde han forstå at det forventes mer enn at han kan tømme seg to ganger i uken? 

Anonymkode: 2a606...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg forstår deg veldig godt, HI. De som skriver at du er snurt ønsker bare å kverulere.  Eller har ikke lest innlegget ditt godt nok. Svarte du på meldingen du fikk av han i natt?

Anonymkode: 7c1e6...784

Tusen takk 🙂 Nei, jeg har ikke svart ham Jeg har heller ikke svart på de jeg har fått i dag. Jeg vet faktisk ikke helt hva jeg skal svare 😞 

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hvor går denne tidsgrense, da? Som redefinerer et puleforhold? Etter 1 mnd? 4? Når burde han forstå at det forventes mer enn at han kan tømme seg to ganger i uken? 

Anonymkode: 2a606...36b

Jeg vet ikke hvor tidsgrensen går jeg, jeg bare vet at åtte mnd er nok for meg. Jeg fikk jo ikke vite det før igår. Det at vi kun var pulevenner har jo ikke forandret seg.

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Eh,  du er fornærmet fordi elskeren din mener kyssing er forbeholdt parforhold?

For en utrolig merkelig reaksjon. Dere er enige om at dere kun skal ha sex, men du vil allikevel at han skal behandle deg som en kjæreste?

Du er med andre ord fornærmet over at elskeren din oppfører seg som elskeren din.  Okey.

Anonymkode: 9c004...0d4

Herregud så rare reaksjoner HI får her! Selvfølgelig blir hun snurt og fornærma av å få et sånt svar, det er da ikke det minste merkelig. Behandle som en kjæreste? Fordi kyssing liksom kun hører til i forhold og det vet alle? Har jeg aldri vært borte i eller så mye som hørt om før. Og jøss for noen kranglevorne damer som hele tiden skal gjenta: «Du er jo fornærma, du er jo snurt, hahahaha», akkurat som om HI ikke allerede har skrevet at hun er fornærma som faen? Skjønner deg godt, jeg, HI. 

Anonymkode: cef2b...367

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det var ikke meg du stille det spørsmålet, men jeg svarte på generelt grunnlag. Jeg respekterer at hi valgte å avslutte forholdet, jeg syns bare det var litt snodig å bli så snurt over noe så ubetydelig. Og det kunne jeg godt sagt til min datter også, ja, selv om jeg hadde støttet henne i at det er helt OK å bryte så snart noe ikke føles riktig. 

Mitt poeng er at mannen ikke har gjort noe galt og ikke fortjener hi sin vrede. 

Anonymkode: 661f4...994

Hun viser ham jo ingen «vrede», hun absolutter relasjonen, enkelt og greit. Er ikke det lov heller nå? 

Anonymkode: cef2b...367

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet ikke hvor tidsgrensen går jeg, jeg bare vet at åtte mnd er nok for meg. Jeg fikk jo ikke vite det før igår. Det at vi kun var pulevenner har jo ikke forandret seg.

Anonymkode: 089f8...3a8

Bortsett fra at du nå har dumpet han.. 

Anonymkode: 2a606...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Bortsett fra at du nå har dumpet han.. 

Anonymkode: 2a606...36b

Det at vi VAR pulevenner har ikke forandret seg. Nå er det forandret

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg forstår deg veldig godt, HI. De som skriver at du er snurt ønsker bare å kverulere.  Eller har ikke lest innlegget ditt godt nok. Svarte du på meldingen du fikk av han i natt?

Anonymkode: 7c1e6...784

Hvorfor det? Er det helt utenkelig at man bare er uenig

Anonymkode: f2722...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo begge veier da: HI, du syns det er viktig at han syns du betydde så mye for han som DU syns var riktig. Men HAN har jo heller ikke fått vite at du syns dette var så viktig for deg før du plutselig blir så fornærma og avsluttet relasjonen. Har du forresten fortalt han at dette var så viktig for deg at du ikke vil ha han som pulevenn mer? Eller er det bare vi her på anonymforumet (og sikkert dine venninner) som får høre hvor håpløs han er?

