Gå til innhold

Badesko? Hvor kjøper man det?


mamma til adhd gutt<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har reist masse rundt i verden (Europa, Asia, Amerika og Afrika)  med og uten barn, eneste gang vi har hatt behov for badesko var i Krotia

Anonymkode: 3d62d...d92

Ikke sant.. vi har ikke møtt på dette før vi heller😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Nei! Vi har aldri det. Vi har kun vært på steder hvor det ikke har vært behov for badesko 

Hvor i alle dager skal dere da?

Anonymkode: 636a1...2c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvor i alle dager skal dere da?

Anonymkode: 636a1...2c0

Vi skal til en gresk øy hvor det er anbefalt å bruke badesko😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke anbefale joggesko når dere bader. De flyter ofte godt og det er ikke behagelig å svømme når føttene flyter opp. Da er det mye bedre med enkle badesko.

Anonymkode: 8b52d...d18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vil ikke anbefale joggesko når dere bader. De flyter ofte godt og det er ikke behagelig å svømme når føttene flyter opp. Da er det mye bedre med enkle badesko.

Anonymkode: 8b52d...d18

Takk for råd😊. Vi får kanskje bare teste ut hva som fungerer best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vil ikke anbefale joggesko når dere bader. De flyter ofte godt og det er ikke behagelig å svømme når føttene flyter opp. Da er det mye bedre med enkle badesko.

Anonymkode: 8b52d...d18

Jeg har også reist rundt og badet masse steder, og tåler godt å gå barbeint på det meste. Men noen steder, som i Kroatia, er det behov for badesko. 

Og jeg er enig i dette. Badesko fungerer bedre enn joggesko. De har god nok såle til å komme seg opp på klippet, er lette å drasse med seg, tørker fort, er billige og selges garantert på stedet. 

Anonymkode: 02c89...e27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje Sparkjøp har pleid å ha badesko til både barn og voksen? Ikke sikkert de har det inne nå, men til sommeren muligens? Vet jeg kjøpte til datteren min på Skopunkten en gang. Men om de hadde til voksne, det er jeg usikker på.

Anonymkode: 053e4...094

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Hva gir det deg å være så surmaga og kverulant ? 

Imponert over at du ikke har eksplodert enda mamma til adhd gutt <3. Du får jammen mye ufortjent tyn her inne, tøft at du klarer å heve deg over det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men mitt poeng er at dette må dere da ha støtt på før? 

Anonymkode: b9995...fba

Jeg har hatt barn i 19 år, og har aldri måtte tenke på badesko. . . Så det er IKKE noe man må ha støtt på før. 

Anonymkode: 56dcd...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har hatt barn i 19 år, og har aldri måtte tenke på badesko. . . Så det er IKKE noe man må ha støtt på før. 

Anonymkode: 56dcd...dd0

Nei, det kommer jo selvsagt på hvor msn ferdes😊

Anonymkode: b9995...fba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Når du skal ha lys, skjellfri, fri for alt sand, og kunne se bunnen hele tiden, så er ofte stranden kunstig som ved typiske turisthoteller.

Jeg har vært ganske overalt, og variasjonen er stor; rullestein, lavasand, steiner, masse skjell, levende organismer med pigger, osv. Stort sett de eneste stedene som er kun lys sand uten noe er ved hotellene. Eller ute i sandbanker, men der kryr det jo av levende ting med og uten pigger. Her var vel spørsmålet hvor har du vært? Som aldri har vært på annet enn sandstrender uten så mye som et skjell?

Anonymkode: b9995...fba

Det var da veldig til styr fra deg.

Hi spurte om badesko,  det kunne du ikke svare på.  Likevel lager du lange innlegg om deg selv... veldig spesielt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, kruttgutta4 skrev:

Det var da veldig til styr fra deg.

Hi spurte om badesko,  det kunne du ikke svare på.  Likevel lager du lange innlegg om deg selv... veldig spesielt. 

