Gå til innhold

Badesko? Hvor kjøper man det?


mamma til adhd gutt<3

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, *Miss Marple* skrev:

Hva vil du frem til? Det var da en merkelig ting å henge seg opp i?

Til hi, joggesko kan være et alternativ med så skarpe stener? De tørker fort i solen, og man trenger jo ikke bruke de nyeste med den beste dempingen. 

Ja jeg vurderte om det beste kanskje er å ta med noen gamle joggesko og så rett og slett bare kaste dem når vi skal hjem. Kan jo være greiere å gå på berget med det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Ja jeg vurderte om det beste kanskje er å ta med noen gamle joggesko og så rett og slett bare kaste dem når vi skal hjem. Kan jo være greiere å gå på berget med det? 

Bade med joggesko? Javel...

Hvis fu googler badesko kommer det opp utallige alternativer. Det er ikke så vanskelig, og som andre har sagt, du får kjøpt det der også...

F85B8DF3-E5F7-4F50-99B1-9A8112B72FB6.png

Anonymkode: b9995...fba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Bade med joggesko? Javel...

Hvis fu googler badesko kommer det opp utallige alternativer. Det er ikke så vanskelig, og som andre har sagt, du får kjøpt det der også...

F85B8DF3-E5F7-4F50-99B1-9A8112B72FB6.png

Anonymkode: b9995...fba

Jeg tenkte bare at det er greit med joggesko da det er greit å ha slike sko da det er litt klatring på berget feks 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når du skal ha lys, skjellfri, fri for alt sand, og kunne se bunnen hele tiden, så er ofte stranden kunstig som ved typiske turisthoteller.

Jeg har vært ganske overalt, og variasjonen er stor; rullestein, lavasand, steiner, masse skjell, levende organismer med pigger, osv. Stort sett de eneste stedene som er kun lys sand uten noe er ved hotellene. Eller ute i sandbanker, men der kryr det jo av levende ting med og uten pigger. Her var vel spørsmålet hvor har du vært? Som aldri har vært på annet enn sandstrender uten så mye som et skjell?

Anonymkode: b9995...fba

Du vil jo bare kverulere. Du får rett og slett tro akkurat hva du vil 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Du vil jo bare kverulere. Du får rett og slett tro akkurat hva du vil 

Tro meg, det gjør jeg☺️

Anonymkode: b9995...fba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bade med joggesko? Javel...

Hvis fu googler badesko kommer det opp utallige alternativer. Det er ikke så vanskelig, og som andre har sagt, du får kjøpt det der også...

F85B8DF3-E5F7-4F50-99B1-9A8112B72FB6.png

Anonymkode: b9995...fba

Det går helt fint, altså. Jeg gjør det når jeg bader i elver med glatte rullesteiner og i sjøen når det er sånn ekkel synkebunn. 

Du har kanskje ikke opplevd at folk gjør ting annerledes enn deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Jeg tenkte bare at det er greit med joggesko da det er greit å ha slike sko da det er litt klatring på berget feks 

Hvorfor spør du etter badeskobutikker da? 🧐

Anonymkode: b9995...fba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor spør du etter badeskobutikker da? 🧐

Anonymkode: b9995...fba

Fordi jeg ikke vet hva som er best å bruke av joggesko og badesko . Jeg har i grunn ikke så særlig erfaring med å bade med noe av det bortsett fra da vi var på elve/kulpevandring 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, *Miss Marple* skrev:

Det går helt fint, altså. Jeg gjør det når jeg bader i elver med glatte rullesteiner og i sjøen når det er sånn ekkel synkebunn. 

Du har kanskje ikke opplevd at folk gjør ting annerledes enn deg? 

Hehe.. jo. Men bløte joggesko er ikke behagelig da. Ikke får man sand og gjørme ut av dem uten å ta de av heller. Og det var jo badesko hi spurte etter. Det finnes massevis av sko beregnet til formålet som er mye mer behagelig enn våte joggesko. Men det virker ikke som det var tips hun vare ute etter, sånn egentlig. 🤷‍♀️

Anonymkode: b9995...fba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor stresse med hvilke sko man skal pakke til sommerferien når man er i januar? 