Anonymkode: 56e92...80c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Anonym bruker said:

Jeg føler meg ikke bra når jeg når jeg nå vet at han ikke føler noen som helst tilknytning til meg  , etter alt vi har delt. Både sex og gode samtaler. Jeg jeg har aldri hatt noe håp om at han skal ha kjærestefølelser for meg, jeg ikke har noen kjærestefølelser for ham. Når jeg nå forstår at ingenting har gitt ham noe bortsett fra sexen så blir det helt feil for meg.  Hadde jeg fått vite det etter en måned så hadde jeg ikke brydd meg, for da hadde jeg forstått det med at det  blir for personlig. Men etter åtte mnd så forstår jeg det faktisk ikke. Nå vil ikke jeg ha ham lenger.

Anonymkode: 089f8...3a8

Kan forstå at det plager deg at du er av det inntrykk av at deres forhold ikke har gitt ham noe annet enn sex, når du selv har opplevd det annerledes. Men det er jo ikke det han sier til deg. Han sier at det å kysse er for intimt for ham når du ikke er kjæresten hans. Det er ikke det samme som at han sier at deres forhold kun har gitt ham sex og ikke noe annet. Mine intimgrenser er ikke nødvendigvis de samme som grensene til partneren min, men det handler jo ikke om partneren min, det handler om MEG. 

Han forteller deg hvordan kyssing oppleves for ham, mens du tolker det som at han sier at han egentlig ikke bryr seg om deg. Det gjorde han vel strengt tatt ikke, selv om du tolker ordene hans slik. Men dersom det plager deg, og du nå sitter med en følelse av at dere har ulike oppfatninger av hva dere har delt, er det sikkert lurt å trekke seg unna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det går jo begge veier da: HI, du syns det er viktig at han syns du betydde så mye for han som DU syns var riktig. Men HAN har jo heller ikke fått vite at du syns dette var så viktig for deg før du plutselig blir så fornærma og avsluttet relasjonen. Har du forresten fortalt han at dette var så viktig for deg at du ikke vil ha han som pulevenn mer? Eller er det bare vi her på anonymforumet (og sikkert dine venninner) som får høre hvor håpløs han er?

Anonymkode: 56e92...80c

Nei, det har jeg ikke sagt til ham før nå, men det forandrer jo ikke følelsene hans om jeg hadde sagt eller ikke. Nå vet han grunnen.

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, beef sister skrev:

Kan forstå at det plager deg at du er av det inntrykk av at deres forhold ikke har gitt ham noe annet enn sex, når du selv har opplevd det annerledes. Men det er jo ikke det han sier til deg. Han sier at det å kysse er for intimt for ham når du ikke er kjæresten hans. Det er ikke det samme som at han sier at deres forhold kun har gitt ham sex og ikke noe annet. Mine intimgrenser er ikke nødvendigvis de samme som grensene til partneren min, men det handler jo ikke om partneren min, det handler om MEG. 

Han forteller deg hvordan kyssing oppleves for ham, mens du tolker det som at han sier at han egentlig ikke bryr seg om deg. Det gjorde han vel strengt tatt ikke, selv om du tolker ordene hans slik. Men dersom det plager deg, og du nå sitter med en følelse av at dere har ulike oppfatninger av hva dere har delt, er det sikkert lurt å trekke seg unna. 

Ut fra det HI har skrevet i tråden her så var grunnen at de ikke personlige. Det har verken blitt sagt at kyssing er kun for kjærester, ei heller at det er noe intimt. Så her er det nok flere enn HI som tolker... 

Anonymkode: 0961b...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, beef sister skrev:

Kan forstå at det plager deg at du er av det inntrykk av at deres forhold ikke har gitt ham noe annet enn sex, når du selv har opplevd det annerledes. Men det er jo ikke det han sier til deg. Han sier at det å kysse er for intimt for ham når du ikke er kjæresten hans. Det er ikke det samme som at han sier at deres forhold kun har gitt ham sex og ikke noe annet. Mine intimgrenser er ikke nødvendigvis de samme som grensene til partneren min, men det handler jo ikke om partneren min, det handler om MEG. 

