Gå til innhold

Hva tenker dere om is-moren som har kommet hjem?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har du en kilde for det? Det har ikke jeg lest noe om. Derimot har jeg lest at hun stod i fare for tvangsekteskap, og at hun var forelsket i Bastian Vasquez.

Anonymkode: 71749...27e

Leste det endten i vg eller dagbladet 

Anonymkode: a8b1c...05d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 17.1.2020 den 9.13, Anonym bruker skrev:

Jeg sier ikke at hun er uskyldig, men at hun må dømmes ut fra hva hun faktisk har gjort. Noen har vært veldig mye mer involvert enn andre.

Anonymkode: 814f4...ec7

Tror du hun kommer til å innrømme eller innse selv hva hun har gjort?  Alle tilbakevendte is- krigere har løyet i retten (hva annet kan man forvente?) Les innlegget til Zaman Kadafi. 

Anonymkode: 78d83...e6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt på siden kanskje, men fint hvis dere kan slutte å referere til de som is-kvinner og is-moren, for da tolker hjernen min det til å være iskrem-relatert,og heller benytte store bokstaver som man gjør ved forkortelse av navn, altså IS-kvinnene, og IS-moren.

Anonymkode: 0ab03...2df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2020 den 18.35, Anonym bruker skrev:

Du blander med en av de andre is-kvinnene. De to barna det er snakk om i tråden her, er norske statsborgere

Anonymkode: e6aaa...d4e

Hvordan kan de være norske statsborgere når de ikke er født i Norge? 

Anonymkode: 78d83...e6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan kan de være norske statsborgere når de ikke er født i Norge? 

Anonymkode: 78d83...e6f

Fordi foreldrene er norske statsbrgere, og da blir barna norske statsborgere uansett hvor i verden de blir født

Anonymkode: e6aaa...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan man bruke hijab i fengsel i Norge?

Anonymkode: 3130f...a30

Hvorfor ikke? Det er religionsfrihet i Norge.

Anonymkode: df4bf...9f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror du hun kommer til å innrømme eller innse selv hva hun har gjort?  Alle tilbakevendte is- krigere har løyet i retten (hva annet kan man forvente?) Les innlegget til Zaman Kadafi. 

Anonymkode: 78d83...e6f

Uansett må vi holde fast på prinsippet i retstaten om at hun skal regnes som uskyldig inntil det er bevist at hun er skyldig etter loven. Hun har ikke gjort noen forbrytelse i Norge (så vidt jeg vet) og Syria ønsker ikke å bruke tid og resurser på å dømme og straffe henne. Det føles feil at hun ikke skal få noen straff, men det er kanskje begrenset hva Norge kan dømme henne for.

Anonymkode: 814f4...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Kan man bruke hijab i fengsel i Norge?

Anonymkode: 3130f...a30

Når bare øynene syntes så er det vel vanskelig å skille fangene?

Anonymkode: 3130f...a30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når bare øynene syntes så er det vel vanskelig å skille fangene?

Anonymkode: 3130f...a30

Det er ikke noe problem når en bruker hijab. Du tenker på niqab, da ser en kun øynene.

Anonymkode: 62407...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har brukt barnet som pressmiddel for å få komme tilbake til Norge. Et land hun frivillig dro fra til fordel for et liv i en islamsk styrt stat. Hun knyttet seg til en terroristorganisasjon frivillig. En organisasjon som står for helt motsatte verdier enn de vi har i Norge. 

 

Nå har hun vist alle de andre mødrene med norske barn at om du bare er sta nok og dytter barnet foran deg, så får du komme til Norge igjen. Sone i norsk fengsel, opparbeide deg trygderettigheter og få betalt fra NAV for hver dag i luksusen fengselet er ifht leiren i Syria. 

 

BARNA er uskyldige i dette og bør få komme hjem til den familien de har i Norge (besteforeldre, onkler, tanter osv) Hadde jeg vært i en slik situasjon og vist at jeg kunne redde barnet mitt, ville jeg ikke nølt med å sende det tilbake til Norge. Å nekte barnet mulighet til hjemreise ved å bruke det som pressmiddel er vel ikke helt forenelig med å være en god mor? 

Anonymkode: da858...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...