Anonymkode: 4e11e...2bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor stresse med hvilke sko man skal pakke til sommerferien når man er i januar? 

Anonymkode: 4e11e...2bc

Stresser på ingen måte med det men jeg lurte på det og da spurte jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hehe.. jo. Men bløte joggesko er ikke behagelig da. Ikke får man sand og gjørme ut av dem uten å ta de av heller. Og det var jo badesko hi spurte etter. Det finnes massevis av sko beregnet til formålet som er mye mer behagelig enn våte joggesko. Men det virker ikke som det var tips hun vare ute etter, sånn egentlig. 🤷‍♀️

Anonymkode: b9995...fba

Jeg fikk jo ett kjempebra tips fra hun som hadde vært masse i Kroatia og så fikk jeg tips om joggesko . Det er jo helt tipp topp det. Det er faktisk du som har dratt denne tråden i den retningen den har gått. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hehe.. jo. Men bløte joggesko er ikke behagelig da. Ikke får man sand og gjørme ut av dem uten å ta de av heller. Og det var jo badesko hi spurte etter. Det finnes massevis av sko beregnet til formålet som er mye mer behagelig enn våte joggesko. Men det virker ikke som det var tips hun vare ute etter, sånn egentlig. 🤷‍♀️

Anonymkode: b9995...fba

Og jeg tipset om at joggesko ofte er bra å ha. Det er ikke så farlig med våte sko mens man er på stranden? Etterpå kan man ta de av, skjønner du. 

Jeg lurer egentlig mest på hva du er ute etter? For meg virker det som du helst vil krangle litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Jeg fikk jo ett kjempebra tips fra hun som hadde vært masse i Kroatia og så fikk jeg tips om joggesko . Det er jo helt tipp topp det. Det er faktisk du som har dratt denne tråden i den retningen den har gått. 

Jeg har kommet med tips jeg også, men det har du vel ikke lagt merke til?

Anonymkode: b9995...fba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, *Miss Marple* skrev:

Og jeg tipset om at joggesko ofte er bra å ha. Det er ikke så farlig med våte sko mens man er på stranden? Etterpå kan man ta de av, skjønner du. 

Jeg lurer egentlig mest på hva du er ute etter? For meg virker det som du helst vil krangle litt?

Sikkert greit om man er der i 5 minutter, men de fleste er vel på stranden typ hele dagen? Hvorfor på død og liv velge uegnede sko når det finnes sko nøye tilpasset formålet? 

Kos dere med joggesko på stranda, du greier nok finne en løsning før sommerferien skal du se! 
 

 

Anonymkode: b9995...fba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har kommet med tips jeg også, men det har du vel ikke lagt merke til?

Anonymkode: b9995...fba

Joda! Jeg så det😊 da sier vi det sånn . Jeg fikk 3 tips😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sikkert greit om man er der i 5 minutter, men de fleste er vel på stranden typ hele dagen? Hvorfor på død og liv velge uegnede sko når det finnes sko nøye tilpasset formålet? 

Kos dere med joggesko på stranda, du greier nok finne en løsning før sommerferien skal du se! 
 

 

Anonymkode: b9995...fba

Hva gir det deg å være så surmaga og kverulant ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Sikkert greit om man er der i 5 minutter, men de fleste er vel på stranden typ hele dagen? Hvorfor på død og liv velge uegnede sko når det finnes sko nøye tilpasset formålet? 

Kos dere med joggesko på stranda, du greier nok finne en løsning før sommerferien skal du se! 
 

 

Anonymkode: b9995...fba

Men om man typ er på stranden hele dagen, kan man vel typ ta av skoa når man typ ikke bader? De ekle plastskoa du linker til ville i hvert fall ikke jeg hatt på typ hele dagen heller? 

Du er virkelig et gnagsår. Hvorfor er det så viktig for deg å arrestere hi? Man skulle faktisk tronet du hadde noe mot henne. 