Han forteller deg hvordan kyssing oppleves for ham, mens du tolker det som at han sier at han egentlig ikke bryr seg om deg. Det gjorde han vel strengt tatt ikke, selv om du tolker ordene hans slik. Men dersom det plager deg, og du nå sitter med en følelse av at dere har ulike oppfatninger av hva dere har delt, er det sikkert lurt å trekke seg unna. 

Han har ikke sagt at han kun kysser kjærester, han har sagt  at det blir for personlig for ham. At det fortsatt er så personlig nå etter åtte mnd blir helt feil for meg. Derfor vil jeg ikke mer, jeg føler meg helt verdiløs rett og slett.

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, beef sister skrev:

Kan forstå at det plager deg at du er av det inntrykk av at deres forhold ikke har gitt ham noe annet enn sex, når du selv har opplevd det annerledes. Men det er jo ikke det han sier til deg. Han sier at det å kysse er for intimt for ham når du ikke er kjæresten hans. Det er ikke det samme som at han sier at deres forhold kun har gitt ham sex og ikke noe annet. Mine intimgrenser er ikke nødvendigvis de samme som grensene til partneren min, men det handler jo ikke om partneren min, det handler om MEG. 

Han forteller deg hvordan kyssing oppleves for ham, mens du tolker det som at han sier at han egentlig ikke bryr seg om deg. Det gjorde han vel strengt tatt ikke, selv om du tolker ordene hans slik. Men dersom det plager deg, og du nå sitter med en følelse av at dere har ulike oppfatninger av hva dere har delt, er det sikkert lurt å trekke seg unna. 

Jeg fortalte deg også i går hvilket syn han har på grenser..at mine ikke betyr en dritt. Jeg har sagt at det er slutt nå, likevel er han på meg i dag og prøver å overtale meg til å komme tilbake, det betyr ikke at jeg betyr noe mer for ham..det betyr kun at han ikke er klar for å gi slipp på sexen. Han driter i hvor lei meg jeg er og blir. Men det er jeg som er dust, jeg tar ham alltid tilbake

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, Anonym bruker said:

Han har ikke sagt at han kun kysser kjærester, han har sagt  at det blir for personlig for ham. At det fortsatt er så personlig nå etter åtte mnd blir helt feil for meg. Derfor vil jeg ikke mer, jeg føler meg helt verdiløs rett og slett.

Anonymkode: 089f8...3a8

Nei, beklager, det skrev du aldri at han har sagt. Det er nok mine egne tanker som kom frem - for det ville aldri falt meg inn å kysse med en jeg ikke er kjæreste med. Selv ikke etter åtte måneder. Uansett, du må jo bare trekke deg vekk dersom det føles helt feil for deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fortalte deg også i går hvilket syn han har på grenser..at mine ikke betyr en dritt. Jeg har sagt at det er slutt nå, likevel er han på meg i dag og prøver å overtale meg til å komme tilbake, det betyr ikke at jeg betyr noe mer for ham..det betyr kun at han ikke er klar for å gi slipp på sexen. Han driter i hvor lei meg jeg er og blir. Men det er jeg som er dust, jeg tar ham alltid tilbake

Anonymkode: 089f8...3a8

Jeg menerikke at du skulle ha visst det, men det forklarer litt hvorfor jeg synes han er dust

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, Anonym bruker said:

Jeg fortalte deg også i går hvilket syn han har på grenser..at mine ikke betyr en dritt. Jeg har sagt at det er slutt nå, likevel er han på meg i dag og prøver å overtale meg til å komme tilbake, det betyr ikke at jeg betyr noe mer for ham..det betyr kun at han ikke er klar for å gi slipp på sexen. Han driter i hvor lei meg jeg er og blir. Men det er jeg som er dust, jeg tar ham alltid tilbake