Har jeg ikke svart på det? Virkelig? Både ramset opp butikker og gitt eksempel, men det er ikke bra nok eller?

Anonymkode: b9995...fba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, CherryC skrev:

Imponert over at du ikke har eksplodert enda mamma til adhd gutt <3. Du får jammen mye ufortjent tyn her inne, tøft at du klarer å heve deg over det :)

Heldigvis og takk og lov så lar jeg meg ikke bli vippet av pinnen av kranglevoret lite forumtroll😊😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det kommer jo selvsagt på hvor msn ferdes😊

Anonymkode: b9995...fba

Synes det er fornøyelig hvordan du insinuerer at oss som ikke har støtt på utfordringen badesko nærmest ser på lalandia som ett fullverdig sydenreisemål 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har hatt barn i 19 år, og har aldri måtte tenke på badesko. . . Så det er IKKE noe man må ha støtt på før. 

Anonymkode: 56dcd...dd0

Da har du nok bare ikke vært på eksotiske nok steder, skjønner du ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, *Miss Marple* skrev:

Da har du nok bare ikke vært på eksotiske nok steder, skjønner du ;) 

Er nok helt riktig det.😊

Vi har vært mye i Danmark,og der har de jo en enorm kunst strand. Helt utrolig hvor mange som jobber for å holde den stranda fri for stener og skjell.😉

Ellers har vi frekventert Norges fjell mye da... uten badesko, men med joggesko. 

Anonymkode: 56dcd...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me har kjøpt på hm og auropris. 

Det er sånne lave sokke sko. 

Veldig gode å gå med. 

Har hatt heilt opp til voksen str 😊

Men kan hende det er feil årstid at dei ikkje har inne 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mammatil. Håper på 5 skrev:

Me har kjøpt på hm og auropris. 

Det er sånne lave sokke sko. 

Veldig gode å gå med. 

Har hatt heilt opp til voksen str 😊

Men kan hende det er feil årstid at dei ikkje har inne 

På sparkjøp har me også kjøpt 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er nok helt riktig det.😊

Vi har vært mye i Danmark,og der har de jo en enorm kunst strand. Helt utrolig hvor mange som jobber for å holde den stranda fri for stener og skjell.😉

Ellers har vi frekventert Norges fjell mye da... uten badesko, men med joggesko. 

Anonymkode: 56dcd...dd0

Lurer i grunn på hva definisjonen « kunstig» sand er jeg ... snakker vi tilkjørt hvit sand liksom? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler badesko som de på bildet som ble lagt ut. Behagelige å gå og svømme i. Godt grep også når de er våte. Jeg får lett gnagsår av våre joggesko så det ville ikke jeg brukt selv, men om det funker for andre er jo det fint. Har kun brukt badesko i badepark i Florida pga. bakken blir for varm til å gå barbeint. Så man kan faktisk trenge det selvom man ikke er på eksotiske steinstrender 😅

Anonymkode: 716f3...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Anbefaler badesko som de på bildet som ble lagt ut. Behagelige å gå og svømme i. Godt grep også når de er våte. Jeg får lett gnagsår av våre joggesko så det ville ikke jeg brukt selv, men om det funker for andre er jo det fint. Har kun brukt badesko i badepark i Florida pga. bakken blir for varm til å gå barbeint. Så man kan faktisk trenge det selvom man ikke er på eksotiske steinstrender 😅

Anonymkode: 716f3...01a

Takk for tips! Tror jeg i grunn satser på begge deler😊. Pakker med de joggeskoene det ikke er så farlig med så får de fungere til både trening og bading. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Fordi jeg ikke vet hva som er best å bruke av joggesko og badesko . Jeg har i grunn ikke så særlig erfaring med å bade med noe av det bortsett fra da vi var på elve/kulpevandring 

Joggesko er glatt da

Anonymkode: 636a1...2c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...