Anonymkode: 2efa8...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men om man typ er på stranden hele dagen, kan man vel typ ta av skoa når man typ ikke bader? De ekle plastskoa du linker til ville i hvert fall ikke jeg hatt på typ hele dagen heller? 

Du er virkelig et gnagsår. Hvorfor er det så viktig for deg å arrestere hi? Man skulle faktisk tronet du hadde noe mot henne. 

Anonymkode: 2efa8...d7d

Akkurat det er vel ganske åpenbart. ;)

Anonymkode: 2bb5c...28c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men om man typ er på stranden hele dagen, kan man vel typ ta av skoa når man typ ikke bader? De ekle plastskoa du linker til ville i hvert fall ikke jeg hatt på typ hele dagen heller? 

Du er virkelig et gnagsår. Hvorfor er det så viktig for deg å arrestere hi? Man skulle faktisk tronet du hadde noe mot henne. 

Anonymkode: 2efa8...d7d

Joggesko kan vi alltids slenge i kofferten uansett og bare kaste dem når vi reiser hjem. Jeg ser for meg at det kanskje er lettere å klatre på klippene med joggesko enn badesko men hva vet jeg. Vi får se hva som er å få kjøpt når vi kommer dit. Fikk tips av ei venninne om å kjøpe noen gode sandaler som tåler vann for min del. Blir neppe noe hopping fra klipper men elsker å gå lange turer i vannkanten 😊. Jeg er nok også enig med deg i at det høres mer behagelig ut med joggesko enn de badeskoene på bildet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men om man typ er på stranden hele dagen, kan man vel typ ta av skoa når man typ ikke bader? De ekle plastskoa du linker til ville i hvert fall ikke jeg hatt på typ hele dagen heller? 

Du er virkelig et gnagsår. Hvorfor er det så viktig for deg å arrestere hi? Man skulle faktisk tronet du hadde noe mot henne. 

Anonymkode: 2efa8...d7d

Badesko pleier å være i et materiale som tåler vann og tørker fort. De er ikke tette og klamme, du har ikke vært borti denne typen stoff skjønner jeg 😂 

Anonymkode: b9995...fba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Joggesko kan vi alltids slenge i kofferten uansett og bare kaste dem når vi reiser hjem. Jeg ser for meg at det kanskje er lettere å klatre på klippene med joggesko enn badesko men hva vet jeg. Vi får se hva som er å få kjøpt når vi kommer dit. Fikk tips av ei venninne om å kjøpe noen gode sandaler som tåler vann for min del. Blir neppe noe hopping fra klipper men elsker å gå lange turer i vannkanten 😊. Jeg er nok også enig med deg i at det høres mer behagelig ut med joggesko enn de badeskoene på bildet. 

Dere skal ikke bade nå lenger nei, men klatre på klipper og gå tur🙄 Ovetaskende at du snur deg med vinden. En ting skal du ha, du er gjennomført!

Anonymkode: b9995...fba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Dere skal ikke bade nå lenger nei, men klatre på klipper og gå tur🙄 Ovetaskende at du snur deg med vinden. En ting skal du ha, du er gjennomført!

Anonymkode: b9995...fba

Herregud! Selvsagt så skal vi bade!!! Jeg har da skrevet lengre opp at det blir klatring på steiner!!! Hva er det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, så strigla (kunstige) strender. De aller fleste steder er det ikke sandstrand overalt, hvertfall ikke litt mer eksotiske steder og steder som ikke er midt i verste turisttråkket. Skjell finnes «overalt», og også andre levende havdyr og planter. Høres bare litt kjedelig ut å bare være på den strigla hotellstranda uten å oppleve naturen litt flere steder og med litt variasjon. Men hver sin smak. Tipper dere (du) foretrekker basseng. 
 

 

Anonymkode: b9995...fba

Jeg har reist masse rundt i verden (Europa, Asia, Amerika og Afrika)  med og uten barn, eneste gang vi har hatt behov for badesko var i Krotia

Anonymkode: 3d62d...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...