Anonymkode: 089f8...3a8

Ja, og da svarte jeg deg at jeg synes du burde ha trukket frem eksempelet om trekant istedenfor, og så spurt om du overreagerer. Mannen du beskrev i det eksempelet er en egoistisk drittsekk, som hverken respekterer dine grenser eller viser noen form for hensyn. Og mannen du beskriver nå er en mann som ikke lytter til det du sier. Det er jo noe helt annet enn å si til deg at han ikke ønsker å kysse fordi det for ham er personlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, beef sister skrev:

Ja, og da svarte jeg deg at jeg synes du burde ha trukket frem eksempelet om trekant istedenfor, og så spurt om du overreagerer. Mannen du beskrev i det eksempelet er en egoistisk drittsekk, som hverken respekterer dine grenser eller viser noen form for hensyn. Og mannen du beskriver nå er en mann som ikke lytter til det du sier. Det er jo noe helt annet enn å si til deg at han ikke ønsker å kysse fordi det for ham er personlig. 

Det er selvfølgelig klart at jeg burde ha droppen ham da, men for meg så betyr det at han synes det blir for personlig å kysse meg etter åtte mnd mer

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutes ago, Anonym bruker said:

Det er selvfølgelig klart at jeg burde ha droppen ham da, men for meg så betyr det at han synes det blir for personlig å kysse meg etter åtte mnd mer

Anonymkode: 089f8...3a8

Hm, akkurat det klarer jeg ikke helt å forstå, men det spiller ingen rolle. Du gjør uansett lurt i å kutte ham ut dersom det føles feil for deg å fortsette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, beef sister skrev:

Hm, akkurat det klarer jeg ikke helt å forstå, men det spiller ingen rolle. Du gjør uansett lurt i å kutte ham ut dersom det føles feil for deg å fortsette. 

Jeg skjønner det ikke helt selv..Det er kanskje pga det forholdet vi har hatt...at vi kun har vært pulevenner. Jeg veit da søren jeg..Jeg vet bare at jeg synes dette er skikkelig kjipt 😞 

Venner 😉 ?

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, Anonym bruker said:

Jeg skjønner det ikke helt selv..Det er kanskje pga det forholdet vi har hatt...at vi kun har vært pulevenner. Jeg veit da søren jeg..Jeg vet bare at jeg synes dette er skikkelig kjipt 😞 

Venner 😉 ?

Anonymkode: 089f8...3a8

Kan vel høres ut som om det var fint at dette dukket opp, i og med at du ikke akkurat beskriver et funn av en mann - og da tenker jeg ikke på kyssingen. Men det er klart at det ikke alltid er like lett å tenke for den som står midt oppe i det. 

Hva mener du med "venner"? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner det ikke helt selv..Det er kanskje pga det forholdet vi har hatt...at vi kun har vært pulevenner. Jeg veit da søren jeg..Jeg vet bare at jeg synes dette er skikkelig kjipt 😞 

Venner 😉 ?

Anonymkode: 089f8...3a8

Det kan jo også hende, forstår jeg nå, at jeg har sterkere følelser enn det jeg trodde. Men det forandrer ikke på det at jeg ikke vil ha ham lenger, jeg tror det forsterker det at jeg vil vekk fra ham fordi jeg vet hvor dust han er. Kanskje han senser det og bruker det for alt det er verdt nå. Jeg vil uasett ikke være kjæreste

13 minutter siden, beef sister skrev:

Hm, akkurat det klarer jeg ikke helt å forstå, men det spiller ingen rolle. Du gjør uansett lurt i å kutte ham ut dersom det føles feil for deg å fortsette. 

 

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, beef sister skrev:

Kan vel høres ut som om det var fint at dette dukket opp, i og med at du ikke akkurat beskriver et funn av en mann - og da tenker jeg ikke på kyssingen. Men det er klart at det ikke alltid er like lett å tenke for den som står midt oppe i det. 

Hva mener du med "venner"? 

Du og jeg vel, jeg prøvde å være morsom..

Anonymkode: 089f8...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...