Gå til innhold

Badesko? Hvor kjøper man det?


mamma til adhd gutt<3

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Joggesko er glatt da

Anonymkode: 636a1...2c0

De lukter gjerne ikke så godt heller etterhvert

Anonymkode: 636a1...2c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer bare på 2 ting

1. Har du hørt om Google?

2. Hvordan i helvete kan det bli en 3-siders tråd om barnesko...!

Anonymkode: 6f178...7be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Joggesko er glatt da

Anonymkode: 636a1...2c0

Ja det er fullstendig mulig. Får bare se hva som fungerer best 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg lurer bare på 2 ting

1. Har du hørt om Google?

2. Hvordan i helvete kan det bli en 3-siders tråd om barnesko...!

Anonymkode: 6f178...7be

Jeg klarer fint å Google altså . Noen ganger er det kjekt å høre hva ( i denne situasjonen sko) har valgt og hvilke erfaringer de har med det de har valgt 😊. Spørsmål 2 er kun svaret DIB 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.1.2020 den 12.08, mamma til adhd gutt<3 skrev:

På ingen måte. Tåler helt fint strender her i Norge også. Det er dog mange øyer i Hellas hvor man blir anbefalt badesko. Skjell, steiner og bunn hvor det er ugreit å gå barbent 

Skal du til Limnos?

Anonymkode: ea951...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg lurer bare på 2 ting

1. Har du hørt om Google?

2. Hvordan i helvete kan det bli en 3-siders tråd om barnesko...!

Anonymkode: 6f178...7be

Fantastisk :popcorn: :klo:

Anonymkode: 46ee4...64e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skal du til Limnos?

Anonymkode: ea951...0d2

Nei vi skal Ikke til Limnos😊. Vil heller ikke si akkurat hvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og jeg bare...😵😱😱😱😱 Er det mulig? Hvordan orker gale Annie å henge så ettertrykkelig fast? Og hvordan i alle dager klarer Adhd-mammaen å holde seg rolig og alvorlig? Og hvordan holder hun ut? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, amandine skrev:

...og jeg bare...😵😱😱😱😱 Er det mulig? Hvordan orker gale Annie å henge så ettertrykkelig fast? Og hvordan i alle dager klarer Adhd-mammaen å holde seg rolig og alvorlig? Og hvordan holder hun ut? 

Det skal jeg fortelle deg kjære Amandine ( som plutselig ble Amandusfestivalen på autocorrect😂). Det skal heldigvis og takk og lov mer til enn anonyme kranglefanter på nett for å vippe denne dama av pinnen ! Jeg har dessuten fryktelig god erfaring med å være overbærende ; jeg har jobbet flere år i BHG 😊😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Det skal jeg fortelle deg kjære Amandine ( som plutselig ble Amandusfestivalen på autocorrect😂). Det skal heldigvis og takk og lov mer til enn anonyme kranglefanter på nett for å vippe denne dama av pinnen ! Jeg har dessuten fryktelig god erfaring med å være overbærende ; jeg har jobbet flere år i BHG 😊😊😊

Erfaring med trassete BHG barn kommer nok godt med når man skal håndtere DIB damer. 😅

Anonymkode: 2bb5c...28c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Erfaring med trassete BHG barn kommer nok godt med når man skal håndtere DIB damer. 😅

Anonymkode: 2bb5c...28c

Ja det kan anses som høyaktuell arbeidserfaring her inne. Det er ikke bare bare å megle mellom Per og Kari angående hvem som er den rettmessige eieren av den grønne spaden .😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, amandine skrev:

...og jeg bare...😵😱😱😱😱 Er det mulig? Hvordan orker gale Annie å henge så ettertrykkelig fast? Og hvordan i alle dager klarer Adhd-mammaen å holde seg rolig og alvorlig? Og hvordan holder hun ut? 

Jeg tror hi nyter å få til lange tråder. Hun er raskt på pletten med svar og dytter ofte på trådene om de holder på å dø ut. Så jeg syns ikke synd på henne. 

Ellers er jeg enig i at gale Anni er et studie verd og grubler litt på hva slags type mennesker som henger seg sånn opp i enkeltbrukere. 

Anonymkode: 2efa8...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror hi nyter å få til lange tråder. Hun er raskt på pletten med svar og dytter ofte på trådene om de holder på å dø ut. Så jeg syns ikke synd på henne. 

Ellers er jeg enig i at gale Anni er et studie verd og grubler litt på hva slags type mennesker som henger seg sånn opp i enkeltbrukere. 

Anonymkode: 2efa8...d7d

Dette, det er det ingen tvil om i det hele tatt, man ser det i måten hun svarer på

Anonymkode: 636a1...2c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror hi nyter å få til lange tråder. Hun er raskt på pletten med svar og dytter ofte på trådene om de holder på å dø ut. Så jeg syns ikke synd på henne. 

Ellers er jeg enig i at gale Anni er et studie verd og grubler litt på hva slags type mennesker som henger seg sånn opp i enkeltbrukere. 

Anonymkode: 2efa8...d7d

Selvsagt så skal du på ingen måte synes synd på meg! Jeg har selv valgt å delta her inne😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler også badesko som er linket til tidligere i tråden. Våre sko ble brukt hele tiden i Egypt, mange av plassene der er umulig å gå uten sko. De solgte de "overalt", og man så fort hva som var bra og hva som var dårlig. Plast-sko utgikk, man får de i tøy og med gode såler.

Anonymkode: 3fbf4...9ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg anbefaler også badesko som er linket til tidligere i tråden. Våre sko ble brukt hele tiden i Egypt, mange av plassene der er umulig å gå uten sko. De solgte de "overalt", og man så fort hva som var bra og hva som var dårlig. Plast-sko utgikk, man får de i tøy og med gode såler.

Anonymkode: 3fbf4...9ff

Tenker jeg satser på både joggesko og badesko😊 takk for tips! Styrer da unna plast 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...